Новини

Починаємо влаштування монолітної плити на 164-метровій береговій частині мосту через Десну. Перший етап – ділянка 45 метрів.
Одночасно продовжується влаштування останніх опор та ригелів. Монтаж бар’єрного та перильного огородження.
Відбудова рухається згідно плану!
На об’єкті працює 60 працівників.
☝️Історія проєкту:
613-метровий міст у Шестовиці найбільший на трасі М-01 “Київ-Чернігів”. Під час окупації одна з частин споруди з боку Києва, довжиною понад 230 метрів, була повністю зруйнована. Діставатись до столиці доводилося через об’їзди.
Роботи з відновлення розпочалися у червні 2022 року: уламки старих бетонних конструкцій демонтували, вивезли, наново влаштували фундамент та всі інші конструктивні елементи.
✅Для кожного проїзду зруйнованої частини було побудовано шість величезних монолітних опор у середньому 18 метрів заввишки. Нова прогонова будова створювалась за допомогою технології поздовжнього насуву. Підхід до мосту розібрали, на земляному полотні влаштували майданчик для збирального стапелю довжиною 130 метрів, де з’єднувалися елементи металевої прогонової конструкції – секція за секцією. Гідравлічними домкратами-штовхачами зібрану конструкцію в два етапи насували на опори мосту.
✅Після завершення насуву настала черга монтажу залізобетонних плит перекриття, влаштування армованого каркасу, монолітної плити і нарешті асфальтобетонного покриття.
У квітні 2023 року була завершена відбудова лівого проїзду, відкритий рух. У травні за такою ж технологією завершена відбудова правого проїзду.
На другому етапі розпочалась реконструкція руслової та берегової частини правого проїзду з боку Чернігова, які збереглись, але потребували посилення.
✅На русловій частині довжиною 210 метрів замінена монолітна плита, влаштовані тротуари нового типу.
✅На береговій частині довжиною 160 метрів демонтовані старі прогони, виконане посилення і часткова заміна опор, влаштовані нові прогони.
В кінці минулого року був відкритий рух на правому проїзді мосту.
У січні роботи розпочались на лівому. Як і торік на лівому проїзді на русловій частині правого проїзду залишені старі опори, але влаштована нова монолітна плита. На береговій частині старі прогони повністю демонтовані.
☝️Завдяки реконструкції міст здатний витримувати значно більші навантаження. Випробування, проведені на повністю відновленому лівому проїзді, засвідчили, що у Чернігова нарешті є надійний логістичний маршрут, по якому до міста без додаткових обмежень зможе діставатись вантажний транспорт.
Спільна робота над проєктами відбудови між українським та польським бізнесом! «Автомагістраль-Південь» взяла участь у черговому заході ініціативи «Все для України» (All4UA).
Польща активно планує приймати участь в повоєнному відновленні України. Країна готова виступали лобістом надання міжнародної ґрантової допомоги для проєктів відбудови зруйнованої інфраструктури. Зацікавлений у виході на український ринок місцевий польській бізнес
Проте реалізовувати масштабні проєкти не можливо без виробничої бази, налагоджених ланцюгів поставок матеріалів, трудових ресурсів.
Це все можуть забезпечити українські компанії, такі як «Автомагістраль-Південь». Саме тому на заході обговорювались можливі варіанти кооперації та партнерства між польськими та українськими будівельниками.
Ми продемонстрували польським колегам наші можливості, розповіли про наш досвід та реалізовані проєкти.
Співпраця стосується на лише українського ринку. У «Автомагістраль-Південь» є успішний досвід реалізації проєктів в Румунії. Не менш цікавим для нас є ринок Польщі.
❗️На 164-метровій береговій частині мосту через Десну триває влаштування балок.
Наразі монтуємо найбільші – 24-метрові. На 4 прогонах балки вже змонтовані. В роботі ще 3.
Через декілька днів переходимо до наступного етапу. Починаємо влаштування монолітної плити. Тож проєкт поступово виходить на фінішну пряму.
☝️Історія проєкту:
613-метровий міст у Шестовиці найбільший на трасі М-01 “Київ-Чернігів”. Під час окупації одна з частин споруди з боку Києва, довжиною понад 230 метрів, була повністю зруйнована. Діставатись до столиці доводилося через об’їзди.
Роботи з відновлення розпочалися у червні 2022 року: уламки старих бетонних конструкцій демонтували, вивезли, наново влаштували фундамент та всі інші конструктивні елементи.
