Новини

❗️У Харківській області вперше в цьому сезоні вийшла на дороги снігоприбиральна техніка «Автомагістраль-Південь».
В тому числі була задіяні нові комбіновані дорожні автомобілі (КДМ) з дорожньо-ремонтного пункту (ДРП) у Новій Водолазі неподалік Харкова.
✅КДМ це самоскид, на який спереду монтується відвал, а у кузов встановлюється обладнання для розподілення солі, або піщано-сольової суміші, а також ємності до ропи (соляного розчину).
Цього року до 9648 км зросла дорожня мережа, яку експлуатує компанія. До Дніпропетровської, Чернігівської, Сумської, Харківської, Київської, Львівської, Одеської областей додались 900 км на Волині. Як відповідальний підрядник для виконання робіт, «Автомагістраль-Південь» закупила нових 50 КДМ, інвестувавши майже 70 млн грн.
Загальна кількість КДМ наразі становить 338 машин. Окрім комбінованих до роботи у зимовий період, готові десятки одиниць іншої техніки – навантажувачі, грейдери, шнеко-роторні автомобілі, трактори з відвалами.
На ДРП, які використовує компанія, накопичено:
✅ 30 тис. т. солі
✅ 103 тис т. фрикційних матеріалів
✅ 57 тис. т піщано-сольової суміші.
Минулого тижня час обшуків на наших експлуатаційних базах співробітники Головного слідчого управління вилучили комп’ютерну техніку та засоби комунікації. Але, навіть в умовах безпрецедентного тиску, компанія робить все можливе, щоб гарантувати безпеку на дорозі.
Всі чотири нитки водопроводів працюють на повну потужність. Жодних питань до обладнання не має. Вода цілодобово подається з річки Інгулець у Південне водосховище.
Без цієї води сьогодні просто неможливо уявити життя Кривого Рогу.
Найважливіше!
✅Компанія стала одним з переможців тендеру на капітальний ремонт дороги М-09 “Львів-Рава-Руська”. Ділянка довжиною 34,5 км, сума майже 50 млн євро. М-09 дуже важлива транспортна артерія, на який тримається автосполучення з країнами ЄС.
✅Загальна заборгованість за проєктами з держфінансуванням перед «Автомагістраль-Південь» становить понад 8 млрд грн. Ми з розумінням ставилися до того, що держава об’єктивно не має фінансових ресурсів, аби одразу з нами розраховуватись.
✅Магістральний водогін Кривого Рогу ще влітку переданий на баланс місцевому комунальному підприємству. Єдине, що залишилася, це налаштування автоматичного управління. Восени нарешті з’явилася можливість відключати по черзі нитки трубопроводів для такого налаштування. Влітку місту потрібно було подавати воду й такої можливості не було.
✅Лінії оброни часто потрібні “на вчора”. Щоб не чекати завершення бюрократичних процедур з боку замовника, цього літа ми вклали власні 200 млн грн у виробництво бетонних конструкцій для ВОПів. Адже їх неможливо виготовити й встановити за тиждень. З точки зору бізнесу це ризик, але ми йдемо на це, бо розуміємо, що втрачений час – то втрачені життя воїнів, втрачені території.
✅Хто може бути зацікавлений у зупинці роботи компанії ? Не хочу робити припущень. Скажу лише, що замовники цієї історії прорахувалися, сподіваючись, що ми мовчатимемо або станемо домовлятися. Цього не буде.
З початку війни компанія виконала десятки ремонтів на евакуаційних, госпітальних та військових маршрутах. Ми відновили абсолютно розбиті, майже непроїзні дороги, якими доводиться вивозити поранених та доставляти все необхідне для забезпечення військ.
‍♂️Останній наш проект – ремонт регіональної дороги на Херсонщині, яка прямує до українських позицій на правому березі Дніпра.
Відновлюємо ділянки, стан яких того дійсно потребував.
✅На ділянці довжиною 15,5 км була проведена регенерація старого покриття з додаванням цементу – створений потужний шар нової дорожньої основи завтовшки 18 см. Влаштовується вирівнюючий шар асфальтобетону товщиною 4 см.
✅На ділянці довжиною 5,6 км, на якій не було асфальтобетонного покриття, відсипаємо та ущільнюємо шлак.
✅Ще на 5 км автотраси виконуємо ямковий ремонт.
⛔️Минулого місяці під час виконання робіт на цьому об’єкті на міні підірвався каток. Оператор вижив, але отримав важкі поранення. Довелось проводити додаткові роботи з розмінування.
‍♂️Незважаючи на всі ризики продовжуємо працювати в умовах наближених до фронтових.
