Новини

Напередодні Різдва традиційно вітаємо діток з лікувальних та навчальних закладів, які підтримує компанія.
Вперше подарунки від нашого офісу в Румунії отримали і українські школярі, які під час війни з родинами переїхали до ЄС.
Учні гімназії ім. Ленакіци Вакареску та ліцею ім. Міхая Вітязул опановують румунську, але водночас вивчають рідну українську мову, українську культуру та українські традиції.
Румунія гостинно зустріла українських біженців, але наші дітки мріють повернутись на Батьківщину!
Заходи відбувались за підтримки: українського посольства в Румунії, Румунсько-Української двосторонньої торгівельної палати, ГО «Business Unity».
Компанія розширює присутність в Румунії. Наступного року завершуємо проєкт з ремонту автошляху в Трансільванії та сподіваємось на укладання нового великого контракту.
ЄБРР відзначив високі темпи робіт на обході міста Вулканешти у Молдові, який будує наша команда!
«Понад 50% проєкту прикордонної дороги “Кишинів-Комрат-Джурґюлешти-Румунія”, за підтримки #ЄБРР, завершено. Закінчення проєкту призначено на лютий 2026 року», – зазначається у повідомленні банку.
❗️Насправді, темпи виконання ще більш інтенсивні. До завершення понад рік, а виконано вже 55% обсягу робіт!
– Асфальтобетон влаштований на 6,8 км з 8,5 км (80%)
– Шляхопровід повністю завершений (100%)
– На мосту виконаний монтаж балок та перехідних плит (60%)
– Будівництво насипів (60%)
– Водовідведення, прикромкові лотки (50%)
В роботі ділянка дороги 1700 метрів, для будівництва якої влаштовуються насипи до 15 метрів заввишки. Саме насипами обумовлена тривалість виконання робіт. Але в тому, що контракт буде виконаний навіть з випередженням терміну – немає жодних сумнівів.
З початку року компанія активно будує лінії захисту прифронтового регіону. Приймаємо участь у створенні кругової оборони міста Сум.
Ще на початку осені завершили будівництво останніх з вісімнадцяти взводно-опорних пунктів (ВОП). Наразі завершуємо роботу над влаштуванням смуг невибухових загороджень (СНЗ).
⚠️Це понад 28 кілометрів протитанкових ровів, 50 км малопомітної перешкоди (плутанки) та 240 кілометрів спірального колючого дроту, призначених для затримання ворожої техніки та піхоти.
Зараз на Донеччині ворог здебільшо атакує невеликими групами, які намагаються просочитись через лінії оборони ЗСУ.
Якщо путінська армія знову спробує атакувати Сумщину, наші смуги загороджень затримають наступаючого противника, зроблять його зручною мішенню для українських дронів та артилерії.
‍♂️На будівництві наразі працює понад 200 працівників – роботи виконуються без вихідних, за будь-яких погодних умов.
Велика Комишуваха на Харківщині до війни славилась потужними аграрними підприємствами. Під час окупації село з 260-літньою історією російські війська майже знищили.
Школа, дитсадочок, заклад культури, крамниця, двоповерхова адміністративна будівля, де під одним дахом працювали поштовики, медики, управлінці – зруйноване все.
Два роки село намагається оговтатись від окупації. Потроху відбудовується, але більшість мешканців так і не повернулись додому.
Раз на тиждень, заради вісімдесяти місцевих жителів, у Велику Комишуваху приїздить фельдшер та машина з продуктами.
Щоб відновити життя потрібна логістика, але єдиний міст також був зруйнований. Військові відновили тимчасовий проїзд, але лише для легкового транспорту.
❗️З вересня цього року наша компанія почала повноцінну відбудову мосту через який дорога Р-79 прямує на Ізюм.
✅Створили тимчасовий об’їзд.
✅Демонтували залишки старої споруди
✅Влаштували 12-метрові палі під фундаменти.
✅Побудували підходи до мосту загальною довжиною 300 метрів, влаштувавши нижній шар асфальтобетону.
Роботи продовжуються взимку. Наразі завершується монтаж восьми 33 метрових балок, кожна вагою понад 34 тонни.
Використання балок такої довжини дає можливість обійтись без проміжних опор мосту, значно зменшивши витрати матеріалів та вартість робіт.
‍♂️Водночас з такими балками треба вміти працювати. Величезна залізобетонна конструкція має бути не лише правильно встановлена, але й надійно закріплена.
