Новини

✅Поширення дороги (додається третя смуга).
✅Демонтаж аварійних конструкцій та влаштування буронабивних паль на мостових переходах
✅Влаштування об’їздів навколо розібраних мостів
✅Перевлаштування дощової каналізації
✅Будівництво кільцевої розв’язки
Нагадаємо, «Автомагістраль-Південь» починає капітальний ремонт автотраси М-09 на ділянці між Львовом та пунктом пропуску «Рава-Руська – Гребенне».
Це основний маршрут з Києва на Варшаву, який є частиною Транс’європейської транспортної мережі (TEN-T). Довжина нашої ділянки ремонту (від с. Воля-Висоцька до ПП) – 33,4 км.
Ще до війни ЄБРР провів аудит безпеки дорожнього руху, аналіз економічної доцільності, екологічну та соціальну оцінку. У 2020 році між Україною та банком була підписана угода про фінансування низки проєктів, серед яких і капремонт М-09.
Під час війни проєкт став ще більш актуальним – навантаження на автодорогу збільшилось, стан покриття погіршився.
Що передбачає проєкт:
✅За межами населених пунктів дорога розширюється, додається ще одна смуга руху;
✅З обох сторін біля зупинок транспорту, перехрестів, примикань, додаються перехідно-швидкісні смуги;
✅Повністю замінюється дорожня основа, влаштовується нове покриття з трьох шарів асфальтобетону;
✅Демонтуються та перебудовуються 6 мостів, більшість з яких перебуває в аварійному стані; 4 мости замінюються на бетонні труби, створюється кільцева розв’язка;
✅Влаштовується система водовідведення (та очищення) дощової води. Наразі її взагалі немає.
✅Влаштовуються тротуари, велодоріжки, шу
‍♂️Більшість об’єктів вже в роботі: влаштовуються фундаменти, зводяться стіни з газобетону.
Проєкти типові, але з мешканцями погоджується розміщення будинків на ділянці.
Працювати у вже існуючий забудові значно складніше ніж зводити новий об’єкт у чистому полі. Але роботи впевнено просуваються вперед.
❗️Одноповерховий будиночок не міст, і не шляхопровід. Але до якості виконання робіт компанія як завжди ставиться з максимальною увагою.
Дотримання всіх вимог та нормативів – звичка, яка вихована у наших працівників роками роботи в дорожньому будівництві.
ДОВІДКОВО:
Посад-Покровське розташоване за 35 кілометрів від Херсона, майже на межі з Миколаївською областю. У перші дні російського вторгнення село було окуповане.
17 березня 2022 року населений пункт був звільнений героїчною 28-мою ОМБР імені лицарів Зимового походу.
Це та сама бригада, якій «Автомагістраль-Південь» постійно допомагає транспортом та дронами!
❌ 8 місяців після звільнення село перебувало під постійними обстрілами та було майже вщент зруйноване. Школа, дитячий садок на 250 діток, будинок культури, «Салон краси», ринок, агропідприємства, сотні житлових будинків – не вцілило нічого.
Російська армія перетворила Посад-Покровське в руїну.
Навесні 2023 року була презентована програма відновлення села. Шведська служба цивільного захисту надала модульні будинки. Планувалось відновити електропостачання та водопостачання, капітально відремонтувати дороги.
Але, врешті-решт, договір з підрядниками розірвали.
Цього року концепцію проєкту переглянули. Запрошені потужні та надійні підрядники.
❗️Наша компанія погодилась взяти на себе відповідальність за значну частину проєкту відновлення села. Коли держава нас просить, ми завжди готові допомогти.
Проєкт складається з трьох частин.
1. Капітальний ремонт 22 будинків – покрівля, фасади, утеплення та фарбування зовнішніх стін, заміна вікон, облаштування паркану і благоустрій, розведення комунікацій, внутрішні роботи.
2. Будівництво 79 нових будинків площею від 50 до 120 м2. (в залежності від площі зруйнованого житла). Будинки «під ключ», окрім меблів.
3. Відновлення дорожньої мережі – влаштування нового асфальтобетонного покриття, тротуарів, освітлення, тощо.
На URC2025 у Римі «Автомагістраль-Південь» підписала меморандум про співпрацю з італійським гігантом Webuild!
«Автомагістраль-Південь» обрана італійською стороною у якості стратегічного партнера з відновлення України!
