Новини

6 червня 2023 року, 3-тя година ранку, росіяни підривають греблю Каховської ГЕС. Під водою поля, будинки, населені пункти. Каховське водосховище стрімко міліє. Вода припиняє надходити у Південне водосховище. 600-тисячний Кривий Ріг залишився без водопостачання. Через три дні після катастрофи починаємо будівництво нового магістрального водогону. «Інгулець-Кряжево» має замінити дніпровську воду на воду з Інгульця. Довжина нового водогону 26 кілометрів. Проєктна потужність 400 тис. м3 на добу.
Чотири нитки труб діаметром 1-1,2 метри загальною довжиною 94 км. Поліетиленові та склопластикові труби. Розшукували їх по всій Європі, отримували від 8-х постачальників. Для прокладання труб влаштовуємо траншею шириною 13 метрів та глибиною – 2,5 метри.
Для будівництва водозабору доводиться тимчасово змінювати русло річки Інгулець. Виконуємо неймовірний обсяг земляних робіт – 2,4 млн. м3, щоб якнайшвидше подати воду у місто.
Спершу влаштовуємо трубопровід до «недіючого» зрошувального каналу. Паралельно відновлюємо канал: очищаємо від мулу, дерев і чагарників. Вже в кінці серпня 2023 року Кривий Ріг отримує першу воду з Інгульця
Тим часом роботи продовжуються. Будуються три насосних станції, в яких встановлені 17 потужних насосів. Створюється 18 технологічних камер для обслуговування трубопроводів. Монтуються три електропідстанції. Влаштовується понад 8 кілометрів технологічних доріг.
Трубопроводи прокладаються не лише до зрошувального каналу, але й вздовж нього, що дозволяє забезпечити проєктну потужність водогону та мінімізує втрати води. Управління системами подачі води повністю автоматизоване.
На початку травня 2024 року запущено подачу води на всій 26-кілометровій протяжності водогону. В серпні того ж року водогін запрацював на повну потужність.
З Інгульця у Південне водосховище почало подаватись 400 тисяч кубометрів води на добу. Але роботи на об’єкті продовжувались навіть після того.
Компанія виконала берегоукріплення та рекультивацію ділянок, де прокладались трубопроводи. Відновлений родючий шар ґрунту.
Вже наступного року територія знову може використовувалась для сільського господарства.
Ще ніколи в Україні об’єкти такого масштабу не будувались так швидко. Лише на бетонуванні фундаментної плити першої насосної станції використано майже 4 тисяч тонн бетону і 300 тонн арматури.
На заливці працювало 4 бетонних насоси, 54 міксери та понад 50 робітників. Роботи тривали безперервно понад добу.
Бетон одночасно подавався з шести бетонних заводів. Водогін «Інгулець-Південе водосховище» безумовно увійде в історію. До таких проєктів готуються роками.
«Автомагістраль-Південь» за лічені дні мобілізувала колосальний технічний і людський ресурс. Понад 500 працівників працювали у дві зміни. Було залучено понад 250 одиниць техніки.
Компанія забезпечила сучасне проєктування, постачання матеріалів та обладнання, яке доставлялось з різних частин світу в максимально стислі терміни. «Автомагістраль-Південь» підтвердила репутацію лідера, для якого неможливих задач просто не існує.
Два роки компанія працювала над відновленням 600-метрового мосту на стратегічній трасі між Києвом та одним із обласних центрів.
В кінці минулого року був відкритий рух на правому проїзді мосту. Наразі відкриті обидва проїзди!
Старий міст зруйнований восени 2022 року. Російські війська намагались уповільнити український контрнаступ.
Міст на стратегічній трасі, тому минулого року було ухвалене рішення його відновити. Але фактично нам довелось зводити нову споруду – старий міст побудований ще 1951 року, навіть фундаменти використовувати у новому будівництві було не доцільно.
✅Довжина нового мосту майже 200 метрів. Крім двох смуг для руху автотранспорту передбачена вело-пішохідна доріжка.
✅Влаштовано сучасне освітлення, перильне огородження. Змонтовані очисні споруди для фільтрації дощової води, яка потрапляє у річку.
✅Наново збудовані підходи до мосту загальною довжиною 470 метрів.