Будуємо міст за усіма сучасними стандартами. Передбачено: освітлення, тротуари завширшки два метри, система очищення дощової води.
Сподіваємось, що поява мосту поверне життя у Велику Комишуваху. Запрацюють підприємства, повернуться люди, відновиться соціальна інфраструктура…
❗️Наша компанія зводить нову лінію оборони на межі з Донецькою областю. Завдання надійно прикрити Дніпропетровщину.
❗️Перші опорні пункти вже побудовані.
Головна відмінність наших фортифікацій – комплексний захист від FPV-дронів на всій лінії оборони.
Компанія працює за принципом «проєктуй і будуй». Інженери «Автомагістраль-Південь» запропонували рішення, яке дозволяє швидко та якісно зводити повністю захищені укріплення з модульних металевих конструкцій.
✅Взводні опорні пункти (ВОП), які будує компанія – це фактично підземне містечко. ✅Переходи між вогневими позиціями перетворені на надійно укріплені замасковані тунелі. Ворожій розвідці дуже складно виявити місце їх розташування.
Сотні метрів таких захищених тунелів з’єднують вогневі споруди (ВС), уніфіковані фортифікаційні споруди (УФС) та командно-спостережні пункти (КСП).
«На даний час, ми єдина велика будівельна компанія, яка погодилась працювати на Покровському напрямі. В рекордні терміни, менше ніж за місяць, потрібно побудувати десятки кілометрів повністю захищених ліній оборони. Компанія, не отримавши ані копійки авансу, інвестувала сотні мільйонів гривень у виробництво бетонних та металевих конструкцій. Ми мобілізували понад 150 одиниць техніки, залучили понад 500 працівників. Перші опорні пункти вже готові! Роботи продовжують виконуватись цілодобово без вихідних. В умовах постійної загрози повітряних ударів. В умовах бездоріжжя. Наша команда справді робить неможливе, бо ми розуміємо, яке величезне значення для країни, для наших воїнів, має цей проєкт», – зазначає генеральний директор «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв.
«Автомагістраль-Південь» – єдиний підрядник з України, запрошений на міжнародну конференцію FIDIC у Лондоні!
❗️Наша компанія прийняла участь у конференції користувачів FIDIC у Лондоні. FIDIC — найбільша міжнародна організація у сфері будівельного консультування, яка об’єднує понад мільйон(!) практикуючих інженерів-консультантів будівельного профілю в 104 країнах світу.
Основні теми конференції – нові практики призначення комісій з врегулювання спорів, застосування технологій AI для підготовки тендерів та управління проєктами, зменшення викидів вуглецю у проєктах будівництва. В рамках захожу також відбулось нагородження переможців FIDIC Contract Users’ Awards 2024.
«Захід зібрав представників найбільших компаній з усього світу. Конференція це не лише обмін досвідом, а й контакти з потенційними партнерами. Майже всі, з ким довелось спілкуватись, сподіваються, що вже наступного року наша країна за міжнародної підтримки зможе розпочати масштабну програму відновлення, яка безумовно має відбуватись на основі контрактів FIDIC. Зокрема про це говорили з президентом FIDIC Катерин Каракатсаніс та новообраним очільником організації Альфредо Інглетті», – зазначив генеральний директор «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв.
Основна мета FIDIC — регулювання взаємовідносин замовника і підрядника будівництва за допомогою типових форм контрактів. Контракти з будівництва інфраструктури, які фінансують Світовий Банк, Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) та Європейський банк реконструкції та розвитку(ЄБРР), виконуються саме за типовими контрактами FIDIC.
«Міжнародні донори віддають перевагу контрактам FIDIC, бо вони передбачають чіткий розподіл відповідальності між замовником та підрядником, запобігання корупційних ризиків, прозору практику врегулювання спорів, професійний арбітраж. Інвестор впевнений, що профінансований контракт буде реалізований у визначені терміни – не виникне правових колізій, чи тривалих судових процесів», – пояснює Микола Тимофеєв.
‍♂️Ще понад десять років тому представники «Автомагістраль-Південь» стали першими українським атестованими інженерами-консультантами FIDIC. На даний час таких інженерів в компанії понад 20. Членство в FIDIC передбачає виконання хартії FIDIC про норми професійної етики та поведінки інженерів-консультантів.
