Новини

Україну відвідала корейська делегація на чолі з міністром земельних ресурсів, інфраструктури й транспорту Вон Хі Рьоном.

Під час візиту підписана угоду стосовно кредитів від Фонду економічного розвитку і співробітництва (EDCF), яка сприятиме реалізації ключових проєктів повоєнної відбудови нашої держави.

✅В межах візиту також відбувся україно-корейській форум, де обговорювалася програма відновлення України, розглядалися найбільш актуальні проєкти державно-приватного партнерства, налагоджувалися контакти між бізнесом обидвох країн.
До участі в форумі була запрошена компанія «Автомагістраль-Південь», яка наразі відіграє ключову роль у відновленні та розбудові української інфраструктури.

Зокрема, керівництво нашої компанії провело консультації з президентом Korea Overseas Infrastructure & Urban Development Corporation (KIND) Кан Хон Ли (Kang Hong Lee).

KIND створена урядом Кореї та підтримує корейські компанії у плануванні проектів в інших країнах. KIND прагне зробити свій внесок у покращення якості життя та стійке соціально-економічне зростання у країнах-партнерах.

«Наша компанія ще до війни розпочала інвестувати в розробку ТЄО інфраструктурних проєктів державно-приватного партнерства (ДПП). Цей досвід обов’язково стане у нагоді під час повоєнної відбудови. Міжнародні партнери наголошують, що Україна має робити ставку саме на залучення приватних інвестицій. Тому ми дуже зацікавлені у співпраці з такими структурами, як KIND, які можуть допомогти у залученні інвестицій, обладнання, технологій для реалізації проєктів ДПП. Також наша компанія активно виходить на світовий ринок, і ми готові брати участь у реалізації проєктів в інших країнах, які ініціює та фінансує KIND», – зазначив генеральний директор «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв.

У Конотопському районі Сумщини поруч зі зруйнованим мостом побудували понтонну переправу, з’єднавши північні та центральні райони області.

Завершується облаштування під’їзних шляхів, але рух транспорту вже відкрито. Він здійснюється у реверсному режимі.

Міст довжиною 250 метрів був підірваний російськими військами на початку квітня 2022 року. Загалом на Сумщині було знищено 5 мостів на дорогах державного значення.

▶️Після деокупації області потік транзитного транспорту рухався об’їзним маршрутом, який складає приблизно 27 кілометрів. Значно ускладнилась робота екстрених служб.

Відбудова мосту запланована на наступний рік. Наразі завершується розробка проєктно-кошторисної документації, тривають підготовчі роботи. Але нормальна життєдіяльність регіону вже відновлена завдяки понтонній переправі.

Понтонна переправа передана партнерами України зі Швеції. Доставка та монтаж переправи, будівництво підходів виконані компанією «Автомагістраль-Південь».

☝️Варто зазначити, що це не першій міст, який ми відбудовуємо на Сумщині. Наприкінці вересня минулого року «Автомагістраль-Південь» завершила відбудову мосту через річку Псел в селі Бишкінь, також зруйнований за часів окупації. Що значно спростило сполучення Лебедину та інших громад з обласним центром.

Нова дорога має стати частиною стратегічної траси М3 Кишинів-Комрат-Джурджулешти-кордон з Румунією (км+0+000 – км 8+580) та з’єднати ділянки автошляху вже побудованого нашою компанією.
▶️Траса М3 проходить через місто, що створює незручності як для транспорту, так і для місцевих мешканців. Нова дорога перенаправить транспортний потік за межі міста.
✅Довжина ділянки 8,85 км.
✅Перший відрізок (3 км) – залишки старої дороги.
На цій ділянці передбачається розширення земляного полотна та посилення дорожнього покриття: влаштування посиленої основи із застосуванням холодного ресайклінгу (перемішування відфрезерованого та нового матеріалу з додаванням цементу), а також трьох шарів асфальтобетонного покриття.
✅Другий відрізок (5,8 км) – повністю нове будівництво.
Тут передбачене створення насипів до 15 метрів заввишки. Дорожній одяг складається із двох шарів грунту, стабілізованих шляхом додавання цементу, першого шару ЩПС, другого шару ЩПС з додаванням цементу і трьох шарів асфальтобетону.