Як і десятки інших об’єктів, відбудованих компанією, цей міст розрахований на значно більші навантаження та відповідає всім сучасним вимогам.
Попередньо на ділянці влаштовано насип висотою приблизно 2 метри, в якому влаштовані водопропускні трубопроводи.
Конструктив нової дороги складається з шістьох шарів:
✅Стабілізований грунт (30 см)
✅Дренуючий шар (15 см)
✅ЩПС з цементом (22 см)
✅Три шари асфальтобетону (8-6-4 см)
☝️Нагадаємо: Компанія реалізує другий великий проєкт у Молдові – будівництво 8,5-кілометрового обходу міста Вулканешти, восени минулого року.
Проєкт фінансується ЄБРР.
Нова дорога стане частиною траси М3 Кишинів-Комрат-Джурджулешти-кордон з Румунією (км+0+000 – км 8+580). Обхід з’єднує новозбудовані ділянки М-3, які «Автомагістраль-Південь» здала в експлуатацію у 2022-2023 роках.
Нова ділянка перенаправить транспортний потік, який рухається до дунайського порту Молдови, за межі міста.
Об’єкт поділяється на дві частини.
✅3-кілометровий відрізок обходу (залишки старої дороги)
✅5,8-кілометровий відрізок (нове будівництво)
✅ Між двома відрізками проєктом передбачено зведення 50-метрового мосту.На об’єкті задіяно понад 120 співробітників та 50 одиниць спеціалізованої будівельної техніки.
Після дощу вода у річці Східничанці, яка починається у національному парку Сколівські Бескиди, розмила береги.
Хвиля з мулу, каміння та гілля зруйнувала мости, затопила приблизно сто будинків, готелі й магазини, позмивала зі стоянок автомобілі.
Східниця тривалий час відновлювала зруйновану інфраструктуру. Цього року силами «Автомагістраль-Південь» триває укріплення берегів.
✅На ділянці довжиною 315 метрів по обидві боки річки влаштовуємо основу та стінку з габіонів у три ряди.
Робота не надто складна, але трудомістка. ‍♂️На об’єкті задіяно 10-15 працівників.
Компанія вже не вперше займається ліквідацією наслідків стихійних лих у Карпатському регіоні. У 2008 році «Автомагістраль-Південь» приймала активну участь у відновленні Буковини після катастрофічного паводку, яке призвело до чисельних руйнувань та людських жертв.
Тим часом на діючому об’єкті закінчуємо фінальний комплекс робіт, пов’язаний з оздобленням насосних станцій, благоустроєм та берегоукріпленням.
Завершено влаштування мережі під’їзних доріг до насосних станцій та технологічних камер загальною протяжністю майже 8 км.
Тривають роботи з відновлення родючого шару грунту та рекультивації порушених ділянок при будівництві водогону. Відтак вже восени дані території знову зможуть використовуватись для ведення сільського господарства.
Під час війни значно зросло навантаження на пункти пропуску на західному кордоні. Проєкт Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Економічна підтримка України» (Проєкт USAID) підтримує модернізацію українських пунктів перетину кордону для збільшення експорту та пасажиропотоку. В межах роботи Проєкту USAID на чотирьох пунктах пропуску вже завершено швидку модернізацію приміщень та встановлення необхідного обладнання.
❗️Нещодавно наша компанія підписала договір з Проєктом USAID на виконання робіт з модернізації автомобільного пункту пропуску «Чоп-Захонь»
Основні роботи «Автомагістраль-Південь» включають заміну дорожнього покриття, влаштування нового асфальтобетонного покриття, очищення зливової каналізації та встановлення засобів примусової зупинки.
‍♂️Декілька днів тому на пункт пропуску «Чоп-Захонь» відбувся ознайомчий візит за участю представників «Автомагістраль-Південь». На фото справді поганий стан покриття.
☝️ «Автомагістраль-Південь» вже має досвід комплексної реконструкції на західному кордоні.
✅Зокрема, у 2022 році в рамках проєкту «Відкритий кордон» компанія модернізувала пункт пропуску «Корчова-Краківець». Були оновлені смуги руху для легковиків та вантажівок, модернізувані павільйони для митного та паспортного контролю, розширена під’їзна автодорога, побудований новий автобусний термінал, влаштовані тротуари з бруківки. Поруч побудували майданчик площею 1,7 га для відстою великогабаритного транспорту.
