Новини

Один з найважливіших напрямків – траса М-29 між Харковом і Дніпром.
Дорога першої категорії М-29 будувалась у 80-х роках минулого сторіччя з цементобетону. В 2008 році виконувався капітальний ремонт. Трасу добудували та влаштували верхній шар з асфальтобетону.
Цементобетон запобігає руйнуванню дорожньої основи. Але після зими ямковість у верхньому шарі стала критичною. Що значно ускладнює рух, створює небезпеку для транспорту та збільшує час доставки вантажів.
‍♂️На об’єкті працює 5-6 бригад. Асфальтобетон доставляємо з заводів компанії у Харківській області. Тож гарантуємо і якість матеріалів, і якість робіт.
21 березня вже багато років поспіль святкуємо День народження «Автомагістраль-Південь».
За понад два десятиліття компанія здолала неймовірний шлях. Масштабні об’єкти, найпотужніша виробнича мережа, рекордні економічні показники, найсучасніші технології, краща на ринку команда.
Історія компанії – не легка прогулянка. Були і кризи, і жорстка конкурентна боротьба, інформаційні атаки, силовий тиск. Але вони лише зміцнили нас. Посилили нашу єдність і стійкість, віру у нашу команду.
Ніколи, ні за яких обставин автомагістралівці не втрачали завзятість та мотивацію, які подарували нам засновники.
Навіть в епоху глобальних змін, коли третій рік триває війна і здається, що найкращі для ринку часи минули, топ-менеджмент «Автомагістраль-Південь» вражає новими ідеями і новими грандіозними проєктами.
Сьогодні перед «Автомагістраль-Південь» нові, без перебільшення, історичні виклики. Ми здобули ряд фантастичних перемог на ринку ЄС, і тепер маємо захистити і втримати досягнуті результати.
Переконані, що нам все вдасться і 2025 рік відкриє нову еру в нашій історії. Еру європейського напряму.
❤️Вітаємо всю нашу величезну автомагістралівську родину зі святом!
Пишаємось, що працюємо у найкращій будівельній компанії країни!
❗️Закупили та передали нашим воїнам велику партію новеньких квадроциклів.
В умовах перетятої місцевості, лісів та боліт, квадроцикли мають низку переваг перед пікапами. Саме така техніка наразі потрібна у Сумській області, де українські підрозділи вздовж кордону відбивають спроби прориву ворожих ДРГ.
Компанія вже неодноразово поставляла у війська квадроцикли, і завжди отримувала позитивні відгуки та щирі слова подяки від військових. Машинки застосовують у евакуації поранених і доставці боєкомплекту, організації швидких штурмових дій.
Загалом з початку війни «Автомагістраль-Південь» вже надала ЗСУ допомоги на понад 500 мільйонів гривень. І з кожним днем ця сума зростає.
Як би не було складно, не втомлюємось допомагати нашим воїнам. За час війни компанія навіть взяла шефство над деякими підрозділами ЗСУ, зокрема, 28-ої ОМБр ім. Лицарів Зимового Походу.
❗️Перший етап робіт на Одеській трасі під Києвом завершено! Перекритий понад три роки тому лівий проїзд відкритий для руху!
Попередній підрядник залишив по собі монолітну плиту, що має слугувати перекриттям тунелю по лівому проїзду траси М-05. Довелось її ремонтувати та приводити у належний стан, влаштовувати перехідні плити, гідроізоляцію та асфальтобетонне покриття.
Влаштували тротуар, встановили перильне та бар’єрне огородження.
Роботи на лівому проїзді тепер виконуватимуться або під трасою, або за її межами та не перешкоджатимуть руху.
На правому проїзді «попередник» встиг влаштувати лише буросічні палі. Наразі нашими працівниками розбирається дорожнє покриття, щоб дістатись їхньої верхньої частини. У подальшому зверху на палях влаштуємо ригеля, на які буде опиратись монолітна плита.
Одночасно тривають роботи з будівництва кругової розв’язки з боку Боярки. Саме через неї прямуватиме до тунелю транспорт з Одеської траси.
Дуже важлива частина проєкту – організація водовідводу та дренажної системи. На фото бачимо влаштовані чисельні колодязі та трубопроводи вздовж траси для забезпечення водовідведення.
Перевлаштовуємо інженерні мережі.
Також демонтуємо залишки старої «інфраструктури» – зупинки транспорту, туалети тощо.