Термін реалізації проєкту – 2,5 роки, адже обсяг земляних робіт грандіозний. Відсипка насипу передбачає використання 341 тис м3 грунту.
❗️Складності проєкту додає будівництво нового мосту довжиною 47 метрів та скотопрогіну – монолітної труби шириною 6 на 4 метри. Облаштування бічних під’їздів до сільськогосподарських полів та перехрестя з регіональною дорогою G142 «Вулканешть – Етулія».
☝️Загалом в процесі будівництва має бути використано 4 млн тонн матеріалів.
Наразі виконуються роботи з підготовки до будівництва та зняття верхнього шару грунту.

‍♂️Для «Автомагістраль-Південь» новий проєкт фактично став продовженням проєкту з реконструкції та будівництва 85 км траси М3 Кишинів-Джурджулешти, розпочатого компанією у 2019 році. В Молдові знаходиться парк техніки компанії, виробництво, сформована професійна команда фахівців.

☝️Нещодавно ми розповідали, як наш унікальний ремонтний комплекс Schäfer SMS 12000 відновлює трасу М-09 Тернопіль – Львів.
☝️Але у компанії дві таких машини з нанесення тонкошарового покриття
❗️Друга наразі працює на автотрасі М-15 Одеса – Рені.

Сьогодні М-15 найбільш завантажена дорога в країні. Після припинення зернової угоди майже увесь український аграрний експорт прямує цією дорогою до портів Придунав’я. Це тисячі вантажівок, які рухаються практично безперервно і значною мірою впливають на стан дорожнього покриття.

Неймовірно, але ділянки траси, саме відремонтовані «Автомагістраль-Південь» протягом 2016-2018 років, тримаються!
Гарантійний термін минув, а на дорожньому покритті не має а ні колійності, а ні ямковості. Лише виникли незначне поверхневе лущення та поодинокі тріщини, що за таких умов є природнім.
Секрет витривалості ділянок «Автомагістраль-Південь» у майстерно підібраній рецептурі матеріалів основи та покриття, а також прискіпливому контролі за якістю виконання робіт.
Для недопущення подальшого руйнування та відновлення цілісності покриття використовуємо технологію ЛЕМС – нанесення тонкошарового покриття литої емульсійно-мінеральної суміші.
✅Основні компоненти ЛЕМС – щебенева суміш, цемент, спеціальна бітумна емульсія, емульгатор.
✅ Виготовлення суміші та її нанесення майже повністю автоматизоване
✅Машина наносить два шари покриття – вирівнюючий (2 см) та фінішний (1 см).
✅Мікропокриття зменшить колійність, герметезує тріщини і на 3-4 роки убезпечить верхній шар дороги від подальшого руйнування.
✅Нове покриття шорстке, що збільшує зчеплення колеса з дорогою
✅За годину комплекс використовує до 90 тонн суміші, за робочу зміну бригада наносить покриття на ділянці довжиною півтора кілометри. Для обслуговування Schäfer з урахуванням всіх допоміжних робіт потрібно 15 працівників.
Нанесення ЛЕМС є значно ефективнішим ніж постійні аварійні ремонти з подальшою заміною верхнього покриття.

Через першу нитку водогону, який будує для міста «Автомагістраль-Південь», кожен день проходить понад 106 тис. кубометрів води. Це навіть більше, ніж заявлена проєктна потужність! Отже, за перші десять днів роботи водогону мешканці Кривого Рогу отримали вже понад 1 млн кубометрів води.

❗️Тим часом кипить будівництво трьох інших ниток: кожен день влаштовується кілометр труби! Наразі змонтовано 40 кілометрів труб діаметром 1-1,2 метри.

Гігантська траншея під трубопроводи шириною 13 метрів також майже завершена. Триває зворотня відсипка трубопроводів піском. Лише уявіть масштаб проєкту: для відсипки та інших робіт знадобиться понад півмільйона тонн піску!!!

▶️▶️Неймовірними темпами будується і вся необхідна інфраструктура.

✅Почалося зведення будівель перших двох насосних станцій (заплановано три).
✅Монтуються дві трансформаторні підстанції.
✅Розчищено русло річки Інгулець – якість води, яка подається через водогін має суттєво покращитись.

‍♂️На будівництві водогону цілодобово задіяно понад 150 одиниць техніки та понад 250 робітників! Робиться все можливе і неможливе, щоб максимально швидко подати воду всіма гілками водогону. Від цього залежить життя цілого міста!

