Новини

Створюємо для району сучасну та якісну транспортну інфраструктуру.
Долучається компанія і до програм підтримки соціальної сфери Оболоні. Ще до війни ми почали допомагати Київському міському центру репродуктивної та перинатальної медицини на проспекті Івасюка.
Відтер взяли під опіку Центр комплексної реабілітації для дітей та молоді з інвалідністю.
Послуги Центру безкоштовні та доступні для молоді до 35 років. Тут допомагають також постраждалим внаслідок бойових дій.
Для кожного відвідувача Центру команда фахівців розробляє індивідуальну програму реабілітації, яка включає в себе корекційні заняття (з практичним психологом, логопедом, дефектологом, реабілітологом, заняття з фізичної та музичної терапії, масаж), групові розвиваючі гуртки та майстер-класи, дружні зустрічі та проведення масових заходів для сімей, які виховують дитину з інвалідністю.
❗️Потреби Центру – від засобів гігієни і продуктів харчування до одягу і матеріалів для занять з дітьми.
Тож будь-яка допомога благодійників зайвою не буде.
❤️Дякуємо команді Центру, яка у цей непростий час продовжує вкрай складну, але важливу роботу.
Роботи у Сокалі стартувати восени минулого року. За цей час влаштована більшість проміжних опор. Наразі на них влаштовуються ригелі та підферменники.
✅Створена, на одному з берегів, підпірна стінка демонтована. Шпунти Ларсена перебазуються на інший берег, де планується організувати ще один тимчасовий острівець для влаштування останньої проміжної опори.
✅Берегові опори ще в роботі. На підходах до мосту виконується перенесення комунікацій – газо- та водопостачання, зв’язку.
☝️Нагадаємо, міст у Сокалі (дорога Сокаль – Стоянів) був побудований у 1951 році. Чотири року тому його визнали аварійним.
Два роки тому було зафіксовано просідання однієї з опор, встановлено вагове обмеження у 7 тонн для руху вантажного транспорту.
Ремонтувати міст немає сенсу. Він розвалюється на очах. Відтермінувати проєкт на «після війни» неможливо – місцева громада залишиться без автомобільного сполучення.
Тому поруч наша компанія будує новий міст. За сучасними стандартами та технологіями.
Довжина нового мостового переходу 130 м. З урахуванням нових під’їздів – 414 м.
В кінці минулого року «Автомагістраль-Південь» відкрила рух на правому проїзді 613-метрового мосту через Десну. У січні роботи розпочались на лівому.
Нагадаємо, зруйновану під час окупації берегову частину мосту з боку столиці ми відбудували ще торік. Настала черга реконструкції руслової та берегової частини з боку Чернігова (послідовність робіт як і на правому проїзді).
✅З початку року виконається демонтаж монолітної плити, бар’єрного та перильного огородження, балок. Проводились технологічні протипаводкові заходи для забезпечення роботи техніки.
✅Цього місяця на русловій частині почалось армування та влаштування нової монолітної плити. На береговій частині завершується демонтаж. На відміну від правого проїзду опори берегової частини плануємо не посилювати, а замінювати новими. Виявились, що це більш оптимальний варіант.
☝️Історія проєкту:
Міст у Шестовиці найбільший на трасі М-01 Київ-Чернігів. Під час окупації одна з частин споруди з боку Київа довжиною понад 230 метрів була повністю зруйнована. Діставатись до столиці доводилося через об’їзди.
Роботи з відновлення розпочалися у червні 2022 року: уламки старих бетонних конструкцій демонтували, вивезли, наново влаштували фундамент та всі інші конструктивні елементи.
✅Для кожного проїзду зруйнованої частини було побудовано шість величезних монолітних опор у середньому 18 метрів заввишки. Нова прогонова будова створювалась за допомогою технології повздовжнього насуву. Підхід до мосту розібрали, на земляному полотні влаштували майданчик для збирального стапелю довжиною 130 метрів, де з’єднувалися елементи металевої прогонової конструкції – секція за секцією. Гідравлічними домкратами-штовхачами зібрану конструкцію в два етапи насували на опори мосту.
✅Після завершення насуву настала черга монтажу залізобетонних плит перекриття, влаштування армованого каркасу, монолітної плити і нарешті асфальтобетонного покриття.
У квітні 2023 року була завершена відбудова лівого проїзду, відкритий рух. У травні за такою ж технологією завершена відбудова правого проїзду.
