Новини

Реалізація проєкту з поточного середнього ремонту автошляху Р-60 на Сумщині вийшла на новий етап.

Дорожні бригади «Автомагістралі – Південь» розпочали влаштування верхнього шару зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА).

Відновлення автотраси Р-60 «Кролевець — Конотоп — Ромни — Пирятин» ми розпочали у червні цього року на відрізку від міста Ромни в напрямку міста Пирятин до межі з Полтавською областю км 129+309 – км 155+041 загальною протяжністю 25,7 км.

Наші спеціалісти завершили розпушення дорожнього покриття з подальшим виправленням профілю з додаванням нового матеріалу по всій протяжності ділянки. На фінішному етапі перебуває влаштування шару основи зі щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом та нижнього шару покриття з крупнозернистого асфальтобетону.

Також у цілодобовому режимі ми виконуємо наступні роботи:

  • влаштування верхнього шару покриття зі ЩМА;
  • влаштування з’їздів та примикань;
  • влаштування тротуарів та пішохідних доріжок в межах населених пунктів;
  • досипка узбіччя;
  • влаштування бортового каменю;
  • облаштування автобусних зупинок.

ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:

  • відновлення водопропускних труб;
  • укріплення узбіччя;
  • влаштування освітлення на пішохідних переходах;
  • встановлення бар’єрного огородження;
  • встановлення нових дорожніх знаків;
  • нанесення розмітки холодним пластиком.

ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:

  • 80 працівників;
  • 60 одиниць спецтехніки.

ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:

  • Листопад 2021 року.

Також звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.

ДОВІДКОВО:

Траса Р-60 – автомобільний шлях регіонального значення загальною протяжністю 222,6 км. Проходить через великі районні центри Сумської та Полтавської областей.

Останніми роками дорожнє покриття на трасі викликало багато нарікань у водіїв через чисельні ями та колійність. Відновлення автошляху дозволить поєднати важливі районні центри двох областей якісною дорогою європейського рівня.

Будуємо Україну разом!

«Автомагістраль – Південь» реалізовує новий проєкт у Донецькій області – капітальний ремонт вулиці Захисників України у місті Покровськ, яка є частиною дороги Єдності М-30 «Стрий-Ізварине».

Загальна протяжність ділянки ремонту складає 7,3 км.

Дорожні бригади компанії наразі в цілодобовому режимі виконують наступні роботи:

  • фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
  • посилення дорожньої основи геосинтетичними матеріалами;
  • влаштування шару дорожньої основи зі щебеневої суміші, обробленої комплексним в’яжучим (СФОВ);
  • влаштування нижнього шару із крупнозернистого асфальтобетону;
  • перевлаштування дощової каналізації;
  • влаштування освітлення уздовж автошляху;
  • перевлаштування водопропускних труб.

ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:

  • влаштування верхнього шару із щебенево-мастикового асфальтобетону;
  • влаштування тротуарів;
  • облаштування зупинок громадського транспорту ;
  • встановлення бар’єрного огородження;
  • встановлення нових дорожніх знаків;
  • нанесення дорожньої розмітки.

ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:

  • 80 працівників;
  • 40 одиниць спецтехніки.

ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:

  • 2022 рік.

Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.

ДОВІДКОВО:

Вулиця Захисників України – центральна та одна з головних вулиць міста Покровськ, якою через усе місто проходить дорога Єдності М-30 «Стрий-Ізварине».

Відновлення вулиці дозволить жителям міста отримати комфортну та безпечну дорогу європейського рівня.

Будуємо Україну разом!

Влітку ми святкували здачу в експлуатацію нового перону, двох рульових доріжок та злітно-посадкової смуги в аеропорту Одеси, які збудувала «Автомагістраль-Південь».

Роботи в аеропорту Одеси продовжуються: триває третя черга будівництва – споруджується магістральна рульова доріжка (МРД).

Тим часом компанія паралельно розпочинає ще один важливий інфраструктурний проєкт – реконструкцію злітно-посадкової смуги (ЗПС), тепер вже Міжнародного аеропорту «Херсон».

Херсонське летовище було побудоване більше ніж 40 років тому. Довжина смуги складає 2500 метрів, а ширина 42 метри. 2000 метрів – асфальтобетонне покриття, ще 500 метрів – цементобетонні плити. Ані стан, ані несуча здатність ЗПС не відповідають сучасним вимогам авіакомпаній, які використовують літаки категорії D.

Проєктом передбачено демонтаж плит, подовження ЗПС до 2600 м та поширення до 60 м. На ділянках, де створювати конструктив доводиться «з нуля», передбачені наступні роботи:

  • влаштування шару піску товщиною 15 см;
  • влаштування геотекстилю;
  • влаштування шару щебенево-піщаної суміші С-5 завтовшки 25 см;
  • влаштування шару чорного щебню завтовшки 16 см;
  • влаштування георешітки;
  • влаштування двох шарів покриття із дрібнозернистого асфальтобетону товщиною 10 і 8 см.

