Новини

На обході міста Вулканешти у Молдові настала черга фінішного шару асфальтобетону: минулого тижня виконане тестове влаштування верхнього шару ЩМА.
На 6,8 км обходу (загальна довжина 8,5 км) вже влаштовані нижній і середній шари асфальтобетону. Готуємось до влаштування верхнього шару (ЩМА).
‍♂️Тестова ділянка має засвідчити, що характеристики асфальтобетону відповідають всім вимогам і стандартам. Інженер-консультант та представники місцевої Служби автодоріг відберуть зразки, щоб у лабораторії перевірити властивості матеріалу.
На підставі результатів лабораторних випробувань буде наданий дозвіл на виконання робіт.
✅Паралельно продовжуються інші роботи:
На ділянці довжиною 500 метрів, там де нова автодорога проходить через балку, споруджуємо насип висотою до 12 метрів.
✅З монолітних бетонних лотів монтуються швидкотоки системи водовідведення (у виїмках, де під час опадів збирається великий обсяг води, їх ширина сягає 3,2 метри). З 5 км водоскидів завершено 2,0 км.
✅На мості завершено влаштування карнізних блоків та вирівнюючого шару цементобетону, виконується гідроізоляція.
☝️Нагадаємо: компанія реалізує другий великий проєкт у Молдові – будівництво 8,5-кілометрового обходу міста Вулканешти, який стартував рік тому. Проєкт фінансується ЄБРР.Нова дорога стане частиною траси М3 “Кишинів-Комрат-Джурджулешти-кордон з Румунією” (км+0+000 – км 8+580). Обхід з’єднує новозбудовані ділянки М-3, які «Автомагістраль-Південь» здала в експлуатацію у 2022-2023 роках.Нова ділянка перенаправить транспортний потік, який рухається до дунайського порту Молдови, за межі міста.
Об’єкт поділяється на дві частини:
✅3-кілометровий відрізок обходу (залишки старої дороги);
✅5,8-кілометровий відрізок (нове будівництво);
✅ Між двома відрізками проєктом передбачено зведення 50-метрового мосту.
На об’єкті працює понад 120 співробітників та 50 одиниць спеціалізованої будівельної техніки.
Як правило, раз на рік в Кривому Розі приймається рішення про скид шахтних вод з балки Свистунова (гідротехнічна споруда неподалік міста) у річку Інгулець.
Цього року скид стартував на початку квітня.
Шахтні води є наслідком роботи гірничорудних підприємств Кривбасу та містять високі концентрації забруднюючих речовин. Але точка скиду знаходилась вище водозабору нового водогону, який побудувала «Автомагістраль-Південь».
❗️Наша компанія вирішила проблему.
Замість старої бетонної труби влаштований новий трубопровід з поліпропіленових труб діаметром 1 м, із скидом води нижче водозабору.
Трубопровід перетинає Інгулець через тимчасову переправу. Після завершення скиду шахтних вод на її місці побудуємо мостову споруду з металевою трубою 1,5 метри.
Тим часом на водогоні «Інгулець-Південне водосховище» завершили пуско-налагоджування автоматизованої системи управління.
Сучасна автоматика регулює обсяг подачі води, синхронізує та контролює роботу 12 потужних насосів, запірної арматури та іншого обладнання.
Автоматика мінімізує ризик виникнення позаштатних ситуацій та збільшує термін експлуатації обладнання (звісно, якщо сучасною та дороговартісною системою керує якісно підготовлений та мотивований персонал).
На даний час водогін працює на повну потужність 400 тис.м3 на добу.
«Це надсучасний об’єкт, якому не має аналогів в Україні. За рівнем проєктування, технологічності, масштабам, термінам реалізації, водогін складно порівняти з тим, що будувалось раніше», – зазначив генеральний директор «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв.
❗️Також варто зазначити, що водогін обійшовся державі «Інгулець-Південне водосховище» дешевше ніж деякі інші, значно менш масштабні і технологічні об’єкти.