✅Для кожного проїзду зруйнованої частини було побудовано шість величезних монолітних опор у середньому 18 метрів заввишки. Нова прогонова будова створювалась за допомогою технології поздовжнього насуву. Підхід до мосту розібрали, на земляному полотні влаштували майданчик для збирального стапелю довжиною 130 метрів, де з’єднувалися елементи металевої прогонової конструкції – секція за секцією. Гідравлічними домкратами-штовхачами зібрану конструкцію в два етапи насували на опори мосту.
✅Після завершення насуву настала черга монтажу залізобетонних плит перекриття, влаштування армованого каркасу, монолітної плити і нарешті асфальтобетонного покриття.
У квітні 2023 року була завершена відбудова лівого проїзду, відкритий рух. У травні за такою ж технологією завершена відбудова правого проїзду.
На другому етапі розпочалась реконструкція руслової та берегової частини правого проїзду з боку Чернігова, які збереглись, але потребували посилення.
✅На русловій частині довжиною 210 метрів замінена монолітна плита, влаштовані тротуари нового типу.
✅На береговій частині довжиною 160 метрів демонтовані старі прогони, виконане посилення і часткова заміна опор, влаштовані нові прогони.
В кінці минулого року був відкритий рух на правому проїзді мосту.
У січні роботи розпочались на лівому. Як і торік на лівому проїзді на русловій частині правого проїзду залишені старі опори, але влаштована нова монолітна плита. На береговій частині старі прогони повністю демонтовані.
☝️Завдяки реконструкції міст здатний витримувати значно більші навантаження. Випробування, проведені на повністю відновленому лівому проїзді, засвідчили, що у Чернігова нарешті є надійний логістичний маршрут, по якому до міста без додаткових обмежень зможе діставатись вантажний транспорт.
❗️В одній з громад Миколаївщини готуємось до відкриття руху через відбудований міст! ✅Влаштовуємо асфальтобетонне покриття, завершуємо бетонування конусів, перильне огородження.
Громада у 2022 році знаходилася майже на лінії фронту. Селище обстрілювали з мінометів, РСЗВ, артилерією та керованими ракетами.
Знищений ліцей, пошкоджена районна лікарня, місцева адміністрація, агропідприємства. Зруйнований міст, по якому у селище заходить автотраса.
Ми почали працювати над відбудовою мосту з минулого року. З того часу життя у громаді поступово оживає!
З відновленням мосту місцеві мешканці пов’язують надії на відновлення підприємств громади та повернення людей.
Є міст, є життя!
Західний Буг. Сокаль. Поруч із старим зростає новий міст.
Нова споруда значно міцніша , опирається на 20-метрові буронабивні палі. Замість металевих ферм тепер потужні бетонні балки.
Новий міст у Сокалі на Львівщині зростає на очах. За останні два місяці завершено влаштування опор. Готові ригелі та підферменники. На двох прогонах змонтовані балки.
В найближчих планах завершення монтажу балок ще на трьох прогонах, армування та влаштування монолітної плити.
☝️Нагадаємо, міст у Сокалі (дорога “Сокаль – Стоянів”) був побудований у 1951 році. Чотири року тому його визнали аварійним.
Два роки тому було зафіксовано просідання однієї з опор, встановлено вагове обмеження у 7 тонн для руху вантажного транспорту.
Ремонтувати міст немає сенсу. Він розвалюється на очах. Відтермінувати проєкт на «після війни» неможливо – місцева громада залишиться без автомобільного сполучення.
Тому поруч наша компанія будує новий міст. За сучасними стандартами та технологіями.
Довжина нового мостового переходу 130 м. З урахуванням нових під’їздів – 414 м.
Пішла вода!
Кривий Ріг залишився без води у червні минулого року. Після підриву Каховської ГЕС вода з Дніпра припинила надходити у Південне водосховище.
❗️З перших годин катастрофи профільне Міністерство долучилось до ліквідації наслідків. «На третій день після трагедії ми розпочали підготовчі роботи для будівництва нового водогону», – зазначив віце прем’єр-міністр Олександр Кубраков.
Найближча до міста вода була у річці Інгулець, але це декілька десятків кілометрів!
«Автомагістраль-Південь» знадобилося лише декілька місяців, щоб у тестовому режимі запустити першу частину водогону, перекинувши води Інгульця до каналу, який наповнює Південне водосховище.
Тепер готова і друга частина об’єкту.