На існуючій смузі з асфальтобетонним покриттям ми виконаємо наступні роботи:

  • фрезерування існуючого покриття;
  • влаштування вирівнюючого шару із дрібнозернистого асфальтобетону товщиною 7 см;
  • влаштування армуючого прошарку із синтетичної сітки для запобігання утворення відображених тріщин;
  • влаштування двох шарів покриття із модифікованого дрібнозернистого асфальтобетону товщиною по 8 см.

Наразі польоти в аеропорту вже призупинено, а наші бригади розпочали фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття, демонтаж плит та земляні роботи.

Для реалізації проєкту нами розроблено спеціальний склад асфальтобетонної суміші, який забезпечить новому покриттю підвищену стійкість до деформацій.

Після завершення реконструкції ЗПС з’явиться можливість приймати літаки категорії D. Буде виконуватись до 15 рейсів на день. За словами керівництва аеропорту, в результаті пасажиропотік збільшиться до 300 тис на рік.

Враховуючи графік відновлення польотів реконструкцію летовища заплановано виконати до кінця поточного року. Відтак вже невдовзі Херсон отримає нову злітно-посадкову смугу, яка забезпечить кращу якість і безпеку авіасполучення.

ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:

  • 100 працівників;
  • 80 одиниць спецтехніки

ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:

  • Кінець 2021 року

ДОВІДКОВО:

Міжнародний аеропорт “Херсон” було побудовано у 1979 році. Його загальна площа 297,3 га. Спроможна здатність летовища складає 400 пасажирів на годину.

3-МІЛЬЙОННА ТОННА: як завод у Павлограді встановив черговий рекорд

Минулого тижня «Автомагістраль-Південь» святкувала випуск рекордної тримільйонної тонни асфальтобетонних сумішей, яку було виготовлено на нашому новому мегазаводі у місті Павлоград.

Асфальтобетонний завод у Павлограді – найпотужніше виробництво в Україні. АБЗ обладнано установкою MARINI TOP TOWER 4500, загальною потужністю 340 тонн на годину.

Лише за кілька місяців з початку запуску цей завод-гігант випустив майже півмільйона тонн асфальтобетону. Виробництво повністю автоматизоване – тут працює лише 15 співробітників. Третина з них – випускники Барського коледжу.

Робота кипить цілодобово: кожну годину завантажуються півтора десятка самоскидів! Наразі за добу завод випускає 7,7 тис. тонн асфальтобетонних сумішей.

АБЗ може похвалитись сучасними очисними спорудами, які відфільтровують 99,8% викидів.

Рекордна тонна асфальтобетону була влаштована на одному з наймасштабніших об’єктів компанії – трасі М-30 «Стрий – Ізварине».

Детальніше, як це відбувалось, ви можете подивитись у нашому сюжеті.

https://youtu.be/ShU0XXcbqEc

 

«Автомагістраль – Південь», окрім відновлення ділянки траси Т-04-08 між Оріховим і Токмаком, реалізує новий проєкт у Запорізькій області – відновлення двох ділянок автошляху Т-08-05 між селом Велика Білозерка та трасою М-14 «Одеса — Мелітополь — Новоазовськ — пункт пропуску Новоазовськ».

Ділянки ремонту км 44+800 – км 49+800 та км 51+665 – км 55+665 тривалий час перебувають у вкрай незадовільному стані, в деяких місцях асфальтобетонне покриття взагалі відсутнє та внаслідок значних руйнувань і деформацій проїзд даними ділянками був практично неможливий.

Відтак спершу бригади «Автомагістралі-Південь» виконали комплекс робіт із планування зруйнованого полотна для можливості проїзду транспорту та роботи спецтехніки. Наразі одразу паралельно на двох ділянках виконуємо наступні роботи:

  • стабілізацію дорожньої основи методом холодного ресайклінгу із додаванням цементу;
  • влаштування шару основи зі щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом;
  • влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистого асфальтобетону.

ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:

  • влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону;
  • відновлення кюветів;
  • укріплення узбіччя;
  • встановлення нових дорожніх знаків;
  • встановлення напрямних стовпчиків;
  • нанесення дорожньої розмітки.

Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.

ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:

  • 60 працівників;
  • 50 одиниць спецтехніки.

ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:

  • листопад 2021 року.

ДОВІДКОВО:

Траса Т-08-05 — автомобільний шлях територіального значення в Запорізькій області. Проходить територією Кам’янсько-Дніпровського, Великобілозерського, Веселівського та Мелітопольського районів через Кам’янку-Дніпровську — Велику Білозерку — Веселе. Загальна протяжність автотраси складає 113,1 км.