☝️Нагадаємо, будівництво нового водогону розпочалось у червні цього року через три дні після підриву Каховської ГЕС. В результаті обміління Каховського водосховища у Південне водосховище припинила надходити вода, і Кривий Ріг залишився без водопостачання.
Президент Володимир Зеленський заявив, що «влада зробить усе, щоб врятувати людей і забезпечити питною водою тих, хто отримував її з Каховського водосховища».
Чотири нитки трубопроводів мають з’єднати Південне водосховище з річкою Інгулець.
Новий водогін розрахований на подачу 400 тисяч м3 води щодобово. Загальна довжина трубопроводів – 108 км.
На першому етапі через водогін вода буде подаватись у зрошувальний канал, який компанія очистила від мулу, дерев, чагарників та оновила штучні споруди. На другому етапі канал також замінять трубопроводами, і вода з Інгульця почне напряму потрапляти до водосховища.

Транспорт рухається двома проїздами
Стратегічна артерія, що поєднує серце країни із західним кордоном, нарешті працює безперешкодно❗️
Міст є справжнім символом нової повоєнної України. Адже ми не дублювали стару конструкцію, а звели якісну нову, більш потужну та надійну, що відповідає сучасним міжнародним стандартам.
Ба більше, в процесі відбудови ми знайшли та позбавились дуже глибоко прихованих проблем минулого (старий ДОТ радянських часів під однією з опор), які поступово руйнували старий міст.
Тож і наша нова Україна, як і цей новий міст, має позбавитись проблемної спадщини, будувати своє майбутнє, розвиватися на міцному фундаменті за сучасними технологіями!
‍♂️Дякуємо команді мостовиків, яка цілий рік працювала на відбудові!
❗️Попереду нові об’єкти, але цей проєкт обов’язково увійде в перелік історичних!

❗️Влаштовуємо верхній шар асфальтобетону на ділянці злітно-посадкової смуги довжиною 500 метрів.
❗️Наступні два етапи – ділянки по 1500 і 500 метрів.
⚠️Складність у тому, що аеропорт продовжує роботу. Навіть у періоди, коли польоти не виконуються, можуть з’являтись позапланові рейси. Техніку доводиться прибирати з полоси. І так по декілька разів на день.
Але реалізація проєкту успішно продовжується. Наша компанія звикла працювати у будь-яких умовах.

✅Нагадаємо, цього літа «Автомагістраль-Південь» почала реконструкцію злітно-посадкової смуги міжнародного аеропорту в румунському місті Сату-Маре.
Летовище довжиною 2500 м було введено в експлуатацію у 1975 році.
✅ЗПС з цементобетону, але на центральну частину завширшки 45 метрів нанесене тонкошарове асфальтобетонне покриття.
Старе покриття фрезерується, влаштовується армуючий прошарок із геосинтетичного матеріалу, і три шари асфальтобетонного покриття загальною товщиною 23 см.
✅В Румунію мобілізовано 3 сучасні асфальтоукладальні комплекси – загалом понад 20 одиниць техніки.

Відбудова мосту у Стоянці біля Києва добігає завершення! На лівому проїзді вже виконані роботи із влаштування асфальтобетону.
Успішно завершені випробування. Показник навантаження нової споруди НК-100, у той час як зруйнованій міст не відповідав навіть задекларованому НК-80.

❗️В кінці наступного тижня після нанесення розмітки на обидвох частинах плануємо повністю відкрити рух мостом!

Ще місяць продовжать тривати роботи з благоустрою прилеглої території, але міст буде повноцінно працювати.

☝️Нагадаємо, міст у Стоянці був підірваний під час оборони Києва на початку 2022 року.

✅Роботи по відновленню розпочались одразу після звільнення Київщини. З металевих конструкцій були зведені два тимчасових прогони лівого проїзду та відкритий рух.

✅Одночасно ми відновлювали праву частину, яка складалась з п’яти прогонів довжиною понад 80 метрів. Довелось також наново побудувати підходи, щоб влаштувати дощову каналізацію. Внаслідок забудови навколо об’єкту, відвід води був порушений, що призводило до замокання дорожнього полотна.

✅Після відкриття у листопаді правого проїзду ми повернулись на ліву частину споруди. Старі бетонні опори виявились пошкодженими, в конструкції виявили тріщини. Тож, лівий проїзд розібрали та відбудували наново.

✅Під час реалізації останнього етапу несподівано виникла перешкода. Встановити останню опору мосту заважав ДОТ (довготривала оборонна точка) радянських часів. Об’єкт розкопали під час демонтажу елементів старого мосту. Споруда знаходилась під однією з опор. ДОТ перебував у реєстрі Мінкульту як культурна пам’ятка місцевого значення, тому довелося розділити його на декілька частин, завантажити на трали та перевезти у Національний університет оборони. Епопея з ДОТ тривала декілька місяців, але об’єкт, незважаючи на всі складнощі, завершений у заявлений термін!

