Новини


Капітальний ремонт передбачає заміну дорожньої основи та часткове розширення дороги. Тож відповідно проєкту, обсяг потрібної для будівництва щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом, складає 312 тис тонн!
У компанії вже є промислова база на Львівщині у місті Жвирка. Звідти плануємо доставляти на об’єкт асфальтобетонну суміш.



Процесом підготовчих робіт фахівці задоволені!

Це основний маршрут з Києва на Варшаву, який є частиною Транс’європейської транспортної мережі (TEN-T). Довжина нашої ділянки ремонту (від с. Воля-Висоцька до ПП) – 33,4 км.
Ще до війни ЄБРР провів аудит безпеки дорожнього руху, аналіз економічної доцільності, екологічну та соціальну оцінку. У 2020 році між Україною та банком була підписана угода про фінансування низки проєктів, серед яких і капремонт М-09.
Під час війни проєкт став ще більш актуальним – навантаження на автодорогу збільшилось, стан покриття погіршився.
Проєкт передбачає:






Термін реалізації проєкту – два роки.
Прем’єр-міністр Молдови Дорін Речан відвідав будівництво обходу міста Вулканешти та переконався, що проєкт реалізується за графіком та навіть швидше!
«Реалізація проєкту сприятиме зменшенню заторів у місті Вулканешти, підвищенню безпеки дорожнього руху та стимулюванню економічного розвитку південного регіону Молдови, включаючи покращення сполучення з портом Джурджулешти», – заявив прем’єр-міністр.

Проєкт фінансується Європейським банком реконструкції та розвитку. Проте, за словами голови Уряду, Молдова уважно контролює хід виконання та якість робіт на відповідність високим стандартам.
Влада країни задоволена роботою компанії, яка не просто реалізує вже другий великий інфраструктурний проєкт, але й розмістили поруч з Вулканешти власну виробничу базу.
Зазначимо, що завдяки виходу «Автомагістраль-Південь» на ринок Молдови у країни з’явиться не лише сучасна інфраструктура. Наша компанія вперше застосувала низку сучасних технологій, навчає місцевих фахівців та робітників, тож відбувається безцінний обмін досвідом, який збільшує кількість висококласних спеціалістів та створює для країни додаткові робочі місця.



Об’єкт поділяється на дві частини.



На об’єкті працює понад 120 співробітників та 50 одиниць спеціалізованої будівельної техніки.



На дорогах, які не мають асфальтобетонного покриття, влаштовуємо вирівнюючий шар щебенево-піщаної суміші.
Роботи виконуються в районах, де вже активно працюють ворожі БПЛА. Будь-яка військова або будівельна техніка стає мішенню для удару з повітря. До деяких наших ділянок може діставати навіть далекобійна артилерія.
Тож нашим трьом бригадам доводиться зважати на фактор постійної небезпеки.
Загалом на Сумщині «Автомагістраль-Південь» обслуговує понад 400 кілометрів автошляхів. Компанія активно залучена і в програму з будівництва ліній оборони.

Ремонтуємо військові та евакуаційні маршрути, які прямують з Дніпропетровщини на Харківщину, Запоріжжя, Донеччину.




Розпочата програма передбачає ремонт десятків кілометрів різних автошляхів.
Загалом у Дніпропетровській області компанія експлуатує понад 3 тисячі кілометрів доріг.

Виявляти та вчасно знищувати штурмові групи противника вдається завдяки нашим розвідникам.
Але для цього їм потрібні дрони. Сотні дронів.
«Автомагістраль-Південь» передала бригаді чергову велику партію допомоги, яка включає БПЛА з тепловізорами, які дають можливість бачити переміщення ворога вночі.
У допомогу увійшли планшети та ноутбуки. Від себе особисто керівництво компанії подарувало підрозділу два пікапи.