Будуємо Україну разом!

В межах реалізації масштабного проєкту з капітального ремонту проспекту Героїв Сталінграда «Автомагістраль-Південь» розпочала відновлення наступної ділянки – від кільцевої розв’язки із перетином з вул. Олександра Архипенка до розв’язки з вулицею Маршала Малиновського. Протяжність ремонтного відрізку складає 1 км.

Нагадаємо, для мінімізації заторів на важливій 5-ти кілометровій транспортній артерії столиці через щільний трафік автотранспорту було прийняте рішення розділити капітальний ремонт на кілька етапів.

Перший етап стартував на початку серпня на ділянці від вул. Приозерної до вул. Олександра Архипенка протяжністю 500 метрів.

За місяць бригади компанії виконали комплекс дорожніх робіт, зокрема, перевлаштували інженерні комунікації та влаштували новий дорожній конструктив: основу із піщано-щебеневої суміші (ЩПС), нижній та середній шари асфальтобетонного покриття.

На новому відрізку від вул. Олександра Архипенка до розв’язки з вулицею Маршала Малиновського наразі тривають наступні роботи:

  • фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
  • влаштування шару основи зі ЩПС;
  • перевлаштування бортового каменю та дощової каналізації.

ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:

  • влаштування нового тришарового асфальтобетонного покриття;
  • перевлаштування тротуарів та велодоріжок;
  • перевлаштування освітлення вздовж проспекту;
  • облаштування зупинок громадського транспорту;
  • влаштування острівців безпеки на пішохідних переходах;
  • встановлення бар’єрного огородження;
  • облаштування в’їздів та примикань;
  • встановлення нових дорожніх знаків;
  • нанесення дорожньої розмітки;
  • благоустрій та озеленення території.

Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.

ДОВІДКОВО:

Проспект Героїв Сталінграда – важливий транспортний коридор в Оболонському районі Києва, яким щодня прямують тисячі автомобілів. Останніми роками дорожнє покриття на проспекті викликає чимало нарікань від водіїв.

Завершення відновлення проспекту дозволить киянам отримати комфортну та безпечну дорогу європейського рівня.

Будуємо Україну разом!

У Дніпропетровській області триває триденний тренінг, який проводять для наших фахівців представники відомого виробника дорожньої техніки Bomag.

У тренінгу беруть участь спеціалісти, які займаються влаштуванням асфальтобетонних покриттів, зокрема, майстри, виконроби, інженери-технологи, оператори техніки, механіки. Всього – більше 100 працівників «Автомагістраль-Південь».

Заняття розділені на дві частини – теоретичну та практичну. Практична проходить на ділянці ремонту траси М-30 безпосередньо під час процесу виконання робіт.

«Представники компанії Bomag мали можливість безпосередньо на ділянці виконання робіт побачити, як використовується їхня техніка. Наші німецькі партнери високо оцінили професіоналізм та кваліфікаційні навички наших провідних спеціалістів, які займаються влаштуванням асфальтобетонного покриття. За їхніми словами, якість покриття, влаштованого нашою компанією, не поступається дорожньому покриттю у Німеччині», – зазначив заступник генерального директора «Автомагістраль-Південь» Валерій Вакарчук.

Ми використовуємо техніку Bomag більше п’яти років. За цей час накопичились питання, які під час тренінгу наші спеціалісти змогли обговорити з представниками виробника.

«Нас задовольняє і якість техніки Bomag, і сервіс. Тренінг дасть більш розширене уявлення про функціональні можливості асфальтоукладальників, котків та іншої техніки Bomag. Також підвищить кваліфікацію та вміння наших спеціалістів. Тобто, дасть можливість ефективно та якісно використовувати в роботі увесь спектр функціональних можливостей», – розповів Валерій Вакарчук.

«Компанія «Автомагістраль-Південь купує тільки найсучаснішу техніку, яка зроблена за німецькими стандартами, і яка, без перебільшення – є однією з найкращих у світі. Компанія – один із наших ключових клієнтів в Україні, яким Bomag постачає чимало обладнання та техніки. Цьогоріч компанія випустила та влаштувала три мільйони тонн асфальтобетонних сумішей. Це дуже значний показник навіть для Німеччини. У нашій країні одні з найкращих автобанів у світі, тому, проводячи цей тренінг, ми прагнемо, аби така ж якість будівництва та ремонту доріг була досягнута і нашими ключовими партнерами. Ми хочемо бути впевненими, що наша техніка, привезена з Німеччини, використовується правильно. Ми відвідали ділянку відновлення траси М-04 і були приємно вражені якістю влаштування дорожнього покриття та професіоналізмом ваших спеціалістів. Ми раді співпрацювати з вашою компанією, яка є одним із наших найважливіших клієнтів”, – розповів голова технологічного відділу компанії Bomag Ганс-Йозеф Клоберт.