‍♂️Нагадаємо, «Автомагістраль-Південь» розпочала добудову розв’язки на Одеській трасі під Києвом наприкінці минулого року
Вперше будівництво стартувало ще у 2021 році. Кошти надали Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) та Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР).
Підрядником обрали компанію з Азербайджану. Після початку вторгнення підрядник покинув об’єкт. Але донорське фінансування не припинялось. Потреба у розв’язці також актуальна, на перехресті постійно виникають ДТП.
Частина розвʼязки є підземною – під трасою з’явиться тунель, через який автотранспорт зможе повертати у бік столиці. Іноземний підрядник встиг влаштувати буросічні палі, а також з лівого проїзду залити опорні частини та бетонну плиту.
«Автомагістраль-Південь» єдиний підрядник, який погодився доробляти розв’язку у Віті-Поштовій. «Дуже пощастить, якщо вдасться реалізувати проєкт принаймні не в мінус», – зазначив генеральний директор компанії Микола Тимофеєв.
Доробляти за кимось це невдячна робота, але навіть таку роботу ми виконуємо професійно та відповідально. Адже цінуємо нашу репутацію і наше ім’я.
❗️З початку цього року закупівлю послуг і матеріалів на суму понад 500 тисяч гривень «Автомагістраль-Південь» проводить на електронних торгах!
✅Залізобетонні та бетонні вироби, металоконструкції та металопрокат, труби, електротехнічні вироби, пісок, щебінь, цемент та багато іншого відтепер закуповується через портал тендерних закупівель.
Електронні торги це можливість оптимізувати витрати та отримувати найкращі на ринку пропозиції! Саме таку систему закупівель застосовують найбільші міжнародні компанії.
❗️Для нових постачальників наш тендерний майданчик це шанс на співпрацю з найбільшою будівельною компанією країни! Не витрачайте час на розсилку інформації про свою продукцію, а запропонуйте нашій компанії саме те, що потрібно і будьте впевнені у тому, що вашу комерційну пропозицію обов’язково проаналізують і опрацюють!
❗️Для існуючих партнерів це можливість завжди бути в курсі, які саме матеріали/обладнання, в якому регіоні потрібні компанії, щоб розширити географію діяльності та планувати виробничий цикл!
ЯК ВІДБУВАЮТЬСЯ ЗАКУПІВЛІ:
✅Інформація про тендери надається лише зареєстрованим учасникам. Щоб моніторити закупівлі «Автомагістраль-Південь» та приймати в них участь, постачальнику потрібно зайти за посиланням та зареєструватись.
✅Для надання пропозицій на тендер не потрібен забезпечувальний внесок. Єдина вимога – заздалегідь ознайомитись з типовим договором компанії на постачання матеріалів.
✅Якщо закупівля оголошується на велику номенклатуру товарів (як наприклад, при закупівлі бетонних виробів), в учасника є можливість надати пропозицію як на увесь перелік, зазначений в тендері, так і на його частину.
Працюємо на одній з автотрас, яка є важливою для забезпечення військової логістики.
Ремонтуємо аварійну ділянку довжиною 12 кілометрів. Працює дві дорожні ланки.
На залишки існуючого дорожнього покриття влаштовуємо шар щебенево-піщаної суміші та шар асфальтобетону.
‍♂️Частковий аварійний ремонт цього напряму компанія проводила ще у 2022 році, після деокупації Чернігівщини. В цьому році відновлюємо ділянки, які три роки тому не ремонтувались.
Ремонт прифронтових автошляхів стає все більш небезпечним. Російські БПЛА активно полюють на техніку та людей.
В кінці минулого тижня наша бригада працювала на одній з автодоріг у напрямку Покровська. До лінії фронту приблизно 10 км. На дорозі тримається логістика українських військ, це також важливий евакуаційний маршрут.
‍♂️Виконувався аварійний ремонт по ліквідації ямковості. Коли на ділянку під’їхав «термос» з гарячим асфальтобетоном, пролунав вибух. Почався обстріл, ремонтній бригаді терміново довелось евакуюватись з місця виконання робіт. На жаль двоє наших працівників отримали контузії та були доставлені до лікарні. Всі витрати компанія як завжди взяла на себе.
❗️В таких умовах експлуатаційним бригадам «Автомагістраль-Південь» доводиться працювати на багатьох ділянках.
