Реконструкція розв’язки на Оболоні: готуємось до монтажу балок
Дворівнева розв’язка на перетині Богатирської та Полярної – вирішення однієї з хронічних транспортних проблем столиці.
![❗️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/td7/1.5/16/2757.png)
Проєкт реалізується рекордними темпами.
Наразі на завершальному етапі роботи по опорам.
![✅](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tba/1.5/16/2705.png)
![✅](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tba/1.5/16/2705.png)
![♂️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t75/1.5/16/1f477_200d_2642.png)
![☝️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tc7/1.5/16/261d.png)
Шляхопровід матиме 6 смуг руху. Його довжина складе 125 м. На розв’язці облаштують велодоріжки, а на шляхопроводі – спільний велопішохідний тротуар.
Внаслідок великої кількісті ДТП, часто із людськими жертвами, перехрестя вважалось одним з найнебезпечніших у Києві. Відповідно до Генплану Києва, вулицю Богатирську віднесено до магістралей загальноміського значення з безперервним рухом транспорту. Але будівництво об’єкту відкладалося майже 30 років.