Одна з найцікавіших частин програми тренінгу стосувалась використання системи Asphalt Manager. Разом із представниками компанії Bomag наші фахівці узгодили деякі особливості використання технології, яка дає можливість автоматично контролювати якість ущільнення шарів нового дорожнього покриття.

Представники Bomag також презентували наступний етап технології автоматичного управління.

«Завдяки застосуванню супутникових систем, оператор зможе в режимі онлайн бачити ступінь ущільнення покриття на всій ділянці. Система покаже, в якій точці процес ущільнення вже завершено, а де ще потрібно допрацювати. Відтак ми зможемо отримати гарантовану якість на кожному квадратному метрі дороги, за умови мінімальної витрати робочого часу», – підсумував Валерій Вакарчук.

ІСТОРІЯ ЧЕТВЕРТА: машиністи, водій

Ми продовжуємо розповідати історії наших «ветеранів», людей, з якими ми починали розбудовувати нашу компанію. Вони – наша історія і наша родина.

«Компанія надала мені безвідсотковий кредит, щоб я оплатив весілля спочатку сину, а потім і доньці. Згодом допомогли з операцією для дружини»

🧔🏻‍♂️Бойченко Олексій, 55 років

Машиніст екскаватора

Стаж роботи у компанії: 17 років

«Я – старожил компанії та один із перших працівників. Пам’ятаю, коли влаштовувався в «Автомагістраль-Південь», нас було не більше 25 людей та два десятки автомобілів. Компанія якраз ремонтувала дорогу у моїй рідній Миколаївській області. Я поцікавився щодо вільних місць і отримав роботу. Зарплатня тоді була приблизно півтори тисячі гривень. Пишаюсь тим, що брав участь в укріпленні берегів гірських річок у Західній Україні 2008 року. Також особливо запам’яталось будівництво Дністровської ГАЕС у 2011 році. Я одним із перших прибув на об’єкт та останнім покинув його. Вважаю, що саме тут я став справжнім профі. До речі, за цей період я поміняв чотири екскаватори, і кожного разу техніка була все надійнішою та більш технологічною. Зараз керую надсучасним Doosan, який є дуже комфортним та зручним для машиніста. Останні три роки будував злітно-посадкову смугу в одеському аеропорту. Вперше в житті я працював у таких умовах, коли під час приземлення або зльоту літака нам доводилось зупиняти роботи. Тепер ми там же споруджуємо магістральну руліжну доріжку. Живемо у невеличкому містечку для працівників на території летовища. Вже навіть і незвично засинати без звуків турбін. Тим не менш, умови проживання дуже комфортні і продумані. Зі мною працює чоловік моєї племінниці і нас навіть поселили разом як родичів. У містечку є душ, гаряча вода, кондиціонери, Wi-Fi, зручні ліжка – все для людей. Кожного дня привозять обіди, а на вечерю забирають до їдалень. У нас дуже добрі відносини з керівництвом. Вони завжди підтримують співробітників. Кілька років тому до нас на об’єкт приїхало кілька директорів, і ми разом відсвяткували Пасху. Такі моменти запам’ятовуєш на все життя. У нас налагоджений і дуже дружній колектив, багато хто навіть став родичами та кумами. Компанія надала мені безвідсотковий кредит, щоб я оплатив весілля спочатку сину, а потім і доньці. Згодом допомогли з операцією для дружини. Я знаю, що я на своєму місці і дуже звик до своєї компанії. Хоча мене намагались кілька разів переманити конкуренти, однак з рідної «Автомагістралі-Південь» я не збираюсь нікуди йти. Чекаю на відпустку, аби повернутися додому і порибалити на власному ставочку біля дому», – поділився Олексій Бойченко.

«Ми робили дорогу «Радехів – Червоноград» на Львівщині. Місцеві жителі були настільки шоковані тим фактом, що у них нарешті з’явиться якісна дорога, що намагались нам всіляко допомагати і навіть пригощали обідами»

