Аеропорт Сату-Маре: на фінішній прямій!

Після зимового періоду відновилась роботи на нашому румунському проєкті.
✅Дві 500-метрові ділянки злітно-посадкової смуги повністю готові – влаштовані всі три шари асфальтобетону.
✅На середній 1500-метровій ділянці залишається фінішний шар асфальтобетону (ЩМА).
Як і раніше роботи виконуються вночі, коли аеропорт припиняє роботу. Зранку на ЗПС починають сідати літаки.
Нашій компанії не лише доводиться щоденно прибирати техніку з об’єкту та знову налаштовувати увесь виробничий процес. Як основний підрядник, ми координуємо роботу багатьох інших підрядників, які будують новий термінал аеропорту та реконструюють старий, монтують метеостанцію, влаштовують систему водовідведення, патрульну дорогу, парковку, укріплюють смуги, які примикають до ЗПС. Це десятки одиниць техніки, сотні робітників, які мають не створювати перешкод для реконструкції злітно-посадкової смуги.
❗️Але нічний графік не єдина складність. Проектом передбачається певний боковий уклін поверхні ЗПС (по обидва боки від центральної осі). Це потрібно для відводу дощової води. Відхилення від заявленого показника майже не допускається!
Усвідомлюючи ризики, румунські підрядники не надто поспішали братися за реконструкцію ЗПС. Наша компанія взялась за проект і повністю дотрималась технічних вимог. ‍♂️Допомогли величезний досвід та віртуозна майстерність команди.
Роботи по ЗПС плануємо завершити до 20 березня.
Нагадаємо, минулого року «Автомагістраль-Південь» почала реконструкцію 2.5 кілометрової злітно-посадкової смуги міжнародного аеропорту в румунському місті Сату-Маре.
Летовище довжиною 2500 метрів було введено в експлуатацію у 1975 році.
✅ЗПС з цементобетону, але на центральну частину завширшки 45 метрів було нанесене тонкошарове асфальтобетонне покриття.
✅В Румунію мобілізовано 4 сучасні асфальтоукладальні комплекси «Автомагістраль-Південь» – загалом понад 25 одиниць техніки.
Асфальтобетон влаштовується одночасно трьома виробничими ланками на ширину 30,3 метри. Таким чином, досягається ідеальна рівність та мінімізується кількість стиків.
В кінці минулого року роботи призупинили внаслідок погодних умов і відновили весною цього року.