Робота практично в бойових умовах пов’язана не лише з безпекою працівників. ❌Обслуговування прифронтових доріг – це ризик пошкодження та постійна евакуація спеціалізованої техніки. Значні додаткові витрати повністю лягають на плечі підрядника. Тож є не допустимими, пропозиції, ставити знак рівності між умовами та розцінками на утримання доріг в тилових та прифронтових регіонах.
Нагадаємо на початку лютого «Автомагістраль-Південь» розпочала відновлення мережі прифронтових доріг Дніпропетровщини!
Ремонтуємо військові та евакуаційні маршрути, які прямують на Харківщину, Запоріжжя, Донеччину.
‍♂️Працює 5 бригад. Кожна у середньому на день відновлює ділянку до 500 метрів.
Розпочата програма передбачає ремонт десятків кілометрів ділянок автошляхів важливих для військової логістики.
Загалом у Дніпропетровській області компанія експлуатує понад 3 тисячі кілометрів доріг.
Три роки війни. Для «Автомагістраль-Південь» це три роки напруженої роботи над десятками проєктів, кожен з яких посилював стійкість та обороноздатність країни!
Ми будували об’єкти захисту енергетики та об’єкти Військово-Повітряних сил України. Відновлювали стратегічно важливу транспортну та критичну інфраструктуру. Зводили фортифікації та лінії оборони.
❗️Наразі компанія завершила ще один стратегічно важливий об’єкт – лінію оборони на Покровському напрямку.
Унікальність фортифікацій від «Автомагістраль-Південь» – повний захист від FPV-дронів на всій лінії оборони!
Всі переходи між вогневими позиціями перекриті зверху – це надійно укріплені та замасковані тунелі.
Багато кілометрів таких захищених тунелів з’єднують вогневі споруди (ВС), уніфіковані фортифікаційні споруди (УФС) та командно-спостережні пункти (КСП).
❌Роботи неймовірно ускладнювала дощова погода та регулярні атаки з повітря. Ворожі дрони постійно полювали за технікою та людьми. Кількох наших працівників поранено, двоє загиблих.
Важливо! «Автомагістраль-Південь» завчасно інвестувала власні кошти у виробництво металевих та бетонних конструкцій, з яких монтувалась лінія оборони. Не прояви наша компанія ініціативу, завершити будівництво у настільки стислі терміни було б фізично неможливо!
Цей факт засвідчує, що наша компанія є більше ніж підрядником – ми справжній відповідальний партнер, який завжди допоможе, якщо йдеться про інтереси держави та країни!
Дякуємо величезній команді автомагістралівців, яка декілька місяців і в день, і в ночі, під ударами БПЛА та РСЗО працювала над будівництвом об’єкту!
️Неподалік на об’їзній міста Жовква монтуємо ґрунтозмішувальну установку. Обладнання доставлено з Запоріжжя власними тралами компанії.
✅Продуктивність установки до 400 тонн на годину.
Капітальний ремонт передбачає заміну дорожньої основи та часткове розширення дороги. Тож відповідно проєкту, обсяг потрібної для будівництва щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом, складає 312 тис тонн!
У компанії вже є промислова база на Львівщині у місті Жвирка. Звідти плануємо доставляти на об’єкт асфальтобетонну суміш.
✅На новій базі у Жовкві також влаштовуємо майданчики для зберігання інертних матеріалів та бокси для ремонту та обслуговування будівельної техніки.
✅Передбачається облаштування лабораторного посту.
‍♂️Вчора наші об’єкти на Львівщині відвідали представники інженера-консультанта та ДП «ГУП Відновлення». Інспектувались мобілізаційні заходи та стан виробничих баз.
Процесом підготовчих робіт фахівці задоволені!
Нагадаємо, «Автомагістраль-Південь» починає капітальний ремонт автотраси М-09 на ділянці між Львовом та пункту пропуску «Рава-Руська – Гребенне».
Це основний маршрут з Києва на Варшаву, який є частиною Транс’європейської транспортної мережі (TEN-T). Довжина нашої ділянки ремонту (від с. Воля-Висоцька до ПП) – 33,4 км.
Ще до війни ЄБРР провів аудит безпеки дорожнього руху, аналіз економічної доцільності, екологічну та соціальну оцінку. У 2020 році між Україною та банком була підписана угода про фінансування низки проєктів, серед яких і капремонт М-09.
Під час війни проєкт став ще більш актуальним – навантаження на автодорогу збільшилось, стан покриття погіршився.
