Новини







ґрунту з тунелю.
Відкрити для руху правого проїзду Одеської траси та тунелю плануємо вже на початку липня!
За той проміжок часу, який іноземний підрядник витратив на влаштування паль, українська компанія встигла побудувати всю розв’язку!!!

Вперше будівництво стартувало ще у 2021 році. Кошти надали Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) та Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР).
Підрядником обрали компанію з Азербайджану. Після початку вторгнення підрядник покинув об’єкт. Але донорське фінансування не припинялось. Потреба у розв’язці також актуальна, на перехресті постійно виникають ДТП.

Окупація міста Тростянець на Сумщині тривала лише місяць, але і три роки потому місто оговтується від страшних подій лютого-березня 2022 року.


Ділянка ремонту складає приблизно 2 км.




Завершити роботи плануємо до 30 червня.






Це основний маршрут з Києва на Варшаву, який є частиною Транс’європейської транспортної мережі (TEN-T). Довжина нашої ділянки ремонту (від с. Воля-Висоцька до ПП) – 33,4 км.
Ще до війни ЄБРР провів аудит безпеки дорожнього руху, аналіз економічної доцільності, екологічну та соціальну оцінку. У 2020 році між Україною та банком була підписана угода про фінансування низки проєктів, серед яких і капремонт М-09.
Під час війни проєкт став ще більш актуальним – навантаження на автодорогу збільшилось, стан покриття погіршився.
Проєкт передбачає:






Термін реалізації проєкту – два роки.


Точаться безперервні повітряні бої. Дрони атакують дрони.

Передали підрозділу партію «Мавіків» для роботи як вдень, так і вночі, а також пікап та мікроавтобус.
Потреба у автомобілях на фронті наразі не менш гостра ніж у дронах.
ДОВІДКОВО:
З початку війни «Автомагістраль-Південь» надало ЗСУ допомогу на понад 600 млн грн. Адресно підтримуємо наших мобілізованих співробітників. Взяли шефство над низкою підрозділів, зокрема, розвідниками 28-ої ОМБр ім. Лицарів Зимового Походу.


Роботи виконуються у колаборації з румунським підрядником. Минулого року ми влаштували нову дорожню основу з щебеню та нижнього шару асфальтобетону. Укладання верхнього шару покриття перенесли на весну, адже зима у гірській Трансільванії починається рано.



Роботи триватимуть до початку літа.





Перехід на нову більш екологічну техніку потребує величезних інвестицій. Але її наявність у підрядника надає додаткові бали на європейських тендерах. Тож «Автомагістраль-Південь» уважно вивчає пропозиції, консультується, проводить перемовини з постачальниками.


На обході міста Вулканешти у Молдові настала черга фінішного шару асфальтобетону: минулого тижня виконане тестове влаштування верхнього шару ЩМА.
На 6,8 км обходу (загальна довжина 8,5 км) вже влаштовані нижній і середній шари асфальтобетону. Готуємось до влаштування верхнього шару (ЩМА).

На підставі результатів лабораторних випробувань буде наданий дозвіл на виконання робіт.

На ділянці довжиною 500 метрів, там де нова автодорога проходить через балку, споруджуємо насип висотою до 12 метрів.





Об’єкт поділяється на дві частини:



На об’єкті працює понад 120 співробітників та 50 одиниць спеціалізованої будівельної техніки.
Як правило, раз на рік в Кривому Розі приймається рішення про скид шахтних вод з балки Свистунова (гідротехнічна споруда неподалік міста) у річку Інгулець.
Цього року скид стартував на початку квітня.


Замість старої бетонної труби влаштований новий трубопровід з поліпропіленових труб діаметром 1 м, із скидом води нижче водозабору.


Сучасна автоматика регулює обсяг подачі води, синхронізує та контролює роботу 12 потужних насосів, запірної арматури та іншого обладнання.
Автоматика мінімізує ризик виникнення позаштатних ситуацій та збільшує термін експлуатації обладнання (звісно, якщо сучасною та дороговартісною системою керує якісно підготовлений та мотивований персонал).
На даний час водогін працює на повну потужність 400 тис.м3 на добу.
«Це надсучасний об’єкт, якому не має аналогів в Україні. За рівнем проєктування, технологічності, масштабам, термінам реалізації, водогін складно порівняти з тим, що будувалось раніше», – зазначив генеральний директор «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв.


Кривий Ріг залишився без води у червні 2023 року. Після підриву Каховської ГЕС вода з Дніпра припинила надходити у Південне водосховище, з якого місто забезпечувалось водою.
Найближча до міста вода була у річці Інгулець, але це декілька десятків кілометрів!
«Автомагістраль-Південь» знадобилося лише декілька місяців, щоб у тестовому режимі запустити першу частину водогону, перекинувши води Інгульця до каналу, який наповнює Південне водосховище. На повну потужність водогін запрацював у травні 2024 року.
Водогін у цифрах:











Загалом маскуванню об’єкту надається дуже велике значення.


