Новини

️Неподалік на об’їзній міста Жовква монтуємо ґрунтозмішувальну установку. Обладнання доставлено з Запоріжжя власними тралами компанії.
✅Продуктивність установки до 400 тонн на годину.
Капітальний ремонт передбачає заміну дорожньої основи та часткове розширення дороги. Тож відповідно проєкту, обсяг потрібної для будівництва щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом, складає 312 тис тонн!
У компанії вже є промислова база на Львівщині у місті Жвирка. Звідти плануємо доставляти на об’єкт асфальтобетонну суміш.
✅На новій базі у Жовкві також влаштовуємо майданчики для зберігання інертних матеріалів та бокси для ремонту та обслуговування будівельної техніки.
✅Передбачається облаштування лабораторного посту.
‍♂️Вчора наші об’єкти на Львівщині відвідали представники інженера-консультанта та ДП «ГУП Відновлення». Інспектувались мобілізаційні заходи та стан виробничих баз.
Процесом підготовчих робіт фахівці задоволені!
Нагадаємо, «Автомагістраль-Південь» починає капітальний ремонт автотраси М-09 на ділянці між Львовом та пункту пропуску «Рава-Руська – Гребенне».
Це основний маршрут з Києва на Варшаву, який є частиною Транс’європейської транспортної мережі (TEN-T). Довжина нашої ділянки ремонту (від с. Воля-Висоцька до ПП) – 33,4 км.
Ще до війни ЄБРР провів аудит безпеки дорожнього руху, аналіз економічної доцільності, екологічну та соціальну оцінку. У 2020 році між Україною та банком була підписана угода про фінансування низки проєктів, серед яких і капремонт М-09.
Під час війни проєкт став ще більш актуальним – навантаження на автодорогу збільшилось, стан покриття погіршився.
Проєкт передбачає:
✅За межами населених пунктів дорога розширюється, додається ще одна смуга руху;
✅З обох сторін біля зупинок транспорту, перехрестів, примикань, додаються перехідно-швидкісні смуги;
✅Повністю замінюється дорожня основа, влаштовуються нове покриття з трьох шарів асфальтобетону;
✅Демонтуються та перебудовуються 6 мостів, більшість з яких перебуває в аварійному стані; 4 мости замінюються на бетонні труби, створюється кільцева розв’язка;
✅Влаштовується система водовідведення (та очищення)дощової води. Наразі її взагалі не має!
✅Влаштовуються тротуари, велодоріжки, шумозахисні екрани, зупинки громадського транспорту, освітлення, світлофори, бар’єрне огородження та розмітка.
Термін реалізації проєкту – два роки.
Прем’єр-міністр Молдови Дорін Речан відвідав будівництво обходу міста Вулканешти та переконався, що проєкт реалізується за графіком та навіть швидше!
«Реалізація проєкту сприятиме зменшенню заторів у місті Вулканешти, підвищенню безпеки дорожнього руху та стимулюванню економічного розвитку південного регіону Молдови, включаючи покращення сполучення з портом Джурджулешти», – заявив прем’єр-міністр.
❗️Відповідно до контракту, термін завершення робіт — лютий 2026 року, але «Автомагістраль-Південь» планує відкрити рух новозбудованою трасою ще цього року.
Проєкт фінансується Європейським банком реконструкції та розвитку. Проте, за словами голови Уряду, Молдова уважно контролює хід виконання та якість робіт на відповідність високим стандартам.
Влада країни задоволена роботою компанії, яка не просто реалізує вже другий великий інфраструктурний проєкт, але й розмістили поруч з Вулканешти власну виробничу базу.
Зазначимо, що завдяки виходу «Автомагістраль-Південь» на ринок Молдови у країни з’явиться не лише сучасна інфраструктура. Наша компанія вперше застосувала низку сучасних технологій, навчає місцевих фахівців та робітників, тож відбувається безцінний обмін досвідом, який збільшує кількість висококласних спеціалістів та створює для країни додаткові робочі місця.
☝️Нагадаємо: компанія реалізує другий великий проєкт у Молдові – будівництво 8,5-кілометрового обходу міста Вулканешти, який стартував рік тому. Проєкт фінансується ЄБРР.Нова дорога стане частиною траси М3 “Кишинів-Комрат-Джурджулешти-кордон з Румунією” (км+0+000 – км 8+580). Обхід з’єднує новозбудовані ділянки М-3, які «Автомагістраль-Південь» здала в експлуатацію у 2022-2023 роках.