Проєкт передбачає:
✅За межами населених пунктів дорога розширюється, додається ще одна смуга руху;
✅З обох сторін біля зупинок транспорту, перехрестів, примикань, додаються перехідно-швидкісні смуги;
✅Повністю замінюється дорожня основа, влаштовуються нове покриття з трьох шарів асфальтобетону;
✅Демонтуються та перебудовуються 6 мостів, більшість з яких перебуває в аварійному стані; 4 мости замінюються на бетонні труби, створюється кільцева розв’язка;
✅Влаштовується система водовідведення (та очищення)дощової води. Наразі її взагалі не має!
✅Влаштовуються тротуари, велодоріжки, шумозахисні екрани, зупинки громадського транспорту, освітлення, світлофори, бар’єрне огородження та розмітка.
Термін реалізації проєкту – два роки.
Прем’єр-міністр Молдови Дорін Речан відвідав будівництво обходу міста Вулканешти та переконався, що проєкт реалізується за графіком та навіть швидше!
«Реалізація проєкту сприятиме зменшенню заторів у місті Вулканешти, підвищенню безпеки дорожнього руху та стимулюванню економічного розвитку південного регіону Молдови, включаючи покращення сполучення з портом Джурджулешти», – заявив прем’єр-міністр.
❗️Відповідно до контракту, термін завершення робіт — лютий 2026 року, але «Автомагістраль-Південь» планує відкрити рух новозбудованою трасою ще цього року.
Проєкт фінансується Європейським банком реконструкції та розвитку. Проте, за словами голови Уряду, Молдова уважно контролює хід виконання та якість робіт на відповідність високим стандартам.
Влада країни задоволена роботою компанії, яка не просто реалізує вже другий великий інфраструктурний проєкт, але й розмістили поруч з Вулканешти власну виробничу базу.
Зазначимо, що завдяки виходу «Автомагістраль-Південь» на ринок Молдови у країни з’явиться не лише сучасна інфраструктура. Наша компанія вперше застосувала низку сучасних технологій, навчає місцевих фахівців та робітників, тож відбувається безцінний обмін досвідом, який збільшує кількість висококласних спеціалістів та створює для країни додаткові робочі місця.
☝️Нагадаємо: компанія реалізує другий великий проєкт у Молдові – будівництво 8,5-кілометрового обходу міста Вулканешти, який стартував рік тому. Проєкт фінансується ЄБРР.Нова дорога стане частиною траси М3 “Кишинів-Комрат-Джурджулешти-кордон з Румунією” (км+0+000 – км 8+580). Обхід з’єднує новозбудовані ділянки М-3, які «Автомагістраль-Південь» здала в експлуатацію у 2022-2023 роках.
Нова ділянка перенаправить транспортний потік, який рухається до дунайського порту Молдови, за межі міста.
Об’єкт поділяється на дві частини.
✅3-кілометровий відрізок обходу (залишки старої дороги)
✅5,8-кілометровий відрізок (нове будівництво)
✅ Між двома відрізками проєктом передбачено зведення 50-метрового мосту.
На об’єкті працює понад 120 співробітників та 50 одиниць спеціалізованої будівельної техніки.
На Сумщині «Автомагістраль-Південь» відновлює прикордонні евакуаційні маршрути.
❎Завдання – забезпечити принаймні мінімально допустимий рівень для безпечного пересування.
‍♂️Проводимо ямковий ремонт як гарячими, так і холодними ремонтними сумішами власного виробництва, які розігріваються на місці (увесь процес суворо відповідає технології – перед влаштуванням розігрітої суміші поверхні ям зачищаються, нагріваються, ґрунтуються).
На дорогах, які не мають асфальтобетонного покриття, влаштовуємо вирівнюючий шар щебенево-піщаної суміші.
Роботи виконуються в районах, де вже активно працюють ворожі БПЛА. Будь-яка військова або будівельна техніка стає мішенню для удару з повітря. До деяких наших ділянок може діставати навіть далекобійна артилерія.
Тож нашим трьом бригадам доводиться зважати на фактор постійної небезпеки.
Загалом на Сумщині «Автомагістраль-Південь» обслуговує понад 400 кілометрів автошляхів. Компанія активно залучена і в програму з будівництва ліній оборони.
❗️Минулого року силами «Автомагістраль-Південь» на Сумщині збудовано майже два десятки ВОПів (взводний опорний пункт), а також близько 78 кілометрів смуг невибухових загороджень. Під час виконання робіт наші об’єкти неодноразово обстрілювались ворогом. На щастя, вдалось уникнути жертв.