❗️Ми єдина українська компанія, яка представляла будівельну галузь країни на Форумі відновлення у Римі. На полях заходу представники «Автомагістраль-Південь» в присутності віце-прем’єр-міністра Олексія Кулеби, міністра закордонних справ Італії Antonio Tajani, голови Державного агентства відновлення Сергія Сухомлина підписали два меморандуми з провідним італійським концерном з будівництва інфраструктури Webuild.
✅Меморандуми передбачають співпрацю у реалізації великих інфраструктурних проєктів у різних регіонах України. Міжнародні партнери залучають фінансування, забезпечують проєктування, супровід, надають технології – «Автомагістраль-Південь» забезпечує реалізацію.
«Автомагістраль-Південь» співпрацює з Webuild з 2023 року. В Румунії наші компанії спільно приймають участь у тендерах на будівництві інфраструктури. Італійські партнери займають приблизно 10% місцевого ринку – один з найбільш знакових проєктів Webuild в Румунії – новий міст через Дунай.
Webuild працює по всьому світу – від Катару до Каліфорнії. Портфель замовлень компанії за 2024 склав 63 млрд євро, чисельність працівників досягла 93 тисяч.
Ще один меморандум підписаний «Автомагістраль-Південь» з провідною італійською інжиніринговою компанією Technital, яка проєктує об’єкти та супроводжує будівництво інфраструктури у різних країнах світу.
«Італія готова допомагати Україні в реалізації великих інфраструктурних проєктів шляхом кооперації між провідними українськими та італійськими компаніями. Італійські колеги мали змогу оцінити нашу роботу в Румунії та інших країнах, обравши саме нашу компанію у якості стратегічного партнера. Підписання меморандумів є свідченням довіри до «Автомагістраль-Південь» з боку міжнародних партнерів України та визнання європейського рівня роботи компанії», – заявив генеральний директор «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв.
Ворог концентрує сили на кордоні Дніпропетровської області. Критично важливо забезпечити логістику до прифронтової зони – евакуацію населення, доставку військових та гуманітарних вантажів.
❌Багато важливих автошляхів регіону не встигли відновити під час «Великого будівництва». За три роки війни деякі ділянки доріг остаточно зруйновані. Пересування багатьма відрізками вкрай ускладнено. Водіям доводиться рухатись з мінімальною швидкістю.
«Автомагістраль-Південь» розпочала відновлення шести ключових напрямів.
Ремонтні роботи комбіновані в залежності від стану кожного відрізку – починаючи від ямкового ремонту і завершуючи заміною дорожньої основи із влаштуванням шару ЩПС з додаванням цементу та двох шарів асфальтобетону. На деяких ділянках виконується укріплення узбіччя відфрезерованим матеріалом.
Наразі працюють дві великих асфальтоукладальні ланки з фрезами, асфальтоукладачами та іншою технікою, а також три бригади з ямкового ремонту.
Асфальтобетонні суміші та ЩПС доставляються з власних виробництв компанії на Дніпропетровщині.
‍♂️Задіяно понад 180 працівників та десятки одиниць техніки.
Найбільші складнощі це наближення фронту – до деяких ділянок вже дістають fpv-дрони, а також дефіцит кваліфікованих працівників.
Втім, компанія, як завжди, виконає задачу вчасно та якісно. Ремонтні роботи заплановано завершити в серпні.
За час війни «Автомагістраль-Південь» відбудувала понад 30 мостів у Київській, Чернігівській, Сумській, Харківський, Херсонській та Миколаївській областях.
Завдяки компанії Україна змогла швидко відновити основні логістичні маршрути, якими із західних кордонів у східні та південні регіони постачається все необхідне.
Наразі працюємо над відновленням ще одного 300-метрового мосту в одному з деокупованих регіонів.
Міст підірвали на початку війни, запобігши подальшому просуванню російських орд.
На відстані 50 кілометрів інших мостів немає, тож на початку минулого року, неподалік, компанія змонтувала тимчасовий мостовий перехід з металевих конструкцій.
Втім, тимчасовий перехід має обмеження по вазі та непристосований до значного трафіку.
З квітня цього року «Автомагістраль-Південь» почала роботу з відновлення зруйнованої 96-метрової частини основного мосту.
Фактично нам довелось будувати новий міст, починаючи із влаштування буронабивних паль, 15-метрових опор, ригелів, тощо.
На даний час триває підготовка до заливки монолітної плити – влаштування плит опалубки та армування.
‍♂️На об’єкті працює понад 50 працівників та 10 одиниць техніки.
Плануємо вже у жовтні відкрити рух!
Лише уявіть – компанії знадобилось лише півроку на відбудову величезного мосту!
