Новини






Це основний маршрут з Києва на Варшаву, який є частиною Транс’європейської транспортної мережі (TEN-T). Довжина нашої ділянки ремонту (від с. Воля-Висоцька до ПП) – 33,4 км.
Ще до війни ЄБРР провів аудит безпеки дорожнього руху, аналіз економічної доцільності, екологічну та соціальну оцінку. У 2020 році між Україною та банком була підписана угода про фінансування низки проєктів, серед яких і капремонт М-09.
Під час війни проєкт став ще більш актуальним – навантаження на автодорогу збільшилось, стан покриття погіршився.
Що передбачає проєкт:







Проєкти типові, але з мешканцями погоджується розміщення будинків на ділянці.
Працювати у вже існуючий забудові значно складніше ніж зводити новий об’єкт у чистому полі. Але роботи впевнено просуваються вперед.


ДОВІДКОВО:
Посад-Покровське розташоване за 35 кілометрів від Херсона, майже на межі з Миколаївською областю. У перші дні російського вторгнення село було окуповане.
17 березня 2022 року населений пункт був звільнений героїчною 28-мою ОМБР імені лицарів Зимового походу.
Це та сама бригада, якій «Автомагістраль-Південь» постійно допомагає транспортом та дронами!

Російська армія перетворила Посад-Покровське в руїну.
Навесні 2023 року була презентована програма відновлення села. Шведська служба цивільного захисту надала модульні будинки. Планувалось відновити електропостачання та водопостачання, капітально відремонтувати дороги.
Але, врешті-решт, договір з підрядниками розірвали.
Цього року концепцію проєкту переглянули. Запрошені потужні та надійні підрядники.

Проєкт складається з трьох частин.
1. Капітальний ремонт 22 будинків – покрівля, фасади, утеплення та фарбування зовнішніх стін, заміна вікон, облаштування паркану і благоустрій, розведення комунікацій, внутрішні роботи.
2. Будівництво 79 нових будинків площею від 50 до 120 м2. (в залежності від площі зруйнованого житла). Будинки «під ключ», окрім меблів.
3. Відновлення дорожньої мережі – влаштування нового асфальтобетонного покриття, тротуарів, освітлення, тощо.
На URC2025 у Римі «Автомагістраль-Південь» підписала меморандум про співпрацю з італійським гігантом Webuild!
«Автомагістраль-Південь» обрана італійською стороною у якості стратегічного партнера з відновлення України!


«Автомагістраль-Південь» співпрацює з Webuild з 2023 року. В Румунії наші компанії спільно приймають участь у тендерах на будівництві інфраструктури. Італійські партнери займають приблизно 10% місцевого ринку – один з найбільш знакових проєктів Webuild в Румунії – новий міст через Дунай.



«Італія готова допомагати Україні в реалізації великих інфраструктурних проєктів шляхом кооперації між провідними українськими та італійськими компаніями. Італійські колеги мали змогу оцінити нашу роботу в Румунії та інших країнах, обравши саме нашу компанію у якості стратегічного партнера. Підписання меморандумів є свідченням довіри до «Автомагістраль-Південь» з боку міжнародних партнерів України та визнання європейського рівня роботи компанії», – заявив генеральний директор «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв.
Ворог концентрує сили на кордоні Дніпропетровської області. Критично важливо забезпечити логістику до прифронтової зони – евакуацію населення, доставку військових та гуманітарних вантажів.


Ремонтні роботи комбіновані в залежності від стану кожного відрізку – починаючи від ямкового ремонту і завершуючи заміною дорожньої основи із влаштуванням шару ЩПС з додаванням цементу та двох шарів асфальтобетону. На деяких ділянках виконується укріплення узбіччя відфрезерованим матеріалом.
Наразі працюють дві великих асфальтоукладальні ланки з фрезами, асфальтоукладачами та іншою технікою, а також три бригади з ямкового ремонту.
Асфальтобетонні суміші та ЩПС доставляються з власних виробництв компанії на Дніпропетровщині.

Найбільші складнощі це наближення фронту – до деяких ділянок вже дістають fpv-дрони, а також дефіцит кваліфікованих працівників.
Втім, компанія, як завжди, виконає задачу вчасно та якісно. Ремонтні роботи заплановано завершити в серпні.
За час війни «Автомагістраль-Південь» відбудувала понад 30 мостів у Київській, Чернігівській, Сумській, Харківський, Херсонській та Миколаївській областях.

Наразі працюємо над відновленням ще одного 300-метрового мосту в одному з деокупованих регіонів.
Міст підірвали на початку війни, запобігши подальшому просуванню російських орд.
На відстані 50 кілометрів інших мостів немає, тож на початку минулого року, неподалік, компанія змонтувала тимчасовий мостовий перехід з металевих конструкцій.
Втім, тимчасовий перехід має обмеження по вазі та непристосований до значного трафіку.
З квітня цього року «Автомагістраль-Південь» почала роботу з відновлення зруйнованої 96-метрової частини основного мосту.
Фактично нам довелось будувати новий міст, починаючи із влаштування буронабивних паль, 15-метрових опор, ригелів, тощо.
На даний час триває підготовка до заливки монолітної плити – влаштування плит опалубки та армування.

Плануємо вже у жовтні відкрити рух!
Лише уявіть – компанії знадобилось лише півроку на відбудову величезного мосту!
«Автомагістраль-Південь» – це справжня сила українського відновлення, а отже і сила нашого спротиву.
Інформація про загальну кількість облаштованих опорних пунктів, протяжність та місце розташування, є закритою. Проте про масштабність проєкту можуть свідчити величезні обсяги робіт та використаних матеріалів.








