Новини
Відтепер вантажівки можуть не накопичуватись вздовж траси Одеса-Рені, а зручно та комфортно, не заважаючи проїзду транспорту, розміщуватись на паркінгу площею майже 2 гектари.
Конструктив покриття майданчика складається з двох шарів ЩПС. Зараз цього цілком достатньо. В майбутньому можливе влаштування асфальтобетонного покриття.
Варто зауважити, що на даний час траса М-15 Одеса-Рені піддається дійсно екстремальним, понаднормативним навантаженням.
Порти Придунав’я залишаються чи не єдиним «вікном» для експорту українського зерна. У червні Ізмаїл та Рені відвантажили рекордні 1,5 млн. тонн агропродукції. Це майже 40 тисяч великогабаритних автомобілів з максимально допустимою вагою вантажу.
Фактично трасою наразі рухається суцільний караван з вантажівок.
Також варто враховувати, що цього літа «Укравтодор», як зазвичай, не запроваджував сезонні обмеження руху: навіть у спеку вантажний транспорт масою до 40 тонн (а на практиці і більше) може рухатись дорогами країни без обмежень. Внаслідок цього Одеса-Рені вичерпує міжремонтний інтервал в рази швидше, ніж передбачено нормативами, і вимагає дуже ретельного експлуатаційного догляду.
Будівництво паркінгу поруч з Ізмаїлом – частина великої програми зі збільшення логістичного потенціалу західного кордону України. Програма включає розширення під’їзних шляхів, створення місця для відстою транспорту, облаштування супутньої інфраструктури пунктів пропуску. Зокрема, наша компанія бере участь у модернізації ПП «Краківець-Корчова» на кордоні з Польщею та деяких інших пунктів пропуску.
Це основний маршрут, що з’єднує обласний центр з Києвом.
Сьогодні українські порти в Ізмаїлі та Рені працюють з максимальним завантаженням, обсяги перевалки зростають щомісячно.
Кожного року наша компанія організує відпочинок для дітей співробітників на чорноморському узбережжі. Безкоштовні путівки планувалось надавати і в цьому сезоні. Але почалась війна, і бази відпочинку на Чорному морі – тепер лише чергова мішень для російських ракет.
На на Чернігівщині пошкоджено або зруйновано 24 штучні споруди, роботи по відновленню попереду ще дуже багато.
Підготовчі роботи з низки об’єктів вже стартували.
Так, наша компанія почала розбрати завали на місці зруйнованого мосту через Десну біля села Шестовиця (автотраса М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі).
Це доволі велика споруда довжиною приблизно 260 метрів. Прибирання залишків залізобетонних конструкцій дасть можливість запустити процес проектування нового мосту.
На Запоріжжі продовжуємо капітальний ремонт траси М-14 «Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (напрямок на м. Таганрог)» одразу на чотирьох ділянках від км 400+892 до км 442+731.
Відновлення автошляху ми розпочали минулого року від міста Мелітополь у напрямку до межі з Херсонською областю загальною протяжністю майже 42 км.
Торік на трьох ділянках було виконано весь комплекс робіт, зокрема:
фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
влаштування шару дорожньої основи зі щебеневої суміші, обробленої комплексним в’яжучим (СФОВ);
локальна заміна та посилення місць слабкої дорожньої основи та перезволоженого земляного полотна на відрізках км 422+343 – км 428+343 та км 428+343 – км 442+731;
влаштування нижнього шару із крупнозернистого асфальтобетону;
влаштування верхнього шару зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА);
планування відкосів;
укріплення узбіччя;
влаштування острівців безпеки;
влаштування перехідно-швидкісних смуг;
влаштування кюветів;
облаштування автобусних зупинок;
видалення чагарників та дрібнолісся уздовж автошляху.
Наразі на цих ділянках тривають супутні роботи:
влаштування водоскидів;
розчищення та відновлення водопропускних труб;
встановлення бар’єрного огородження;
комплекс земляних робіт;
досипка узбіччя ґрунтом.
Проєктом також передбачені роботи зі встановлення дорожніх знаків, ремонт мосту довжиною 60 м на км 438+975, влаштування пересічень, примикань, нанесення дорожньої розмітки.
На четвертій ділянці км 400+892 – км 413+292 протяжністю 12,4 км минулого року нами було відновлено майже 2 км дорожнього покриття, а у цьому році ми виконаємо вже повний комплекс дорожньо-будівельних робіт на всій ділянці.
Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ДОВІДКОВО:
Траса М-14 – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 634,8 км. Автотраса є важливим транспортним коридором, який поєднує між собою південні регіони України. Проходить територією Одеської, Миколаївської, Херсонської, Запорізької та Донецької областей.
Будуємо Україну разом!