«Автомагістраль-Південь» – це справжня сила українського відновлення, а отже і сила нашого спротиву.
Інформація про загальну кількість облаштованих опорних пунктів, протяжність та місце розташування, є закритою. Проте про масштабність проєкту можуть свідчити величезні обсяги робіт та використаних матеріалів.
✅З листопада минулого року на Донецькому напрямку компанією доставлено і змонтовано понад 350 надійних залізобетонних споруд: командно-спостережні пункти, вогневі споруди, бліндажі та укриття.
✅Влаштовано понад 1,6 тисяч тонн спеціальних металоконструкцій, використано 600 куб. метрів деревини.
✅Облаштовано майже 13 кілометрів повністю перекритих та захищених від БПЛА ходів сполучення, а також виконано понад 10 кілометрів лінії військово-інженерних загороджень.
✅В роботах приймало участь понад 500 працівників, залучалось понад 100 одиниць спеціальної техніки.
❗️Роботи виконувались під постійними ударами ворога.
‍♂️Напривеликий жаль, при виконанні робіт, двоє працівників «Автомагістраль-Південь» загинули. Десятки наших робітників отримали поранення.
❌Ворожими БПЛА знищено майже десять одиниць техніки компанії. Ще десять одиниць значно пошкоджено – трактори, екскаватори, автокрани, вантажівки, автобуси, технічні автомобілі тощо.
❗️Буквально наприкінці минулого тижня російський Ланцет влучив в наш екскаватор. На щастя, оператору вдалось врятуватись.
Загалом сума завданої компанії шкоди перевищує 50 млн грн., яка жодним чином не компенсується.
❌Умовами контракту також не передбачалась підвищена оплата праці за роботу в умовах бойових дій. Тож “Автомагістраль-Південь” понад півроку з власної кишені здійснює виплату робітникам відповідних премій та надбавок, а також за власний кошт забезпечує лікування поранених працівників чи допомогу родинам загиблих.
❗️Це ще мінімум 50 млн грн., які компанії також не компенсуються.
Згадуючи важкі втрати та значні витрати компанії, ми в жодному разі не намагаємось нікому докоряти, а акцентуємо увагу на тому, що саме “Автомагістраль-Південь” змогла надати необхідну допомогу Збройним силам вчасно та якісно, виконавши поставлену військовим командуванням надскладну та надважливу задачу.
Але суспільство має знати, що «Автомагістраль-Південь» це один з небагатьох великих підрядників, який без вагань погодився виконувати подібні важливі для нашої країни проєкти, чого б це компанії не вартувало!
Переслідування “Автомагістраль-Південь”, безпідставні звинувачення, які тримаються на нікчемних, притягнутих за вуха “експертизах”, це ганьба і зневага до всього українського бізнесу, який готовий йти на жертви заради інтересів країни.
Спеціально для «Економічної правди» Валерій Вакарчук просто і чітко обгрунтував позицію компанії щодо закупівлі труб для магістрального водогону «Інгулець-Південне водосховище».
Основні тези:
✅Приблизну вартість проєкту обрахував інженер-консультант, якого залучило Агентство відновлення.
✅На будівництво водогону проводиться конкурс, в якому приймає участь декілька найбільших українських компаній. Пропозиція «Автомагістраль-Південь» виявилась найдешевшою!
✅Документація проходила державну експертизу і аудит на замовлення USAID.
✅Контракт укладався на умовах твердої договірної ціни. В угоді фіксувались лише укрупнені вартісні показники – наприклад, укладання одного метру трубопроводу – послуга «під ключ».
✅У протоколі до контракту додавались ціни на матеріали, які були затверджені замовником.
✅Контракт не зобов’язував компанію закуповувати матеріали за вказаними цінами. Вони могли бути вище, або нижче – це наше питання. Контракт вимагав лише забезпечити терміни, якість, обсяги.
✅Якщо контракт укладений за твердою договірною ціною – будь-яке непередбачене збільшення витрат – це ризики і проблеми підрядника. Але замовник в свою чергу також не може уточнювати вартість! Так працюють Світовий Банк, ЄБРР!
✅На який взагалі підставі висуваються претензії до підрядника? Не підрядник визначає умови і ціни. Наша зона відповідальності – обсяги, якість, терміни, до яких жодних претензій не має!
✅Війна триває, і не відомо які ще випробування випадуть на долю країни. Якщо русня вчергове знищить щось важливе, чи знайдуться бажаючи без фінансування це відбудувати, знаючи, що їм можуть “подякувати” кримінальними справами? ✅Вбивство “Автомагістраль-Південь” точно не посилить спроможність України протистояти ворогу!
