Аеропорт Сату-Маре: завершено нижній шар асфальтобетону !
![](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t1d/1.5/16/1f6a7.png)
![❗️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/td7/1.5/16/2757.png)
Дотримання технології, висококласна техніка та майстерність фахівців компанії дозволяють створювати покриття найвищої якості: на щойно влаштований асфальтобетон сідають літаки, і це не призводить до його деформування або пошкодження.
![✅](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tba/1.5/16/2705.png)
Летовище довжиною 2500 м було введено в експлуатацію у 1975 році.
![✅](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tba/1.5/16/2705.png)
На даний час старий асфальтобетон віфрезеровано, влаштований шар геосинтетичного матеріалу (для запобігання виникнення тріщин).
На першій ділянці ЗПС довжиною 500 метрів влаштовані всі три шари АБС загальною товщиною 23 см.
В роботі друга ділянка довжиною 2 км.
![✅](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tba/1.5/16/2705.png)
Асфальтобетон влаштовується одночасно трьома виробничими ланками на ширину 28 метрів. Таким чином, досягається ідеальна рівність та мінімізується кількість стиків.