На другому етапі розпочалась реконструкція руслової та берегової частини правого проїзду з боку Чернігова, які збереглись, але потребували посилення.
✅На русловій частині довжиною 210 метрів замінена монолітна плита, влаштовані тротуари нового типу.
✅На береговій частині довжиною 160 метрів демонтовані старі прогони, виконане посилення і часткова заміна опор, влаштовані нові прогони.
Посилення здійснювалося шляхом нарощування діаметру – навколо опори в’яжеться армований каркас, влаштовується опалубка і заливається бетон. Це дуже трудомістка робота, але посилення – єдиний шлях зберегти фундамент, що суттєво заощаджує вартість реконструкції.
☝️Завдяки реконструкції міст здатний витримувати значно більші навантаження. Випробування, проведені на повністю відновленому лівому проїзді, засвідчили, що у Чернігова нарешті є надійний логістичний маршрут, по якому до міста без додаткових обмежень зможе діставатись вантажний транспорт.
☝️В межах заходу вдалося досягти вкрай важливої для нашої країни угоди про фінансову підтримку. Японія цього року виділить Україні понад 12 млрд доларів, 4,7 млрд з яких мають надійти вже незабаром.
Загалом на заході було підписано 56 документів про співпрацю, зокрема, про надання кредитів для підтримки українського бізнесу. Домовлено про сприяння відбудові України потужними японськими структурами: JICA, JETRO, Експортно-кредитним агентством NEXI та Японським банком міжнародного співробітництва.
Делегація «Автомагістраль – Південь» в межах заходу провела зустрічі з представниками японських компаній NIPPON KOEI та ІНІ CORPORATION, залучених до реалізації інфраструктурних проєктів в Україні.
Перемовини стосувалися не лише співпраці на території нашої країни, але й взаємодії на ринках Євросоюзу.
❗️Підсумки перемовин максимально результативні. Окреслені потенційно цікаві обидвом сторонам напрями співпраці. Для японських партнерів партнерство з «Автомагістраль-Південь» – це можливість спиратися на найпотужнішу в Україні команду фахівців з величезним досвідом. Для нашої компанії співпраця з провідними японськими виробниками – це доступ до найсучасніших технологій та обладнання, кредитних ресурсів. Це можливість більш активно просуватися на зовнішніх ринках, де конкурують світові гранти інфраструктурного будівництва.
Восени минулого року компанія розпочала другий великий проєкт у Молдові – будівництво 8,5-кілометрового обходу міста Вулканешти, який фінансується ЄБРР.
Нова дорога стане частиною траси М3 Кишинів-Комрат-Джурджулешти-кордон з Румунією (км+0+000 – км 8+580). Обхід з’єднує новозбудовані ділянки М-3, які «Автомагістраль-Південь» здала в експлуатацію у 2022-2023 роках.
Нова ділянка перенаправить транспортний потік, який рухається до дунайського порту Молдови, за межі міста.
Минулого року завершений підготовчий етап. У січні роботи відновились з новою силою.
Об’єкт поділяється на дві частини.
✅3-кілометровий відрізок обходу (залишки старої дороги)
На ділянці розібрано старе покриття. За допомогою холодного ресайклінгу (перемішування відфрезерованого та нового матеріалу з додаванням цементу) стабілізуємо шар основи. Наступний етап – влаштування шару ЩПС.
✅5,8-кілометровий відрізок (нове будівництво)
– Повністю знятий рослинний шар грунту.
– Триває відсипка насипів, які місцями досягатимуть 15 метрів (проєктом передбачено використання 341 тис м3 грунту)
– Влаштовуються бетонні лотки для водовідведення та скотопрогін (монолітна бетонна труба 6 на 4 метри).
Обсяг земляних робіт величезний. Саме цим обумовлений термін реалізації проєкту – 2.5 роки.
✅ Між двома відрізками проєктом передбачено зведення 50-метрового мосту. Наразі відбувається підготовка майданчику під влаштування 84 буронабивних паль.
На об’єкті задіяно понад 120 співробітників та 50 одиниць спеціалізованої будівельної техніки.
Відновлення великих штучних споруд потребує часу, але тривале перекриття транспортного сполучення призводить до негативних наслідків.
Проблема вирішується за допомогою тимчасових мостів.
Один з таких об’єктів наразі завершує монтувати наша компанія.
