Новини
На обході міста Вулканешти у Молдові настала черга фінішного шару асфальтобетону: минулого тижня виконане тестове влаштування верхнього шару ЩМА.
На 6,8 км обходу (загальна довжина 8,5 км) вже влаштовані нижній і середній шари асфальтобетону. Готуємось до влаштування верхнього шару (ЩМА).

На підставі результатів лабораторних випробувань буде наданий дозвіл на виконання робіт.

На ділянці довжиною 500 метрів, там де нова автодорога проходить через балку, споруджуємо насип висотою до 12 метрів.





Об’єкт поділяється на дві частини:



На об’єкті працює понад 120 співробітників та 50 одиниць спеціалізованої будівельної техніки.
Як правило, раз на рік в Кривому Розі приймається рішення про скид шахтних вод з балки Свистунова (гідротехнічна споруда неподалік міста) у річку Інгулець.
Цього року скид стартував на початку квітня.


Замість старої бетонної труби влаштований новий трубопровід з поліпропіленових труб діаметром 1 м, із скидом води нижче водозабору.


Сучасна автоматика регулює обсяг подачі води, синхронізує та контролює роботу 12 потужних насосів, запірної арматури та іншого обладнання.
Автоматика мінімізує ризик виникнення позаштатних ситуацій та збільшує термін експлуатації обладнання (звісно, якщо сучасною та дороговартісною системою керує якісно підготовлений та мотивований персонал).
На даний час водогін працює на повну потужність 400 тис.м3 на добу.
«Це надсучасний об’єкт, якому не має аналогів в Україні. За рівнем проєктування, технологічності, масштабам, термінам реалізації, водогін складно порівняти з тим, що будувалось раніше», – зазначив генеральний директор «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв.


Кривий Ріг залишився без води у червні 2023 року. Після підриву Каховської ГЕС вода з Дніпра припинила надходити у Південне водосховище, з якого місто забезпечувалось водою.
Найближча до міста вода була у річці Інгулець, але це декілька десятків кілометрів!
«Автомагістраль-Південь» знадобилося лише декілька місяців, щоб у тестовому режимі запустити першу частину водогону, перекинувши води Інгульця до каналу, який наповнює Південне водосховище. На повну потужність водогін запрацював у травні 2024 року.
Водогін у цифрах:











Загалом маскуванню об’єкту надається дуже велике значення.


На наступному етапі почнеться монтаж металевих конструкцій.
Полковник ЗСУ Володимир Шаргу:
««Автомагістраль-Південь» чи не єдина велика будівельна компанія, яка допомагає військовим і займається масштабним будівництвом ліній оборони. Ця допомога є дуже важливою, адже у «Автомагістраль-Південь» є необхідна техніка, є інженери, є досвідчені працівники, які можуть забезпечити об’єми, якість, дотримання технологій, терміни виконання робіт. Завдяки перегляду старих методик та напрацюванню нових інженерних рішень, компанія сьогодні будує фортифікації, які дійсно відповідають вимогам сучасної війни. Будівельники працюють в умовах наближених до бойових. Часто під обстрілами. Переконаний, що сотні автомагістралівців, які перебувають у лавах ЗСУ, пишаються за свою компанію. Пишаються своїми колегами, друзями, які пліч-о-пліч з військовими роблять дуже важливу для країни справу. І, відповідно, з нерозумінням і занепокоєнням дізнаються новини про переслідування компанії, спроби рейдерства, тощо. Тим, хто перешкоджає роботі підприємства, раджу хоч раз в житті приїхати на нуль, подивитись в очі військовим та пояснити, навіщо вони завдають удару їм в спину».






«Компанія працює максимально прозоро. У нас високі зарплати, значно вище ніж в середньому у галузі. Процеси управління, обліку цифровізовані. Закупівля матеріалів та обладнання – через відкритий тендерний майданчик. Ми повністю відкриті. Чесно заробляємо – чесно сплачуємо всі податки. Зростання податкової бази і відповідно сплачених податків більше ніж у два рази зайве тому свідчення», – зазначив генеральний директор компанії Микола Тимофеєв.
Прикордонні райони Сумщини – один з найгарячіших напрямів. Там концентруються сили оборони, постійно рухається військова
великогабаритна техніка, вага якої перевищує 90 т., відбувається евакуація місцевого населення та поранених.


Наразі експлуатаційна служба «Автомагістраль-Південь» відновлює безпечний проїзд по дорогах. Виконуються аварійні ямкові ремонти та ремонти картами.

Асфальтобетон доставляється з власного заводу компанії у селищі Степанівка.






Вперше будівництво стартувало ще у 2021 році. Кошти надали Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) та Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР).
Підрядником обрали компанію з Азербайджану. Після початку вторгнення підрядник покинув об’єкт. Але донорське фінансування не припинялось. Потреба у розв’язці також актуальна, на перехресті постійно виникають ДТП.





Фінансування проєкту складає €400 млн з реалізацією протягом 4 років.

Аеропорт Алексені побудований в 1954 році на площі 197,8 га для авіабази для захисту повітряного простору в районі Бухареста і його околиць. Він має найширшу бетонну злітно-посадкову смугу в країні – 80 м. Військова авіабаза була покинута в 2001 році. Консорціум, що включає румунську Avant Airports, як розробника та «Автомагістраль-Південь», як підрядника будівицтва, у березні 2024 року уклав концесійний договір із місцевою владою на будівництво нового аеропорту.
Один з найважливіших напрямків – траса М-29 між Харковом і Дніпром.