Загалом сума завданої компанії шкоди перевищує 50 млн грн., яка жодним чином не компенсується.


Згадуючи важкі втрати та значні витрати компанії, ми в жодному разі не намагаємось нікому докоряти, а акцентуємо увагу на тому, що саме “Автомагістраль-Південь” змогла надати необхідну допомогу Збройним силам вчасно та якісно, виконавши поставлену військовим командуванням надскладну та надважливу задачу.
Але суспільство має знати, що «Автомагістраль-Південь» це один з небагатьох великих підрядників, який без вагань погодився виконувати подібні важливі для нашої країни проєкти, чого б це компанії не вартувало!
Переслідування “Автомагістраль-Південь”, безпідставні звинувачення, які тримаються на нікчемних, притягнутих за вуха “експертизах”, це ганьба і зневага до всього українського бізнесу, який готовий йти на жертви заради інтересів країни.
Спеціально для «Економічної правди» Валерій Вакарчук просто і чітко обгрунтував позицію компанії щодо закупівлі труб для магістрального водогону «Інгулець-Південне водосховище».
Основні тези:










Передали Державній прикордонній службі три ґрунтові котки, призначені для ущільнення ґрунтової поверхні.

Але у ДПСУ не вистачає спеціалізованої техніки.
«Автомагістраль-Південь» відгукнулась на запит і з технікою прикордонникам допомогла.
Ворог може скільки завгодно мріяти про нашу Одесу, але Одещина була, є і залишиться українською.

Як би не було складно, не втомлюємось допомагати нашим воїнам!
Команда починає переїзд на новий великий проєкт Орад-Арадя!


Ділянка ремонту 21 км.






Техніка та команда направляються на місце будівництва нової міжнародної автотраси Арад-Орадя. Минулого місяця наша компанія підписала контракт на реалізацію цього проєкту.
В рамках спільної ініціативи учасників ринку «Автомагістраль-Південь» продовжує закуповувати та передавати військовим маневрений транспорт.
Зона бойових дій наразі повністю контролюється дронами. Переміщуватись потрібно швидко та непомітно. Будь-який автотранспорт миттєво стає мішенню для ударних БПЛА.
Тож такий транспорт як мотоцикли та квадроцикли сьогодні є максимально затребуваним у війську.
Навесні цього року «Автомагістраль-Південь» вже передавала ЗСУ велику партію квадроциклів. Машинки застосовуються для евакуації поранених і доставці боєкомплекту, організації швидких штурмових дій.

Як би не було складно, не втомлюємось допомагати нашим воїнам!
Вигляд розвʼязки у Віті-Поштовій змінюється на очах: в минулі вихідні влаштували верхній шар асфальтобетону на перехідно-швидкісних смугах!










Вперше будівництво стартувало ще у 2021 році. Кошти надали Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) та Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР).
Підрядником обрали компанію з Азербайджану. Після початку вторгнення підрядник покинув об’єкт, але донорське фінансування не припинялось. Потреба у розв’язці також актуальна, на перехресті постійно виникають ДТП.


Трубопровід перетинає річку Інгулець, тож виникла потреба побудувати мостову споруду.


На прогоні встановлено 90-метрову металеву трубу діаметром 1420 мм. Це фактично футляр для основної металевої труби діаметром 1000 мм.

Вже майже 50 років на Кривбасі у ставок-накопичувач (балка Свистунова) скидаються високомінералізовані шахтні води. Щороку – близько 13 млн м куб. Накопичувач перебуває в аварійному стані і його спроможність безпечної акумуляції шахтних вод наближається до критичної.
Раз на рік приймається рішення про скид шахтних вод з балки Свистунова у річку Інгулець.
З минулого року Кривий Ріг перейшов на живлення водою з річки Інгулець через новий водогін, побудований «Автомагістраль-Південь».
Точка скиду шахтних вод через старий бетонний трубопровід знаходиться вище по течії ніж водозабір нового водогону, що створює ризик забруднення води, яку споживає місто.
«Автомагістраль-Південь» вирішила дану проблему збудувавши новий трубопровід для скиду шахтних вод.
На трасі М-09 між Львовом та ПП «Рава-Руська – Гребенне» завершується комплекс підготовчих робіт.


У найближчих планах влаштування водопропускних труб та дощової каналізації в межах населених пунктів, а також початок робіт з поширення проїзної частини.
Проєктом передбачений величезний обсяг бетонних робіт (10 тис.м3) – мости, дощова каналізація, прикромкові лотки, тощо. Тож на об’їзній міста Жовква, на додаток до ґрунтозмішувальної установки, розпочалось влаштування фундаментів бетонного заводу. Наша компанія хоче бути впевнена у тому, що якість бетону відповідатиме найвищим стандартам.

Це основний маршрут з Києва на Варшаву, який є частиною Транс’європейської транспортної мережі (TEN-T). Довжина нашої ділянки ремонту (від с. Воля-Висоцька до ПП) – 33,4 км.
Ще до війни ЄБРР провів аудит безпеки дорожнього руху, аналіз економічної доцільності, екологічну та соціальну оцінку. У 2020 році між Україною та банком була підписана угода про фінансування низки проєктів, серед яких і капремонт М-09.
Під час війни проєкт став ще більш актуальним – навантаження на автодорогу збільшилось, стан покриття погіршився.
Що передбачає проєкт:






Термін реалізації проєкту – два роки.
Пріоритет військовим та евакуаційним маршрутам, без яких не можливе забезпечення ЗСУ.