Нова ділянка перенаправить транспортний потік, який рухається до дунайського порту Молдови, за межі міста.
Об’єкт поділяється на дві частини.
✅3-кілометровий відрізок обходу (залишки старої дороги)
✅5,8-кілометровий відрізок (нове будівництво)
✅ Між двома відрізками проєктом передбачено зведення 50-метрового мосту.
На об’єкті працює понад 120 співробітників та 50 одиниць спеціалізованої будівельної техніки.
На Сумщині «Автомагістраль-Південь» відновлює прикордонні евакуаційні маршрути.
❎Завдання – забезпечити принаймні мінімально допустимий рівень для безпечного пересування.
‍♂️Проводимо ямковий ремонт як гарячими, так і холодними ремонтними сумішами власного виробництва, які розігріваються на місці (увесь процес суворо відповідає технології – перед влаштуванням розігрітої суміші поверхні ям зачищаються, нагріваються, ґрунтуються).
На дорогах, які не мають асфальтобетонного покриття, влаштовуємо вирівнюючий шар щебенево-піщаної суміші.
Роботи виконуються в районах, де вже активно працюють ворожі БПЛА. Будь-яка військова або будівельна техніка стає мішенню для удару з повітря. До деяких наших ділянок може діставати навіть далекобійна артилерія.
Тож нашим трьом бригадам доводиться зважати на фактор постійної небезпеки.
Загалом на Сумщині «Автомагістраль-Південь» обслуговує понад 400 кілометрів автошляхів. Компанія активно залучена і в програму з будівництва ліній оборони.
❗️Минулого року силами «Автомагістраль-Південь» на Сумщині збудовано майже два десятки ВОПів (взводний опорний пункт), а також близько 78 кілометрів смуг невибухових загороджень. Під час виконання робіт наші об’єкти неодноразово обстрілювались ворогом. На щастя, вдалось уникнути жертв.
Ремонтуємо військові та евакуаційні маршрути, які прямують з Дніпропетровщини на Харківщину, Запоріжжя, Донеччину.
❌За три останні роки дороги розбиті вщент. Транспорт на багатьох ділянках рухається узбіччями, що іноді призводить до затримки доставки важливих військових вантажів, ускладненню перевезення поранених у медичні заклади області.
❗️Ремонт аварійний (ямковий), але виконуємо роботу якісно, за повноцінною технологією, яка передбачає холодне фрезерування, очищення, ґрунтування бітумною емульсією, влаштування гарячої асфальтобетонної суміші (з заводу), ущільнення катком.
За відсутності можливості провести середній поточний, або капітальний ремонт це найбільш оптимальне рішення для відновлення проїзду на тривалий період.
‍♂️Працює 5 бригад. Кожна у середньому на день проходить ділянку до 500 метрів.
Розпочата програма передбачає ремонт десятків кілометрів різних автошляхів.
Загалом у Дніпропетровській області компанія експлуатує понад 3 тисячі кілометрів доріг.
28-ма бригада тримає фронт на Донеччині. Ділянка дуже відповідальна. Ворог в рази переважає за чисельністю. Не рахується з втратами. Постійно намагається знайти слабкі місця у нашій обороні, щоб просунутись та закріпитись.
Виявляти та вчасно знищувати штурмові групи противника вдається завдяки нашим розвідникам.
Але для цього їм потрібні дрони. Сотні дронів.
«Автомагістраль-Південь» передала бригаді чергову велику партію допомоги, яка включає БПЛА з тепловізорами, які дають можливість бачити переміщення ворога вночі.
У допомогу увійшли планшети та ноутбуки. Від себе особисто керівництво компанії подарувало підрозділу два пікапи.
Як би не було складно, продовжуємо підтримувати ЗСУ. Від розмов про завершення війни воїнам не стає легше. Ворог лише посилює тиск. Тому передавши одну партію допомоги вже плануємо наступні передачі.
ДОВІДКОВО:
З початку війни «Автомагістраль-Південь» вже допомогла ЗСУ на понад 500 мільйонів гривень. Компанія взяла шефство над деякими підрозділами, зокрема, розвідниками 28-ої ОМБр ім. Лицарів Зимового Походу.
❗️Проблему зі скидом шахтних вод з Балки Свистунова вирішена! Магістральний водогін р. Інгулець – Південне водосховище працюватиме без необхідності зупинятись на декілька місяців для промивання русла річки та очищення води!
‍♂️Наша компанія влаштувала новий 6-кілометровий трубопровід, який скидатиме шахтні води нижче ніж водозабір водогону.
