Новини





ЯК ВІДБУВАЮТЬСЯ ЗАКУПІВЛІ:





На залишки існуючого дорожнього покриття влаштовуємо шар щебенево-піщаної суміші та шар асфальтобетону.

Ремонт прифронтових автошляхів стає все більш небезпечним. Російські БПЛА активно полюють на техніку та людей.
В кінці минулого тижня наша бригада працювала на одній з автодоріг у напрямку Покровська. До лінії фронту приблизно 10 км. На дорозі тримається логістика українських військ, це також важливий евакуаційний маршрут.


Робота практично в бойових умовах пов’язана не лише з безпекою працівників.
Обслуговування прифронтових доріг – це ризик пошкодження та постійна евакуація спеціалізованої техніки. Значні додаткові витрати повністю лягають на плечі підрядника. Тож є не допустимими, пропозиції, ставити знак рівності між умовами та розцінками на утримання доріг в тилових та прифронтових регіонах.


Ремонтуємо військові та евакуаційні маршрути, які прямують на Харківщину, Запоріжжя, Донеччину.

Розпочата програма передбачає ремонт десятків кілометрів ділянок автошляхів важливих для військової логістики.
Загалом у Дніпропетровській області компанія експлуатує понад 3 тисячі кілометрів доріг.
Три роки війни. Для «Автомагістраль-Південь» це три роки напруженої роботи над десятками проєктів, кожен з яких посилював стійкість та обороноздатність країни!
Ми будували об’єкти захисту енергетики та об’єкти Військово-Повітряних сил України. Відновлювали стратегічно важливу транспортну та критичну інфраструктуру. Зводили фортифікації та лінії оборони.

Унікальність фортифікацій від «Автомагістраль-Південь» – повний захист від FPV-дронів на всій лінії оборони!
Всі переходи між вогневими позиціями перекриті зверху – це надійно укріплені та замасковані тунелі.
Багато кілометрів таких захищених тунелів з’єднують вогневі споруди (ВС), уніфіковані фортифікаційні споруди (УФС) та командно-спостережні пункти (КСП).

Важливо! «Автомагістраль-Південь» завчасно інвестувала власні кошти у виробництво металевих та бетонних конструкцій, з яких монтувалась лінія оборони. Не прояви наша компанія ініціативу, завершити будівництво у настільки стислі терміни було б фізично неможливо!
Цей факт засвідчує, що наша компанія є більше ніж підрядником – ми справжній відповідальний партнер, який завжди допоможе, якщо йдеться про інтереси держави та країни!



Капітальний ремонт передбачає заміну дорожньої основи та часткове розширення дороги. Тож відповідно проєкту, обсяг потрібної для будівництва щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом, складає 312 тис тонн!
У компанії вже є промислова база на Львівщині у місті Жвирка. Звідти плануємо доставляти на об’єкт асфальтобетонну суміш.



Процесом підготовчих робіт фахівці задоволені!

Це основний маршрут з Києва на Варшаву, який є частиною Транс’європейської транспортної мережі (TEN-T). Довжина нашої ділянки ремонту (від с. Воля-Висоцька до ПП) – 33,4 км.
Ще до війни ЄБРР провів аудит безпеки дорожнього руху, аналіз економічної доцільності, екологічну та соціальну оцінку. У 2020 році між Україною та банком була підписана угода про фінансування низки проєктів, серед яких і капремонт М-09.
Під час війни проєкт став ще більш актуальним – навантаження на автодорогу збільшилось, стан покриття погіршився.
Проєкт передбачає:






Термін реалізації проєкту – два роки.
Прем’єр-міністр Молдови Дорін Речан відвідав будівництво обходу міста Вулканешти та переконався, що проєкт реалізується за графіком та навіть швидше!
«Реалізація проєкту сприятиме зменшенню заторів у місті Вулканешти, підвищенню безпеки дорожнього руху та стимулюванню економічного розвитку південного регіону Молдови, включаючи покращення сполучення з портом Джурджулешти», – заявив прем’єр-міністр.

Проєкт фінансується Європейським банком реконструкції та розвитку. Проте, за словами голови Уряду, Молдова уважно контролює хід виконання та якість робіт на відповідність високим стандартам.
Влада країни задоволена роботою компанії, яка не просто реалізує вже другий великий інфраструктурний проєкт, але й розмістили поруч з Вулканешти власну виробничу базу.
Зазначимо, що завдяки виходу «Автомагістраль-Південь» на ринок Молдови у країни з’явиться не лише сучасна інфраструктура. Наша компанія вперше застосувала низку сучасних технологій, навчає місцевих фахівців та робітників, тож відбувається безцінний обмін досвідом, який збільшує кількість висококласних спеціалістів та створює для країни додаткові робочі місця.



Об’єкт поділяється на дві частини.



На об’єкті працює понад 120 співробітників та 50 одиниць спеціалізованої будівельної техніки.



На дорогах, які не мають асфальтобетонного покриття, влаштовуємо вирівнюючий шар щебенево-піщаної суміші.
Роботи виконуються в районах, де вже активно працюють ворожі БПЛА. Будь-яка військова або будівельна техніка стає мішенню для удару з повітря. До деяких наших ділянок може діставати навіть далекобійна артилерія.
Тож нашим трьом бригадам доводиться зважати на фактор постійної небезпеки.
Загалом на Сумщині «Автомагістраль-Південь» обслуговує понад 400 кілометрів автошляхів. Компанія активно залучена і в програму з будівництва ліній оборони.