«Факт запрошення на конференцію є зайвим свідченням визнання нашої компанії на міжнародному рівні, підтвердження високого професійного рівня наших інженерів-консультантів. «Автомагістраль-Південь» працює за контрактами FIDIC, як в інших країнах, так і на міжнародних проєктах в Україні. Але ми готові за тими самими правилами FIDIC реалізовувати всі(!) українські інфраструктурні проєкти, щоб раз і назавжди припинити тиск та втручання у нашу роботу з боку правоохоронних структур, яких не має у жодній іншій країні Європи», – підсумував Микола Тимофеєв.
✅На ділянках, які перебували у аварійному стані, влаштоване нове асфальтобетонне покриття (звертаємо увагу на фото – як відновлені ділянки, так і ділянки із старим покриттям, перебувають у задовільному стані).
✅Відновлений старий ваговий комплекс, влаштовані фундаменти для блокаторів, виконано заміну шлагбаумів, фарбування металоконструкцій навісів та опор освітлення.
✅Наразі наноситься розмітка, виконуються інші роботи з відновлення металоконструкцій.
Роботи виконуються «Автомагістраль-Південь» за договором з Проєктом USAID «Економічна підтримка України».
В межах Проєкту USAID на чотирьох пунктах пропуску на західному кордоні вже завершено швидку модернізацію приміщень та встановлення необхідного обладнання.
В «Чоп-Захонь» передбачалась заміна дорожнього покриття, влаштування нового асфальтобетонного покриття, очищення зливової каналізації, встановлення засобів примусової зупинки.
☝️ «Автомагістраль-Південь» вже має досвід комплексної реконструкції на західному кордоні.
✅Зокрема, у 2022 році в рамках проєкту «Відкритий кордон» компанія модернізувала пункт пропуску «Корчова-Краківець». Були оновлені смуги руху для легковиків та вантажівок, модернізувані павільйони для митного та паспортного контролю, розширена під’їзна автодорога, побудований новий автобусний термінал, влаштовані тротуари з бруківки. Поруч побудували майданчик площею 1,7 га для відстою великогабаритного транспорту.
✅У Чернівецькій області протягом 2022-2023 років «Автомагістраль-Південь» провела реконструкцію 7-кілометрової ділянки дороги Т-26-08 до пункту пропуску «Красноїльськ – Вікову де Сус». Дорогу поширили, влаштувавши нову основу та цементобетонне покриття.
❗️Ми приходимо на допомогу, коли всі інші відмовились, бо надто низька ціна та високі ризики.
«Автомагістраль-Південь» єдина компанія, яка погодилась на пропозицію добудувати розв’язку на трасі Київ-Одеса, яку кинув азербайджанський підрядник!
✅Наразі завершено виконання дорожньої основи на всій ділянці в 21 км, та влаштовано 12 км нижнього шару асфальтобетонну.
☝️Нагадаємо цієї осені «Автомагістраль-Південь» розпочала новий великий Румунії – ремонт 21 км автомобільної дороги у самому серці Трансільванії. Автотраси з’єднує міста Одоргею-Секуеск та Кристуру-Секуеск і є важливим туристичним маршрутом.
Роботи виконуються у колаборації з місцевим румунським підрядником.
В цьому році передбачено влаштування основи з щебеню та нижнього шару асфальтобетону. Навесні наступного року – укладання верхнього шару покриття.
‍♂️Працюють дві асфальтоукладальні ланки – 14 одиниць техніки. Залучено 20 працівників. Всі з України.
❗️Поки що у компанії не має власної виробничої бази у Румунії, але вона обовʼязково зʼявиться, і ми продемонструємо наші таланти не лише у влаштуванні асфальтобетону, але й у виробництві матеріалів.
«Автомагістраль-Південь» в Румунії приймає участь у тендерах на загальну суму понад 3,2 млрд євро!
❗️Єдина українська будівельна компанія, яка працює на ринку ЄС!
Наша компанія «Автомагістраль-Південь» в Румунії приймає участь у тендерах на загальну суму понад 3,2 млрд євро!
В процесі подачі пропозицій ще на таку ж суму.
Румунія сьогодні напевно найбільш цікавий ринок східної Європи з точки зору інвестицій у транспортну інфраструктуру.
За задумом Євросоюзу, через країну мають пройти швидкісні транс’європейські маршрути (TEN-T), які з’єднають порти Польщі та країни Балтії з портами Греції та країн Причорномор’я.
У Румунії наразі лише тисяча кілометрів швидкісних магістралей. Більшість транспортних артерій це старі дороги, які проходять через міста, що дуже ускладнює рух.
В планах ЄС принаймні втричі збільшити протяжність швидкісних автошляхів у країні.