✅ІСТОРІЧНА ДОВІДКА
Кривий Ріг залишився без води у червні 2023 року. Після підриву Каховської ГЕС вода з Дніпра припинила надходити у Південне водосховище, з якого місто забезпечувалось водою.
Найближча до міста вода була у річці Інгулець, але це декілька десятків кілометрів!
«Автомагістраль-Південь» знадобилося лише декілька місяців, щоб у тестовому режимі запустити першу частину водогону, перекинувши води Інгульця до каналу, який наповнює Південне водосховище. На повну потужність водогін запрацював у травні 2024 року.
Водогін у цифрах:
✅Потужність 400 тис.м3 на добу.
✅Довжина 26 кілометрів.
✅Довжина трубопроводів діаметром 1-1,2 м – 94 км.
✅Обсяг земляних робіт – понад 2,3 млн м3.
✅Для водозабору, водоскиду, колодязів та інших конструкцій використано понад 14 тис м3 бетону.
✅Три насосні станції/17 потужних насосів.
✅Три електропідстанції.
✅На будівництві працювало понад 500 працівників та 250 одиниць техніки.
✅Лінія складається з понад декілька десятків опорних пунктів.
✅На відміну від попереднього проєкту опорні пункти призначені для тимчасового перебування військових підрозділів.
❗️В процесі проєктування замовником враховані рекомендації військових. Лінія проходить через зелені насадження. Будівельні роботи виконуються так, щоб по-максимуму зберегти “зеленку”.
Загалом маскуванню об’єкту надається дуже велике значення.
✅Траншеї будуть повністю перекриті. Всі обʼєкти лінії оборони повʼяжемо між собою надійно захищеними тунелями з міцних металевих конструкцій.
‍♂️Наразі на об’єкті виконуються земляні роботи, влаштовується дренаж з щебню, монтуються фортифікаційні споруди.
На наступному етапі почнеться монтаж металевих конструкцій.
Полковник ЗСУ Володимир Шаргу:
««Автомагістраль-Південь» чи не єдина велика будівельна компанія, яка допомагає військовим і займається масштабним будівництвом ліній оборони. Ця допомога є дуже важливою, адже у «Автомагістраль-Південь» є необхідна техніка, є інженери, є досвідчені працівники, які можуть забезпечити об’єми, якість, дотримання технологій, терміни виконання робіт. Завдяки перегляду старих методик та напрацюванню нових інженерних рішень, компанія сьогодні будує фортифікації, які дійсно відповідають вимогам сучасної війни. Будівельники працюють в умовах наближених до бойових. Часто під обстрілами. Переконаний, що сотні автомагістралівців, які перебувають у лавах ЗСУ, пишаються за свою компанію. Пишаються своїми колегами, друзями, які пліч-о-пліч з військовими роблять дуже важливу для країни справу. І, відповідно, з нерозумінням і занепокоєнням дізнаються новини про переслідування компанії, спроби рейдерства, тощо. Тим, хто перешкоджає роботі підприємства, раджу хоч раз в житті приїхати на нуль, подивитись в очі військовим та пояснити, навіщо вони завдають удару їм в спину».
Сервіс Опендатабот опублікував рейтинг кращих компаній України 2025 року. У сфері будівництва перше місце зайняла «Автомагістраль-Південь» з часткою ринку 26,7%.
✅Оборот компанії за минулий рік склав 13,2 млрд грн, збільшившись на понад 60%.
✅Водночас компаніями групи понад удвічі збільшена сплата податків. Обсяг відрахувань в бюджети всіх рівнів сягнув 1,54 млрд грн (+118 %).
✅Найбільш зріс податок на прибуток – до 773 млн грн (+220%). Сплачено 495 млн грн ПДВ ( + 76%).
✅ «Автомагістраль-Південь» створила понад 600 нових робочих місць. Чисельність працівників зросла до майже 3,7 тис (+21%).