Відбудова стратегічного мосту, через який до столиці прямує левова частка трафіку, є безумовно символічною подією.
Міжнародна траса М-06 — це основна транспортна артерія, яка тримає забезпечення не лише столичного регіону, але й східних областей країни.
«Автомагістраль-Південь» відбудували міст рекордними темпами, не закриваючі руху транспорту!

Кривий Ріг почне отримувати воду з річки Інгулець. Перша нитка водогону запущена у тестовому режимі.

✅Будівництво розпочалось у червні цього року через три дні після підриву Каховської ГЕС. В результаті обміління Каховського водосховища у Південне водосховище припинила надходити вода, і Кривий Ріг залишився без водопостачання. Мешканці отримують воду за графіком – по чотири години на добу.

Новий водогін почала зводити наша компанія.

✅Чотири нитки трубопроводів мають з’єднати Південне водосховище з річкою Інгулець.
Новий водогін розрахований на подачу 400 тисяч м3 води щодобово. Загальна довжина трубопроводів – 118 км.

«Темпи та масштаб робіт неймовірні. На будівництві цілодобово задіяно понад 150 одиниць техніки та понад 235 робітників. Це найбільш грандіозний проєкт з водозабезпечення за всі роки незалежності України. За термінами реалізації йому взагалі немає аналогів. Те, що зазвичай робиться роками, ми реалізуємо за лічені місяці», – розповідає наш генеральний директор Микола Тимофеєв.

Під влаштування чотирьох ниток трубопроводів діаметром 1-1,2 метри влаштовується гігантська траншея шириною 13 метрів та висотою 2,5 метри. Загалом це понад півмільйона кубометрів ґрунту. Для будівництва водозабору довелося навіть змістити русло Інгульця, створивши триста метрів тимчасового русла.

⚠️На першому етапі через водогін вода буде подаватись у зрошувальний канал, який компанія очистила від мулу, дерев і чагарників. На другому етапі канал також замінять трубопроводами, і вода з Інгулця почне напряму потрапляти до водосховища.
Кожен день у середньому автомагістралівці додають кілометр труби. Процес передбачає не лише з’єднання труб, але й ущільнення ґрунту, відсипку піщаної подушки.

Наразі влаштовано понад 32 км труб, розповідає Микола Тимофеєв. Перша нитка готова і працює у тестовому режимі. Вода почала поступати з Інгульця до Кривого Рогу.

Нагадаємо, Президент Володимир Зеленський заявив, що «влада на всіх рівнях робить усе, щоб врятувати людей і забезпечити питною водою тих, хто отримував її з Каховського водосховища. Кривий Ріг та вся Дніпропетровщина, міста і села Херсонщини, Миколаївщини, Запоріжжя – як би не було важко, маємо допомогти людям», – зазначив Президент.

На мосту через Інгулець повністю завершений монтаж балок!

На початку травня ми розповідали про наш перший великий проєкт з відбудови на деокупованій Херсонщині – міст через Інгулець у Великій Олександрівці.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=610926051078749&id=100064840772534

✅За цей час повністю демонтовані старі конструкції.
✅Влаштовані буронабивні палі, нові опори більшого діаметру, змонтовані залізобетонні балки, плити незнімної опалубки і навіть частково влаштована монолітна плита.

Новий міст конструктивно відрізняється від зруйнового. Застосовані сучасні технології, об’єкт розрахований на значно більші навантаження та відповідає сучасним нормативним вимогам.

Завершити роботи плануємо до кінця року.

☝️Ще у 2015 році «Автомагістраль-Південь» відремонтувала ділянку цієї траси довжиною 20,5 км.

Стан покриття і через вісім років дозволяє насолоджуватись комфортною поїздкою. Траса не лише якісно побудована, але й якісно обслуговується нашим Львівським експлуатаційним підрозділом.
⚠️А ось капітальний ремонт мостів на Н-9 не проводився багато десятирічь. Об’єкти перебувають не просто у аварійному, а у дійсно критичному стані. До чого це може призвести ми бачили на прикладі Закарпаття, де кілька аварійних споруд просто обвалилися.
❗️Відкладати ремонт «до кращих часів» аж ніяк не можна!

