Реконструкція розв’язки на Оболоні: армування монолітної плити шляхопроводу!
На перетині Богатирської та Полярної роботи швидко просуваються вперед. Останній раз ми розповідали про монтаж 31-метрових балок вагою понад 30 тонн. Наразі монтаж завершений. Триває армування під влаштування 125-метрової монолітної плити!
Одночасно виконується багато інших робіт.
Завершується зведення підпірних стін
Влаштовується насип
На під’їздах до шляхопроводу влаштовується нижній шар дорожнього одягу
Виконується гідроізоляція підпірних стін
Перекладаються комунікації
Рухаємось чітко за графіком – весною плануємо запустити рух шляхопроводом та перейти до другого етапу – розворотних півкілець. Побудувати їх одночасно з основним проїздом неможливо, адже це заблокує рух транспорту.
На об’єкті одночасно працює до 300 робітників та понад 50 одиниць спецтехніки.
Нагадаємо, реконструкція перехрестя на перетині Богатирської та Полярної є вирішенням однієї з хронічних транспортних проблем столиці.
Кияни неодноразово зверталися до керівництва міста з петиціями щодо створення на перехресті більш безпечної та зручної розв’язки. Внаслідок великої кількісті ДТП, часто із людськими жертвами, перехрестя вважалося одним з найнебезпечніших у Києві. Відповідно до Генплану Києва, вулицю Богатирську віднесено до магістралей загальноміського значення з безперервним рухом транспорту. Але будівництво об’єкту відкладалося майже 30 років.
125-метровий шляхопровід матиме 6 смуг руху. Він є частиною транспортної розв’язки довжиною 600 метрів. На розв’язці облаштують велодоріжки, а на шляхопроводі – спільний велопішохідний тротуар.