За п’ять років «Автомагістраль-Південь» успішно відновила 19 об’єктів у столиці

Ми продовжуємо наш великий тур регіонами присутності компанії «Автомагістраль-Південь». Сьогодні розповімо про Київську область.
Перший контракт у Києві – капітальний ремонт вулиці Радунської в Деснянському районі – наша компанія здобула у 2015 році. Це був абсолютно новий досвід роботи, адже через щільний трафік вулицею нам довелось враховувати десятки факторів, які безпосередньо могли вплинути на виконання робіт. Наприклад, влаштування верхнього шару покриття по всій ширині проїзду вимагає проведення робіт виключно у нічний період, коли припиняється рух тролейбусів.
За час роботи у Києві наші спеціалісти розробили повністю новий підхід планування та організації виконання робіт у міських умовах. Як результат – за п’ять років плідної праці «Автомагістраль-Південь» успішно провела роботи на 19 об’єктах.
Серед найбільш масштабних об’єктів у столиці – капітальний ремонт бульвару Дружби Народів у 2017 році. Того ж року стартував капітальний ремонт вул. О. Теліги на ділянці від проспекту Степана Бандери до вул. О. Довженка.
У сезоні 2020 ми завершили грандіозний проєкт із реконструкції вулиці академіка Туполєва загальною протяжністю 3,1 км, який було розпочато у жовтні 2018 року. Відповідно до проєктної документації, проїзну частину вулиці розширено до 15 м. По обидва боки проїзної частини влаштовано тротуари із фігурних елементів мощення (бруківки) та велосипедні доріжки.
Проведено перекладання інженерних і теплових мереж, водо- та газогонів, встановлено зовнішнє освітлення на опорах, контактну мережу тролейбусу, світлофорні об’єкти, нові дорожні знаки, зупинки громадського транспорту, пішохідне огородження, влаштовано дощову каналізацію, виконано благоустрій та озеленення прилеглої до вулиці території.
Також минулого сезону завершено капітальний ремонт однієї з найбільш завантажених автотранспортом магістралей столиці – вулиці академіка Заболотного протяжністю майже 3 км.
Цей проєкт ми також почали у 2018 році, капітально відновивши дорожню конструкцію та влаштувавши тротуари та велодоріжки. Завершили роботи у 2020 році – влаштували верхній шар покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону на всій протяжності ділянки.
Також були проведені супутні роботи: встановлення бар’єрного огородження, нових дорожніх знаків, нанесення розмітки холодним пластиком, а також влаштування зовнішнього освітлення.
Наймасштабніший столичний проєкт сезону 2020 – капітальний ремонт проспекту Степана Бандери від Північного мосту до вул. Олени Теліги протяжністю 3,831 км.
Через щільний трафік автотранспорту на одному із найбільш завантажених проспектів столиці було прийнято рішення розділити капітальний ремонт на два етапи.
Перший етап роботи стартував ще у 2019 році на найбільш складній ділянці від Північного мосту до Оболонського проспекту протяжністю 2,4 км. 2020 року ми завершили роботи у верхньому шарі асфальтобетонного покриття.
За сезон було виконано значний об’єм робіт, зокрема, перевлаштовано дощові каналізації, прокладено резервні кабельні канали, встановлено опори освітлення та змонтовано огородження вздовж пішохідних зон.
На початку жовтня 2020 року ми розпочали другий етап капітального ремонту ділянки від Оболонського проспекту до вул. Олени Теліги завдовжки близько 1,6 км. За цей час наші бригади влаштували нижній та середній шар асфальтобетонного покриття. Завершити всі роботи ділянці у повному обсязі плануємо у цьому році.
У сезоні 2021 ми розпочнемо капітальний ремонт однієї із найбільш навантажених доріг столиці – проспекту Героїв Сталінграда протяжністю 5 км.
Варто зазначити, що в Київській області ми також реалізовували пілотний проєкт – Weight-in-Motion (WiM), який передбачав влаштування шести пунктів габаритно-вагового контролю на трасах M-06 «Київ-Чоп», M-03 «Київ-Харків-Довжанський», Р-03 Пiвнiчносхiдний обхiд м. Бориспiль, М-07 «Київ-Ковель-Ягодин» та М-05 «Київ-Одеса».
Система WiM – ефективний інструмент у боротьбі із перевантаженим великогабаритним транспортом. Завдяки вмонтованим у дорожнє покриття індикаторам спостереження система дозволяє точно визначити вагу вантажівки. Технологія фіксує швидкість, габарити та номерні знаки транспортного засобу, що дозволяє ідентифікувати перевантажений автомобіль без зупинки руху, а інформація про транспортний засіб передається до бази даних поліції.
Окрім відновлення доріг на Київщині, «Автомагістраль-Південь» також здійснює всесезонне експлуатаційне утримання 234 км доріг державного значення: автошляху М-05 км 11 – км 143 і траси М-03 км 18 – км 33 та км 41 – км 126. Для робіт на об’єктах експлуатаційного утримання задіяно понад 50 одиниць спеціальної техніки.
Ми прагнемо і надалі розвивати автошляхи Київщини, адже наша компанія має всі можливості для якісного обслуговування, відновлення та будівництва доріг будь-якої складності. Маємо надію, що в 2021 році фінансування дорожньо-будівельних робіт у столиці та області забезпечить завершення поточних робіт та реалізацію нових проєктів.
Будуємо Україну разом!
Проєкти 2020 року:
Капітальний ремонт вулиці академіка Заболотного
Планова протяжність ремонту у 2020 році – 2,9 км
Виконано у верхньому шарі – 2,9 км (100%)
Реконструкція вулиці академіка Туполєва
Планова протяжність ремонту у 2020 році – 3 км
Виконано у верхньому шарі – 3 км (100%)
Капітальний ремонт проспекту Бандери
Планова протяжність ремонту у 2020 році – 3,8 км
Виконано у верхньому шарі – 2,4 км (63%)
Разом:
Планова протяжність ремонту у 2020 році – 9,7 км
Виконано у верхньому шарі – 8,3 км (85,5%)
Загальна кількість залучених працівників – понад 200 осіб.
Загальна кількість залученої техніки – понад 100 одиниць.
Виробничі потужності:
Асфальтобетонний завод MARINI TOP TOWER 3000, продуктивність – 240 т/год, с. Кобці