Новини
Напередодні Різдва традиційно вітаємо діток з лікувальних та навчальних закладів, які підтримує компанія.
Вперше подарунки від нашого офісу в Румунії отримали і українські школярі, які під час війни з родинами переїхали до ЄС.
Учні гімназії ім. Ленакіци Вакареску та ліцею ім. Міхая Вітязул опановують румунську, але водночас вивчають рідну українську мову, українську культуру та українські традиції.
Румунія гостинно зустріла українських біженців, але наші дітки мріють повернутись на Батьківщину!
Заходи відбувались за підтримки: українського посольства в Румунії, Румунсько-Української двосторонньої торгівельної палати, ГО «Business Unity».
Компанія розширює присутність в Румунії. Наступного року завершуємо проєкт з ремонту автошляху в Трансільванії та сподіваємось на укладання нового великого контракту.
ЄБРР відзначив високі темпи робіт на обході міста Вулканешти у Молдові, який будує наша команда!
«Понад 50% проєкту прикордонної дороги “Кишинів-Комрат-Джурґюлешти-Румунія”, за підтримки #ЄБРР, завершено. Закінчення проєкту призначено на лютий 2026 року», – зазначається у повідомленні банку.

– Асфальтобетон влаштований на 6,8 км з 8,5 км (80%)
– Шляхопровід повністю завершений (100%)
– На мосту виконаний монтаж балок та перехідних плит (60%)
– Будівництво насипів (60%)
– Водовідведення, прикромкові лотки (50%)
В роботі ділянка дороги 1700 метрів, для будівництва якої влаштовуються насипи до 15 метрів заввишки. Саме насипами обумовлена тривалість виконання робіт. Але в тому, що контракт буде виконаний навіть з випередженням терміну – немає жодних сумнівів.
З початку року компанія активно будує лінії захисту прифронтового регіону. Приймаємо участь у створенні кругової оборони міста Сум.


Зараз на Донеччині ворог здебільшо атакує невеликими групами, які намагаються просочитись через лінії оборони ЗСУ.
Якщо путінська армія знову спробує атакувати Сумщину, наші смуги загороджень затримають наступаючого противника, зроблять його зручною мішенню для українських дронів та артилерії.

Велика Комишуваха на Харківщині до війни славилась потужними аграрними підприємствами. Під час окупації село з 260-літньою історією російські війська майже знищили.
Школа, дитсадочок, заклад культури, крамниця, двоповерхова адміністративна будівля, де під одним дахом працювали поштовики, медики, управлінці – зруйноване все.
Два роки село намагається оговтатись від окупації. Потроху відбудовується, але більшість мешканців так і не повернулись додому.
Раз на тиждень, заради вісімдесяти місцевих жителів, у Велику Комишуваху приїздить фельдшер та машина з продуктами.
Щоб відновити життя потрібна логістика, але єдиний міст також був зруйнований. Військові відновили тимчасовий проїзд, але лише для легкового транспорту.





Роботи продовжуються взимку. Наразі завершується монтаж восьми 33 метрових балок, кожна вагою понад 34 тонни.
Використання балок такої довжини дає можливість обійтись без проміжних опор мосту, значно зменшивши витрати матеріалів та вартість робіт.

Будуємо міст за усіма сучасними стандартами. Передбачено: освітлення, тротуари завширшки два метри, система очищення дощової води.
Сподіваємось, що поява мосту поверне життя у Велику Комишуваху. Запрацюють підприємства, повернуться люди, відновиться соціальна інфраструктура…


Головна відмінність наших фортифікацій – комплексний захист від FPV-дронів на всій лінії оборони.
Компанія працює за принципом «проєктуй і будуй». Інженери «Автомагістраль-Південь» запропонували рішення, яке дозволяє швидко та якісно зводити повністю захищені укріплення з модульних металевих конструкцій.


Сотні метрів таких захищених тунелів з’єднують вогневі споруди (ВС), уніфіковані фортифікаційні споруди (УФС) та командно-спостережні пункти (КСП).
«На даний час, ми єдина велика будівельна компанія, яка погодилась працювати на Покровському напрямі. В рекордні терміни, менше ніж за місяць, потрібно побудувати десятки кілометрів повністю захищених ліній оборони. Компанія, не отримавши ані копійки авансу, інвестувала сотні мільйонів гривень у виробництво бетонних та металевих конструкцій. Ми мобілізували понад 150 одиниць техніки, залучили понад 500 працівників. Перші опорні пункти вже готові! Роботи продовжують виконуватись цілодобово без вихідних. В умовах постійної загрози повітряних ударів. В умовах бездоріжжя. Наша команда справді робить неможливе, бо ми розуміємо, яке величезне значення для країни, для наших воїнів, має цей проєкт», – зазначає генеральний директор «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв.
«Автомагістраль-Південь» – єдиний підрядник з України, запрошений на міжнародну конференцію FIDIC у Лондоні!


«Захід зібрав представників найбільших компаній з усього світу. Конференція це не лише обмін досвідом, а й контакти з потенційними партнерами. Майже всі, з ким довелось спілкуватись, сподіваються, що вже наступного року наша країна за міжнародної підтримки зможе розпочати масштабну програму відновлення, яка безумовно має відбуватись на основі контрактів FIDIC. Зокрема про це говорили з президентом FIDIC Катерин Каракатсаніс та новообраним очільником організації Альфредо Інглетті», – зазначив генеральний директор «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв.

«Міжнародні донори віддають перевагу контрактам FIDIC, бо вони передбачають чіткий розподіл відповідальності між замовником та підрядником, запобігання корупційних ризиків, прозору практику врегулювання спорів, професійний арбітраж. Інвестор впевнений, що профінансований контракт буде реалізований у визначені терміни – не виникне правових колізій, чи тривалих судових процесів», – пояснює Микола Тимофеєв.