ДОВІДКОВО:
З початку війни «Автомагістраль-Південь» вже допомогла ЗСУ на понад 500 мільйонів гривень. Компанія взяла шефство над деякими підрозділами, зокрема, розвідниками 28-ої ОМБр ім. Лицарів Зимового Походу.


Надалі буде зведено міст через річку Інгулець для проходження трубопроводу і спеціальні камери. Навесні відновимо ґрунтовий покрив.

Корпоративна програма соціальної відповідальності: «Автомагістраль-Південь» допомагає дитячій баскетбольній команді з Яготина.


Зазвичай у регіонах присутності компанія реалізує важливі для місцевих мешканців соціальні ініціативи. Наприклад, підтримуємо освітні та медичні установи.

Є тренерський склад, але не завжди вистачає коштів для підтримки юнацьких команд.
Компанія замовила форму для місцевої дитячої баскетбольної команди, допомагає з транспортом.


Коли ми починали, фронт знаходився на значній відстані. Тепер до району бойових дій приблизно 8 кілометрів.

Обидва доставлені в одну з лікарень Дніпра. Всі витрати на лікування та реабілітацію компанія взяла на себе.

Жоден з працівників не залишив об’єкт. Всі розуміють, яке значення фортифікації на Покровському напрямі мають для країни.

Це вже другий реалізований об’єкт в рамках проєкту USAID «Економічна підтримка України». В минулому році «Автомагістраль-Південь» також завершила модернізацію пункту пропуску «Чоп-Захонь».
Основні роботи, які виконувались компанією:









Ще до старту проєкту наша компанія вже приймала участь у програмах комплексної реконструкції пунктів пропуску на західному кордоні.


Перед Новим Роком привезли подарунки Центру комплексної реабілітації для дітей та молоді з інвалідністю на столичній Оболоні.
Забезпечили працівників закладу необхідним для роботи в умовах відключення електроенергії.
Маленьким вихованцям передали зимові пледи: у багатьох домівках разом із світлом зникає опалення.
Послуги Центру безкоштовні та доступні для молоді до 35 років. У закладі допомагають як діткам з Києва, так і родинам переселенців.
Для кожного відвідувача Центру команда фахівців розробляє індивідуальну програму реабілітації, яка включає в себе корекційні заняття (з практичним психологом, логопедом, дефектологом, реабілітологом, заняття з фізичної та музичної терапії, масаж), групові розвиваючі гуртки та майстер-класи, дружні зустрічі та проведення масових заходів для сімей, які виховують дитину з інвалідністю.
Підтримуємо Центру вже тривалий час. Закладу постійно потрібна допомога – від засобів гігієни і продуктів харчування до одягу і матеріалів для занять з дітьми.
Поруч із магістральним водогоном Кривого Рогу, «Автомагістраль-Південь» збудує ще одну нитку трубопроводу та вирішить проблему скиду шахтних вод!




Для даних цілей розпочато влаштування 6,6 кілометрів трубопроводу діаметром 1 м.
Одночасно на самому магістральному водогоні компанія вже завершує пуско-налагодження систем автоматичного управління. Система виключає ризик аварійних ситуацій, спричинених людським фактором (помилками операторів).
Практично завершено облаштування бомбосховищ для експлуатуючого водогін персоналу.
«Водогін працює, компанія виконала роботу якісно і вчасно. В рекордні терміни вдалось закупити у виробників та доставити в Україну десятки кілометрів труб. Саме такі труби наразі застосовуються для будівництва водогонів у більшості країн ЄС. Кривий Ріг з водою, ділянки над трубопроводами рекультивовані та вже використовуються аграріями. Тепер вирішимо питання скиду шахтних вод і забезпечимо безперервну роботу водогону протягом всього року», – зазначив генеральний директор «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв.

