В Одесі розпочалась щорічна конференція “Автомагістралі-Південь”, яка знаменує початок нового дорожньо-будівельного сезону

Сьогодні в Одесі розпочалась щорічна конференція “Автомагістралі-Південь”, яка знаменує початок нового дорожньо-будівельного сезону.

Наша компанія – єдина на ринку, хто проводить настільки масштабний корпоративний захід: конференція триватиме чотири дні.

Перший день присвячений стратегії, загальновиробничим питанням, плануванню та оптимізації управлінських процесів. Другого дня розглядатимуться питання підготовки фахівців та впровадження нових технологій. Третій та четвертий дні конференції – це тренінги для менеджменту компанії.

Як зазначив наш генеральний директор Микола Тимофеєв, плани у компанії дуже амбітні: одна тисяча кілометрів доріг, майже три мільйони тонн асфальтобетонних сумішей та збільшення кількості співробітників ще на 500 спеціалістів – до 3,5 тис. Але для компанії дуже важливо не лише збільшити обсяги робіт, але й залишитись лідером галузі.

“Від кожного з нас цього року вимагається максимальна мобілізація. У нас багато нових людей, а буде ще більше. Їх потрібно швидко зробити частиною нашої згуртованої команди. У нас багато нової техніки, яку ми маємо освоїти та використовувати максимально ефективно! У нас дуже багато проєктів, які ми готові продовжувати, та тендерів, за які ми будемо битися. Тому кожен із нас на своєму місці не має права на помилку! Я звертаю увагу: ми маємо бути зосереджені та мобілізовані. Кожна наша помилка буде використана проти нас – загальмує розвиток компанії та ослабить наші позиції. Поточний дорожньо-будівельний рік буде довгим та непростим, проте, я впевнений, успішним для нашої компанії», – заявив Микола Тимофеєв.

Для того, щоб підтвердити та укріпити лідерські позиції, компанія мобілізовує всі ресурси, оптимізує процеси та надаватиме перевагу більш масштабним та складним проєктам.

«Усі структурні підрозділи «Автомагістралі-Південь» зазнають змін. Ми покращимо ключові бізнес-процеси компанії задля того, щоб максимально швидко й якісно працювати над кожним проєктом. Впроваджуємо оптимізацію планування та контроль. Це дозволить покращити комунікацію у підрозділах та між виробничими ланками», – наголосив Тимофеєв.

Посилюється напрям безпеки праці, зокрема, організація дорожнього руху стане більш безпечнішою як для наших працівників, так і водіїв та пішоходів. Суттєво покращиться операційний контроль у лабораторіях – з цього року кожна нова лабораторія отримує систему Superpave.

Компанія підвищила фінансову стабільність, збільшила обсяги обігових коштів, що дозволило взимку закупити значний об’єм інертних матеріалів, якого вистачить на половину всього дорожньо-будівельного сезону. Це дозволило зменшити витрати на 30%. Але це – лише один із прикладів вдосконалення системи закупівель.

Більш ефективними стануть і всі інші складові процесу управління. Покращується система документообігу: ми впроваджуємо оптимізований облік обсягів робіт, посилюємо контроль за використанням матеріально-технічних цінностей та розробляємо власні виробничі норми на основні види робіт та на роботу техніки.