Надалі буде зведено міст через річку Інгулець для проходження трубопроводу і спеціальні камери. Навесні відновимо ґрунтовий покрив.
Хід виконаних робіт оглянули Віцепрем’єр-міністр з відновлення України – Міністр розвитку громад та територій Олексій Кулеба, заступник Міністра розвитку громад та територій України Костянтин Ковальчук, Голова Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України Сергій Сухомлин, Голова Комітету Верховної Ради України з питань транспорту та інфраструктури Юрий Кисель, представники Дніпропетровська обласна державна адміністрація, Служби відновлення в Дніпропетровській області та підрядника.
Корпоративна програма соціальної відповідальності: «Автомагістраль-Південь» допомагає дитячій баскетбольній команді з Яготина.
‍♂️Багато років наша компанія займається експлуатаційним утриманням міжнародної траси М-03 “Київ-Харків” у межах Київської області. У 2022 році ми відновили міст через Трубіж біля селища Борщів, підірваний на початку війни, щоб не допустити прориву ворога до столиці.
Неподалік від Трубіжу знаходиться місто Яготин. Тут розміщується одна з трьох наших ДРП, які обслуговують Харківську трасу.
Зазвичай у регіонах присутності компанія реалізує важливі для місцевих мешканців соціальні ініціативи. Наприклад, підтримуємо освітні та медичні установи.
У Яготині працює чудова дитячо-юнацька спортивна школа.
Є тренерський склад, але не завжди вистачає коштів для підтримки юнацьких команд.
Компанія замовила форму для місцевої дитячої баскетбольної команди, допомагає з транспортом.
Завдяки нашій підтримці у команди є можливість виступати у юнацькому чемпіонаті Київської області і виступати досить успішно.
З минулого року наша компанія будує лінію оборони на межі Донецької області. Її особливість – повне перекриття траншей, яке забезпечує захист від БПЛА.
Коли ми починали, фронт знаходився на значній відстані. Тепер до району бойових дій приблизно 8 кілометрів.
❌Нас прикривають військові, але ворожим БПЛА іноді вдається наблизитись та атакувати місце проведення робіт. На цей раз внаслідок скиду постраждало двоє працівників – осколкові поранення, опіки обличчя.
Обидва доставлені в одну з лікарень Дніпра. Всі витрати на лікування та реабілітацію компанія взяла на себе.
‍♂️Незважаючи на небезпеку роботи продовжуються. Працюємо в дві зміни – вдень і вночі.
Жоден з працівників не залишив об’єкт. Всі розуміють, яке значення фортифікації на Покровському напрямі мають для країни.
❗️Лінія оборони буде зведена вчасно і якісно, бо це об’єкт «Автомагістраль-Південь».
Це вже другий реалізований об’єкт в рамках проєкту USAID «Економічна підтримка України». В минулому році «Автомагістраль-Південь» також завершила модернізацію пункту пропуску «Чоп-Захонь».
Основні роботи, які виконувались компанією:
✅підсилення дорожньої основи шляхом холодного ресайклінгу,
✅заміна дорожнього покриття,
✅ремонт металоконструкцій,
✅заміна шлагбаумів,
✅відновлення системи відводу дощової води,
✅нанесення розмітки.
USAID приділяє значну увагу модернізації інфраструктури на ключових прикордонних пунктах пропуску (ППП) на українському кордоні. Завдяки підтримці проєкту «Економічна підтримка України» було покращено стан дорожнього покриття, оптимізовано потік транспорту та підвищено загальну функціональність на кордонах з Польщею, Словаччиною, Молдовою, Угорщиною та Румунією.
Модернізація пунктів пропуску є частиною постійної підтримки USAID, спрямованої на зміцнення економічної стійкості України, збільшення обсягів торгівлі, підвищення ефективності експорту та зниження його витрат.
Для «Автомагістраль-Південь» велика честь працювати в проєктах USAID. Міжнародні донори в обличчі нашої компанії знайшли надійного партнера, який гарантовано якісно виконує задачу будь-якої складності.
Ще до старту проєкту наша компанія вже приймала участь у програмах комплексної реконструкції пунктів пропуску на західному кордоні.
✅Зокрема, у 2022 році в рамках проєкту «Відкритий кордон» компанія модернізувала пункт пропуску «Краковець-Корчова». Були оновлені смуги руху для легковиків , модернізувані павільйони для митного та паспортного контролю, розширена під’їзна автодорога, побудований новий автобусний термінал, влаштовані тротуари з бруківки. Поруч побудували майданчик площею 1,7 га для відстою великогабаритного транспорту.
