Новини
Один з найважливіших напрямків – траса М-29 між Харковом і Дніпром.

Цементобетон запобігає руйнуванню дорожньої основи. Але після зими ямковість у верхньому шарі стала критичною. Що значно ускладнює рух, створює небезпеку для транспорту та збільшує час доставки вантажів.

21 березня вже багато років поспіль святкуємо День народження «Автомагістраль-Південь».
За понад два десятиліття компанія здолала неймовірний шлях. Масштабні об’єкти, найпотужніша виробнича мережа, рекордні економічні показники, найсучасніші технології, краща на ринку команда.
Історія компанії – не легка прогулянка. Були і кризи, і жорстка конкурентна боротьба, інформаційні атаки, силовий тиск. Але вони лише зміцнили нас. Посилили нашу єдність і стійкість, віру у нашу команду.
Ніколи, ні за яких обставин автомагістралівці не втрачали завзятість та мотивацію, які подарували нам засновники.
Навіть в епоху глобальних змін, коли третій рік триває війна і здається, що найкращі для ринку часи минули, топ-менеджмент «Автомагістраль-Південь» вражає новими ідеями і новими грандіозними проєктами.
Сьогодні перед «Автомагістраль-Південь» нові, без перебільшення, історичні виклики. Ми здобули ряд фантастичних перемог на ринку ЄС, і тепер маємо захистити і втримати досягнуті результати.
Переконані, що нам все вдасться і 2025 рік відкриє нову еру в нашій історії. Еру європейського напряму.




В умовах перетятої місцевості, лісів та боліт, квадроцикли мають низку переваг перед пікапами. Саме така техніка наразі потрібна у Сумській області, де українські підрозділи вздовж кордону відбивають спроби прориву ворожих ДРГ.






Роботи на лівому проїзді тепер виконуватимуться або під трасою, або за її межами та не перешкоджатимуть руху.

Одночасно тривають роботи з будівництва кругової розв’язки з боку Боярки. Саме через неї прямуватиме до тунелю транспорт з Одеської траси.
Дуже важлива частина проєкту – організація водовідводу та дренажної системи. На фото бачимо влаштовані чисельні колодязі та трубопроводи вздовж траси для забезпечення водовідведення.
Перевлаштовуємо інженерні мережі.
Також демонтуємо залишки старої «інфраструктури» – зупинки транспорту, туалети тощо.

Вперше будівництво стартувало ще у 2021 році. Кошти надали Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) та Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР).
Підрядником обрали компанію з Азербайджану. Після початку вторгнення підрядник покинув об’єкт. Але донорське фінансування не припинялось. Потреба у розв’язці також актуальна, на перехресті постійно виникають ДТП.

«Автомагістраль-Південь» єдиний підрядник, який погодився доробляти розв’язку у Віті-Поштовій. «Дуже пощастить, якщо вдасться реалізувати проєкт принаймні не в мінус», – зазначив генеральний директор компанії Микола Тимофеєв.
Доробляти за кимось це невдячна робота, але навіть таку роботу ми виконуємо професійно та відповідально. Адже цінуємо нашу репутацію і наше ім’я.





ЯК ВІДБУВАЮТЬСЯ ЗАКУПІВЛІ:





На залишки існуючого дорожнього покриття влаштовуємо шар щебенево-піщаної суміші та шар асфальтобетону.

Ремонт прифронтових автошляхів стає все більш небезпечним. Російські БПЛА активно полюють на техніку та людей.
В кінці минулого тижня наша бригада працювала на одній з автодоріг у напрямку Покровська. До лінії фронту приблизно 10 км. На дорозі тримається логістика українських військ, це також важливий евакуаційний маршрут.


Робота практично в бойових умовах пов’язана не лише з безпекою працівників.
Обслуговування прифронтових доріг – це ризик пошкодження та постійна евакуація спеціалізованої техніки. Значні додаткові витрати повністю лягають на плечі підрядника. Тож є не допустимими, пропозиції, ставити знак рівності між умовами та розцінками на утримання доріг в тилових та прифронтових регіонах.


Ремонтуємо військові та евакуаційні маршрути, які прямують на Харківщину, Запоріжжя, Донеччину.

Розпочата програма передбачає ремонт десятків кілометрів ділянок автошляхів важливих для військової логістики.
Загалом у Дніпропетровській області компанія експлуатує понад 3 тисячі кілометрів доріг.
Три роки війни. Для «Автомагістраль-Південь» це три роки напруженої роботи над десятками проєктів, кожен з яких посилював стійкість та обороноздатність країни!
Ми будували об’єкти захисту енергетики та об’єкти Військово-Повітряних сил України. Відновлювали стратегічно важливу транспортну та критичну інфраструктуру. Зводили фортифікації та лінії оборони.

Унікальність фортифікацій від «Автомагістраль-Південь» – повний захист від FPV-дронів на всій лінії оборони!
Всі переходи між вогневими позиціями перекриті зверху – це надійно укріплені та замасковані тунелі.
Багато кілометрів таких захищених тунелів з’єднують вогневі споруди (ВС), уніфіковані фортифікаційні споруди (УФС) та командно-спостережні пункти (КСП).