Ремонтуємо військові та евакуаційні маршрути, які прямують з Дніпропетровщини на Харківщину, Запоріжжя, Донеччину.
❌За три останні роки дороги розбиті вщент. Транспорт на багатьох ділянках рухається узбіччями, що іноді призводить до затримки доставки важливих військових вантажів, ускладненню перевезення поранених у медичні заклади області.
❗️Ремонт аварійний (ямковий), але виконуємо роботу якісно, за повноцінною технологією, яка передбачає холодне фрезерування, очищення, ґрунтування бітумною емульсією, влаштування гарячої асфальтобетонної суміші (з заводу), ущільнення катком.
За відсутності можливості провести середній поточний, або капітальний ремонт це найбільш оптимальне рішення для відновлення проїзду на тривалий період.
‍♂️Працює 5 бригад. Кожна у середньому на день проходить ділянку до 500 метрів.
Розпочата програма передбачає ремонт десятків кілометрів різних автошляхів.
Загалом у Дніпропетровській області компанія експлуатує понад 3 тисячі кілометрів доріг.
28-ма бригада тримає фронт на Донеччині. Ділянка дуже відповідальна. Ворог в рази переважає за чисельністю. Не рахується з втратами. Постійно намагається знайти слабкі місця у нашій обороні, щоб просунутись та закріпитись.
Виявляти та вчасно знищувати штурмові групи противника вдається завдяки нашим розвідникам.
Але для цього їм потрібні дрони. Сотні дронів.
«Автомагістраль-Південь» передала бригаді чергову велику партію допомоги, яка включає БПЛА з тепловізорами, які дають можливість бачити переміщення ворога вночі.
У допомогу увійшли планшети та ноутбуки. Від себе особисто керівництво компанії подарувало підрозділу два пікапи.
Як би не було складно, продовжуємо підтримувати ЗСУ. Від розмов про завершення війни воїнам не стає легше. Ворог лише посилює тиск. Тому передавши одну партію допомоги вже плануємо наступні передачі.
ДОВІДКОВО:
З початку війни «Автомагістраль-Південь» вже допомогла ЗСУ на понад 500 мільйонів гривень. Компанія взяла шефство над деякими підрозділами, зокрема, розвідниками 28-ої ОМБр ім. Лицарів Зимового Походу.
❗️Проблему зі скидом шахтних вод з Балки Свистунова вирішена! Магістральний водогін р. Інгулець – Південне водосховище працюватиме без необхідності зупинятись на декілька місяців для промивання русла річки та очищення води!
‍♂️Наша компанія влаштувала новий 6-кілометровий трубопровід, який скидатиме шахтні води нижче ніж водозабір водогону.
Надалі буде зведено міст через річку Інгулець для проходження трубопроводу і спеціальні камери. Навесні відновимо ґрунтовий покрив.
Хід виконаних робіт оглянули Віцепрем’єр-міністр з відновлення України – Міністр розвитку громад та територій Олексій Кулеба, заступник Міністра розвитку громад та територій України Костянтин Ковальчук, Голова Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України Сергій Сухомлин, Голова Комітету Верховної Ради України з питань транспорту та інфраструктури Юрий Кисель, представники Дніпропетровська обласна державна адміністрація, Служби відновлення в Дніпропетровській області та підрядника.
Корпоративна програма соціальної відповідальності: «Автомагістраль-Південь» допомагає дитячій баскетбольній команді з Яготина.
‍♂️Багато років наша компанія займається експлуатаційним утриманням міжнародної траси М-03 “Київ-Харків” у межах Київської області. У 2022 році ми відновили міст через Трубіж біля селища Борщів, підірваний на початку війни, щоб не допустити прориву ворога до столиці.
Неподалік від Трубіжу знаходиться місто Яготин. Тут розміщується одна з трьох наших ДРП, які обслуговують Харківську трасу.
Зазвичай у регіонах присутності компанія реалізує важливі для місцевих мешканців соціальні ініціативи. Наприклад, підтримуємо освітні та медичні установи.
У Яготині працює чудова дитячо-юнацька спортивна школа.
Є тренерський склад, але не завжди вистачає коштів для підтримки юнацьких команд.
Компанія замовила форму для місцевої дитячої баскетбольної команди, допомагає з транспортом.
Завдяки нашій підтримці у команди є можливість виступати у юнацькому чемпіонаті Київської області і виступати досить успішно.