❗️Ще ніколи в історії незалежної України об’єкт такого масштабу не зводився так швидко!
«Нам довелось завозити в Україну матеріали і обладнання, яке зазвичай для таких проєктів замовляється за рік. Ускладнили ситуацію проблеми із логістикою: блокування західних кордонів, перешкоди для судноплавства у Червоному морі, які, зокрема, позначились на термінах доставки автоматичних систем управління із країн Південно-Східної Азії. Але ми зробили все можливе і неможливе, щоб запустити водогін до початку літнього сезону», – зазначив генеральний директор «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв.
Новий водогін це не лише нитки трубопроводів. Довелось тимчасово змінити русло Інгульця, побудувавши на березі величезний водозабір із насосною станцією. Крім трьох насосних побудовані три потужні електропідстанції для живлення насосів. А ще інфраструктура для обслуговування трубопроводів, колосальний комплекс водоскиду.
‍♂️ «Автомагістраль-Південь» – це професіоналізм, досвід, сильна команда і сильний характер. Ми в черговий раз засвідчили вміння організовувати роботу величезної кількості людей і техніки, виконувати супермасштабні комплексні задачі.
Водогін у цифрах:
✅Потужність 400 тис.м3 на добу
✅Довжина 26 кілометрів
✅Довжина трубопроводів діаметром 1-1,2 м – 94 км
✅Обсяг земляних робіт – понад 2,3 млн м3
✅Вийнято понад 1,5 млн м3 грунту
✅Використано 470 тис м3 піску для засипки
✅Для водозабору, водоскиду, колодязів та інших конструкцій використано понад 14 тис м3 бетону.
✅три насосні станції/17 потужних насосів
✅три електропідстанції
✅560 працівників та майже 200 одиниць техніки.
Наша компанія дякує за підтримку Офісу Президента, Уряду, профільному Міністерству. Українська влада надала необхідні ресурси, щоб мешканці Кривого Рогу були забезпечені водою.
Ми дякуємо всій нашій команді, яка працювала на цьому проєкті 24/7. Ви зробили неймовірне! Пишаємось вами!
❗️Аварійні мости – одна з хронічних проблем Карпатського регіону.
Постійно відкладати капітальні ремонти на «кращі часи» не можливо – в якійсь момент споруда може банально розвалитись, заблокувавши рух автотрасою. Такі випадки траплялись.
Цієї весни займаємось ремонтом мостів на трасі «Сколе-Славське». Рух не перекривається, відновлюємо один з проїздів, потім інший.
✅На перших двох спорудах один перший проїзд майже готовий. Укріплені габіонами русло та конуси. Залишилось асфальтування, яке буде проводитись одночасно на всіх об’єктах.
✅На двох інших мостах демонтоване покриття. Перевлаштований дорожній конструктив на підходах. Відновлюються бетонні конструкції – шафові стінки, ригеля, балки. На одному з мостів існуючі металеві балки очищені та захищені тришаровим антикорозійним покриттям.
✅Після завершення цих робіт на одному з мостів влаштуємо нову монолітну плиту з подальшим влаштуванням монолітних тротуарів
☝️Розпочати ремонтні роботи на автошляху планували ще до війни в рамках інфраструктурного проєкту «Мале Карпатське коло».
Передбачалось, що проєкт об’єднає курортні й туристичні центри трьох областей. На Львівщині це Славське, Рожанка (Верхня і Нижня), Сколе та Плай.
Планувалось, що всі дороги «Малого Карпатського кола» отримають велодоріжки, якісне освітлення, оглядові майданчики.
В соцмережах все активніше лунають заклики відновити ремонт доріг.
Не йдеться про масштабне будівництво чи капітальні ремонти!
Лише програма мінімум – замінити картами верхній шар на найбільш проблемних, небезпечних ділянках, ліквідувати ямковість.
Розумніше не запускати хворобу, ніж потім її лікувати.
Дешевше запобігати руйнування дороги, ніж боротись з наслідками.
На фото експлуатаційний підрозділ «Автомагістраль-Південь» працює на трасі «Київ-Чернігів». Ділянка 4 км. Аварійний ремонт картами – оптимальне рішення, коли потрібно швидко та з мінімальними витратами відновити безпечний проїзд.
❗️2500-метрова ЗПС шириною 60 метрів отримала нове покриття!
Три шари асфальтобетону загальною товщиною 23 см!
❗️Роботи прийняті замовником, якій засвідчив якісну організацію виробничого процесу та відмінний результат!