🧔🏻‍♂️Бродовський Микола, 52 роки

Водій

Стаж роботи у компанії: 17 років

«Я одним з перших прийшов до компанії, а через кілька років привів на роботу і свого двоюрідного брата. Тоді ми ще навіть не влаштовували асфальтобетонні суміші, а лише виконували грунтові роботи. Мій перший автомобіль, на якому я працював, виглядав жалюгідно: рама, кузов та кабіна, і я ще кілька місяців його ремонтував. Влітку у цій колимазі працювати було нестерпно – сильна спека, а про кондиціонер годі було й мріяти. Далі компанія почала зростати як на дріжджах, з’являлися нові об’єкти. Звичайно, першим дійсно масштабним проєктом я б назвав будівництво Дністровської ГАЕС. Таких обсягів я ще ніколи не бачив! Ми викопали котлован 3,5 км на 1,5 км! Працювали у цілодобовому режимі, без зупинок. У моєму розпорядженні вже з’явились новенькі МАЗи та КРАЗи щойно з заводу. Звичайно, тоді ми були надзвичайно раді такому поповненню, але все одно, цю техніку не порівняти із сучасними «Фордами», якими керувати – одне задоволення: на тебе дме вітерець з кондиціонера, сидіння зручні і спина не так втомлюється, коли сидиш цілий день. Дуже запам’ятався випадок у Західній Україні. Ми робили дорогу «Радехів – Червоноград» на Львівщині. Місцеві жителі були настільки шоковані тим фактом, що у них нарешті з’явиться якісна дорога, що намагались нам всіляко допомагати і навіть пригощали обідами! Кожного дня нас годували борщами, салом, м’ясом. Це була справжня вдячність, адже щоб дістатись із пункту «А» до пункту «В», люди іноді витрачали майже 2 години часу. А вже після ремонту цей же маршрут скоротився до 15 хвилин. Тільки уявіть, яким був стан дорожнього покриття. Умовами роботи у компанії я задоволений. Живемо у спеціальних боксах. Тут є буквально все: від кондиціонера та плитки для розігріву їжі, до душових з пральними машинами. Гаряча вода є завжди. Їдучи на новий об’єкт, я завжди впевнений у тому, що компанія подбає про мій відпочинок після важкого дня. Із харчуванням також повний порядок. Якщо працюєш у місті, нам замовляють їжу з кафе, а коли робота, наприклад, у селі – для нас знаходять місцевих кухарів, які готують смачну домашню їжу. Крім того, кожного року індексується зарплатня. Один із найбільших плюсів – можливість працювати взимку на експлуатаційному утриманні доріг, адже більшість дорожників після завершення сезону їдуть додому, а ми працюємо цілий рік. У вільний час полюбляю рибалити. На такий випадок у мене завжди лежить кілька вудок у багажнику авто. Буває, що і після робочого дня можу з’їздити на річку та покидати спінінг», – розповів Микола Бродовський.

«Приємно, що компанія фінансово підтримує нас і після завершення сезону, коли ми повертаємось до наших родин. Кожного місяця взимку стабільно приходить зарплатня»

🧔🏻‍♂️Бабошин Володимир, 45 років

Машиніст фрези

Стаж роботи у компанії: 6 років

«Працюю у дорожньо-будівельній галузі з 2003 року. Але саме у 2016 для мене розпочалась нова професійна ера. Компанія придбала нову фрезу, і мене запросив на роботу мій добрий знайомий. Звичайно, ці шість років роботи в «Автомагістралі- Південь» були дуже насиченими на події. Я об’їздив всю Україну та працював на багатьох масштабних проєктах компанії. З них дуже запам’ятався ремонт автошляху «Одеса-Рені». Це – десятки одиниць спецтехніки та сотні працівників. Минулого року взагалі розпочався дорожній «бум». Коли я тільки прийшов сюди працювати, в нас було лише дві фрези, а зараз вже десять, і це лише початок. Кожного місяця з’являються нові обличчя, і для зовсім «зелених» я проводжу майстер-класи з управління фрезою. Приємно, що із року в рік механізми все більше модернізують. У минулі роки на фрезах Caterpillar були встановлені 3D-системи Trimble. Вже цьогоріч наші фрези Wirtgen обладнають системою TOPCON. За допомогою цих систем працювати набагато динамічніше та цікавіше. А себе я вважаю людиною творчою, адже після моєї роботи від понівеченого асфальту залишається справжня краса, яку потім прикрашаємо рівнесенькими шарами асфальтобетону. Я отримую тільки позитивні емоції від своєї роботи і намагаюсь завжди отримувати задоволення. Були навіть моменти, коли ми з хлопцями рятували життя, як кілька років тому на Коломиї. Дівчина втратила свідомість за кермом, врізалась у нашу фрезу та перекинулась у кювет. На щастя, ми її витягли з авто живою, і все завершилось добре. У компанії я познайомився з багатьма дуже гідними людьми, яких з упевненістю можу назвати друзями. Зараз працюю на дуже складному через щільний трафік проєкті на проспекті Героїв Сталінграда у столиці. Працювати у мегаполісі непросто, однак задоволений умовами проживання у комфортному хостелі на Видубичах. Приємно, що компанія фінансово підтримує нас і після завершення сезону, коли ми повертаємось до наших родин. Кожного місяця взимку стабільно приходить зарплатня», – розповів Володимир Бабошин.

Разом – до нових перемог!