Важливо! «Автомагістраль-Південь» завчасно інвестувала власні кошти у виробництво металевих та бетонних конструкцій, з яких монтувалась лінія оборони. Не прояви наша компанія ініціативу, завершити будівництво у настільки стислі терміни було б фізично неможливо!
Цей факт засвідчує, що наша компанія є більше ніж підрядником – ми справжній відповідальний партнер, який завжди допоможе, якщо йдеться про інтереси держави та країни!



Капітальний ремонт передбачає заміну дорожньої основи та часткове розширення дороги. Тож відповідно проєкту, обсяг потрібної для будівництва щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом, складає 312 тис тонн!
У компанії вже є промислова база на Львівщині у місті Жвирка. Звідти плануємо доставляти на об’єкт асфальтобетонну суміш.



Процесом підготовчих робіт фахівці задоволені!

Це основний маршрут з Києва на Варшаву, який є частиною Транс’європейської транспортної мережі (TEN-T). Довжина нашої ділянки ремонту (від с. Воля-Висоцька до ПП) – 33,4 км.
Ще до війни ЄБРР провів аудит безпеки дорожнього руху, аналіз економічної доцільності, екологічну та соціальну оцінку. У 2020 році між Україною та банком була підписана угода про фінансування низки проєктів, серед яких і капремонт М-09.
Під час війни проєкт став ще більш актуальним – навантаження на автодорогу збільшилось, стан покриття погіршився.
Проєкт передбачає:






Термін реалізації проєкту – два роки.
Прем’єр-міністр Молдови Дорін Речан відвідав будівництво обходу міста Вулканешти та переконався, що проєкт реалізується за графіком та навіть швидше!
«Реалізація проєкту сприятиме зменшенню заторів у місті Вулканешти, підвищенню безпеки дорожнього руху та стимулюванню економічного розвитку південного регіону Молдови, включаючи покращення сполучення з портом Джурджулешти», – заявив прем’єр-міністр.

Проєкт фінансується Європейським банком реконструкції та розвитку. Проте, за словами голови Уряду, Молдова уважно контролює хід виконання та якість робіт на відповідність високим стандартам.
Влада країни задоволена роботою компанії, яка не просто реалізує вже другий великий інфраструктурний проєкт, але й розмістили поруч з Вулканешти власну виробничу базу.
Зазначимо, що завдяки виходу «Автомагістраль-Південь» на ринок Молдови у країни з’явиться не лише сучасна інфраструктура. Наша компанія вперше застосувала низку сучасних технологій, навчає місцевих фахівців та робітників, тож відбувається безцінний обмін досвідом, який збільшує кількість висококласних спеціалістів та створює для країни додаткові робочі місця.



Об’єкт поділяється на дві частини.



На об’єкті працює понад 120 співробітників та 50 одиниць спеціалізованої будівельної техніки.



На дорогах, які не мають асфальтобетонного покриття, влаштовуємо вирівнюючий шар щебенево-піщаної суміші.
Роботи виконуються в районах, де вже активно працюють ворожі БПЛА. Будь-яка військова або будівельна техніка стає мішенню для удару з повітря. До деяких наших ділянок може діставати навіть далекобійна артилерія.
Тож нашим трьом бригадам доводиться зважати на фактор постійної небезпеки.
Загалом на Сумщині «Автомагістраль-Південь» обслуговує понад 400 кілометрів автошляхів. Компанія активно залучена і в програму з будівництва ліній оборони.

Ремонтуємо військові та евакуаційні маршрути, які прямують з Дніпропетровщини на Харківщину, Запоріжжя, Донеччину.




Розпочата програма передбачає ремонт десятків кілометрів різних автошляхів.
Загалом у Дніпропетровській області компанія експлуатує понад 3 тисячі кілометрів доріг.

Виявляти та вчасно знищувати штурмові групи противника вдається завдяки нашим розвідникам.
Але для цього їм потрібні дрони. Сотні дронів.
«Автомагістраль-Південь» передала бригаді чергову велику партію допомоги, яка включає БПЛА з тепловізорами, які дають можливість бачити переміщення ворога вночі.
У допомогу увійшли планшети та ноутбуки. Від себе особисто керівництво компанії подарувало підрозділу два пікапи.

ДОВІДКОВО:
З початку війни «Автомагістраль-Південь» вже допомогла ЗСУ на понад 500 мільйонів гривень. Компанія взяла шефство над деякими підрозділами, зокрема, розвідниками 28-ої ОМБр ім. Лицарів Зимового Походу.


Надалі буде зведено міст через річку Інгулець для проходження трубопроводу і спеціальні камери. Навесні відновимо ґрунтовий покрив.

Корпоративна програма соціальної відповідальності: «Автомагістраль-Південь» допомагає дитячій баскетбольній команді з Яготина.


Зазвичай у регіонах присутності компанія реалізує важливі для місцевих мешканців соціальні ініціативи. Наприклад, підтримуємо освітні та медичні установи.

Є тренерський склад, але не завжди вистачає коштів для підтримки юнацьких команд.
Компанія замовила форму для місцевої дитячої баскетбольної команди, допомагає з транспортом.
