Чернігівщина: життя повертається
На Чернігівщину, незважаючи на постійні ракетні та артилерійські обстріли, повертаються мешканці, потроху відновлюється робота підприємств. Ремонтуються лікарні, готуються до 1 вересня школи.
Проте основний маршрут сполучення між Черніговом та Києвом – траса М-01 ще не відкритий, перешкоджають зруйновані мости через Десну. Транспорт рухається альтернативними, регіональними і територіальними дорогами.
Зокрема, поетапно ремонтується регіональна дорога Р-69 Київ-Чернігів, яку планувалось повністю відремонтувати у 2022 році в межах програми «Велике будівництво».
Наша компанія здійснює ремонт «картами», аналогічний тому, що раніше проводився на дорозі Т-25-35, відновлюючи лише найбільш проблемні ділянки траси.
Сумарна протяжність «карт» – 6,3 км, вони розміщені на ділянці загальною довжиною 17 км. Завершити роботи планується до кінця тижня.
Фінішувала розборка великого мосту на трасі М-01 біля Шестовиці, про який ми нещодавно вже розповідали. Залишки бетонних конструкцій вивозимо і використовуємо в якості забутовки на будівництві під’їзду до понтонного мосту на південному підході до Чернігова. Загальна довжина під’їзної дороги складає понад 800 метрів.
До речі, на будівництві під’їзду також використовується бій з іще одного демонтованого нами мосту на об’їзді Чернігова (158 кілометр траси М-01). Поруч з цим мостом планується влаштувати тимчасовий об’їзд.
Також триває відновлення невеличкого мосту на трасі М-01 біля Топчіївки. Споруда частково вціліла. Один проїзд відкритий – на іншому триває монтаж нових бетонних плит перекриття.
Міст біля сусідньої Іванівки наші мостобудівці розібрали у квітні. Поруч збудований об’їзд. Тепер на об’єкті планується влаштування нових 18-метрових бетонних плит прогонової будови.
Починаються роботи і на мосту через Десну неподалік від Новгород-Сіверського (траса Р-65).
Отже, крок за кроком дорожня інфраструктура Чернігівщина оживає. Відновлюються невеличкі мости, будуються тимчасові об’їзні дороги, приводяться до ладу регіональні шляхи. Говорити про відбудову великих мостів зарано, але безпечне і швидке транспорте сполучення між основними населеними пунктами регіону ми поступово повертаємо. Причому робимо це мінімальними ресурсами.