На Дніпропетровщині триває масштабна кампанія з експлуатаційного відновлення автошляхів!
Дніпропетровська область – ключовий транзитний регіон країни. Місцева дорожня мережа тримає забезпечення прифронтових районів Донеччині, Запоріжжя, Харківщини.
Стан дорожнього покриття – це безпека. Під час війни ця проста істина має ще більшу вагу.
Чи вчасно отримають військові підрозділи боєприпаси, чи встигне «швидка» евакуювати важко пораненого? Відповідь в значній мірі залежить від стану доріг транзитних та прифронтових районів.
На жаль, після зими на дорогах Дніпропетровщини значні руйнування покриття.
Наша компанія відповідає за експлуатаційне утримання майже 3-х тисяч кілометрів автошляхів регіону. Роботи з ямкового ремонту тривають в регіоні фактично безперервно. Але у квітні ремонтну програму значно активізовано.
Наразі у регіоні працює до 10 ремонтних бригад. Пріоритет транзитним міжнародним напрямкам, таким як Н-31 Київ-Дніпро, Н-08 Дніпро-Запоріжжя, М-18 Харків — Сімферополь. А також «дорогам життя», по яким здійснюється військове забезпечення.
Руйнування великі, тому ямковий ремонт є неефективним. Більшу частину ремонтуємо картами.
Технологія варіюється в залежності від характеру та площі пошкоджень. Фрезеруємо і влаштовуємо шар асфальтобетону, або фрезеруємо, додаємо ЩПС і тоді вже влаштовуємо асфальтобетон.
Хоча ремонт аварійний – якість виконання не поступається середньому поточному ремонту.
Обов’язково присутня лабораторія, проводиться щоденний контроль якості матеріалів, правильності ущільнення нижніх шарів дорожньої основи.
В місцях укладання карт проводимо кріплення узбіч відфрезерованим матеріалом! Після проведення робіт підбиваються кромки, плануються узбіччя. Тобто робиться все можливе, щоб на відновлені ділянки довелося повертатися не скоро.
Окрім відновлення покриття наші бригади виконують також всі інші «весняні» експлуатаційні роботи – замінюють «зимові» дорожні знаки, наносять розмітку, ремонтують огородження, наводять лад на зупинках громадського транспорту.