На перетині Богатирської та Полярної черговий важливий етап – монтаж прогонових балок.
Довжина однієї балки – 31 метр, висота – 1,5 метри.
Вага – понад 30 тонн.
Завдяки і-подібній формі балка важить майже на 10 тонн менше ніж конструкції, які застосовувались у минулому. При навіть більшій конструктивній міцності.
![❗️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/td7/1.5/16/2757.png)
Виготовлення і монтаж таких величезних балок – справа дуже відповідальна. Але «Автомагістраль-Південь» працює виключно з надійними, супердосвідченими виробниками.
Роботи з монтажу у нас також виконують фахівці екстракласу з величезним досвідом. На об’єкті присутній представник виробника – контролюється та перевіряється дотримання технологічних процесів.
![✅](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tba/1.5/16/2705.png)
Загалом на чотирьох прогонах буде змонтовано 72 балки.
![☝️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tc7/1.5/16/261d.png)
Нагадаємо, реконструкція перехрестя на перетині Богатирської та Полярної є вирішенням однієї з хронічних транспортних проблем столиці.
![❗️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/td7/1.5/16/2757.png)
Кияни неодноразово зверталися до керівництва міста з петиціями щодо створення на перехресті більш безпечної та зручної розв’язки. Внаслідок великої кількісті ДТП, часто із людськими жертвами, перехрестя вважалось одним з найнебезпечніших у Києві. Відповідно до Генплану Києва, вулицю Богатирську віднесено до магістралей загальноміського значення з безперервним рухом транспорту. Але будівництво об’єкту відкладалося майже 30 років.
![✅](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tba/1.5/16/2705.png)
Шляхопровід матиме 6 смуг руху. Його довжина складе 125 м. На розв’язці облаштують велодоріжки, а на шляхопроводі – спільний велопішохідний тротуар.
![♂️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t75/1.5/16/1f477_200d_2642.png)
На об’єкті працює приблизно 250 співробітників компанії. Понад 40 одиниць техніки. Задіяні 6 кранів.