Цементобетон запобігає руйнуванню дорожньої основи. Але після зими ямковість у верхньому шарі стала критичною. Що значно ускладнює рух, створює небезпеку для транспорту та збільшує час доставки вантажів.

21 березня вже багато років поспіль святкуємо День народження «Автомагістраль-Південь».
За понад два десятиліття компанія здолала неймовірний шлях. Масштабні об’єкти, найпотужніша виробнича мережа, рекордні економічні показники, найсучасніші технології, краща на ринку команда.
Історія компанії – не легка прогулянка. Були і кризи, і жорстка конкурентна боротьба, інформаційні атаки, силовий тиск. Але вони лише зміцнили нас. Посилили нашу єдність і стійкість, віру у нашу команду.
Ніколи, ні за яких обставин автомагістралівці не втрачали завзятість та мотивацію, які подарували нам засновники.
Навіть в епоху глобальних змін, коли третій рік триває війна і здається, що найкращі для ринку часи минули, топ-менеджмент «Автомагістраль-Південь» вражає новими ідеями і новими грандіозними проєктами.
Сьогодні перед «Автомагістраль-Південь» нові, без перебільшення, історичні виклики. Ми здобули ряд фантастичних перемог на ринку ЄС, і тепер маємо захистити і втримати досягнуті результати.
Переконані, що нам все вдасться і 2025 рік відкриє нову еру в нашій історії. Еру європейського напряму.




В умовах перетятої місцевості, лісів та боліт, квадроцикли мають низку переваг перед пікапами. Саме така техніка наразі потрібна у Сумській області, де українські підрозділи вздовж кордону відбивають спроби прориву ворожих ДРГ.






Роботи на лівому проїзді тепер виконуватимуться або під трасою, або за її межами та не перешкоджатимуть руху.

Одночасно тривають роботи з будівництва кругової розв’язки з боку Боярки. Саме через неї прямуватиме до тунелю транспорт з Одеської траси.
Дуже важлива частина проєкту – організація водовідводу та дренажної системи. На фото бачимо влаштовані чисельні колодязі та трубопроводи вздовж траси для забезпечення водовідведення.
Перевлаштовуємо інженерні мережі.
Також демонтуємо залишки старої «інфраструктури» – зупинки транспорту, туалети тощо.

Вперше будівництво стартувало ще у 2021 році. Кошти надали Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) та Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР).
Підрядником обрали компанію з Азербайджану. Після початку вторгнення підрядник покинув об’єкт. Але донорське фінансування не припинялось. Потреба у розв’язці також актуальна, на перехресті постійно виникають ДТП.

«Автомагістраль-Південь» єдиний підрядник, який погодився доробляти розв’язку у Віті-Поштовій. «Дуже пощастить, якщо вдасться реалізувати проєкт принаймні не в мінус», – зазначив генеральний директор компанії Микола Тимофеєв.
Доробляти за кимось це невдячна робота, але навіть таку роботу ми виконуємо професійно та відповідально. Адже цінуємо нашу репутацію і наше ім’я.





ЯК ВІДБУВАЮТЬСЯ ЗАКУПІВЛІ:





На залишки існуючого дорожнього покриття влаштовуємо шар щебенево-піщаної суміші та шар асфальтобетону.

Ремонт прифронтових автошляхів стає все більш небезпечним. Російські БПЛА активно полюють на техніку та людей.
В кінці минулого тижня наша бригада працювала на одній з автодоріг у напрямку Покровська. До лінії фронту приблизно 10 км. На дорозі тримається логістика українських військ, це також важливий евакуаційний маршрут.


Робота практично в бойових умовах пов’язана не лише з безпекою працівників.
Обслуговування прифронтових доріг – це ризик пошкодження та постійна евакуація спеціалізованої техніки. Значні додаткові витрати повністю лягають на плечі підрядника. Тож є не допустимими, пропозиції, ставити знак рівності між умовами та розцінками на утримання доріг в тилових та прифронтових регіонах.


Ремонтуємо військові та евакуаційні маршрути, які прямують на Харківщину, Запоріжжя, Донеччину.

Розпочата програма передбачає ремонт десятків кілометрів ділянок автошляхів важливих для військової логістики.
Загалом у Дніпропетровській області компанія експлуатує понад 3 тисячі кілометрів доріг.
Три роки війни. Для «Автомагістраль-Південь» це три роки напруженої роботи над десятками проєктів, кожен з яких посилював стійкість та обороноздатність країни!
Ми будували об’єкти захисту енергетики та об’єкти Військово-Повітряних сил України. Відновлювали стратегічно важливу транспортну та критичну інфраструктуру. Зводили фортифікації та лінії оборони.

Унікальність фортифікацій від «Автомагістраль-Південь» – повний захист від FPV-дронів на всій лінії оборони!
Всі переходи між вогневими позиціями перекриті зверху – це надійно укріплені та замасковані тунелі.
Багато кілометрів таких захищених тунелів з’єднують вогневі споруди (ВС), уніфіковані фортифікаційні споруди (УФС) та командно-спостережні пункти (КСП).

Важливо! «Автомагістраль-Південь» завчасно інвестувала власні кошти у виробництво металевих та бетонних конструкцій, з яких монтувалась лінія оборони. Не прояви наша компанія ініціативу, завершити будівництво у настільки стислі терміни було б фізично неможливо!
Цей факт засвідчує, що наша компанія є більше ніж підрядником – ми справжній відповідальний партнер, який завжди допоможе, якщо йдеться про інтереси держави та країни!
