Стартував других день конференції«Автомагістралі-Південь»: перейшли від стратегії до тактичних питань

Другого дня конференції «Автомагістралі-Південь» перейшли від стратегії до тактичних питань.

Менеджмент та партнери компанії знайомили співробітників із технічними та технологічними інноваціями, які запровадили минулого року та плануємо впровадити цьогоріч. Це сучасні технології та матеріали, що використовуються при дорожньому будівництві в Німеччині та США.
Зокрема, обговорили використання перевантажувачів при влаштуванні дорожнього покриття, які з вересня минулого року є обов’язковими для застосування на дорогах першої категорії. Тож знайомимо всіх нових співробітників з цією технікою.
Наш партнер компанія «Асбуд-Україна» представила котки Bomag з системою Asphalt Manager. Ця техніка має автоматичну регульовану змінну амплітуду та вбудовану систему вимірювання температури та ущільнення асфальтобетонної суміші. Саме таким комплектом котків ми оснащуємо наші асфальтоукладачі. Це зовсім нова техніка для наших фахівців. Для того, щоби на 100% використовувати всі її можливості в сезоні-2020, навесні проведемо ще й практичний курс навчання зі спеціалістами компанії Bomag.
Детально ознайомились з геосинтетичними матеріалами для армування асфальтобетонних шарів та укріплення основи для насипу на слабких ґрунтах, а також добавками для покращення характеристик асфальтобетонних сумішей. Розглянули можливості подальшого впровадження цифрових технологій, систем автоматизованого управління технікою та системи Superpave.
На конференцію ми також запросили низку провідних компаній, із якими лише плануємо співпрацю – для того, щоб вони представили свої розробки, а ми проаналізували можливості їх застосування.
Так, американська компанія Gencor Industries презентувала для нас економічне обґрунтування технології використання асфальтобетонної крихти (Recycled asphalt pavement, RAP). У деяких випадках використання RAP дозволяє знизити собівартість виробництва до 40%, що, звісно, дає певну конкурентну перевагу. Проте дана технологія потребує більш детального подальшого аналізу з врахуванням потреби значного переобладнання виробництва та можливості забезпечення необхідної якості відповідно діючим вимогам.
Іще одне питання порядку денного, без якого не можливо було б впровадити жодної з цих технологій – підготовка нових кадрів.
Зокрема, під час конференції генеральний директор «Автомагістралі-Південь» Микола Тимофеєв та директор Барського коледжу транспорту та будівництва Йосип Кібітлевський підписали договір про співпрацю. Тепер ми разом з нашею «кузнею кадрів» запроваджуємо дуальну освіту. Ця схема передбачає теоретичні лекції на базі коледжу, а практику – безпосередньо на наших потужностях і без відриву від навчання.

«Автомагістраль-Південь» зможе брати участь у формуванні тих предметів, які вивчатимуть студенти. Впевнені, що це позитивно вплине на підготовку нових професійних кадрів.