Передали Державній прикордонній службі три ґрунтові котки, призначені для ущільнення ґрунтової поверхні.
Влаштування деяких видів фортифікацій, ґрунтових доріг для патрулювання прикордоння та багато інших не надто складних, але вкрай потрібних робіт, одеські прикордонники можуть виконувати власними силами без залучення підрядників.
Але у ДПСУ не вистачає спеціалізованої техніки.
«Автомагістраль-Південь» відгукнулась на запит і з технікою прикордонникам допомогла.
Ворог може скільки завгодно мріяти про нашу Одесу, але Одещина була, є і залишиться українською.
Загалом з початку війни «Автомагістраль-Південь» надала ЗСУ допомоги на понад 530 мільйонів гривень. І з кожним днем ця сума зростає.
Як би не було складно, не втомлюємось допомагати нашим воїнам!
Команда починає переїзд на новий великий проєкт Орад-Арадя!
Нагадаємо, роботи на регіональній автомобільній дорозі DJ137 компанія розпочала восени минулого року.
Автодорога пролягає в самому серці Трансільванії, з’єднує міста Одоргею-Секуєск та Кристуру-Секуєск і є важливим туристичним маршрутом.
Ділянка ремонту 21 км.
✅Минулого року ми влаштували нову дорожню основу з щебеню та нижнього шару асфальтобетону. Укладання верхнього шару покриття перенесли на весну, адже зима у гірській Трансільванії досить сувора.
✅Погода дала можливість відновити роботи лише на початку квітня. На об’єкті працювало дві асфальтоукладальні ланки – 14 одиниць техніки.
✅Крім верхнього шару асфальтобетону облаштовані велодоріжки, тротуари, з’їзди.
Роботи виконувались у колаборації з румунським підрядником.
Замовник відзначив високу якість виконання робіт з боку української компанії. З кожним новим проєктом авторитет «Автомагістраль-Південь» на місцевому будівельному ринку лише зростає.
Техніка та команда направляються на місце будівництва нової міжнародної автотраси Арад-Орадя. Минулого місяця наша компанія підписала контракт на реалізацію цього проєкту.
В рамках спільної ініціативи учасників ринку «Автомагістраль-Південь» продовжує закуповувати та передавати військовим маневрений транспорт.
Зона бойових дій наразі повністю контролюється дронами. Переміщуватись потрібно швидко та непомітно. Будь-який автотранспорт миттєво стає мішенню для ударних БПЛА.
Тож такий транспорт як мотоцикли та квадроцикли сьогодні є максимально затребуваним у війську.
Навесні цього року «Автомагістраль-Південь» вже передавала ЗСУ велику партію квадроциклів. Машинки застосовуються для евакуації поранених і доставці боєкомплекту, організації швидких штурмових дій.
Загалом з початку війни «Автомагістраль-Південь» надала ЗСУ допомоги на понад 520 мільйонів гривень. І з кожним днем ця сума зростає.
Як би не було складно, не втомлюємось допомагати нашим воїнам!
Вигляд розвʼязки у Віті-Поштовій змінюється на очах: в минулі вихідні влаштували верхній шар асфальтобетону на перехідно-швидкісних смугах!
❗️Після проведення випробувань відкриваємо для проїзду праву частину Одеської траси!
✅Цього тижня в тунелі під трасою влаштовані нижній і середній шари асфальтобетону.
✅Починаємо виконувати ремонт бетонних поверхонь (стелі тунелю), які залишились нам у спадок від попереднього іноземного підрядника.
✅Бетонуємо стінку вздовж паль.
❗️Над тунелем на правій частині траси асфальтобетонні роботи вже завершені. На наступному тижні відкриваємо проїзд.
❌Ліву частину тимчасово перекриваємо, щоб влаштувати перехідно-швидкісні смуги, як з боку Києва, так і з боку Василькова.
✅Повністю змонтована система дощової каналізації. На наступному тижні монтуємо очисну споруду для дощових вод.
✅Також планується виконати два проколи під трасою для з’єднання системи дощової каналізації.
Роботи виконуються відповідно до графіка: в кінці червня – на початку липня розв’язку, як і обіцяли, відкриємо.
‍♂️Нагадаємо, «Автомагістраль-Південь» розпочала добудову розв’язки на Одеській трасі під Києвом наприкінці минулого року.
Вперше будівництво стартувало ще у 2021 році. Кошти надали Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) та Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР).