Збірна металева конструкція монтується на стапелях і поступово насувається на металеві опори. За 10 днів монтується один прогін. За два місяці увесь міст.
‍♂️За складання та насування відповідає 11 працівників.
Ширина мосту – 4,6 метри, тому рух буде відбуватись у реверсному режимі. Покриття дерев’яне, проте міст здатний пропускати як легкові, так і вантажні автомобілі.
Коли потреба у мості зникне, його можна бути розібрати, виконавши роботи з демонтажу у зворотному порядку.
⛔️Цією зимою ділянка автошляху на в’їзді у Харків зі сторони Києва перетворилась на «дорогу смерті». Дорожнє полотно вкривають ями та вибоїни (стан дороги можна оцінити на фото).
Напередодні війни ділянку планували відновити в рамках програми «Велике будівництво», але не встигли. Цієї зими стан дороги погіршився ще більше – звичайний ямковий ремонт з використанням холодних сумішей вже не вирішує проблеми.
❗️Проте траса має стратегічне значення для забезпечення як гуманітарних, та і військових поставок із західних кордонів в прифронтові та прикордонні регіони Харківщини.
Регіональна Служба автодоріг звернулась за допомогою «Автомагістраль-Південь» – наша компанія на відміну від інших підрядників має можливість провести ремонт з використанням гарячих сумішей.
‍♂️Запущений один з наших заводів, почато виробництво АБС. Асфальтобетонна суміш доставляється на об’єкт нашими автомобілями-термосами.
Роботи виконуються чітко за технологією:
– Обрубування країв
– Надання виїмкам прямокутної форми
– Вичищення залишків старого асфальтобетону та бруду
– Грунтування основи
– Влаштування асфальтобетону
– Ущільнення катком
Аварійний ремонт не поточний, а тим більше не капітальний. Але безпечний проїзд ми відновимо. Якість роботи гарантуємо.
Наша корпоративна програма допомоги українським військовим не обмежується лише передачею транспорту, дронів, амуніції та іншого.
Ми системно підтримуємо медичні заклади, де лікуються воїни.
Після двох років війни в Україні колосальна кількість ветеранів, які потребують реабілітації. Професійна і своєчасно проведена реабілітація необхідна для повернення важкопоранених до активного життя.
❗️Саме тому наша компанія вирішила підтримати реконструкцію шпиталя, який колись призначався для ветеранів другої світової війни.
Декілька поверхів старого закладу, який не знав ремонту майже 40 років, сьогодні перетворені в сучасний реабілітаційний центр. Роботи на інших поверхах ще тривають. ✅Загалом заклад буде готовий одночасно приймати до 350 пацієнтів.
Разом з керівництвом шпиталю порадились, чим можемо допомогти.
Вирішили, що успішна реабілітація це не лише обладнання та фахівці, але й позитивна атмосфера, яка надає сил та сприяє відновленню.
Щоб воїни проходили лікування з комфортом, компанія купила та передала медичному закладу 53 сучасних телевізори.
Сподіваємось, це сприятиме більш швидкому відновленню пацієнтів шпиталя.
Влаштовано понад 100 км труб діаметром 1-1,2 метри, залишились останні 5 км.
Терміни будівництва взимку залежать від погодних умов, але дуже сподіваємось вже цього місяця повністю завершити влаштування трубопроводів.
Встановлені всі 17 потужних насосів на трьох насосних станціях. Завершуються роботи з їх обв’язки.
Коротше кажучи, проєкт максимально стрімко наближається до завершення.
❓Чому цей проєкт настільки важливий для Кривого Рогу, так як місто зараз під час будівництва забезпечується водою – про це ми поговорили із заступником Криворізького міського голови Олександром Катриченко.
❓Чому знадобилося будівництво водогону?
70% нашого міста – житловий сектор, підприємства, об’єкти критичної інфраструктури – зазвичай споживали воду з Південного водосховища, яке наповнювалося з Дніпра. Коли була підірвана Каховська ГЕС місто могло повністю залишитися без води», – пояснює Олександр Катриченко.
Саме тому почалося будівництво магістрального водогону «Інгулець-Кряжево» довжиною 26 км і потужністю 400 тис. м3 на добу, який має подавати у Південне водосховище воду з річки Інгулець.
Як з’явилися альтернативні схеми подачі води?
