![](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t1d/1.5/16/1f6a7.png)
Наразі в роботі перші два. Роботи сплановані таким чином, щоб максимально заощадити бюджетні кошти. Замінюються лише конструкції, які не підлягають відновленню.
![✅](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tba/1.5/16/2705.png)
Зокрема, на першому мості старі опори і шафові стінки демонтуються, але половина балок використовується повторно. На другому об’єкті опори укріплюються шляхом торкретування (нанесення бетонної суміші на поверхню залізобетонної конструкції).
![❗️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/td7/1.5/16/2757.png)
Тобто в кожному випадку знаходиться оптимальне рішення. Але зволікати з ремонтом не можливо, перекриття траси Сколе-Славське створить величезні логістичні проблеми для регіону.
![☝️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tc7/1.5/16/261d.png)
Розпочати ремонтні роботи на автошляху планували ще до війни в рамках інфраструктурного проєкту «Мале Карпатське коло».
Передбачалось, що проєкт об’єднає курортні й туристичні центри трьох областей. На Львівщині це Славське, Рожанка (Верхня і Нижня), Сколе та Плай.
Планувалось, що всі дороги «Малого Карпатського кола» отримають велодоріжки, якісне освітлення, оглядові майданчики.