✅У Чернівецькій області протягом 2022-2023 років «Автомагістраль-Південь» провела реконструкцію 7-кілометрової ділянки дороги Т-26-08 до пункту пропуску «Красноїльськ – Вікову де Сус». Дорогу поширили, влаштувавши нову основу та цементобетонне покриття.
Проте у компанії стає все більше сфер діяльності.
«Автомагістраль -Південь» активно розвиває різні напрями інфраструктурного будівництва.
Тому сьогодні ми вітаємо з професійним святом нашу команду, наших колег, партнерів і друзів.
Бажаємо всім витримки та сили.
Час відбудови неодмінно настане!
З Днем будівельника!
Бетонування виконували у два етапи. Другий – найбільший. Сьогодні протягом дня влаштовано 1340 м2 моноліту. Використано 314 м3 бетону.
Для забезпечення безперервності процесу роботи стартували з 6-ої ранку і тривали до вечора.
Влаштування монолітної плити важка і відповідальна робота, тому на будівельному майданчику зібралась уся команда мостовиків.
Контроль якості бетонної суміші – триступеневий. Лабораторія заводу-виробника, технічний нагляд від замовника, фахівці власної лабораторії «Автомагістраль-Південь».
Тож результат має бути бездоганним.
☝️Нагадаємо, міст у Сокалі (дорога “Сокаль – Стоянів”) був побудований у 1951 році. Чотири року тому його визнали аварійним.
Два роки тому було зафіксовано просідання однієї з опор, встановлено вагове обмеження у 7 тонн для руху вантажного транспорту.
Ремонтувати міст немає сенсу. Він розвалюється на очах, що дуже добре видно на фото. Відтермінувати проєкт на «після війни» неможливо – місцева громада залишиться без автомобільного сполучення.
Тому поруч наша компанія будує новий міст. За сучасними стандартами та технологіями.
Довжина нового мостового переходу 130 м. З урахуванням нових під’їздів – 414 м.
Із сучасною технікою цей вид робіт реалізується значно швидше та якісніше!
Восени 2021 року наша компанія розпочала капітальний ремонт місцевої дороги Роздільна – Понятівка – Кошари – Знам’янка в Одеській області. На всій майже 9-тикілометровій ділянці дороги було капітально відновлено дорожнє покриття, але в зв’язку з повномасштабним вторгненням в Україну подальше виконання робіт призупинилось. ❗️Протягом двох років, в умовах складного рельєфу місцевості по якій проходить ділянка відремонтованої дороги, зʼявились локальні розмиви узбіч та укосів земляного полотна, що в подальшому могло призвести до більш значних руйнувань земляного полотна та дорожнього покриття автомобільної дороги.
Відтак Замовником було прийнято рішення щодо завершення робіт: необхідно було улаштувати підпірні стінки та виконати основний комплекс робіт із забезпечення водовідведення (прикрайкові лотки, водоскиди, лотки по укосах насипу, швидкотоки).
Влаштування системи водовідведення передбачає значний обсяг трудомістких ручних робіт.
Тому ще декілька років тому наша компанія інвестувала компактний бетоноукладальник Wirtgen SP 15 з ковзною формою (опалубкою), який дає змогу спростити технологічний процес та забезпечити якісне влаштування типових бетонних конструкцій для облаштування доріг.
Роботи на лівому проїзді 600-метрового мосту через Десну (автотраса М-01 Київ-Чернігів) вийшли на фініш.
✅Завершено влаштування опор та ригелів, повністю влаштована монолітна плита на береговій та русловій частинах мосту.
✅Наразі виконується асфальтуванні на підході (120 метрів), береговій частині (162 метри) та русловій частині (210 метрів) мосту.
✅Завершується монтаж бар’єрного та перильного огородження.
❗️У серпні планується відкриття руху лівим проїздом!
Відбудова та реконструкція, які тривали понад два роки, успішно завершуються!