✅Компанія збільшила рівень зарплати працівників – фонд оплати праці збільшився до 748 млн грн (+ 55%). Відповідно зросли податки на зарплату -ЄСВ + ПДФО – склавши сукупно 270 млн грн (+55%).
«Компанія працює максимально прозоро. У нас високі зарплати, значно вище ніж в середньому у галузі. Процеси управління, обліку цифровізовані. Закупівля матеріалів та обладнання – через відкритий тендерний майданчик. Ми повністю відкриті. Чесно заробляємо – чесно сплачуємо всі податки. Зростання податкової бази і відповідно сплачених податків більше ніж у два рази зайве тому свідчення», – зазначив генеральний директор компанії Микола Тимофеєв.
Прикордонні райони Сумщини – один з найгарячіших напрямів. Там концентруються сили оборони, постійно рухається військова
великогабаритна техніка, вага якої перевищує 90 т., відбувається евакуація місцевого населення та поранених.
❌Проте стан регіональних автодоріг Р-44 та Р-61 майже критичний.
Обидві траси побудовані у 80-х роках минулого століття. Планувалось в 2022 році провести їх поточний ремонт, але завадила війна.
Наразі експлуатаційна служба «Автомагістраль-Південь» відновлює безпечний проїзд по дорогах. Виконуються аварійні ямкові ремонти та ремонти картами.
✅На щастя,дорожня основа на більшості ділянок ремонту не зруйнована, тож влаштоване нове асфальтобетонне покриття матиме тривалий термін експлуатації.
Асфальтобетон доставляється з власного заводу компанії у селищі Степанівка.
‍♂️На сьогодні для виконання робіт задіяно три бригади дорожніх робітників, проводяться роботи з фрезерування та улаштування асфальтобетонної суміші з метою забезпечення безпечного та безперебійного руху транспорту.
✅На тунельний розв’язці у Віті-Поштовій продовжуються роботи з армування ригелів опорних стінок. Вже цього місяця готуємось встановити опалубку, щоб влаштувати моноліт прогонової будови тунелю!
✅Виймати ґрунт з тунелю почнемо після завершення монолітної плити прогонової будови.
✅Паралельно готуємо під’їзди до тунелю. З боку Боярки майже завершено будівництво кругової розв’язки, влаштований середній шар асфальтобетону. Остаточно завершити розв’язку зможемо після перенесення оптоволоконних кабелів, які пересікають один з виїздів.
✅На іншому боці траси роботи тимчасово на паузі в очікуванні перенесення водопровідної труби. З самого початку ми прогнозували, що проєкт не простий, має низку «підводних каменів», саме тому, мабуть, окрім нашої компанії не знайшлось бажаючих його завершувати.
‍♂️Нагадаємо, «Автомагістраль-Південь» розпочала добудову розв’язки на Одеській трасі під Києвом наприкінці минулого року.
Вперше будівництво стартувало ще у 2021 році. Кошти надали Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) та Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР).
Підрядником обрали компанію з Азербайджану. Після початку вторгнення підрядник покинув об’єкт. Але донорське фінансування не припинялось. Потреба у розв’язці також актуальна, на перехресті постійно виникають ДТП.
Частина розвʼязки є підземною – під трасою з’явиться тунель, через який автотранспорт зможе повертати у бік столиці. Іноземний підрядник встиг влаштувати буросічні палі, а також з лівого проїзду залити опорні частини та бетонну плиту.
Рік тому наша компанія увійшла в консорціум з румунською Avant Airports задля реалізації концесійного проєкту будівництва нового аеропорту в 60 км від Бухаресту.
Колишній військовий аеропорт має стати найбільшим вантажним хабом у Східній Європі. Проєктом передбачений вантажний термінал площею 20 тис. м2, який оброблятиме понад 10 тис. тонн вантажів на рік. Аеропорт буде розрахований на прийом всіх типів повітряних суден, включаючи вантажні літаки Boeing 747.
❗️Наразі наші партнери завершили розробку генерального плану будівництва та працюють над залученням міжнародних інвесторів.
Фінансування проєкту складає €400 млн з реалізацією протягом 4 років.