 

Завдяки «Автомагістраль-Південь» галузь інфраструктурного будівництва зазнає революційних змін. Відбувається діджиталізація та автоматизація виробничих процесів.

Ми першими в Україні почали використовувати найсучасніші інноваційні технології у проєктуванні та геодезичних вишукуваннях.

Наразі наша компанія розглядає можливість застосування BIM-технологій (Building Information Model). Це створення тривимірних моделей споруд як на стадії проєктування, так і на етапах будівництва та експлуатації.

Про це та інше читайте в інтерв’ю генерального директора нашої компанії Миколи Тимофеєва:

https://interfax.com.ua/news/interview/767598.html

Вперше в історії України!

3 мільйони тонн асфальтобетону

Чергова фантастична перемога «Автомагістраль-Південь»!

З початку сезону наші заводи виробили 3 мільйони тонн асфальтобетонних сумішей, що є абсолютним рекордом для інфраструктурної галузі країни!!!

До кінця сезону плануємо покращити результат та вийти щонайменше на 3,5 млн. тонн (за підсумками сезону 2020 наші заводи виробили 2,9 млн. тонн).

Новий рекорд – це результат масштабних інвестицій у розвиток виробничих потужностей. У сезоні 2021 кількість виробничих баз компанії зросла до 26. Додалося 4 нових асфальтобетонних заводи у Мелітополі, Павлограді, Березані та Ходовичах. Завод у Павлограді став найпотужнішим у країні.

Всі нові виробництва оснащені установками від італійського виробника MARINI. Тепер у компанії 18 АБЗ загальною потужністю 4230 тонн на годину. До 12 збільшилася кількість змішувальних установок з приготування щебеневих сумішей, оброблених цементом. Команда співробітників, діяльність яких пов’язана з виробничими базами, складає понад 600 працівників.

На сьогоднішній день всім заводам компанії не більше п’яти років. Найбільшу кількість продукції з моменту запуску випустили заводи у Дергачах Харківської області та у Новомосковську на Дніпропетровщині. Це наші перші «мільйонники».

Всі заводи можуть похвалитись дуже високим рівнем автоматизації та відповідністю міжнародних екологічним вимогам. Заводи оснащені новітніми очисними спорудами, які дозволяють відфільтрувати 99,8% викидів. Виробництво практично безвідходне. Крім того, для зменшення викидів в атмосферу наші виробництва можуть використовувати різні види палива, зокрема, газ або дизель. Завдяки цьому забезпечується економічність, екологічність і одночасно гарантується безперебійність роботи.

Система управління АБЗ також включає можливість дистанційного налаштування і контролю. Що є гарантією дотримання всіх технологічних тонкощів виробництва асфальтобетону.

Наші підприємства мобільні. І можуть переміщуватись на інші виробничі майданчики – ближче до нових об’єктів. Компанія має власну команду фахівців, які спеціалізуються на монтажі та демонтажі виробничих об’єктів.

Для своєчасного обслуговування заводів та забезпечення безперебійного виробництва на нашій базі у Новомосковську сформовано власний склад запчастин, що значно спрощує обслуговування обладнання і мінімізує ризик незапланованих зупинок виробництва.

Нагадаємо, у сезоні 2021 компанія реалізує понад 90 об’єктів. Роботи проводяться на дорогах загальною протяжністю понад 900 км в 12 областях України (Львівська, Волинська, Київська, Полтавська, Одеська, Дніпропетровська, Запорізька, Сумська, Харківська, Херсонська, Донецька, Луганська області), у м. Київ, а також у Республіці Молдова.

Станом на першу половину вересня понад 730 км доріг виконано у нижньому шарі та понад 660 км у верхніх шарах покриття.

ТОП-3 об’єктів компанії:

  1. Будівництво швидкісної траси Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка (Дніпропетровська обл.)
  2. Ремонт дороги Єдності М-30 Стрий-Умань-Дніпро-Ізварине (Дніпропетровська область)
  3. Відновлення головної магістралі країни – траси М-03 на ділянці Київ-Бориспіль (Київська область).

Будуємо Україну разом!

 

Реалізація одного із наймасштабніших проєктів у Дніпропетровській області – будівництво південного обходу Дніпра виходить на новий етап.

Бригади компанії розпочали влаштування верхнього шару зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА) від розв’язки над вулицею Аеропортівською в напрямку траси Н-08.

Роботи на ділянках тривають у цілодобовому режимі. Наразі майже 5 кілометрів об’їзної дороги виконано в нижніх шарах асфальтобетонного покриття.

Розповімо про кожну ділянку будівництва більш детально.

ДІЛЯНКА КМ 0+000 – КМ 1+800, км 1+800 – км 3+700

На зазначених відрізках, від запорізької траси Н-08 до вул. Аеропортівська, ми вже виконали комплекс робіт з влаштування водовідведення, зокрема, швидкотоків та нагірних каналів.