Після підриву ГЕС у міста були два місяці, щоб вирішити проблему. Щоб на час будівництва водогону не залишити Кривий Ріг взагалі без води, силами міста, водоканалу побудували дві тимчасові схеми подачі води.
✅Перший проєкт – «Кресівське-Південне» — перекидання води з Кресівського водосховища через 33-й канал до Південного водосховища.
✅Другий проєкт – реверсне перекидання води з річки Інгулець через технологічні мережі «Арселор Міттал – Кривий Ріг».
«Це дало час добудувати головний проєкт державного водогону», – розповідає Олександр Катриченко.
❓Чому альтернативні схеми подачі води є тимчасовими?
Джерелом води для Кресівського водосховища є Мако́ртівське водосховище, яке не має зовнішнього джерела поповнення. За розрахунками фахівців, води в ньому вистачить лише до кінця квітня цього року. З травня у міста залишиться лише один канал подачі води.
«Потужність нитки через промислові мережі «Арселор Міттал» – 80-90 тис. м3 на добу. А місту потрібно – 300-350 тис. м3 на добу. Влітку лише за рахунок випаровування на Південному водосховищі втрачається 60 тис. м3 води на добу», – пояснює Олександр Катриченко.
Таким чином, нитка через «Арселор Міттал» не впорається із забезпеченням міста.
❓Чому перша нитка нового магістрального водогону тимчасово зупинена?
21 серпня минулого року було запущено першу нитку магістрального водопроводу потужністю 100 тис. м3 води на добу. Наприкінці січня її зупинили.
«Кривий Ріг є містом підземного видобутку залізної руди. Щоденно необхідно відкачувати шахтну воду. Так було із самого початку будівництва шахт. Шахтні води накопичуються у спеціальному ставку під назвою «Балка Свистунова». Для недопущення надзвичайної ситуації є необхідність щороку шахтні води направляти у річку Інгулець, змішуючи з водою з каналу Дніпро-Інгулець. На період скиду будь-який водозабір не здійснюється. Є окреме розпорядження Кабміну. Цього року скид та екологічне оздоровлення буде тривати до 1 квітня. Після того, як відбудеться екологічне відновлення річки, робота насосних станцій магістрального водогону буде відновлена. Щоб кожен рік не зупиняти роботу водогону, наразі вирішується питання щодо переміщення точки скиду шахтної води нижче водозабору», – розповів Олександр Катриченко.
☝️Роботи на будівництві не зупиняються ні на годину. ‍♂️Майже 500 працівників працюють у дві зміни, використовується до 200 одиниць техніки. Кривий Ріг чекає на водогін, адже інших варіантів забезпечити місто водою літом цього року просто не існує!
❗️Одещина – один з регіонів, який майже постійно потерпає від авіаційних ударів.
Для ефективного відбиття атак потрібні чисельні та недорогі засоби ураження, адже «шахеди» часто використовуються з метою виснаження наших ПВО.
Щоб не витрачати на БПЛА дорогі та дефіцитні ракети, їх збивають із крупнокаліберних кулеметів калібру 12.7 мм.
❗️В минулому році підрозділи протиповітряної оборони області зіткнулися з проблемою. Кулемети в наявності, але вони не пристосовані для повітряних цілей. Потрібні триноги!
Компанія «Автомагістраль-Південь» з перших днів війни взяла під патронат підрозділи протиповітряної оброни Одеси. Тому, як завжди, відгукнулись на заклик допомогти. Знайшли виробника, оплатили замовлення (майже 1 млн грн) .
В результаті Одещина отримала понад два десятки додаткових мобільних груп, які почали знищувати «шахеди».
За словам воїнів сил протиповітряної оборони, майже третина дронів, які атакують регіон, знищуються саме такими мобільними групами.
Отже, чим більше їх буде – тим менше смертей та руйнувань зазнає Одещина від ворожих БПЛА.
З початку війни компанія відбудувала десятки мостів в деокупованих регіонах, один з важливих проєктів восени минулого року ми почали у Миколаївській області.
54-метровий міст будуємо з нуля: залишки старої ще металевої споруди демонтовані. Технологія типова: буронабивні палі, опори, ригеля, балки. Між балками передбачено влаштування залізобетонних плит незнімної опалубки. Зверху – монолітна плита проїзду та асфальтобетонне покриття.
☝️Іноді запитують, чому саме плити обрані у якості опалубки?