✅Довідково:
Аеропорт Алексені побудований в 1954 році на площі 197,8 га для авіабази для захисту повітряного простору в районі Бухареста і його околиць. Він має найширшу бетонну злітно-посадкову смугу в країні – 80 м. Військова авіабаза була покинута в 2001 році. Консорціум, що включає румунську Avant Airports, як розробника та «Автомагістраль-Південь», як підрядника будівицтва, у березні 2024 року уклав концесійний договір із місцевою владою на будівництво нового аеропорту.
Один з найважливіших напрямків – траса М-29 між Харковом і Дніпром.
Дорога першої категорії М-29 будувалась у 80-х роках минулого сторіччя з цементобетону. В 2008 році виконувався капітальний ремонт. Трасу добудували та влаштували верхній шар з асфальтобетону.
Цементобетон запобігає руйнуванню дорожньої основи. Але після зими ямковість у верхньому шарі стала критичною. Що значно ускладнює рух, створює небезпеку для транспорту та збільшує час доставки вантажів.
‍♂️На об’єкті працює 5-6 бригад. Асфальтобетон доставляємо з заводів компанії у Харківській області. Тож гарантуємо і якість матеріалів, і якість робіт.
21 березня вже багато років поспіль святкуємо День народження «Автомагістраль-Південь».
За понад два десятиліття компанія здолала неймовірний шлях. Масштабні об’єкти, найпотужніша виробнича мережа, рекордні економічні показники, найсучасніші технології, краща на ринку команда.
Історія компанії – не легка прогулянка. Були і кризи, і жорстка конкурентна боротьба, інформаційні атаки, силовий тиск. Але вони лише зміцнили нас. Посилили нашу єдність і стійкість, віру у нашу команду.
Ніколи, ні за яких обставин автомагістралівці не втрачали завзятість та мотивацію, які подарували нам засновники.
Навіть в епоху глобальних змін, коли третій рік триває війна і здається, що найкращі для ринку часи минули, топ-менеджмент «Автомагістраль-Південь» вражає новими ідеями і новими грандіозними проєктами.
Сьогодні перед «Автомагістраль-Південь» нові, без перебільшення, історичні виклики. Ми здобули ряд фантастичних перемог на ринку ЄС, і тепер маємо захистити і втримати досягнуті результати.
Переконані, що нам все вдасться і 2025 рік відкриє нову еру в нашій історії. Еру європейського напряму.
❤️Вітаємо всю нашу величезну автомагістралівську родину зі святом!
Пишаємось, що працюємо у найкращій будівельній компанії країни!
❗️Закупили та передали нашим воїнам велику партію новеньких квадроциклів.
В умовах перетятої місцевості, лісів та боліт, квадроцикли мають низку переваг перед пікапами. Саме така техніка наразі потрібна у Сумській області, де українські підрозділи вздовж кордону відбивають спроби прориву ворожих ДРГ.
Компанія вже неодноразово поставляла у війська квадроцикли, і завжди отримувала позитивні відгуки та щирі слова подяки від військових. Машинки застосовують у евакуації поранених і доставці боєкомплекту, організації швидких штурмових дій.
Загалом з початку війни «Автомагістраль-Південь» вже надала ЗСУ допомоги на понад 500 мільйонів гривень. І з кожним днем ця сума зростає.
Як би не було складно, не втомлюємось допомагати нашим воїнам. За час війни компанія навіть взяла шефство над деякими підрозділами ЗСУ, зокрема, 28-ої ОМБр ім. Лицарів Зимового Походу.
❗️Перший етап робіт на Одеській трасі під Києвом завершено! Перекритий понад три роки тому лівий проїзд відкритий для руху!
Попередній підрядник залишив по собі монолітну плиту, що має слугувати перекриттям тунелю по лівому проїзду траси М-05. Довелось її ремонтувати та приводити у належний стан, влаштовувати перехідні плити, гідроізоляцію та асфальтобетонне покриття.