Наразі тривають роботи з влаштування фінального шару ЩМА від транспортної розв’язки в напрямку траси Н-08, а також укріплення вхідного та вихідного русла водопропускних труб монолітним бетоном.

ДІЛЯНКА КМ 3+700 – КМ 4+200

На відрізку завершено влаштування середнього шару із крупнозернистого щільного асфальтобетону. Крім того, наші бригади виконали комплекс супутніх робіт: влаштування бортового каменю, водоскидів та телескопічних лотків.

Проводяться роботи з укріплення укосів земполотна геоматами.

ДІЛЯНКА КМ 4+200 – МЕЖА МІСТА ДНІПРА

На відрізку завершено влаштування збірної залізобетонної водопропускної труби діаметром 2,5 м та довжиною 130 м для пропуску поверхневих вод з полів та ярів. Наразі тривають роботи з пошарового відсипання та ущільнення ґрунту земляного полотна над трубою.

Паралельно спеціалісти компанії на ділянці виїмки проводять влаштування дорожнього конструктиву: геомембрани та шару основи з піску.

ДІЛЯНКА ВІД МЕЖІ МІСТА ДО ВУЛ. МІЛЬМАНА

Наразі на ділянці завершено влаштування металевої гофрованої труби, водовідвідного колектора, збірно-монолітної підпірної стінки, спорудження земляного полотна та влаштування дощової каналізації.

Активно тривають роботи з влаштування конструктивних шарів дорожнього одягу.

БУДІВНИЦТВО ДВОРІВНЕВОЇ ТРАНСПОРТНОЇ РОЗВ’ЯЗКИ

Один із найважливіших етапів проєкту – будівництво дворівневої транспортної розв’язки. Її спорудження триває з березня 2021 року на перетині об’їзної дороги Дніпра з вулицею Аеропортівською.

«Автомагістраль – Південь» вже завершує основні роботи на розв’язці: влаштування верхнього шару зі ЩМА, бетонування сходів, укріплення відкосів земляного полотна, а також встановлення бар’єрного огородження, влаштування тротуарів та очисної системи на мостовій споруді.

На даний момент проїзд по вулиці Аеропортівській вже відкрито для проїзду автотранспорту.

ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:

  • 200 працівників;
  • 80 одиниць спецтехніки.

ДОВІДКОВО:

Нова магістраль у комплексі з низкою інфраструктурних об’єктів вирішать проблему транспортного навантаження на вуличну мережу міста, спрямувавши транзитний транспорт в обхід міської забудови.

Дорога стане частиною траси М-30 «Стрий-Ізварине», яка з’єднає західні області України зі східними.

Будуємо Україну разом!

Поточний середній ремонт вулиці Дніпровської у Павлограді, яка є частиною дороги Єдності М-30 «Стрий – Ізварине», виходить на новий етап – по всій протяжності майже 12-ти кілометрової дороги влаштовано вирівнюючий шар покриття та розпочато влаштування верхнього шару зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА).

Роботи з відновлення вулиці Дніпровської ми розпочали на початку серпня. За цей час бригади компанії у цілодобовому режимі виконали значний обсяг дорожніх робіт.

БУЛО ЗРОБЛЕНО:

  • фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
  • влаштування підсилення основи зі щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом на окремих ділянках;
  • влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистого асфальтобетону;
  • демонтаж бортового каменю;
  • демонтаж бар’єрного огородження.

Наразі на об’єкті тривають роботи з монтажу бортового каменю, перевлаштування дощеприймачів, а також в нічний час виконуємо влаштування верхнього шару покриття зі ЩМА.

ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:

  • заміну каналізаційних люків;
  • влаштування тротуарів та пішохідних доріжок;
  • облаштування автобусних зупинок та примикань;
  • встановлення бар’єрного огородження;
  • нанесення дорожньої розмітки.

Окрім відновлення дорожнього покриття, ми також проводимо ремонт мосту через річку Вовча. Бригади компанії зняли старе бетонне покриття зі штучної споруди. На даний момент тривають роботи з армування стічного трикутника.

ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:

  • 80 працівників;
  • 40 одиниць спецтехніки.

ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:

  • Осінь 2021 року.

Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.

ДОВІДКОВО:

Дніпровська вулиця — найдовша і одна з головних вулиць міста Павлоград, якою через усе місто проходить дорога Єдності М-30 «Стрий-Ізварине» з північного заходу на південний схід, з лівого на правий берег річки Вовчої.

Будуємо Україну разом!