✅У Чернівецькій області протягом 2022-2023 років «Автомагістраль-Південь» провела реконструкцію 7-кілометрової ділянки дороги Т-26-08 до пункту пропуску «Красноїльськ – Вікову де Сус». Дорогу поширили, влаштувавши нову основу та цементобетонне покриття.
Перед Новим Роком привезли подарунки Центру комплексної реабілітації для дітей та молоді з інвалідністю на столичній Оболоні.
Забезпечили працівників закладу необхідним для роботи в умовах відключення електроенергії.
Маленьким вихованцям передали зимові пледи: у багатьох домівках разом із світлом зникає опалення.
Послуги Центру безкоштовні та доступні для молоді до 35 років. У закладі допомагають як діткам з Києва, так і родинам переселенців.
Для кожного відвідувача Центру команда фахівців розробляє індивідуальну програму реабілітації, яка включає в себе корекційні заняття (з практичним психологом, логопедом, дефектологом, реабілітологом, заняття з фізичної та музичної терапії, масаж), групові розвиваючі гуртки та майстер-класи, дружні зустрічі та проведення масових заходів для сімей, які виховують дитину з інвалідністю.
Підтримуємо Центру вже тривалий час. Закладу постійно потрібна допомога – від засобів гігієни і продуктів харчування до одягу і матеріалів для занять з дітьми.
Поруч із магістральним водогоном Кривого Рогу, «Автомагістраль-Південь» збудує ще одну нитку трубопроводу та вирішить проблему скиду шахтних вод!
Шахтні води утворюються внаслідок діяльності найбільших гірничорудних підприємств Кривбасу та накопичуються в ставку балки Свистунова (гідротехнічна споруда неподалік Кривого Рогу, зведена в середині 1970-х).
Шахтні води містять високі концентрації хлоридів, сульфатів, брому, йоду, натрію, калію і магнію.
Вода із ставка зазвичай раз на рік скидається в Інгулець. Це не загрожувало місту, коли Кривий Ріг отримував воду з Дніпра! Але тепер Кривий Ріг забезпечується водою з Інгулця – ще влітку на повну потужність запрацював новий магістральний водогін.
Трубопровід має відвести шахтні води нижче водозабору. Забруднюючі речовини не потраплятимуть у воду, яка подається у місто!
Для даних цілей розпочато влаштування 6,6 кілометрів трубопроводу діаметром 1 м.
Одночасно на самому магістральному водогоні компанія вже завершує пуско-налагодження систем автоматичного управління. Система виключає ризик аварійних ситуацій, спричинених людським фактором (помилками операторів).
Практично завершено облаштування бомбосховищ для експлуатуючого водогін персоналу.
«Водогін працює, компанія виконала роботу якісно і вчасно. В рекордні терміни вдалось закупити у виробників та доставити в Україну десятки кілометрів труб. Саме такі труби наразі застосовуються для будівництва водогонів у більшості країн ЄС. Кривий Ріг з водою, ділянки над трубопроводами рекультивовані та вже використовуються аграріями. Тепер вирішимо питання скиду шахтних вод і забезпечимо безперервну роботу водогону протягом всього року», – зазначив генеральний директор «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв.
✅ІСТОРІЧНА ДОВІДКА
Кривий Ріг залишився без води у червні 2023 року. Після підриву Каховської ГЕС вода з Дніпра припинила надходити у Південне водосховище, з якого місто забезпечувалось водою.
Найближча до міста вода була у річці Інгулець, але це декілька десятків кілометрів!
«Автомагістраль-Південь» знадобилося лише декілька місяців, щоб у тестовому режимі запустити першу частину водогону, перекинувши води Інгульця до каналу, який наповнює Південне водосховище. На повну потужність водогін запрацював на початку літа 2024 року.
Водогін у цифрах:
✅Потужність 400 тис.м3 на добу.
✅Довжина 26 кілометрів.
✅Довжина трубопроводів діаметром 1-1,2 м – 94 км.
✅Обсяг земляних робіт – понад 2,3 млн м3.
✅Для водозабору, водоскиду, колодязів та інших конструкцій використано понад 14 тис м3 бетону.
✅Три насосні станції/17 потужних насосів.
✅Три електропідстанції.
✅На будівництві працювало понад 500 працівників та 250 одиниць техніки.
Напередодні Різдва традиційно вітаємо діток з лікувальних та навчальних закладів, які підтримує компанія.
Вперше подарунки від нашого офісу в Румунії отримали і українські школярі, які під час війни з родинами переїхали до ЄС.