Влаштували тротуар, встановили перильне та бар’єрне огородження.
Роботи на лівому проїзді тепер виконуватимуться або під трасою, або за її межами та не перешкоджатимуть руху.
На правому проїзді «попередник» встиг влаштувати лише буросічні палі. Наразі нашими працівниками розбирається дорожнє покриття, щоб дістатись їхньої верхньої частини. У подальшому зверху на палях влаштуємо ригеля, на які буде опиратись монолітна плита.
Одночасно тривають роботи з будівництва кругової розв’язки з боку Боярки. Саме через неї прямуватиме до тунелю транспорт з Одеської траси.
Дуже важлива частина проєкту – організація водовідводу та дренажної системи. На фото бачимо влаштовані чисельні колодязі та трубопроводи вздовж траси для забезпечення водовідведення.
Перевлаштовуємо інженерні мережі.
Також демонтуємо залишки старої «інфраструктури» – зупинки транспорту, туалети тощо.
‍♂️Нагадаємо, «Автомагістраль-Південь» розпочала добудову розв’язки на Одеській трасі під Києвом наприкінці минулого року
Вперше будівництво стартувало ще у 2021 році. Кошти надали Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) та Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР).
Підрядником обрали компанію з Азербайджану. Після початку вторгнення підрядник покинув об’єкт. Але донорське фінансування не припинялось. Потреба у розв’язці також актуальна, на перехресті постійно виникають ДТП.
Частина розвʼязки є підземною – під трасою з’явиться тунель, через який автотранспорт зможе повертати у бік столиці. Іноземний підрядник встиг влаштувати буросічні палі, а також з лівого проїзду залити опорні частини та бетонну плиту.
«Автомагістраль-Південь» єдиний підрядник, який погодився доробляти розв’язку у Віті-Поштовій. «Дуже пощастить, якщо вдасться реалізувати проєкт принаймні не в мінус», – зазначив генеральний директор компанії Микола Тимофеєв.
Доробляти за кимось це невдячна робота, але навіть таку роботу ми виконуємо професійно та відповідально. Адже цінуємо нашу репутацію і наше ім’я.
❗️З початку цього року закупівлю послуг і матеріалів на суму понад 500 тисяч гривень «Автомагістраль-Південь» проводить на електронних торгах!
✅Залізобетонні та бетонні вироби, металоконструкції та металопрокат, труби, електротехнічні вироби, пісок, щебінь, цемент та багато іншого відтепер закуповується через портал тендерних закупівель.
Електронні торги це можливість оптимізувати витрати та отримувати найкращі на ринку пропозиції! Саме таку систему закупівель застосовують найбільші міжнародні компанії.
❗️Для нових постачальників наш тендерний майданчик це шанс на співпрацю з найбільшою будівельною компанією країни! Не витрачайте час на розсилку інформації про свою продукцію, а запропонуйте нашій компанії саме те, що потрібно і будьте впевнені у тому, що вашу комерційну пропозицію обов’язково проаналізують і опрацюють!
❗️Для існуючих партнерів це можливість завжди бути в курсі, які саме матеріали/обладнання, в якому регіоні потрібні компанії, щоб розширити географію діяльності та планувати виробничий цикл!
ЯК ВІДБУВАЮТЬСЯ ЗАКУПІВЛІ:
✅Інформація про тендери надається лише зареєстрованим учасникам. Щоб моніторити закупівлі «Автомагістраль-Південь» та приймати в них участь, постачальнику потрібно зайти за посиланням та зареєструватись.
✅Для надання пропозицій на тендер не потрібен забезпечувальний внесок. Єдина вимога – заздалегідь ознайомитись з типовим договором компанії на постачання матеріалів.
✅Якщо закупівля оголошується на велику номенклатуру товарів (як наприклад, при закупівлі бетонних виробів), в учасника є можливість надати пропозицію як на увесь перелік, зазначений в тендері, так і на його частину.
Працюємо на одній з автотрас, яка є важливою для забезпечення військової логістики.