Євросоюз інвестує у розвиток румунської інфраструктури десятки мільярдів євро. Розігруються лоти на 600-800 млн євро. Суми величезні. Як правило, це нове будівництво з тунелями в горах та іншими штучними спорудами.
Є дуже цікаві гідротехнічні проєкти, зокрема, модернізація відомого каналу між Дунаєм і Чорним морем.
Румунські проекти мають велике значення і для України. Один з нових маршрутів прямує через Кишинів до Одеси. Це буде найкоротший шлях з українського Півдня до країн ЄС.
На румунські проєкти націлені компанії з багатьох країн ЄС, але ми впевнені у власних силах.
Наші переваги:
– В «Автомагістраль-Південь» є досвід реалізації таких мега-проєктів як будівництво швидкісної автотраси Н-31 між Києвом та Дніпром, ділянок траси М-05 Київ-Одеса та сотень кілометрів М-30 Стрий – Ізварине, яка перетинає майже всю Україну, багатьох інших об’єктів. Що підтверджує нашу спроможність виконувати масштабні проєкти.
– З 2019 року компанія працює у сусідній Молдові. Реалізований та зданий в експлуатацію перший великий проєкт за кошти ЄБРР, в реалізації другий. Відгуки позитивні, найкращі рекомендації.
– В самій Румунії компанія успішно завершила реконструкцію 2,5 кілометрового аеродромного комплексу аеропорту Сату-Маре. Виконує ремонт дороги у самому серці Трансільванії, яка з’єднує міста Одоргею, Секуеск та Кристуру Секуеск і є важливим туристичним маршрутом. Загалом в Румунії у нас або реалізовано, або в стадії реалізації чи проєктування шість об’єктів. Зокрема, компанія є одним з концесіонерів будівництва аеропорту Алексені поруч із Бухарестом. Орієнтовна вартість проєкту 500 млн євро.
– В Румунії створений офіс «Автомагістраль-Південь», передислокована техніка, команда фахівців.
Тож ми налаштовані на успіх. Боремось і обов’язково переможемо!
❗️Серед гостей «Автомагістраль-Південь»!
Захід зібрав чимало учасників ринку інфраструктурного будівництва з країн ЄС. Європейські колеги жваво обговорюють можливість завершення війни вже наступного року. Це посилює оптимізм бізнесу та спонукає пропонувати Україні ідеї та проєктні рішення, нову техніку та технології для повоєнної відбудови.
В рамках конференції наша делегація провела низку зустрічей з європейськими підрядниками, проєктантами, консультантами, виробниками техніки та обладнання, постачальниками матеріалів. У фокусі уваги не лише українські проєкти, але й співпраця на ринку ЄС.
З найбільш важливого в розрізі діяльності нашої компанії:
✅Внаслідок бойових дій та обстрілів в Україні зруйновано та пошкоджено тисячі будинків, споруд, інфраструктурних об’єктів. Замість значних витрат на вивіз будівельного сміття на смітники, матеріал можна переробляти, повторно використовуючи для інфраструктурного будівництва у якості дорожньої основи, тощо. Є відповідні технології та обладнання, яке партнери готові запропонувати українським компаніям, залученим у проєкти відновлення. Економія подвійна – на утилізації та закупівлі нових матеріалів.
✅Обговорили з компаніями Junttan, Liebherr, Hydrema, Lissmac, Rockster, Mostarna, можливості застосування техніки з гібридними, або повністю електричними силовими установками. «Автомагістраль-Південь» націлена на контракти у країнах ЄС, де надають увагу фактору викидів у атмосфери в процесі реалізації будівництва. Не виключено, що на проєктах відбудови, на кошти світових донорів, екологічний аспект також буде грати не останню роль.
✅Зустрілись з проєктувальниками, які мають необхідну експертизу та готові спільно приймати участь у гідротехнічних проєктах в Румунії. Це дуже перспективний напрям, на якому наразі концентруємо зусилля.
✅Отримали пропозиції щодо поставки обладнання для виготовлення залізобетонних конструкцій, потрібних для одного з наших європейських проєктів. Обговорили умови співпраці щодо релокації деяких наших виробництв в ЄС. Щоб конкурувати на новому ринку, потрібен повноцінний технологічний цикл, який включає і виробництво основних видів матеріалів.
❗️У Харківській області вперше в цьому сезоні вийшла на дороги снігоприбиральна техніка «Автомагістраль-Південь».