«Факт запрошення на конференцію є зайвим свідченням визнання нашої компанії на міжнародному рівні, підтвердження високого професійного рівня наших інженерів-консультантів. «Автомагістраль-Південь» працює за контрактами FIDIC, як в інших країнах, так і на міжнародних проєктах в Україні. Але ми готові за тими самими правилами FIDIC реалізовувати всі(!) українські інфраструктурні проєкти, щоб раз і назавжди припинити тиск та втручання у нашу роботу з боку правоохоронних структур, яких не має у жодній іншій країні Європи», – підсумував Микола Тимофеєв.





В «Чоп-Захонь» передбачалась заміна дорожнього покриття, влаштування нового асфальтобетонного покриття, очищення зливової каналізації, встановлення засобів примусової зупинки.




«Автомагістраль-Південь» єдина компанія, яка погодилась на пропозицію добудувати розв’язку на трасі Київ-Одеса, яку кинув азербайджанський підрядник!


Роботи виконуються у колаборації з місцевим румунським підрядником.



«Автомагістраль-Південь» в Румунії приймає участь у тендерах на загальну суму понад 3,2 млрд євро!

Наша компанія «Автомагістраль-Південь» в Румунії приймає участь у тендерах на загальну суму понад 3,2 млрд євро!
В процесі подачі пропозицій ще на таку ж суму.
Румунія сьогодні напевно найбільш цікавий ринок східної Європи з точки зору інвестицій у транспортну інфраструктуру.
За задумом Євросоюзу, через країну мають пройти швидкісні транс’європейські маршрути (TEN-T), які з’єднають порти Польщі та країни Балтії з портами Греції та країн Причорномор’я.
У Румунії наразі лише тисяча кілометрів швидкісних магістралей. Більшість транспортних артерій це старі дороги, які проходять через міста, що дуже ускладнює рух.
В планах ЄС принаймні втричі збільшити протяжність швидкісних автошляхів у країні.
Євросоюз інвестує у розвиток румунської інфраструктури десятки мільярдів євро. Розігруються лоти на 600-800 млн євро. Суми величезні. Як правило, це нове будівництво з тунелями в горах та іншими штучними спорудами.
Є дуже цікаві гідротехнічні проєкти, зокрема, модернізація відомого каналу між Дунаєм і Чорним морем.
Румунські проекти мають велике значення і для України. Один з нових маршрутів прямує через Кишинів до Одеси. Це буде найкоротший шлях з українського Півдня до країн ЄС.
На румунські проєкти націлені компанії з багатьох країн ЄС, але ми впевнені у власних силах.
Наші переваги:
– В «Автомагістраль-Південь» є досвід реалізації таких мега-проєктів як будівництво швидкісної автотраси Н-31 між Києвом та Дніпром, ділянок траси М-05 Київ-Одеса та сотень кілометрів М-30 Стрий – Ізварине, яка перетинає майже всю Україну, багатьох інших об’єктів. Що підтверджує нашу спроможність виконувати масштабні проєкти.
– З 2019 року компанія працює у сусідній Молдові. Реалізований та зданий в експлуатацію перший великий проєкт за кошти ЄБРР, в реалізації другий. Відгуки позитивні, найкращі рекомендації.
– В самій Румунії компанія успішно завершила реконструкцію 2,5 кілометрового аеродромного комплексу аеропорту Сату-Маре. Виконує ремонт дороги у самому серці Трансільванії, яка з’єднує міста Одоргею, Секуеск та Кристуру Секуеск і є важливим туристичним маршрутом. Загалом в Румунії у нас або реалізовано, або в стадії реалізації чи проєктування шість об’єктів. Зокрема, компанія є одним з концесіонерів будівництва аеропорту Алексені поруч із Бухарестом. Орієнтовна вартість проєкту 500 млн євро.
– В Румунії створений офіс «Автомагістраль-Південь», передислокована техніка, команда фахівців.
Тож ми налаштовані на успіх. Боремось і обов’язково переможемо!

Захід зібрав чимало учасників ринку інфраструктурного будівництва з країн ЄС. Європейські колеги жваво обговорюють можливість завершення війни вже наступного року. Це посилює оптимізм бізнесу та спонукає пропонувати Україні ідеї та проєктні рішення, нову техніку та технології для повоєнної відбудови.
В рамках конференції наша делегація провела низку зустрічей з європейськими підрядниками, проєктантами, консультантами, виробниками техніки та обладнання, постачальниками матеріалів. У фокусі уваги не лише українські проєкти, але й співпраця на ринку ЄС.
З найбільш важливого в розрізі діяльності нашої компанії:













В тому числі була задіяні нові комбіновані дорожні автомобілі (КДМ) з дорожньо-ремонтного пункту (ДРП) у Новій Водолазі неподалік Харкова.



На ДРП, які використовує компанія, накопичено:



Минулого тижня час обшуків на наших експлуатаційних базах співробітники Головного слідчого управління вилучили комп’ютерну техніку та засоби комунікації. Але, навіть в умовах безпрецедентного тиску, компанія робить все можливе, щоб гарантувати безпеку на дорозі.
Всі чотири нитки водопроводів працюють на повну потужність. Жодних питань до обладнання не має. Вода цілодобово подається з річки Інгулець у Південне водосховище.
Без цієї води сьогодні просто неможливо уявити життя Кривого Рогу.
Найважливіше!







Відновлюємо ділянки, стан яких того дійсно потребував.