Плити – це надійне, а головне більш швидке рішення у порівнянні з монолітним перекриттям. А швидкість в будівництві – це економія видатків місцевого чи державного бюджету.
‍♂️На об’єкті задіяно до 50 працівників. Плануємо відкрити проїзд у травні.
✅Громада, де тривають роботи, знаходилася майже на лінії фронту. Селище обстрілювали з мінометів, РСЗВ, артилерією та керованими ракетами.
Знищений ліцей, пошкоджена районна лікарня, місцева адміністрація, агропідприємства. Зруйнований міст, по якому в селище заходить автотраса..
Для відбудови критично потрібен зв’язок з великими містами, доступ до автошляхів державного значення.
На перетині Богатирської та Полярної чергова важлива подія. Влаштована 125-метрова монолітна плита шляхопроводу. Використано майже 900 м3 бетону.
Останні два дні у Києві плюсова температура, але спеціальний «зимовий» бетон HOT дає можливість працювати навіть у морози.
Суміш набирає міцність при температурі до -7 градусів без додаткового обігріву.
Наразі за допомогою датчиків наші фахівці моніторять, як змінюються характеристики бетону.
У найближчий час сконцентруємо зусилля на наступних роботах:
✅Гідроізоляція під монолітні тротуари
✅Влаштування монолітних тротуарів
✅Завершення зведення підпірних стінок
✅Завершення влаштування насипу
✅Перекладання комунікацій та завершення влаштування дощової каналізації
Як і обіцяли, у травні плануємо запустити рух шляхопроводом та перейти до другого етапу – розворотних півкілець.
Побудувати їх одночасно з основним проїздом неможливо, адже це заблокує рух транспорту.
☝️Нагадаємо, реконструкція перехрестя на перетині Богатирської та Полярної є вирішенням однієї з хронічних транспортних проблем столиці.
❗️Кияни неодноразово зверталися до керівництва міста з петиціями щодо створення на перехресті більш безпечної та зручної розв’язки. Внаслідок великої кількісті ДТП, часто із людськими жертвами, перехрестя вважалося одним з найнебезпечніших у Києві. Відповідно до Генплану Києва, вулицю Богатирську віднесено до магістралей загальноміського значення з безперервним рухом транспорту. Але будівництво об’єкту відкладалося майже 30 років.
✅125-метровий шляхопровід матиме 6 смуг руху. Він є частиною транспортної розв’язки довжиною 600 метрів.
Це навіть більше, ніж до початку війни!
Зростання штату пов’язане із збільшенням напрямів діяльності. На кожному з великих об’єктів укриття створена власна лабораторія з контролю якості. Як і до війни, працюють лабораторії на всіх виробничих базах.
«Процедура контролю якості в лабораторії не залежить від того, перевіряємо ми одну машину з асфальтобетоном, чи сто. Під час війни компанія не стала приділяти меншу увагу якості. Навіть навпаки. Навантаження на виробництва асфальтобетонних сумішей зменшилося – у наших співробітників є більше можливостей для виїзду на об’єкт для контролю відповідності процесів на місці виконання робіт», – зазначає головний технолог компанії Віталій Екімов.
За словами Віталія, торік компанія інвестувала у додаткові бетонні заводи – всі вони також мають лабораторії.
Працює експертна група з дослідження якості влаштування паль.
«Не припинив діяльності і наш науково-дослідний центр (НДЦ). Задач дуже багато. Наприклад, завдяки нашим напрацюванням вдалось адаптувати виробництво бітумних емульсій під виробництво матеріалів для гідроізоляції, адже обсяги застосування асфальтобетону зменшились, але водночас значно зросли потреби у доступних, українських матеріалах для гідроізоляції бетонних споруд», – розповідає Віталій Екімов.
Ще одне важливе завдання центру – розробка так званих «мікс дизайнів» асфальтобетону для проєктів компанії в інших країнах.
«В країнах ЄС характеристики асфальтобетонної суміші визначаються специфікацією – це показники якості, які підрядник має забезпечити. Ми віддали матеріали в румунську лабораторію – але термін виконання замовлення компанію не влаштував, тому асфальтобетон для будівництва нової ділянки дороги в Молдові розробляють українські фахівці. Ми це зробимо швидко та не менш фахово», – пояснює Віталий Екімов.
Долучився центр і до розв’язання питань, які мають глобальне значення для всієї галузі. Зокрема, це питання реагентів.
