Новини


Обсяг інвестицій, які потрібно бути залучити у проєкт, складатиме 400 млн євро. Термін реалізації 4 роки.

– Розвантажить два існуючих аеропорти Бухаресту;
– Працюватиме з усіма категоріями вантажу;
– Прийматиме широкофюзеляжні, далекомагістральні літаки типу Boeing 777 або Airbus A330;
– Створить умови для залучення лоукостерів;
– Спеціалізуватиметься на технічному обслуговуванні літаків.



«Ми бачимо аеропорт Алексені як найсучасніший авіаційний хаб та драйвер економічного зростання, як для регіону Яломіца, так і в цілому для Румунії. В Україні наша компанія приймала участь в реконструкції аеропортів Миколаєва, Херсону, Одеси. В Румунії ми завершуємо реконструкцію злітно-посадкової смуги аеропорту Сату-Маре. Тепер у нас є можливість взяти участь, напевно, в найбільш масштабному та амбітному інфраструктурному проєкті Румунії. Наша перемога в тендері – свідчення довіри до компанії з боку румунських партнерів. Якщо вдасться залучити інвестиції і реалізувати проєкт – це допоможе нам відкрити ринок ЄС», – зазначив генеральний директор «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв.
Після зимового періоду відновилась роботи на нашому румунському проєкті.


Як і раніше роботи виконуються вночі, коли аеропорт припиняє роботу. Зранку на ЗПС починають сідати літаки.


Усвідомлюючи ризики, румунські підрядники не надто поспішали братися за реконструкцію ЗПС. Наша компанія взялась за проект і повністю дотрималась технічних вимог.
Допомогли величезний досвід та віртуозна майстерність команди.


Нагадаємо, минулого року «Автомагістраль-Південь» почала реконструкцію 2.5 кілометрової злітно-посадкової смуги міжнародного аеропорту в румунському місті Сату-Маре.
Летовище довжиною 2500 метрів було введено в експлуатацію у 1975 році.


Асфальтобетон влаштовується одночасно трьома виробничими ланками на ширину 30,3 метри. Таким чином, досягається ідеальна рівність та мінімізується кількість стиків.
В кінці минулого року роботи призупинили внаслідок погодних умов і відновили весною цього року.




Передбачалось, що проєкт об’єднає курортні й туристичні центри трьох областей. На Львівщині це Славське, Рожанка (Верхня і Нижня), Сколе та Плай.
Планувалось, що всі дороги «Малого Карпатського кола» отримають велодоріжки, якісне освітлення, оглядові майданчики.
Створюємо для району сучасну та якісну транспортну інфраструктуру.
Долучається компанія і до програм підтримки соціальної сфери Оболоні. Ще до війни ми почали допомагати Київському міському центру репродуктивної та перинатальної медицини на проспекті Івасюка.

Послуги Центру безкоштовні та доступні для молоді до 35 років. Тут допомагають також постраждалим внаслідок бойових дій.


Тож будь-яка допомога благодійників зайвою не буде.





Два роки тому було зафіксовано просідання однієї з опор, встановлено вагове обмеження у 7 тонн для руху вантажного транспорту.
Ремонтувати міст немає сенсу. Він розвалюється на очах. Відтермінувати проєкт на «після війни» неможливо – місцева громада залишиться без автомобільного сполучення.
Тому поруч наша компанія будує новий міст. За сучасними стандартами та технологіями.
Довжина нового мостового переходу 130 м. З урахуванням нових під’їздів – 414 м.





Міст у Шестовиці найбільший на трасі М-01 Київ-Чернігів. Під час окупації одна з частин споруди з боку Київа довжиною понад 230 метрів була повністю зруйнована. Діставатись до столиці доводилося через об’їзди.
Роботи з відновлення розпочалися у червні 2022 року: уламки старих бетонних конструкцій демонтували, вивезли, наново влаштували фундамент та всі інші конструктивні елементи.


