Будуємо транзитне транспортне кільце навколо Львова
На Львівщині продовжуємо відновлення автомобільної дороги Т-14-25 «Миколаїв – Городок – Жовква – Кам’янка-Бузька – Бібрка». Цей автошлях згодом стане транзитним кільцем навколо Львова, що дозволить суттєво розвантажити об’їзну дорогу міста та скоротити шлях для транзитного вантажного автотранспорту з Волинської, Закарпатської, Івано-Франківської, Рівненської та Тернопільської областей до міжнародних пунктів пропуску “Шегині”, “Краковець”, “Грушів”, “Рава-Руська” на західному кордоні. Відновлена дорога також матиме велике значення для розвитку економіки регіону, адже з’єднає між собою населені пункти об’єднаних територіальних громад у восьми районах Львівщини.
З початку поточного року «Автомагістраль-Південь» активними темпами проводить дорожньо-будівельні роботи на трьох ділянках автошляху Т-14-25, що розташовані на відрізку від м. Миколаїв до м. Городок. На ділянках дороги км 0+000 – км 12+000 та км 24+500 – км 34+000 виконуємо капітальний ремонт, а на км 34+000 до км 40+738 – реконструкцію.
На першій ділянці капітального ремонту завершили фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття на відрізку дороги км 3+700 – км 9+660. У селі Ричагів виконали основний комплекс робіт з влаштування дощової каналізації. У напрямку початку траси поблизу села Вербіж проводимо роботи з поширення проїзної частини: відсипаємо додатковий шар дорожньої основи з піску товщиною 24 см та влаштовуємо нижній шар основи зі щебенево-піщаної суміші С-5 товщиною 15 см. Наприкінці минулого тижня на цій ділянці розпочато роботи зі влаштування верхнього шару основи із щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом, а також влаштування нижнього шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону товщиною 10 см. Окрім відновлення дорожнього покриття, також виконуємо перебудову двох аварійних мостів через річки Щирка та Зубра.
На ділянці капітального ремонту км 24+500 – км 34+000 – основний комплекс робіт з влаштування дощової каналізації та поширення дороги було виконано ще торік. Тому тут наразі лише виконуємо роботи з влаштування тротуарів та перед початком асфальтобетонних робіт проводимо монтаж водоприймальних решіток та бортових каменів. Уже наприкінці місяця тут розпочнеться влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону.
На третій ділянці, що передбачає реконструкцію дороги, більший обсяг робіт було виконано також ще минулого року. Тому 2020-го нам залишались роботи з будівництва кільцевої розв’язки на перетині з дорогою Н-13 «Львів-Самбір-Ужгород», укладання верхнього шару покриття на решті протяжності ділянки, а також влаштувати тротуари в межах населених пунктів та виконати роботи з облаштування та безпеки дорожнього руху. Наразі ми вже виконали роботи з монтажу бортового каменю, встановлення поребриків і влаштування покриття тротуарів із фігурних елементів мощення (ФЕМ) у місті Городок та селі Черляни. Тут встановлено 1526 пог. м нових бордюрів та 1458 пог. м поребриків, а також виконано 1544 кв м. покриття із ФЕМ на тротуарах.
Початок робіт із будівництва кільцевої розв’язки на перетині з а/д Н-13 заплановано на початок травня.
До виконання дорожньо-будівельних робіт на об’єкті задіяно понад 60 працівників та 40 одиниць техніки.
До кінця поточного року передбачено завершення робіт на всіх трьох ділянках, що дозволить поєднати між собою а/д М-06 «Київ-Чоп», а/д Н-13 «Львів-Самбір-Ужгород» та а/д М-11 «Львів-Шегині» в межах першого етапу реалізації проекту транзитного транспортного кільця навколо Львова.