Ремонтуємо аварійну ділянку довжиною 12 кілометрів. Працює дві дорожні ланки.
На залишки існуючого дорожнього покриття влаштовуємо шар щебенево-піщаної суміші та шар асфальтобетону.
‍♂️Частковий аварійний ремонт цього напряму компанія проводила ще у 2022 році, після деокупації Чернігівщини. В цьому році відновлюємо ділянки, які три роки тому не ремонтувались.
Ремонт прифронтових автошляхів стає все більш небезпечним. Російські БПЛА активно полюють на техніку та людей.
В кінці минулого тижня наша бригада працювала на одній з автодоріг у напрямку Покровська. До лінії фронту приблизно 10 км. На дорозі тримається логістика українських військ, це також важливий евакуаційний маршрут.
‍♂️Виконувався аварійний ремонт по ліквідації ямковості. Коли на ділянку під’їхав «термос» з гарячим асфальтобетоном, пролунав вибух. Почався обстріл, ремонтній бригаді терміново довелось евакуюватись з місця виконання робіт. На жаль двоє наших працівників отримали контузії та були доставлені до лікарні. Всі витрати компанія як завжди взяла на себе.
❗️В таких умовах експлуатаційним бригадам «Автомагістраль-Південь» доводиться працювати на багатьох ділянках.
Робота практично в бойових умовах пов’язана не лише з безпекою працівників. ❌Обслуговування прифронтових доріг – це ризик пошкодження та постійна евакуація спеціалізованої техніки. Значні додаткові витрати повністю лягають на плечі підрядника. Тож є не допустимими, пропозиції, ставити знак рівності між умовами та розцінками на утримання доріг в тилових та прифронтових регіонах.
Нагадаємо на початку лютого «Автомагістраль-Південь» розпочала відновлення мережі прифронтових доріг Дніпропетровщини!
Ремонтуємо військові та евакуаційні маршрути, які прямують на Харківщину, Запоріжжя, Донеччину.
‍♂️Працює 5 бригад. Кожна у середньому на день відновлює ділянку до 500 метрів.
Розпочата програма передбачає ремонт десятків кілометрів ділянок автошляхів важливих для військової логістики.
Загалом у Дніпропетровській області компанія експлуатує понад 3 тисячі кілометрів доріг.
Три роки війни. Для «Автомагістраль-Південь» це три роки напруженої роботи над десятками проєктів, кожен з яких посилював стійкість та обороноздатність країни!
Ми будували об’єкти захисту енергетики та об’єкти Військово-Повітряних сил України. Відновлювали стратегічно важливу транспортну та критичну інфраструктуру. Зводили фортифікації та лінії оборони.
❗️Наразі компанія завершила ще один стратегічно важливий об’єкт – лінію оборони на Покровському напрямку.
Унікальність фортифікацій від «Автомагістраль-Південь» – повний захист від FPV-дронів на всій лінії оборони!
Всі переходи між вогневими позиціями перекриті зверху – це надійно укріплені та замасковані тунелі.
Багато кілометрів таких захищених тунелів з’єднують вогневі споруди (ВС), уніфіковані фортифікаційні споруди (УФС) та командно-спостережні пункти (КСП).
❌Роботи неймовірно ускладнювала дощова погода та регулярні атаки з повітря. Ворожі дрони постійно полювали за технікою та людьми. Кількох наших працівників поранено, двоє загиблих.
Важливо! «Автомагістраль-Південь» завчасно інвестувала власні кошти у виробництво металевих та бетонних конструкцій, з яких монтувалась лінія оборони. Не прояви наша компанія ініціативу, завершити будівництво у настільки стислі терміни було б фізично неможливо!
Цей факт засвідчує, що наша компанія є більше ніж підрядником – ми справжній відповідальний партнер, який завжди допоможе, якщо йдеться про інтереси держави та країни!
Дякуємо величезній команді автомагістралівців, яка декілька місяців і в день, і в ночі, під ударами БПЛА та РСЗО працювала над будівництвом об’єкту!