У квітні 2023 року була завершена відбудова лівого проїзду, відкритий рух. У травні за такою ж технологією завершена відбудова правого проїзду.
На другому етапі розпочалась реконструкція руслової та берегової частини правого проїзду з боку Чернігова, які збереглись, але потребували посилення.


Посилення здійснювалося шляхом нарощування діаметру – навколо опори в’яжеться армований каркас, влаштовується опалубка і заливається бетон. Це дуже трудомістка робота, але посилення – єдиний шлях зберегти фундамент, що суттєво заощаджує вартість реконструкції.


Загалом на заході було підписано 56 документів про співпрацю, зокрема, про надання кредитів для підтримки українського бізнесу. Домовлено про сприяння відбудові України потужними японськими структурами: JICA, JETRO, Експортно-кредитним агентством NEXI та Японським банком міжнародного співробітництва.



Восени минулого року компанія розпочала другий великий проєкт у Молдові – будівництво 8,5-кілометрового обходу міста Вулканешти, який фінансується ЄБРР.


Минулого року завершений підготовчий етап. У січні роботи відновились з новою силою.
Об’єкт поділяється на дві частини.

На ділянці розібрано старе покриття. За допомогою холодного ресайклінгу (перемішування відфрезерованого та нового матеріалу з додаванням цементу) стабілізуємо шар основи. Наступний етап – влаштування шару ЩПС.

– Повністю знятий рослинний шар грунту.
– Триває відсипка насипів, які місцями досягатимуть 15 метрів (проєктом передбачено використання 341 тис м3 грунту)
– Влаштовуються бетонні лотки для водовідведення та скотопрогін (монолітна бетонна труба 6 на 4 метри).
Обсяг земляних робіт величезний. Саме цим обумовлений термін реалізації проєкту – 2.5 роки.

На об’єкті задіяно понад 120 співробітників та 50 одиниць спеціалізованої будівельної техніки.


Один з таких об’єктів наразі завершує монтувати наша компанія.
Збірна металева конструкція монтується на стапелях і поступово насувається на металеві опори. За 10 днів монтується один прогін. За два місяці увесь міст.


Коли потреба у мості зникне, його можна бути розібрати, виконавши роботи з демонтажу у зворотному порядку.

Напередодні війни ділянку планували відновити в рамках програми «Велике будівництво», але не встигли. Цієї зими стан дороги погіршився ще більше – звичайний ямковий ремонт з використанням холодних сумішей вже не вирішує проблеми.

Регіональна Служба автодоріг звернулась за допомогою «Автомагістраль-Південь» – наша компанія на відміну від інших підрядників має можливість провести ремонт з використанням гарячих сумішей.

Роботи виконуються чітко за технологією:
– Обрубування країв
– Надання виїмкам прямокутної форми
– Вичищення залишків старого асфальтобетону та бруду
– Грунтування основи
– Влаштування асфальтобетону
– Ущільнення катком



Після двох років війни в Україні колосальна кількість ветеранів, які потребують реабілітації. Професійна і своєчасно проведена реабілітація необхідна для повернення важкопоранених до активного життя.

Декілька поверхів старого закладу, який не знав ремонту майже 40 років, сьогодні перетворені в сучасний реабілітаційний центр. Роботи на інших поверхах ще тривають.
Загалом заклад буде готовий одночасно приймати до 350 пацієнтів.

Разом з керівництвом шпиталю порадились, чим можемо допомогти.
Вирішили, що успішна реабілітація це не лише обладнання та фахівці, але й позитивна атмосфера, яка надає сил та сприяє відновленню.
Щоб воїни проходили лікування з комфортом, компанія купила та передала медичному закладу 53 сучасних телевізори.
Сподіваємось, це сприятиме більш швидкому відновленню пацієнтів шпиталя.

Терміни будівництва взимку залежать від погодних умов, але дуже сподіваємось вже цього місяця повністю завершити влаштування трубопроводів.

Коротше кажучи, проєкт максимально стрімко наближається до завершення.