Учні гімназії ім. Ленакіци Вакареску та ліцею ім. Міхая Вітязул опановують румунську, але водночас вивчають рідну українську мову, українську культуру та українські традиції.
Румунія гостинно зустріла українських біженців, але наші дітки мріють повернутись на Батьківщину!
Заходи відбувались за підтримки: українського посольства в Румунії, Румунсько-Української двосторонньої торгівельної палати, ГО «Business Unity».
Компанія розширює присутність в Румунії. Наступного року завершуємо проєкт з ремонту автошляху в Трансільванії та сподіваємось на укладання нового великого контракту.
ЄБРР відзначив високі темпи робіт на обході міста Вулканешти у Молдові, який будує наша команда!
«Понад 50% проєкту прикордонної дороги “Кишинів-Комрат-Джурґюлешти-Румунія”, за підтримки #ЄБРР, завершено. Закінчення проєкту призначено на лютий 2026 року», – зазначається у повідомленні банку.
❗️Насправді, темпи виконання ще більш інтенсивні. До завершення понад рік, а виконано вже 55% обсягу робіт!
– Асфальтобетон влаштований на 6,8 км з 8,5 км (80%)
– Шляхопровід повністю завершений (100%)
– На мосту виконаний монтаж балок та перехідних плит (60%)
– Будівництво насипів (60%)
– Водовідведення, прикромкові лотки (50%)
В роботі ділянка дороги 1700 метрів, для будівництва якої влаштовуються насипи до 15 метрів заввишки. Саме насипами обумовлена тривалість виконання робіт. Але в тому, що контракт буде виконаний навіть з випередженням терміну – немає жодних сумнівів.
З початку року компанія активно будує лінії захисту прифронтового регіону. Приймаємо участь у створенні кругової оборони міста Сум.
Ще на початку осені завершили будівництво останніх з вісімнадцяти взводно-опорних пунктів (ВОП). Наразі завершуємо роботу над влаштуванням смуг невибухових загороджень (СНЗ).
⚠️Це понад 28 кілометрів протитанкових ровів, 50 км малопомітної перешкоди (плутанки) та 240 кілометрів спірального колючого дроту, призначених для затримання ворожої техніки та піхоти.
Зараз на Донеччині ворог здебільшо атакує невеликими групами, які намагаються просочитись через лінії оборони ЗСУ.
Якщо путінська армія знову спробує атакувати Сумщину, наші смуги загороджень затримають наступаючого противника, зроблять його зручною мішенню для українських дронів та артилерії.
‍♂️На будівництві наразі працює понад 200 працівників – роботи виконуються без вихідних, за будь-яких погодних умов.
Велика Комишуваха на Харківщині до війни славилась потужними аграрними підприємствами. Під час окупації село з 260-літньою історією російські війська майже знищили.
Школа, дитсадочок, заклад культури, крамниця, двоповерхова адміністративна будівля, де під одним дахом працювали поштовики, медики, управлінці – зруйноване все.
Два роки село намагається оговтатись від окупації. Потроху відбудовується, але більшість мешканців так і не повернулись додому.
Раз на тиждень, заради вісімдесяти місцевих жителів, у Велику Комишуваху приїздить фельдшер та машина з продуктами.
Щоб відновити життя потрібна логістика, але єдиний міст також був зруйнований. Військові відновили тимчасовий проїзд, але лише для легкового транспорту.
❗️З вересня цього року наша компанія почала повноцінну відбудову мосту через який дорога Р-79 прямує на Ізюм.
✅Створили тимчасовий об’їзд.
✅Демонтували залишки старої споруди
✅Влаштували 12-метрові палі під фундаменти.
✅Побудували підходи до мосту загальною довжиною 300 метрів, влаштувавши нижній шар асфальтобетону.
Роботи продовжуються взимку. Наразі завершується монтаж восьми 33 метрових балок, кожна вагою понад 34 тонни.
Використання балок такої довжини дає можливість обійтись без проміжних опор мосту, значно зменшивши витрати матеріалів та вартість робіт.
‍♂️Водночас з такими балками треба вміти працювати. Величезна залізобетонна конструкція має бути не лише правильно встановлена, але й надійно закріплена.
Будуємо міст за усіма сучасними стандартами. Передбачено: освітлення, тротуари завширшки два метри, система очищення дощової води.
Сподіваємось, що поява мосту поверне життя у Велику Комишуваху. Запрацюють підприємства, повернуться люди, відновиться соціальна інфраструктура…