Від Львова до Маріуполя, від Києва до Одеси.
І кожен кілометр автошляху, кожен міст, кожна розв’язка побудовані на совість.
Якісно, професійно, надійно.
Ми пишаємось результатами нашої роботи та відповідаємо за кожну витрачену бюджетну гривню.І нікому ніколи не дозволимо поставити під сумнів чесне ім’я компанії.
‍♂️Поздоровляємо всіх з Днем автомобіліста і дорожника!
Вітаємо воїнів – дорожників!
Сотні автомагістралівців сьогодні б’ються з ворогам. Не припиняємо їх підтримувати та чекаємо на повернення.
Автодорога пролягає в самому серці Трансільванії, з’єднує міста Одоргею, Секуеск та Кристуру Секуеск і є важливим туристичним маршрутом.
Роботи виконуються у колаборації з сильним румунським підрядником.
В цьому році передбачено влаштування основи з щебеню та нижнього шару асфальтобетону. Навесні наступного року – укладання верхнього шару покриття.
‍♂️Працюють дві асфальтоукладальні ланки – 14 одиниць техніки.
❗️На відміну від України, контролюючим органам в Євросоюзі, навіть в голову не прийде перевіряти, скільки ми сплачуємо за матеріали.
Підрядник зобов’язаний лише дотримуватись стандартів, забезпечити визначену умовами якість та вкластись у ціну контракту!
❗️На цьому крапка!
Замовник і контролюючі органи не втручаються у наші бізнес-процеси.
Так працює увесь європейський ринок!
На міжнародну методику ціноутворення два роки тому перейшла і Україна, щоб раз і назавжди припинити тиск на бізнес з боку силовиків. Але, як бачимо, вакханалія продовжується!
Ми вже розповідали, що в рамках проєкту USAID «Економічна підтримка України» наша компанія виконує роботи з модернізації автомобільного пункту пропуску «Чоп-Захонь».
Окрім цього нещодавно ми розпочали модернізацію ще одного пункту пропуску вже на кордоні з Польщею.
Основна мета модернізації – збільшити пропускну здатність, покращити рівень комфорту для подорожуючих.
Основні роботи, які виконуються нашою компанією, включають заміну дорожнього покриття, ремонт металоконструкцій, заміну шлагбаумів, нанесення розмітки.
На ділянках, де зруйноване дорожня основа, проводимо її перевлаштування за допомогою технології холодного ресайклінгу.
«Автомагістраль-Південь» вже має досвід комплексної реконструкції на західному кордоні.
✅Зокрема, у 2022 році в рамках проєкту «Відкритий кордон» компанія модернізувала пункт пропуску «Краковець-Корчова». Були оновлені смуги руху для легковиків та вантажівок, модернізувані павільйони для митного та паспортного контролю, розширена під’їзна автодорога, побудований новий автобусний термінал, влаштовані тротуари з бруківки. Поруч побудували майданчик площею 1,7 га для відстою великогабаритного транспорту.
✅У Чернівецькій області протягом 2022-2023 років «Автомагістраль-Південь» провела реконструкцію 7-кілометрової ділянки дороги Т-26-08 до пункту пропуску «Красноїльськ – Вікову де Сус». Дорогу поширили, влаштувавши нову основу та цементобетонне покриття.
Вчора на Херсонщині під час виконання робіт на автошляху, який використовується військовими, на протитанковій міні підірвався каток.
‍♂️Наш працівник отримав важкі травми, але, на щастя, залишився живим.
Це не перший такий випадок. За час війни компанія відновила десятки кілометрів “військових автошляхів” на Харківщині, Донеччині, Дніпропетровщині, Херсонщині, якими відбувається забезпечення фронту. На мінах втратили не одну одинцю техніки. Є загиблі працівники.
❗️Наша компанія не отримує компенсації ані за знищену під час виконання робіт техніку, ані за зруйновані обстрілами заводи. Ми самі опікуємось родинами загиблих. Працюємо, тому що це потрібно нашим воїнам, нашій країні, всім нам.
Одиниці підрядників погодяться ризикувати технікою, не так багато будівельників зголосяться працювати на замінованих територіях, під ударами російських дронів та ракет будувати злітно-посадкові смуги, об’єкти захисту, утримувати в проїзному стані прифронтові дороги.
Тому особливо боляче, коли тобі завдає удару не ворог, а свої ж тилові щури, яким байдуже на інтереси країни, треба лише виконати замовлення…
Роботи виконуються «Автомагістраль-Південь» за договором з Проєктом USAID «Економічна підтримка України».
В межах Проєкту USAID на чотирьох пунктах пропуску на західному кордоні вже завершено швидку модернізацію приміщень та встановлення необхідного обладнання.