70% нашого міста – житловий сектор, підприємства, об’єкти критичної інфраструктури – зазвичай споживали воду з Південного водосховища, яке наповнювалося з Дніпра. Коли була підірвана Каховська ГЕС місто могло повністю залишитися без води», – пояснює Олександр Катриченко.
Саме тому почалося будівництво магістрального водогону «Інгулець-Кряжево» довжиною 26 км і потужністю 400 тис. м3 на добу, який має подавати у Південне водосховище воду з річки Інгулець.
Як з’явилися альтернативні схеми подачі води?
Після підриву ГЕС у міста були два місяці, щоб вирішити проблему. Щоб на час будівництва водогону не залишити Кривий Ріг взагалі без води, силами міста, водоканалу побудували дві тимчасові схеми подачі води.


«Це дало час добудувати головний проєкт державного водогону», – розповідає Олександр Катриченко.

Джерелом води для Кресівського водосховища є Мако́ртівське водосховище, яке не має зовнішнього джерела поповнення. За розрахунками фахівців, води в ньому вистачить лише до кінця квітня цього року. З травня у міста залишиться лише один канал подачі води.
«Потужність нитки через промислові мережі «Арселор Міттал» – 80-90 тис. м3 на добу. А місту потрібно – 300-350 тис. м3 на добу. Влітку лише за рахунок випаровування на Південному водосховищі втрачається 60 тис. м3 води на добу», – пояснює Олександр Катриченко.
Таким чином, нитка через «Арселор Міттал» не впорається із забезпеченням міста.

21 серпня минулого року було запущено першу нитку магістрального водопроводу потужністю 100 тис. м3 води на добу. Наприкінці січня її зупинили.
«Кривий Ріг є містом підземного видобутку залізної руди. Щоденно необхідно відкачувати шахтну воду. Так було із самого початку будівництва шахт. Шахтні води накопичуються у спеціальному ставку під назвою «Балка Свистунова». Для недопущення надзвичайної ситуації є необхідність щороку шахтні води направляти у річку Інгулець, змішуючи з водою з каналу Дніпро-Інгулець. На період скиду будь-який водозабір не здійснюється. Є окреме розпорядження Кабміну. Цього року скид та екологічне оздоровлення буде тривати до 1 квітня. Після того, як відбудеться екологічне відновлення річки, робота насосних станцій магістрального водогону буде відновлена. Щоб кожен рік не зупиняти роботу водогону, наразі вирішується питання щодо переміщення точки скиду шахтної води нижче водозабору», – розповів Олександр Катриченко.



Для ефективного відбиття атак потрібні чисельні та недорогі засоби ураження, адже «шахеди» часто використовуються з метою виснаження наших ПВО.


Компанія «Автомагістраль-Південь» з перших днів війни взяла під патронат підрозділи протиповітряної оброни Одеси. Тому, як завжди, відгукнулись на заклик допомогти. Знайшли виробника, оплатили замовлення (майже 1 млн грн) .

За словам воїнів сил протиповітряної оборони, майже третина дронів, які атакують регіон, знищуються саме такими мобільними групами.
Отже, чим більше їх буде – тим менше смертей та руйнувань зазнає Одещина від ворожих БПЛА.



Плити – це надійне, а головне більш швидке рішення у порівнянні з монолітним перекриттям. А швидкість в будівництві – це економія видатків місцевого чи державного бюджету.


Знищений ліцей, пошкоджена районна лікарня, місцева адміністрація, агропідприємства. Зруйнований міст, по якому в селище заходить автотраса..
Для відбудови критично потрібен зв’язок з великими містами, доступ до автошляхів державного значення.
На перетині Богатирської та Полярної чергова важлива подія. Влаштована 125-метрова монолітна плита шляхопроводу. Використано майже 900 м3 бетону.


Наразі за допомогою датчиків наші фахівці моніторять, як змінюються характеристики бетону.
У найближчий час сконцентруємо зусилля на наступних роботах:





Як і обіцяли, у травні плануємо запустити рух шляхопроводом та перейти до другого етапу – розворотних півкілець.
Побудувати їх одночасно з основним проїздом неможливо, адже це заблокує рух транспорту.