В тому числі була задіяні нові комбіновані дорожні автомобілі (КДМ) з дорожньо-ремонтного пункту (ДРП) у Новій Водолазі неподалік Харкова.
✅КДМ це самоскид, на який спереду монтується відвал, а у кузов встановлюється обладнання для розподілення солі, або піщано-сольової суміші, а також ємності до ропи (соляного розчину).
Цього року до 9648 км зросла дорожня мережа, яку експлуатує компанія. До Дніпропетровської, Чернігівської, Сумської, Харківської, Київської, Львівської, Одеської областей додались 900 км на Волині. Як відповідальний підрядник для виконання робіт, «Автомагістраль-Південь» закупила нових 50 КДМ, інвестувавши майже 70 млн грн.
Загальна кількість КДМ наразі становить 338 машин. Окрім комбінованих до роботи у зимовий період, готові десятки одиниць іншої техніки – навантажувачі, грейдери, шнеко-роторні автомобілі, трактори з відвалами.
На ДРП, які використовує компанія, накопичено:
✅ 30 тис. т. солі
✅ 103 тис т. фрикційних матеріалів
✅ 57 тис. т піщано-сольової суміші.
Минулого тижня час обшуків на наших експлуатаційних базах співробітники Головного слідчого управління вилучили комп’ютерну техніку та засоби комунікації. Але, навіть в умовах безпрецедентного тиску, компанія робить все можливе, щоб гарантувати безпеку на дорозі.
Всі чотири нитки водопроводів працюють на повну потужність. Жодних питань до обладнання не має. Вода цілодобово подається з річки Інгулець у Південне водосховище.
Без цієї води сьогодні просто неможливо уявити життя Кривого Рогу.
Найважливіше!
✅Компанія стала одним з переможців тендеру на капітальний ремонт дороги М-09 “Львів-Рава-Руська”. Ділянка довжиною 34,5 км, сума майже 50 млн євро. М-09 дуже важлива транспортна артерія, на який тримається автосполучення з країнами ЄС.
✅Загальна заборгованість за проєктами з держфінансуванням перед «Автомагістраль-Південь» становить понад 8 млрд грн. Ми з розумінням ставилися до того, що держава об’єктивно не має фінансових ресурсів, аби одразу з нами розраховуватись.
✅Магістральний водогін Кривого Рогу ще влітку переданий на баланс місцевому комунальному підприємству. Єдине, що залишилася, це налаштування автоматичного управління. Восени нарешті з’явилася можливість відключати по черзі нитки трубопроводів для такого налаштування. Влітку місту потрібно було подавати воду й такої можливості не було.
✅Лінії оброни часто потрібні “на вчора”. Щоб не чекати завершення бюрократичних процедур з боку замовника, цього літа ми вклали власні 200 млн грн у виробництво бетонних конструкцій для ВОПів. Адже їх неможливо виготовити й встановити за тиждень. З точки зору бізнесу це ризик, але ми йдемо на це, бо розуміємо, що втрачений час – то втрачені життя воїнів, втрачені території.
✅Хто може бути зацікавлений у зупинці роботи компанії ? Не хочу робити припущень. Скажу лише, що замовники цієї історії прорахувалися, сподіваючись, що ми мовчатимемо або станемо домовлятися. Цього не буде.
З початку війни компанія виконала десятки ремонтів на евакуаційних, госпітальних та військових маршрутах. Ми відновили абсолютно розбиті, майже непроїзні дороги, якими доводиться вивозити поранених та доставляти все необхідне для забезпечення військ.
‍♂️Останній наш проект – ремонт регіональної дороги на Херсонщині, яка прямує до українських позицій на правому березі Дніпра.
Відновлюємо ділянки, стан яких того дійсно потребував.
✅На ділянці довжиною 15,5 км була проведена регенерація старого покриття з додаванням цементу – створений потужний шар нової дорожньої основи завтовшки 18 см. Влаштовується вирівнюючий шар асфальтобетону товщиною 4 см.
✅На ділянці довжиною 5,6 км, на якій не було асфальтобетонного покриття, відсипаємо та ущільнюємо шлак.
✅Ще на 5 км автотраси виконуємо ямковий ремонт.
⛔️Минулого місяці під час виконання робіт на цьому об’єкті на міні підірвався каток. Оператор вижив, але отримав важкі поранення. Довелось проводити додаткові роботи з розмінування.
‍♂️Незважаючи на всі ризики продовжуємо працювати в умовах наближених до фронтових.