ТРАСА Н-31: НАЙСУЧАСНІШІ ТЕХНОЛОГІЇ СПОРУДЖЕННЯ МОСТІВ
Торік «Автомагістраль-Південь» створила власний мостобудівельний підрозділ. До складу нового відділу увійшли найкращі спеціалісти, багато з яких працювали на масштабних проєктах за кордоном.
Лише за цей сезон наші мостовики відновили та побудували понад 50 мостів загальною протяжністю майже 2000 метрів.
Чимало проєктів виконуються за унікальними технологіями.
Наприклад, шляхопровід над трасою Н-31 «Дніпро-Решетилівка», який будується за сучасною технологією пост-напруження бетону. Мостова споруда довжиною 81 метр поєднає населені пункти Єгорине та Цибульківку
Основна перевага технології пост-напруження – можливість створювати набагато довші прогонові будови, зменшити вагу конструкції та витрати матеріалів. Крім того, прискорюється процес будівництва і зростає довговічність споруди.
Наразі на об’єкті завершено заливку монолітного бетону прогонової будови. Наступний етап будівництва шляхопроводу – напруження та ін’єктування каналів.
Технологію пост-напруження ми також використаємо на іще більше масштабному проєкті компанії – будівництві 600-метрової естакади на річкою Оріль.
Дізнатись більше про технологію спорудження шляхопроводу над трасою Н-31 ви можете на нашому YouTube-каналі.