‍♂️Наша команда працювала в Сату-Маре з минулого року у неймовірно складних умовах.
Аеропорт ані на день не припиняв роботу. Робочі зміни починались о сьомій вечора і закінчувались о шостій ранку!
❗️Більша частина смуги побудована вночі. Була задіяна 21 одиниця техніки – 4 комплекси з влаштування асфальтобетонних сумішей.
Сату-Маре – перший великий проєкт «Автомагістраль-Південь» на території Євросоюзу.
Вітаємо всю нашу команду з виходом на ринок країн ЄС!
Ми продемонстрували наші переваги. Отже, скоро обов’язково з’являться нові об’єкти!!!
❗️На 164-метровій береговій частині мосту через Десну почали влаштування нових опор.
Діаметр кожної опори 1,2 метри, висота від 10 метрів.
Процес кропіткий: старі тонкі опори демонтуються, на існуючому фундаменті монтується опалубка, в яку закладається армокаркас. Фінальний етап – влаштування бетону.
‍♂️В минулому році при відновленні правого проїзду мосту з боку Чернігова ми застосовували іншу технологію – нарощували діаметр старих опар. Але це занадто тривала і трудомістка процедура, тому на лівій частині берегові опори замінюються на нові.
Паралельно на інших частинах правого проїзду готуємось до влаштування шарів дорожнього одягу.
☝️Історія проєкту:
613-метровий міст у Шестовиці найбільший на трасі М-01 “Київ-Чернігів”. Під час окупації одна з частин споруди з боку Києва, довжиною понад 230 метрів, була повністю зруйнована. Діставатись до столиці доводилося через об’їзди.
Роботи з відновлення розпочалися у червні 2022 року: уламки старих бетонних конструкцій демонтували, вивезли, наново влаштували фундамент та всі інші конструктивні елементи.
✅Для кожного проїзду зруйнованої частини було побудовано шість величезних монолітних опор у середньому 18 метрів заввишки. Нова прогонова будова створювалась за допомогою технології поздовжнього насуву. Підхід до мосту розібрали, на земляному полотні влаштували майданчик для збирального стапелю довжиною 130 метрів, де з’єднувалися елементи металевої прогонової конструкції – секція за секцією. Гідравлічними домкратами-штовхачами зібрану конструкцію в два етапи насували на опори мосту.
✅Після завершення насуву настала черга монтажу залізобетонних плит перекриття, влаштування армованого каркасу, монолітної плити і нарешті асфальтобетонного покриття.
У квітні 2023 року була завершена відбудова лівого проїзду, відкритий рух. У травні за такою ж технологією завершена відбудова правого проїзду.
На другому етапі розпочалась реконструкція руслової та берегової частини правого проїзду з боку Чернігова, які збереглись, але потребували посилення.
✅На русловій частині довжиною 210 метрів замінена монолітна плита, влаштовані тротуари нового типу.
✅На береговій частині довжиною 160 метрів демонтовані старі прогони, виконане посилення і часткова заміна опор, влаштовані нові прогони.
В кінці минулого року був відкритий рух на правому проїзді мосту.
У січні роботи розпочались на лівому. Як і торік на лівому проїзді на русловій частині правого проїзду залишені старі опори, але влаштована нова монолітна плита. На береговій частині старі прогони повністю демонтовані.
☝️Завдяки реконструкції міст здатний витримувати значно більші навантаження. Випробування, проведені на повністю відновленому лівому проїзді, засвідчили, що у Чернігова нарешті є надійний логістичний маршрут, по якому до міста без додаткових обмежень зможе діставатись вантажний транспорт.
Завершуємо влаштування монолітної плити на 200-метровому мості, розташованому на важливій міжнародній трасі.
Зруйнована російськими військами споруда датована ще 1951 роком. Тож, термін експлуатації старий міст давно вичерпав. Ми повністю його демонтували.
Новий міст конструктивно інший. Розрахований на більші навантаження. Відповідає сучасним стандартам.
‍♂️За останні два роки компанія реалізувала вже понад десяток таких об’єктів майже в усіх деокупованих регіонах.
Де б не відбувались роботи, завжди стабільними є якість та дотримання графіку виконання робіт.
Ворог знову атакував Харків. Удари завдаються майже щодня.
Але Харківщина тримається. З відключеннями світла, під постійними бомбардуваннями.
В таких складних умовах регіон має вчасно отримувати все необхідне.