В «Чоп-Захонь» має відбутись заміна дорожнього покриття, влаштування нового асфальтобетонного покриття, очищення зливової каналізації, встановлення засобів примусової зупинки.
‍♂️Наразі на об’єкті виконується регенерація з додаванням нового матеріалу, фрезерування, влаштування нижнього шару асфальтобетону.
Демонтується старий ваговий комплекс, виконуються бетонні роботи. Зокрема, влаштовуються фундаменти для встановлення блокаторів.
☝️ «Автомагістраль-Південь» вже має досвід комплексної реконструкції на західному кордоні.
✅Зокрема, у 2022 році в рамках проєкту «Відкритий кордон» компанія модернізувала пункт пропуску «Корчова-Краківець». Були оновлені смуги руху для легковиків та вантажівок, модернізувані павільйони для митного та паспортного контролю, розширена під’їзна автодорога, побудований новий автобусний термінал, влаштовані тротуари з бруківки. Поруч побудували майданчик площею 1,7 га для відстою великогабаритного транспорту.
✅У Чернівецькій області протягом 2022-2023 років «Автомагістраль-Південь» провела реконструкцію 7-кілометрової ділянки дороги Т-26-08 до пункту пропуску «Красноїльськ – Вікову де Сус». Дорогу поширили, влаштувавши нову основу та цементобетонне покриття.
Серед найважливіших тем заходу – застосування будівельної техніки з нульовими викидами (Net-Zero) відповідно до зеленого курсу (Green Deal); діджиталізация та штучний інтелект; інновації у сфері інфраструктурного будівництва.
Європейська інфраструктура з кожним роком стає більш “розумнішою”: навчається збирати та аналізувати дані, управляти транспортними потоками, обмінюватись інформацією з учасниками дорожнього руху.
Штучний інтелект має значний вплив на рівень безпеки та ефективність використання інфраструктури. Тож ще на стадії проєктування будівельним компаніям доводиться передбачати можливості для застосування дуже широкого кола інформаційних систем.
В рамках конгресу відбулась низка зустрічей керівництва «Автомагістраль-Південь» з представниками провідних компанії Болгарії, Румунії, Австрії та інших європейських країн. Обговорювались перспективи співпраці на ринку ЄС і можливості спільної реалізації проєктів в Україні.
Порівняно із сусідньою Румунією болгарський ринок сьогодні не є надто активним. Проте сьогодні ми використовуємо будь-яку можливість для виходу на нові європейські ринки.
Міст у Сокалі унікальний об’єкт, де старий та новий мостові переходи стоять пліч-о-пліч. Можна наочно порівняти які змінились концепція інфраструктурних об’єктів за останні 70 років.
‍♂️Наразі на будівництво черговий етап – бетонування тротуарів. Вони ширше ніж зазвичай, адже по проекту за перильним огородженням ще відведене місце для розміщення водопроводу та газопроводу. Одночасно продовжуються роботи на підходах до мосту, адже об’єкт треба з’єднати з існуючою автомобільною дорогою.
☝️Нагадаємо, міст у Сокалі (дорога “Сокаль – Стоянів”) був побудований у 1951 році. Чотири року тому його визнали аварійним.
Два роки тому було зафіксовано просідання однієї з опор, встановлено вагове обмеження у 7 тонн для руху вантажного транспорту.
Ремонтувати міст немає сенсу. Він розвалюється на очах, що дуже добре видно на фото. Відтермінувати проєкт на «після війни» неможливо – місцева громада залишиться без автомобільного сполучення.
Тому поруч наша компанія будує новий міст. За сучасними стандартами та технологіями.
Довжина нового мостового переходу 130 м. З урахуванням нових під’їздів – 414 м.
‍♂️Цього тижня будівництво об’їзної дороги міста Вулканешти відвідали учасники семінару, який проводився представникам Світового банку.
На прикладі нашого об’єкту місцевим фахівцям продемонстрували практичний досвід дотримання екологічних та соціальних вимог у міжнародних контрактах на будівництво інфраструктурних об’єктів.
В процесі реалізації проєкту нашій компанії доводиться вирішувати чимало задач, пов’язаних із мінімізацією впливу на екосистему. Зокрема, будівництво передбачає величезний обсяг земляних робіт, зведення мосту, інших штучних споруд.
Всі задачі вирішуються у відповідності до міжнародних практик та визначених контрактом нормативних документів.
Щомісячно компанія звітує перед Адміністрацією доріг Молдови. У фокусі уваги не лише охорона навколишнього середовища, але й безпека праці, взаємодія з місцевим населенням, інші аспекти.