Кривий Ріг залишився без води у червні 2023 року. Після підриву Каховської ГЕС вода з Дніпра припинила надходити у Південне водосховище, з якого місто забезпечувалось водою.
Найближча до міста вода була у річці Інгулець, але це декілька десятків кілометрів!
«Автомагістраль-Південь» знадобилося лише декілька місяців, щоб у тестовому режимі запустити першу частину водогону, перекинувши води Інгульця до каналу, який наповнює Південне водосховище. На повну потужність водогін запрацював на початку літа 2024 року.
Водогін у цифрах:








Напередодні Різдва традиційно вітаємо діток з лікувальних та навчальних закладів, які підтримує компанія.
Вперше подарунки від нашого офісу в Румунії отримали і українські школярі, які під час війни з родинами переїхали до ЄС.
Учні гімназії ім. Ленакіци Вакареску та ліцею ім. Міхая Вітязул опановують румунську, але водночас вивчають рідну українську мову, українську культуру та українські традиції.
Румунія гостинно зустріла українських біженців, але наші дітки мріють повернутись на Батьківщину!
Заходи відбувались за підтримки: українського посольства в Румунії, Румунсько-Української двосторонньої торгівельної палати, ГО «Business Unity».
Компанія розширює присутність в Румунії. Наступного року завершуємо проєкт з ремонту автошляху в Трансільванії та сподіваємось на укладання нового великого контракту.
ЄБРР відзначив високі темпи робіт на обході міста Вулканешти у Молдові, який будує наша команда!
«Понад 50% проєкту прикордонної дороги “Кишинів-Комрат-Джурґюлешти-Румунія”, за підтримки #ЄБРР, завершено. Закінчення проєкту призначено на лютий 2026 року», – зазначається у повідомленні банку.

– Асфальтобетон влаштований на 6,8 км з 8,5 км (80%)
– Шляхопровід повністю завершений (100%)
– На мосту виконаний монтаж балок та перехідних плит (60%)
– Будівництво насипів (60%)
– Водовідведення, прикромкові лотки (50%)
В роботі ділянка дороги 1700 метрів, для будівництва якої влаштовуються насипи до 15 метрів заввишки. Саме насипами обумовлена тривалість виконання робіт. Але в тому, що контракт буде виконаний навіть з випередженням терміну – немає жодних сумнівів.
З початку року компанія активно будує лінії захисту прифронтового регіону. Приймаємо участь у створенні кругової оборони міста Сум.


Зараз на Донеччині ворог здебільшо атакує невеликими групами, які намагаються просочитись через лінії оборони ЗСУ.
Якщо путінська армія знову спробує атакувати Сумщину, наші смуги загороджень затримають наступаючого противника, зроблять його зручною мішенню для українських дронів та артилерії.

Велика Комишуваха на Харківщині до війни славилась потужними аграрними підприємствами. Під час окупації село з 260-літньою історією російські війська майже знищили.
Школа, дитсадочок, заклад культури, крамниця, двоповерхова адміністративна будівля, де під одним дахом працювали поштовики, медики, управлінці – зруйноване все.
Два роки село намагається оговтатись від окупації. Потроху відбудовується, але більшість мешканців так і не повернулись додому.
Раз на тиждень, заради вісімдесяти місцевих жителів, у Велику Комишуваху приїздить фельдшер та машина з продуктами.
Щоб відновити життя потрібна логістика, але єдиний міст також був зруйнований. Військові відновили тимчасовий проїзд, але лише для легкового транспорту.





Роботи продовжуються взимку. Наразі завершується монтаж восьми 33 метрових балок, кожна вагою понад 34 тонни.
Використання балок такої довжини дає можливість обійтись без проміжних опор мосту, значно зменшивши витрати матеріалів та вартість робіт.

Будуємо міст за усіма сучасними стандартами. Передбачено: освітлення, тротуари завширшки два метри, система очищення дощової води.
Сподіваємось, що поява мосту поверне життя у Велику Комишуваху. Запрацюють підприємства, повернуться люди, відновиться соціальна інфраструктура…