⛔️На жаль, основний логістичний автомобільний напрям у жахливому стані.
Величезні ділянки траси М-03 “Київ-Харків” перетворились на суцільну смугу перешкод.
Починаючі з минулого місяця експлуатаційники «Автомагістраль-Південь» відновлюють проїзд.
✅Загальна довжина ділянок ремонту – 32 км.
✅Працюють три бригади ямкового ремонту та одна бригада на ремонті картами.
Асфальтобетонна суміш доставляється 4 автомобілями-термосами та 15 самоскидами.
На об’єкті задіяна вся необхідна для якісного проведення ремонту спеціалізована техніка: фрези, котки, асфальтоукладальники.
В планах до кінця наступного тижня завершити М-03 та перейти на Харківську окружну.
Завершуємо відновлювати міст на Миколаївщині!
Влаштування монолітної плити – це завжди особливий день. Вся команда мостобудівників збирається разом і працює без перерви з ранку до вечора.
‍♂️Хоча процес подачі бетону автоматизовано, лишається багато важкої фізичної роботи з розподілу суміші та шліфуванню поверхні.
☝️Від дотримання технології влаштування та якісного догляду в перші дні після заливки бетону залежить набуття матеріалом проектної міцності.
На Миколаївщині, де працюємо над відновленням одного з мостів, наша бригада завершила влаштування монолітної плити за один день. Це понад 150 куб. метрів бетону.
✅Нагадаємо, це перший об’єкт нашої компанії на Миколаївщині після початку повномасштабної війни.
Громада, де тривають роботи, знаходилася майже на лінії фронту. Селище обстрілювали з мінометів, РСЗВ, артилерією та керованими ракетами.
Знищений ліцей, пошкоджена районна лікарня, місцева адміністрація, агропідприємства. Зруйнований міст, по якому в селище заходить автотраса.
Для відбудови та відновлення життєдіяльності громади критично потрібен зв’язок з великими містами, доступ до автошляхів державного значення.
Залишки старого металевого мосту демонтовані. Новий 54-метровий міст зведений мостобудівельниками «Автомагістраль-Південь» фактично з нуля.
На об’єкті задіяно до 50 працівників. Плануємо відкрити проїзд у травні.
Як гарантувати якісний аварійний ямковий ремонт автошляхів?
❗️Лабораторно-дослідний центр «Автомагістраль-Південь» працює над тестуванням спеціальних добавок до асфальтобетону, які забезпечують ущільнення гарячої суміші та високі показники адгезії (водостійкості).
Фінансові можливості бюджету країни цього року обмежені, ліквідувати ямковість на ключових логістичних маршрутах потрібно мінімальними ресурсами
В пріоритеті переважно аварійні ремонти.
Але навіть для таких ремонтів наша компанія використовує гарячі асфальтобетонні суміші.
Це значно підвищує довговічність та якість відремонтованого покриття, якщо порівнювати з ремонтами, які виконуються холодними сумішами.
Проте у роботі із гарячими сумішами є певні технологічні нюанси.
✅По-перше, склад «ремонтного» асфальтобетону відрізняється від звичайного, адже роботи частково виконуються вручну.
✅По-друге, обсяги робіт незначні, тому доставлену з заводу суміш не використаєш одразу, як у випадку середнього поточного, або капітального ремонту.
Щоб суміш не охолонула, ми використовуємо спеціальні автомобілі-термоси. Крім того, в процесі виробництва в асфальтобетон додаються спеціальні добавки.
✅Енергозберігаюча – для збільшення пластичності. Завдяки цьому суміш вдається ущільнювати до потрібних показників. Або що зменшує пористість готового асфальтобетону.
✅Адгезійна – для збільшення прилипання бітуму до щебню, збільшує водостійкість готового асфальтобетону.
Завдяки добавкам та дотриманню технології, нові фрагменти покриття не абсорбують воду, міцно тримаються та не руйнуються.
Лабораторно-дослідний центр «Автомагістраль-Південь» проводить тестування матеріалів з вмістом різних добавок з метою знаходження оптимального складу суміші.
«На український ринок поставляються добавки різних виробників, наша задача обрати оптимальну продукцію, яка б гарантувала найкращий результат. Існує українська методика випробувань, але ми користуємось більш прогресивною американською, яка дозволяє зрозуміти, як зміниться показники міцності матеріалу після декількох циклів заморожування-відтавання», – пояснив головний технолог «Автомагістраль-Південь» Віталій Екімов.