Нам дуже приємно, що Світовий банк у якості майданчику для навчання обрав саме наш об’єкт.
Працюючи з 2019 року з контрактами, які фінансуються міжнародними фінансовим організаціями, «Автомагістраль-Південь» здобула репутацію надійного партнера, якому можна довіряти.
6 червня 2023 року, 3-тя година ранку, росіяни підривають греблю Каховської ГЕС. Під водою поля, будинки, населені пункти. Каховське водосховище стрімко міліє. Вода припиняє надходити у Південне водосховище. 600-тисячний Кривий Ріг залишився без водопостачання. Через три дні після катастрофи починаємо будівництво нового магістрального водогону. «Інгулець-Кряжево» має замінити дніпровську воду на воду з Інгульця. Довжина нового водогону 26 кілометрів. Проєктна потужність 400 тис. м3 на добу.
Чотири нитки труб діаметром 1-1,2 метри загальною довжиною 94 км. Поліетиленові та склопластикові труби. Розшукували їх по всій Європі, отримували від 8-х постачальників. Для прокладання труб влаштовуємо траншею шириною 13 метрів та глибиною – 2,5 метри.
Для будівництва водозабору доводиться тимчасово змінювати русло річки Інгулець. Виконуємо неймовірний обсяг земляних робіт – 2,4 млн. м3, щоб якнайшвидше подати воду у місто.
Спершу влаштовуємо трубопровід до «недіючого» зрошувального каналу. Паралельно відновлюємо канал: очищаємо від мулу, дерев і чагарників. Вже в кінці серпня 2023 року Кривий Ріг отримує першу воду з Інгульця
Тим часом роботи продовжуються. Будуються три насосних станції, в яких встановлені 17 потужних насосів. Створюється 18 технологічних камер для обслуговування трубопроводів. Монтуються три електропідстанції. Влаштовується понад 8 кілометрів технологічних доріг.
Трубопроводи прокладаються не лише до зрошувального каналу, але й вздовж нього, що дозволяє забезпечити проєктну потужність водогону та мінімізує втрати води. Управління системами подачі води повністю автоматизоване.
На початку травня 2024 року запущено подачу води на всій 26-кілометровій протяжності водогону. В серпні того ж року водогін запрацював на повну потужність.
З Інгульця у Південне водосховище почало подаватись 400 тисяч кубометрів води на добу. Але роботи на об’єкті продовжувались навіть після того.
Компанія виконала берегоукріплення та рекультивацію ділянок, де прокладались трубопроводи. Відновлений родючий шар ґрунту.
Вже наступного року територія знову може використовувалась для сільського господарства.
Ще ніколи в Україні об’єкти такого масштабу не будувались так швидко. Лише на бетонуванні фундаментної плити першої насосної станції використано майже 4 тисяч тонн бетону і 300 тонн арматури.
На заливці працювало 4 бетонних насоси, 54 міксери та понад 50 робітників. Роботи тривали безперервно понад добу.
Бетон одночасно подавався з шести бетонних заводів. Водогін «Інгулець-Південе водосховище» безумовно увійде в історію. До таких проєктів готуються роками.
«Автомагістраль-Південь» за лічені дні мобілізувала колосальний технічний і людський ресурс. Понад 500 працівників працювали у дві зміни. Було залучено понад 250 одиниць техніки.
Компанія забезпечила сучасне проєктування, постачання матеріалів та обладнання, яке доставлялось з різних частин світу в максимально стислі терміни. «Автомагістраль-Південь» підтвердила репутацію лідера, для якого неможливих задач просто не існує.
Два роки компанія працювала над відновленням 600-метрового мосту на стратегічній трасі між Києвом та одним із обласних центрів.
В кінці минулого року був відкритий рух на правому проїзді мосту. Наразі відкриті обидва проїзди!
Старий міст зруйнований восени 2022 року. Російські війська намагались уповільнити український контрнаступ.
Міст на стратегічній трасі, тому минулого року було ухвалене рішення його відновити. Але фактично нам довелось зводити нову споруду – старий міст побудований ще 1951 року, навіть фундаменти використовувати у новому будівництві було не доцільно.
✅Довжина нового мосту майже 200 метрів. Крім двох смуг для руху автотранспорту передбачена вело-пішохідна доріжка.
✅Влаштовано сучасне освітлення, перильне огородження. Змонтовані очисні споруди для фільтрації дощової води, яка потрапляє у річку.
✅Наново збудовані підходи до мосту загальною довжиною 470 метрів.
Як і десятки інших об’єктів, відбудованих компанією, цей міст розрахований на значно більші навантаження та відповідає всім сучасним вимогам.