На трасі М3 «Кишинів-Джурджулешти» у Молдові тривають дорожньо-будівельні роботи
https://www.facebook.com/525434924648321/posts/805033120021832?sfns=mo
На трасі М3 «Кишинів-Джурджулешти» у Молдові тривають дорожньо-будівельні роботи
Дорожньо-будівельні підрозділи «Автомагістралі-Південь» продовжують реконструкцію траси М3 «Кишинів-Джурджулешти» у Молдові.
Масштабні роботи тривають на ділянках траси км 151+200 — км 171+290 та км 179+650 — км 190+750. Ця частина автошляху місцями фактично зруйнована та непроїзна для автотранспорту. Але – не для нашої техніки, за допомогою якої ми фактично «з нуля» будуємо дорогу. Рельєф ділянки горбистий, тож земляні насипи на окремих її відрізках сягають понад 8 метрів.
На дільницях ремонту проводимо:
– спорудження земляного насипу. Обсяг земляних робіт сягнув понад 100 тис. куб. м;
– стабілізацію шару основи товщиною 20 см із сумішші грунту та щебенево-піщаного матеріалу з додаванням цементу за допомогою ресайклера CAT RM 500, завезеного в Молдову спеціально для реалізації проєкту;
– влаштування дорожньої основи методом холодного ресайклінгу з попереднім фрезеруванням асфальтобетонного покриття та приготуванням суміші в установці.
Після завершення земляних робіт, стабілізації основи та влаштування шару із ресайклінгового матеріалу буде влаштовано шар чорного щебеню товщиною 8 см, нижній шар із крупнозернистого щільного асфальтобетону товщиною 6 см та верхній шар покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону завтовшки 4 см.
На іншій ділянці ремонту – км 96+800 – км 151+200 – асфальтобетонні ланки завершують влаштування нижнього шару покриття товщиною 6 см.
На черзі – роботи з влаштування верхнього шару покриття товщиною 4 см. Цей етап реконструкції понад 54-кілометрового відрізку траси розпочнемо після отримання висновку від інженера-консультанта, який здійснює технічний нагляд за виконанням контракту.
Для перевірки якості нашої роботи ми влаштували тестову ділянку верхнього шару зі ЩМА завдовжки 200 м, зразки якої зараз проходять лабораторні дослідження на відповідність європейським дорожньо-будівельним стандартам, які діють на території Республіки Молдова.
Тим часом наші підрозділи по всій ділянці траси виконують роботи зі влаштування примикань до приватних будинків, пішохідних доріжок, водопропускних труб та облаштування узбіччя.
До робіт на об’єктах залучено близько 140 працівників та 50 одиниць техніки.
Нагадаємо, реконструкцію траси М3 «Кишинів-Джурджулешти» у Молдові ми розпочали минулого року. Проєкт реалізується кошти Європейського банку реконструкції та розвитку. За контрактом, ми відремонтуємо відрізок дороги км 96+800 — км 151+200 та збудуємо ділянки км 151+200 — км 171+290 та км 179+650 — км 190+750.
Термін реалізації проєкту становить три роки.