☝️Історія проєкту:
613-метровий міст у Шестовиці найбільший на трасі М-01 “Київ-Чернігів”. Під час окупації одна з частин споруди з боку Києва, довжиною понад 230 метрів, була повністю зруйнована. Діставатись до столиці доводилося через об’їзди.
Роботи з відновлення розпочалися у червні 2022 року: уламки старих бетонних конструкцій демонтували, вивезли, наново влаштували фундамент та всі інші конструктивні елементи.
✅Для кожного проїзду зруйнованої частини було побудовано шість величезних монолітних опор у середньому 18 метрів заввишки. Нова прогонова будова створювалась за допомогою технології поздовжнього насуву. Підхід до мосту розібрали, на земляному полотні влаштували майданчик для збирального стапелю довжиною 130 метрів, де з’єднувалися елементи металевої прогонової конструкції – секція за секцією. Гідравлічними домкратами-штовхачами зібрану конструкцію в два етапи насували на опори мосту.
✅Після завершення насуву настала черга монтажу залізобетонних плит перекриття, влаштування армованого каркасу, монолітної плити і нарешті асфальтобетонного покриття.
У квітні 2023 року була завершена відбудова лівого проїзду, відкритий рух. У травні за такою ж технологією завершена відбудова правого проїзду.
На другому етапі розпочалась реконструкція руслової та берегової частини правого проїзду з боку Чернігова, які збереглись, але потребували посилення.
✅На русловій частині довжиною 210 метрів замінена монолітна плита, влаштовані тротуари нового типу.
✅На береговій частині довжиною 160 метрів демонтовані старі прогони, виконане посилення і часткова заміна опор, влаштовані нові прогони.
В кінці минулого року був відкритий рух на правому проїзді мосту.
У січні роботи розпочались на лівому. На русловій частині правого проїзду залишені старі опори, але влаштована нова монолітна плита. На береговій частині старі прогони демонтовані, опори замінені більш потужними.
☝️Завдяки реконструкції міст здатний витримувати значно більші навантаження. Випробування, проведені на повністю відновленому лівому проїзді, засвідчили, що у Чернігова нарешті є надійний логістичний маршрут, по якому до міста без додаткових обмежень зможе діставатись вантажний транспорт.
Асфальтуємо 3-кілометровий відрізок старої дороги.
✅На першому етапі ми розібрали залишки старого покриття: за допомогою холодного ресайклінгу (перемішування відфрезерованого та нового матеріалу з додаванням цементу) стабілізували шар основи.
✅На другому етапі – влаштували шар ЩПС з цементом. Завдяки обробці бітумною емульсією створюємо умови для набрання сумішшю потрібної міцності.
✅Завершальний етап – асфальтобетон. Суміш доставляється з нашої власної виробничої бази у Молдові.
Дорога пов’язує 4 райони області та є важливим логістичним маршрутом у напрямку фронту.
⛔️Міст зруйнували ще на початку вторгнення. щоб загальмувати просування ворога.
Після деокупації Харківщини «Автомагістраль-Південь» влаштувала тимчасовий об’їзд, минулого року розпочала капітальне відновлення мосту.
✅Відвели русло річки, зруйновану конструкцію демонтували, укріпили основу геотекстильними матеріалами.
Зводити об’єкт на основі класичних монолітних бетонних конструкцій – це час і чималі витрати.
Тому використали гофровані металеві труби ViaCon.
✅Довжина труб 16 м, висота – 2,6 м, ширина – 4 м.
✅Поверх влаштовано новий дорожній конструктив.
✅Повністю відновлені підходи до мосту (загальна довжина 396 м).
✅Влаштована система водовідводу.
‍♂️Наразі асфальтобетонні роботи завершені, демонтуємо об’їзд, займаємось плануванням прилеглої території.
Наша компанія не вперше застосовує аналогічні гофровані металеві конструкції.
Перевага у тому, що вони не потребують значних витрат на їх доставку, використання спеціалізованої будівельної техніки та механізмів для монтажу. Вартість проєкту нижче, час реалізації менший.
А термін експлуатації труби ViaCon навіть довший, ніж у залізобетонних конструкцій.
Міст це життя для громади, яка тривалий час вимушена була користуватись грунтовими об’їзними шляхами…

Приємно дивитись на результати якісно виконаної роботи!