![](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t1d/1.5/16/1f6a7.png)
Роботи у Сокалі стартувати восени минулого року. За цей час влаштована більшість проміжних опор. Наразі на них влаштовуються ригелі та підферменники.
![✅](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tba/1.5/16/2705.png)
Створена, на одному з берегів, підпірна стінка демонтована. Шпунти Ларсена перебазуються на інший берег, де планується організувати ще один тимчасовий острівець для влаштування останньої проміжної опори.
![✅](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tba/1.5/16/2705.png)
Берегові опори ще в роботі. На підходах до мосту виконується перенесення комунікацій – газо- та водопостачання, зв’язку.
![☝️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tc7/1.5/16/261d.png)
Нагадаємо, міст у Сокалі (дорога Сокаль – Стоянів) був побудований у 1951 році. Чотири року тому його визнали аварійним.
Два роки тому було зафіксовано просідання однієї з опор, встановлено вагове обмеження у 7 тонн для руху вантажного транспорту.
Ремонтувати міст немає сенсу. Він розвалюється на очах. Відтермінувати проєкт на «після війни» неможливо – місцева громада залишиться без автомобільного сполучення.
Тому поруч наша компанія будує новий міст. За сучасними стандартами та технологіями.
Довжина нового мостового переходу 130 м. З урахуванням нових під’їздів – 414 м.