До війни норми застосування солі для обробки поверхні дороги базувалися на якостях продукції Артемсіль. Тепер Україна імпортує сіль з країн ЄС, Туреччини, Єгипту, Тунісу-Марокко. Не завжди імпортний реагент спрацьовує так швидко, як сіль з Соледару. Як виявили наші фахівці, причина у домішках. Навіть у відносно незначній кількості вони змінюють деякі властивості солі.
Тому наразі саме за ініціативи науково-дослідного центру «Автомагістраль-Південь» розробляється методика, на базі якої будуть визначатися вимоги до складу імпортних реагентів.
❗️Тож, задач для наших дослідників вистачає. Навіть в цей складний час компанія приділяє величезну увагу розвитку системи якості.
На відміну від потужних снігопадів наприкінці листопада минулого року, на цьому тижні на Україну обрушилися льодяні дощі. На Одещині температура протягом доби впала з +7-8 до -7-8 градусів. Увесь цей час тривали опади. Дороги перетворювались на ковзанки.
⚠️Для безпеки дорожнього руху це ще більш небезпечна ситуація аніж снігопад.
Звичайні реагенти – піщано-сольова суміш (ПСС), сіль, або ропа в таких умовах безсилі.
Тому наші експлуатаційники на Одещині та інших регіонах почали застосовувати суміш ПСС з відсівом, або сіль та відсів.
Це давало можливість повертати дорожньому покриттю шорсткість. З особливою ретельністю оброблялись підйоми та спуски, ділянки зі складним рельєфом.
З огляду на аномальні погодні умови ДСНС анонсував перекриття автошляхів. Проте за фактом на ділянках «Автомагістраль-Південь» усі шляхи залишались проїзними. Дорожній рух не перекривався.
Загалом з початку холодного сезону експлуатаційниками «Автомагістраль-Південь» виконаний величезний обсяг робіт – використано 525 тон солі, 82,5 тис тонн піщано-сольової суміші, 128 м3 ропи.
Компанія обслуговує мережу протяжністю 7485 км.
Працюємо у Київській, Дніпропетровській, Харківській, Одеській, Чернігівській, Львівській, Сумській областях.
Задіяно 87 бригад, 169 комбінованих машин, 52 навантажувачі та 101 одиниця іншої техніки.
Крім обробки автошляхів та прибирання снігу, експлуатація виконує і комплекс інших важливих робіт. Зокрема, це аварійний ямковий ремонт, до якого наші бригади приступили ще у листопаді.
❗️Останніми днями росіяни посилюють атаки на Куп’янському напрямку. Схід Харківщини – стратегічний рубіж, де маємо зупинити та відкинути вороже військо.
Міцність нашої оброни залежить не лише від мужності та майстерності воїнів. Потрібні якісне забезпечення і якісна логістика.
Проїзні дороги і мости.
За час війни в області зруйновано 27 мостів. Наразі наша компанія відновлює один з них, розташований на міжнародній трасі.
Росіяни не встигли його зруйнувати під час окупації. Знищували ракетами вже після відходу, щоб стримати наступ українського війська.
Як зазначають в місцевій Службі автодоріг, відновлення споруди на старих фундаментах це марно витрачені кошти: міст збудували у 1951 році, споруда не відповідала жодним сучасним вимогам.
Єдине правильне рішення – побудувати новий міст.
Довжина нової споруди майже 200 метрів (6 прогонів по 33 метри). Крім двох смуг для руху автотранспорту передбачена вело-пішохідна доріжка. З’явиться освітлення, перильне огородження. Очисні споруди для фільтрації дощової води, яка потрапляє у річку.
Планується наново побудувати підходи до мосту (загалом 470 метрів).
✅Наразі наша компанія завершила влаштування буронабивних паль, на більшості опорних частин змонтовані ростверки, стійки, ригеля.
✅На двох прогонах влаштовані Т-подібні балки.
✅В найближчий час почнеться влаштування плит опалубки.
Для виконання робіт поруч зведений технологічний міст.
‍♂️На об’єкті працює до 30 співробітників і до 13 одиниць техніки.
Проєкт реалізується в дуже складних умовах. Високий рівень грунтових вод та постійні опади вимагають створення технологічних проїздів для руху техніки з твердим покриттям. Але автомагістралівцям не звикати до складнощів. Плануємо відкрити рух новим мостом вже у першому півріччі 2024 року.