Ремонтуємо військові та евакуаційні маршрути, які прямують з Дніпропетровщини на Харківщину, Запоріжжя, Донеччину.




Розпочата програма передбачає ремонт десятків кілометрів різних автошляхів.
Загалом у Дніпропетровській області компанія експлуатує понад 3 тисячі кілометрів доріг.

Виявляти та вчасно знищувати штурмові групи противника вдається завдяки нашим розвідникам.
Але для цього їм потрібні дрони. Сотні дронів.
«Автомагістраль-Південь» передала бригаді чергову велику партію допомоги, яка включає БПЛА з тепловізорами, які дають можливість бачити переміщення ворога вночі.
У допомогу увійшли планшети та ноутбуки. Від себе особисто керівництво компанії подарувало підрозділу два пікапи.

ДОВІДКОВО:
З початку війни «Автомагістраль-Південь» вже допомогла ЗСУ на понад 500 мільйонів гривень. Компанія взяла шефство над деякими підрозділами, зокрема, розвідниками 28-ої ОМБр ім. Лицарів Зимового Походу.


Надалі буде зведено міст через річку Інгулець для проходження трубопроводу і спеціальні камери. Навесні відновимо ґрунтовий покрив.

Корпоративна програма соціальної відповідальності: «Автомагістраль-Південь» допомагає дитячій баскетбольній команді з Яготина.


Зазвичай у регіонах присутності компанія реалізує важливі для місцевих мешканців соціальні ініціативи. Наприклад, підтримуємо освітні та медичні установи.

Є тренерський склад, але не завжди вистачає коштів для підтримки юнацьких команд.
Компанія замовила форму для місцевої дитячої баскетбольної команди, допомагає з транспортом.


Коли ми починали, фронт знаходився на значній відстані. Тепер до району бойових дій приблизно 8 кілометрів.

Обидва доставлені в одну з лікарень Дніпра. Всі витрати на лікування та реабілітацію компанія взяла на себе.

Жоден з працівників не залишив об’єкт. Всі розуміють, яке значення фортифікації на Покровському напрямі мають для країни.

Це вже другий реалізований об’єкт в рамках проєкту USAID «Економічна підтримка України». В минулому році «Автомагістраль-Південь» також завершила модернізацію пункту пропуску «Чоп-Захонь».
Основні роботи, які виконувались компанією:









Ще до старту проєкту наша компанія вже приймала участь у програмах комплексної реконструкції пунктів пропуску на західному кордоні.


Перед Новим Роком привезли подарунки Центру комплексної реабілітації для дітей та молоді з інвалідністю на столичній Оболоні.
Забезпечили працівників закладу необхідним для роботи в умовах відключення електроенергії.
Маленьким вихованцям передали зимові пледи: у багатьох домівках разом із світлом зникає опалення.
Послуги Центру безкоштовні та доступні для молоді до 35 років. У закладі допомагають як діткам з Києва, так і родинам переселенців.
Для кожного відвідувача Центру команда фахівців розробляє індивідуальну програму реабілітації, яка включає в себе корекційні заняття (з практичним психологом, логопедом, дефектологом, реабілітологом, заняття з фізичної та музичної терапії, масаж), групові розвиваючі гуртки та майстер-класи, дружні зустрічі та проведення масових заходів для сімей, які виховують дитину з інвалідністю.
Підтримуємо Центру вже тривалий час. Закладу постійно потрібна допомога – від засобів гігієни і продуктів харчування до одягу і матеріалів для занять з дітьми.
Поруч із магістральним водогоном Кривого Рогу, «Автомагістраль-Південь» збудує ще одну нитку трубопроводу та вирішить проблему скиду шахтних вод!




Для даних цілей розпочато влаштування 6,6 кілометрів трубопроводу діаметром 1 м.
Одночасно на самому магістральному водогоні компанія вже завершує пуско-налагодження систем автоматичного управління. Система виключає ризик аварійних ситуацій, спричинених людським фактором (помилками операторів).
Практично завершено облаштування бомбосховищ для експлуатуючого водогін персоналу.
«Водогін працює, компанія виконала роботу якісно і вчасно. В рекордні терміни вдалось закупити у виробників та доставити в Україну десятки кілометрів труб. Саме такі труби наразі застосовуються для будівництва водогонів у більшості країн ЄС. Кривий Ріг з водою, ділянки над трубопроводами рекультивовані та вже використовуються аграріями. Тепер вирішимо питання скиду шахтних вод і забезпечимо безперервну роботу водогону протягом всього року», – зазначив генеральний директор «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв.

Кривий Ріг залишився без води у червні 2023 року. Після підриву Каховської ГЕС вода з Дніпра припинила надходити у Південне водосховище, з якого місто забезпечувалось водою.
Найближча до міста вода була у річці Інгулець, але це декілька десятків кілометрів!
«Автомагістраль-Південь» знадобилося лише декілька місяців, щоб у тестовому режимі запустити першу частину водогону, перекинувши води Інгульця до каналу, який наповнює Південне водосховище. На повну потужність водогін запрацював на початку літа 2024 року.
Водогін у цифрах:







