Влаштовуємо бетонне покриття на магістральній руліжній доріжці в одеському аеропорту

У цьому році ми здали в експлуатацію новий перон, дві рульові доріжки та злітно-посадкову смугу (ЗПС) в аеропорту Одеси.

Спорудження нового аеродрому велось 31 місяць. Несна спроможність нової ЗПС зросла майже вдвічі. Спеціально для її будівництва ми залучили найсучаснішу техніку провідних виробників.

Довжина нової злітно-посадкової смуги склала 2800 м, ширина – 60 м. ЗПС відповідає всім світовим стандартам. Одеське летовище перейшло з класу С у клас D і здатне приймати важкі повітряні судна – далекомагістральні Boeing-767. Вже зовсім скоро аеропорт може вийти на показник 2,2-2,4 млн пасажирів на рік.

На даний момент на території одеського летовища «Автомагістраль-Південь» триває третя черга будівництва, в межах якої ми споруджуємо нову магістральну руліжну доріжку (МРД).

Ширина нової МРД з укріпленим узбіччям складе 38,5 метрів. Будівництво доріжки розділене на три пускові комплекси.

Наразі на першому пусковому комплексі тривають фінальні роботи, зокрема, влаштування верхнього шару покриття із «важкого» бетону товщиною 40 см. На другому пусковому комплексі проходять земляні роботи, влаштування нижніх шарів основи та шару «пісного» бетону завтовшки 30 см.

Будівництво третього комплексу ми розпочнемо вже наступного року.

Конструктив нової МРД буде таким же, як і в нової злітно-посадкової смуги, загальною товщиною понад 1 метр, а саме:

  • георешітка;
  • шар із щебенево-піщаної суміші товщиною 20 см;
  • шар піскоцементу товщиною 15 см;
  • шар «пісного» бетону завтовшки 30 см;
  • верхній шар покриття із «важкого» бетону товщиною 40 см.

Під час будівельних робіт буде виконано понад 280 тис кубічних метрів земляних робіт на площі майже 170 тис квадратних метрів.

Під час будівництва МРД «Автомагістраль-Південь» використовує найновіші технології, зокрема, надсучасний американський бетоноукладач Gomaco GP4, який ефективно продемонстрував свої можливості під час спорудження нової ЗПС.

Використання Gomaco GP4 дозволяє укладати «важкий» бетон з використанням ковзної опалубки на проєктну ширину 7,5 м за один прохід.

ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:

  • 100 працівників;
  • 40 одиниць спецтехніки.

ДОВІДКОВО:

Нова МРД дозволить значно збільшити пропускну спроможність повітряних воріт Одеси та зменшити інтервали між відправленнями.

Це дозволить покращити туристичну привабливість регіону та відкриє нові можливості для бізнесового потенціалу півдня України.

Будуємо Україну разом!