✅Наразі силами наших бригад тривають ремонти трьох об’єктів у Біберці (20 м), Соколівці (24 метри), Нових Стрілищах (6 м).

✅На двох мостах пошкоджені не лише елементи прогонової будови, але й опори. В такому випадку поверхневою реконструкцією проблему не вирішити. Доводиться демонтувати, розбивати старі конструкції та створювати нові – більш потужні, які відповідають сучасним вимогам та нормативам.

✅На всіх мостах замінюються плити, влаштовується гідроізоляція, монолітна плита, нове асфальтобетонне покриття.

✅В процесі капітального ремонту ширина мостів доводиться до нормативних показників (в середньому збільшується на 2 метри). ✅Влаштовуються тротуари – на деяких мостах їх взагалі не було. Тобто значно покращується безпека для пішоходів та велосипедистів.

Ремонти виконуються спочатку на одній стороні проїзної частини, потім на іншій. Це значно ускладнює роботу бригад, проте дозволяє не перекривати рух.

Ще один мостовий перехід наразі відновлюється нашою компанією на трасі Т-14-02 Східниця-Пісочне у Меденичах. У 2023 році це вже другий наш об’єкт на цій трасі.
На цьому програма відновлення мостів на Львівщині не завершується, в планах нові об’єкти.

‍♂️Наших львівських мостобудівельників вже запрошують відновлювати мости в інші регіони. Адже підрозділ демонструє максимально відповідальне ставлення до виконання навіть невеличких проєктів.
З компанією завжди комфортно та приємно співпрацювати: всі виробничі процеси відшліфовані – інженерний супровід, постачання матеріалів, графік виконання. Замовнику не потрібно в ручному режимі контролювати кожен крок підрядника, виявляти недоліки, сперечатися, змушувати переробляти.

Співпраця з нами – це гарантія того, що об’єкт буде відновлений вчасно та якісно.

Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України
Служба автомобільних доріг у Львівській області

 

 

«Автомагістраль-Південь» відома як лідер дорожньої галузі. Але сьогодні ми активно задіяні у майже всіх напрямах інфраструктурного будівництва.

Відновлюємо та будуємо мости, транспортні розв’язки, створюємо захисні споруди для енергетики, гідротехнічні об’єкти, злітно-посадкові смуги, пункти пропуску та іншу інфраструктуру.

Все, що ми робимо, об’єднує чітка координація всіх виробничих процесів, бездоганна якість, відповідність заявленим термінам.

Ми пишаємось кожним нашим об’єктом.
Все побудоване під брендом «Автомагістраль-Південь» зроблено на відмінно.

Дякуємо всім нашим співробітникам за дуже нелегку, але важливу для країни працю!

Пам’ятаємо – наша з вами робота наближає Перемогу!

Всім здоров’я, сил та мирного неба!

Міст у Стоянці: в роботі монтаж останнього прогону – історична пам’ятка, військовий ДОТ сторічної давнини, врятована і передана Національному університету оборони!

Виходить на фінішну пряму відбудова мосту через річку Ірпінь у Стоянці (траса М-06 Київ-Чоп).

✅Роботи розпочались ще понад рік тому. Щоб швидко відкрити рух стратегічною трасою, ми звели два тимчасових прогони по лівому проїзду і почали капітальну відбудову правої частини. У грудні відкрили повністю відбудований правий проїзд та повернулись на ліву.

‍♂️Наразі три з чотирьох прогонів лівого проїзду вже змонтовані. Збудована монолітна перехідна плита зі сторони Житомира. Влаштовані плити незнімної опалубки, на одному з прогонів навіть виконано армування під влаштування монолітної плити.
Встановити останню опору мосту заважав ДОТ (довготривала оборонна точка) радянських часів. Об’єкт розкопали під час демонтажу елементів старого мосту. Споруда знаходилась під однією з опор.

⚠️Як виявилось з архівів, ДОТ побудований у 1927 році та є частиною Київського укріпрайону.

Після війни ДОТ не прибрали. Натомість оперли на нього елементи конструкції мосту. Це виявилося помилкою. Адже ДОТ розміщувався на торф’янику, що призводило до періодичного просідання ґрунту та деформування конструкції мосту.

⏩Так як ДОТ перебуває у реєстрі Мінкульту як культурна пам’ятка місцевого значення довелося розділити його на декілька частин, завантажити на трали та перевезти у Національний університет оборони.
Увесь процес завдав нашим мостовикам чимало клопоту. Лише оформлення дозвільних документів на переміщення об’єкту зайняло три місяці! Але нездійснених завдань для нашої компанії не існує.

