Рятуємо найбільш завантажену автотрасу країни!

☝️Нещодавно ми розповідали, як наш унікальний ремонтний комплекс Schäfer SMS 12000 відновлює трасу М-09 Тернопіль – Львів.
☝️Але у компанії дві таких машини з нанесення тонкошарового покриття
❗️Друга наразі працює на автотрасі М-15 Одеса – Рені.

Сьогодні М-15 найбільш завантажена дорога в країні. Після припинення зернової угоди майже увесь український аграрний експорт прямує цією дорогою до портів Придунав’я. Це тисячі вантажівок, які рухаються практично безперервно і значною мірою впливають на стан дорожнього покриття.

Неймовірно, але ділянки траси, саме відремонтовані «Автомагістраль-Південь» протягом 2016-2018 років, тримаються!
Гарантійний термін минув, а на дорожньому покритті не має а ні колійності, а ні ямковості. Лише виникли незначне поверхневе лущення та поодинокі тріщини, що за таких умов є природнім.
Секрет витривалості ділянок «Автомагістраль-Південь» у майстерно підібраній рецептурі матеріалів основи та покриття, а також прискіпливому контролі за якістю виконання робіт.
Для недопущення подальшого руйнування та відновлення цілісності покриття використовуємо технологію ЛЕМС – нанесення тонкошарового покриття литої емульсійно-мінеральної суміші.
✅Основні компоненти ЛЕМС – щебенева суміш, цемент, спеціальна бітумна емульсія, емульгатор.
✅ Виготовлення суміші та її нанесення майже повністю автоматизоване
✅Машина наносить два шари покриття – вирівнюючий (2 см) та фінішний (1 см).
✅Мікропокриття зменшить колійність, герметезує тріщини і на 3-4 роки убезпечить верхній шар дороги від подальшого руйнування.
✅Нове покриття шорстке, що збільшує зчеплення колеса з дорогою
✅За годину комплекс використовує до 90 тонн суміші, за робочу зміну бригада наносить покриття на ділянці довжиною півтора кілометри. Для обслуговування Schäfer з урахуванням всіх допоміжних робіт потрібно 15 працівників.
Нанесення ЛЕМС є значно ефективнішим ніж постійні аварійні ремонти з подальшою заміною верхнього покриття.