Міст через Західний Буг: завершуємо з буронабивними палями
Роботи у Сокалі стартувати восени минулого року. За цей час влаштована більшість проміжних опор. Наразі на них влаштовуються ригелі та підферменники.
Створена, на одному з берегів, підпірна стінка демонтована. Шпунти Ларсена перебазуються на інший берег, де планується організувати ще один тимчасовий острівець для влаштування останньої проміжної опори.
Берегові опори ще в роботі. На підходах до мосту виконується перенесення комунікацій – газо- та водопостачання, зв’язку.
Нагадаємо, міст у Сокалі (дорога Сокаль – Стоянів) був побудований у 1951 році. Чотири року тому його визнали аварійним.
Два роки тому було зафіксовано просідання однієї з опор, встановлено вагове обмеження у 7 тонн для руху вантажного транспорту.
Ремонтувати міст немає сенсу. Він розвалюється на очах. Відтермінувати проєкт на «після війни» неможливо – місцева громада залишиться без автомобільного сполучення.
Тому поруч наша компанія будує новий міст. За сучасними стандартами та технологіями.
Довжина нового мостового переходу 130 м. З урахуванням нових під’їздів – 414 м.