На наступному етапі почнеться монтаж металевих конструкцій.
Полковник ЗСУ Володимир Шаргу:
««Автомагістраль-Південь» чи не єдина велика будівельна компанія, яка допомагає військовим і займається масштабним будівництвом ліній оборони. Ця допомога є дуже важливою, адже у «Автомагістраль-Південь» є необхідна техніка, є інженери, є досвідчені працівники, які можуть забезпечити об’єми, якість, дотримання технологій, терміни виконання робіт. Завдяки перегляду старих методик та напрацюванню нових інженерних рішень, компанія сьогодні будує фортифікації, які дійсно відповідають вимогам сучасної війни. Будівельники працюють в умовах наближених до бойових. Часто під обстрілами. Переконаний, що сотні автомагістралівців, які перебувають у лавах ЗСУ, пишаються за свою компанію. Пишаються своїми колегами, друзями, які пліч-о-пліч з військовими роблять дуже важливу для країни справу. І, відповідно, з нерозумінням і занепокоєнням дізнаються новини про переслідування компанії, спроби рейдерства, тощо. Тим, хто перешкоджає роботі підприємства, раджу хоч раз в житті приїхати на нуль, подивитись в очі військовим та пояснити, навіщо вони завдають удару їм в спину».






«Компанія працює максимально прозоро. У нас високі зарплати, значно вище ніж в середньому у галузі. Процеси управління, обліку цифровізовані. Закупівля матеріалів та обладнання – через відкритий тендерний майданчик. Ми повністю відкриті. Чесно заробляємо – чесно сплачуємо всі податки. Зростання податкової бази і відповідно сплачених податків більше ніж у два рази зайве тому свідчення», – зазначив генеральний директор компанії Микола Тимофеєв.
Прикордонні райони Сумщини – один з найгарячіших напрямів. Там концентруються сили оборони, постійно рухається військова
великогабаритна техніка, вага якої перевищує 90 т., відбувається евакуація місцевого населення та поранених.


Наразі експлуатаційна служба «Автомагістраль-Південь» відновлює безпечний проїзд по дорогах. Виконуються аварійні ямкові ремонти та ремонти картами.

Асфальтобетон доставляється з власного заводу компанії у селищі Степанівка.






Вперше будівництво стартувало ще у 2021 році. Кошти надали Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) та Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР).
Підрядником обрали компанію з Азербайджану. Після початку вторгнення підрядник покинув об’єкт. Але донорське фінансування не припинялось. Потреба у розв’язці також актуальна, на перехресті постійно виникають ДТП.





Фінансування проєкту складає €400 млн з реалізацією протягом 4 років.

Аеропорт Алексені побудований в 1954 році на площі 197,8 га для авіабази для захисту повітряного простору в районі Бухареста і його околиць. Він має найширшу бетонну злітно-посадкову смугу в країні – 80 м. Військова авіабаза була покинута в 2001 році. Консорціум, що включає румунську Avant Airports, як розробника та «Автомагістраль-Південь», як підрядника будівицтва, у березні 2024 року уклав концесійний договір із місцевою владою на будівництво нового аеропорту.
Один з найважливіших напрямків – траса М-29 між Харковом і Дніпром.

Цементобетон запобігає руйнуванню дорожньої основи. Але після зими ямковість у верхньому шарі стала критичною. Що значно ускладнює рух, створює небезпеку для транспорту та збільшує час доставки вантажів.

21 березня вже багато років поспіль святкуємо День народження «Автомагістраль-Південь».
За понад два десятиліття компанія здолала неймовірний шлях. Масштабні об’єкти, найпотужніша виробнича мережа, рекордні економічні показники, найсучасніші технології, краща на ринку команда.
Історія компанії – не легка прогулянка. Були і кризи, і жорстка конкурентна боротьба, інформаційні атаки, силовий тиск. Але вони лише зміцнили нас. Посилили нашу єдність і стійкість, віру у нашу команду.
Ніколи, ні за яких обставин автомагістралівці не втрачали завзятість та мотивацію, які подарували нам засновники.
Навіть в епоху глобальних змін, коли третій рік триває війна і здається, що найкращі для ринку часи минули, топ-менеджмент «Автомагістраль-Південь» вражає новими ідеями і новими грандіозними проєктами.
Сьогодні перед «Автомагістраль-Південь» нові, без перебільшення, історичні виклики. Ми здобули ряд фантастичних перемог на ринку ЄС, і тепер маємо захистити і втримати досягнуті результати.
Переконані, що нам все вдасться і 2025 рік відкриє нову еру в нашій історії. Еру європейського напряму.