Після демонтажу ДОТ виконано великий обсяг земляних робіт. Торф замінений на пісок, влаштований укріплений георешіткою шар щебенево-піщаної суміші завтовшки понад один метр.

Лише після цього була влаштована остання опора мосту та інші конструктивні елементи і монолітна перехідна плита з боку Києва.

До вересня мостовики обіцяють завершити останню прогонову будову, влаштування монолітної плити та покриття з асфальтобетону. Отже, вже у вересні обидві проїзди мосту будуть відкриті!

Голова держави зазначила, що це одна з найважливіших магістралей країни, яка з’єднує дунайський порт із столицею країни та є воротами до країн Європейського союзу.

За словами Санду, відкриття дороги є гарною новиною не лише для перевізників та бізнесу. Нова траса облаштована під’їздами до сільськогосподарських угідь, має заїзди у прилеглі житлові масиви. Облаштована тротуарами, сучасними зупинками громадського транспорту. Траса оминає деякі населенні пункти, які відтепер можуть насолоджуватись чистим повітрям та тишею.

❗️Участь у відкриті траси також прийняла президентка Європейського банку реконструкції та розвитку Оділь Рено-Бассо. Саме ЄБРР надав фінансування для реалізації проєкту.

За словами керівниці банку, нова дорога має велике значення у забезпеченні продовольчої безпеки. Через порт Джурджулешти здійснюється експорт агропродукції на міжнародні ринки.

«Автомагістраль-Південь» і дійсно зробила все можливе, щоб Молдова могла пишатись новою автотрасою.

Свідченням того, що Молдова високо цінує роботу «Автомагістраль-Південь» є той факт, що саме з нашою компанією підписаний наступний контракт на будівництво обходу міста Вулканешти – ділянки нової дороги довжиною 8,58 км.

☝️Нагадаємо, роботи на 85 кілометрах траси М3 «Кишинів-Джурджулешти» розпочались у 2019 році. «Автомагістраль-Південь» створила виробничу базу у місті Вулканешти, де розміщено асфальтобетонний завод та ґрунтозмішувальну установку.
✅В рамках проєкту було побудовано та відремонтовано 11 мостів. Перша ділянка довжиною 54 км була здана в експлуатацію ще минулого року.
✅Друга і третя ділянки довжиною 31,3 км, які включають як відрізки нового будівництва, так і реконструкції існуючої дороги, введені в експлуатацію нещодавно.
✅Внаслідок складного рельєфу на ділянках виконаний дуже значний обсяг земляних робіт (0,5 млн.м3).
✅Побудований новий міст та виконана реконструкція ще одного.
✅Реалізований величезний комплекс інших робіт: перенесення комунікацій, будівництво водопропускних труб та пішохідних доріжок, монтаж вуличного освітлення, встановлення дорожніх знаків та ще багато іншого.

⚠️На початку квітня наша компанія відновила пряме сполучення між Києвом та Черніговом. Найбільший міст через Десну знову відкрився для проїзду автотранспорту.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=596026135902074&id=100064840772534

Але окрім відбудови зруйнованої частини мосту довжиною 230 метрів наші мостобудівельники мають виконати реконструкцію двох інших частин споруди. Ці частини вцілили, але є частково пошкодженими та не відповідають сучасним будівельним нормам.

Наразі в роботі правий проїзд, лівий відкритий для руху транспорту.

✅Основні роботи по русловій частині правого проїзду довжиною 210 метрів вже завершені – замінена монолітна плита, влаштовані тротуари нового типу. Лишається реконструкція несучих металевих конструкцій та залізобетонних опор.

✅На береговій частині довжиною 160 метрів основні роботи ще попереду. Наразі тут відбувається демонтаж монолітної плити, залізобетонних балок, ригелів. Плануємо замінювати все крім опор мосту. Опори будемо посилювати – нарощувати діаметр. Це дуже і дуже трудомістка робота, але посилення – єдиний шлях зберегти фундамент, що суттєво заощаджує вартість будівництва.

☝️В планах до кінця року завершити основні роботи на правому проїзді, відкрити його для руху транспорту та почати реконструкцію двох старих частин лівого проїзду.

Результатом проєкту стане не просто відбудова стратегічно важливого мосту, що з’єднує Київ та Чернігів. Отримуємо об’єкт, розрахований на значно більші навантаження, який відповідає всім сучасним будівельним нормам.