«Автомагістраль-Південь» розпочала другий етап будівництва автошляху Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка». Наразі це найбільший та наймасштабніший інфраструктурний проєкт в Україні та є одним із головних об’єктів президентської програми «Велике будівництво».
🌉Спорудження швидкісної траси проводиться на ділянці від каналу Дніпро-Донбас до межі з Полтавською областю. Протяжність ділянки будівництва складає майже 30 км.
Через складність рельєфу під час спорудження траси обсяг земляних робіт сягне більше 5 млн кубічних метрів.
👉На трасі буде побудовано 14 штучних споруд, зокрема: проїзди для сільськогосподарської техніки, монолітні тунелі для сполучення місцевих населених пунктів, дворівневі транспортні розв’язки і шляхопроводи.
Найскладніший етап проєкту – будівництво майже 600-метрової естакади через витки річки Оріль у заповідній зоні за унікальною для України технологією поздовжнього насуву та постнапруження. Досі цю технологію в нашій державі не застосовували у таких масштабах.
Як триває будівництво мегапроєкту – ви можете побачити у нашому сюжеті.
Будуємо Україну разом!

Капітальний ремонт важливої транспортної артерії Київщини – траси Н-01 виходить на фінішний етап – на об’єкті розпочалися роботи з влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА).

Відновлення автошляху стартувало на початку червня на відрізку км 52+935 – км 65+900 від села Григорівка до села Леонівка протяжністю 13 км.

За цей час було виконано значний комплекс дорожніх робіт:

  • фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
  • розширення та посилення дороги до нормативних параметрів, передбачених для дороги II-ї категорії;
  • влаштування укріпленого шару дорожньої основи;
  • влаштування нижнього шару покриття з крупнозернистого асфальтобетону.

На даний момент спеціалісти компанії виконують наступні роботи:

  • влаштування верхнього шару покриття із ЩМА;
  • будівництво підземного пішохідного переходу в селі Григорівка;
  • будівництво підпірної стінки в селі Григорівка;
  • відновлення двох мостів та двох водопропускних труб;
  • облаштування автобусних зупинок, примикань та з’їздів;
  • влаштування відкритої системи поверхневого водовідведення;
  • влаштування тротуарів.

У місцях поширення дороги наші бригади збільшили ширину дорожнього полотна на 2,5 м з кожного боку траси для влаштування зупинкових смуг на узбіччі. Для цього в місцях поширення, окрім основного ремонтного конструктиву було виконано комплекс земляних робіт та влаштовано додаткові шари дорожньої основи.

ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:

  • встановлення бар’єрного огородження;
  • встановлення нових дорожніх знаків;
  • нанесення дорожньої розмітки.

ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:

  • 110 працівників;
  • 65 одиниць спецтехніки.

ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:

  • Осінь 2021 року.

Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.

ДОВІДКОВО:

Траса Н-01 «Київ – Знам’янка» – важливий транспортний вузол, який проходить територією Київської, Черкаської та Кіровоградської областей.

У Київській області дорогу капітально не ремонтували з 1980-х років. Відновлений автошлях дозволить поєднати якісною дорогою великі районні центри Київщини – Обухів та Кагарлик.

Будуємо Україну разом!

«Автомагістраль-Південь» розпочала новий проєкт у Запорізькій області – капітальний ремонт траси М-14 «Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (напрямок на м. Таганрог)».

Ремонт передбачає відновлення траси на трьох ділянках від км 412+971 до км 442+731 загальною протяжність майже 30 км.

Наразі дорожні бригади компанії на ділянці км 428+343 – км 442+831, від міста Мелітополь в напрямку до межі з Херсонською областю, у цілодобовому режимі виконують наступні роботи:

  • фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
  • локальна заміна та посилення місць слабкої дорожньої основи та перезволоженого земляного полотна;
  • влаштування шару дорожньої основи зі щебеневої суміші, обробленої комплексним в’яжучим (СФОВ);
  • влаштування нижнього шару із крупнозернистого асфальтобетону;
  • влаштування бортового каменю;
  • влаштування перехідно-швидкісних смуг.

Незабаром на ділянці розпочнуться роботи з влаштування прикрайкових водовідвідних лотків та водоскидів, а також досипання узбіч ґрунтом.

ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:

  • влаштування верхнього шару зі щебенево-мастикового асфальтобетону;
  • влаштування освітлення вздовж автошляху;
  • облаштування автобусних зупинок;
  • ремонт мосту довжиною 60 м на км 438+975;
  • влаштування тротуарів;
  • відновлення майданчика для відпочинку;
  • ремонт та відновлення водопропускних труб.

ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:

  • 160 працівників;
  • 70 одиниць спецтехніки.

ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:

  • кінець 2021 року.

ДОВІДКОВО:

Траса М-14 – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 634,8 км. Автотраса є важливим транспортним коридором, який поєднує між собою південні регіони України. Проходить територією Одеської, Миколаївської, Херсонської, Запорізької та Донецької областей.

Будуємо Україну разом!