Підрядником обрали компанію з Азербайджану. Після початку вторгнення підрядник покинув об’єкт, але донорське фінансування не припинялось. Потреба у розв’язці також актуальна, на перехресті постійно виникають ДТП.
Частина розвʼязки є підземною – під трасою з’явиться тунель, через який автотранспорт зможе повертати у бік столиці. Іноземний підрядник встиг влаштувати буросічні палі, а також з лівого проїзду залити опорні частини та бетонну плиту.
‍♂️Наша компанія завершує будівництво 6,6-кілометрового трубопроводу для скиду відходів промислових підприємств Кривбасу.
Трубопровід перетинає річку Інгулець, тож виникла потреба побудувати мостову споруду.
✅Конструкція мосту металева. Прогонова будова спирається на чотири опори – по дві з кожного берегу.
✅Опори – занурені у ґрунт 30-метрові металеві труби діаметром 1420 мм, заповнені армованим бетоном.
На прогоні встановлено 90-метрову металеву трубу діаметром 1420 мм. Це фактично футляр для основної металевої труби діаметром 1000 мм.
Історія проєкту:
Вже майже 50 років на Кривбасі у ставок-накопичувач (балка Свистунова) скидаються високомінералізовані шахтні води. Щороку – близько 13 млн м куб. Накопичувач перебуває в аварійному стані і його спроможність безпечної акумуляції шахтних вод наближається до критичної.
Раз на рік приймається рішення про скид шахтних вод з балки Свистунова у річку Інгулець.
З минулого року Кривий Ріг перейшов на живлення водою з річки Інгулець через новий водогін, побудований «Автомагістраль-Південь».
Точка скиду шахтних вод через старий бетонний трубопровід знаходиться вище по течії ніж водозабір нового водогону, що створює ризик забруднення води, яку споживає місто.
«Автомагістраль-Південь» вирішила дану проблему збудувавши новий трубопровід для скиду шахтних вод.
На трасі М-09 між Львовом та ПП «Рава-Руська – Гребенне» завершується комплекс підготовчих робіт.
✅Облаштовуються два об’їзди навколо мостів (на одному ще тривають земляні роботи, на іншому – відсипано земляне полотно з піску, влаштовується шар ЩПС);
✅На ділянках розширення проїзної частини знімається рослинний шар ґрунту.
У найближчих планах влаштування водопропускних труб та дощової каналізації в межах населених пунктів, а також початок робіт з поширення проїзної частини.
Проєктом передбачений величезний обсяг бетонних робіт (10 тис.м3) – мости, дощова каналізація, прикромкові лотки, тощо. Тож на об’їзній міста Жовква, на додаток до ґрунтозмішувальної установки, розпочалось влаштування фундаментів бетонного заводу. Наша компанія хоче бути впевнена у тому, що якість бетону відповідатиме найвищим стандартам.
Нагадаємо, «Автомагістраль-Південь» починає капітальний ремонт автотраси М-09 на ділянці між Львовом та пунктом пропуску «Рава-Руська – Гребенне».
Це основний маршрут з Києва на Варшаву, який є частиною Транс’європейської транспортної мережі (TEN-T). Довжина нашої ділянки ремонту (від с. Воля-Висоцька до ПП) – 33,4 км.
Ще до війни ЄБРР провів аудит безпеки дорожнього руху, аналіз економічної доцільності, екологічну та соціальну оцінку. У 2020 році між Україною та банком була підписана угода про фінансування низки проєктів, серед яких і капремонт М-09.
Під час війни проєкт став ще більш актуальним – навантаження на автодорогу збільшилось, стан покриття погіршився.
Що передбачає проєкт:
✅За межами населених пунктів дорога розширюється, додається ще одна смуга руху;
✅З обох сторін біля зупинок транспорту, перехрестів, примикань, додаються перехідно-швидкісні смуги;
✅Повністю замінюється дорожня основа, влаштовується нове покриття з трьох шарів асфальтобетону;
✅Демонтуються та перебудовуються 6 мостів, більшість з яких перебуває в аварійному стані; 4 мости замінюються на бетонні труби, створюється кільцева розв’язка;
✅Влаштовується система водовідведення (та очищення) дощової води. Наразі її взагалі немає.
✅Влаштовуються тротуари, велодоріжки, шумозахисні екрани, зупинки громадського транспорту, освітлення, світлофори, бар’єрне огородження та розмітка.
Термін реалізації проєкту – два роки.
Пріоритет військовим та евакуаційним маршрутам, без яких не можливе забезпечення ЗСУ.
❌Деякі автошляхи області ще в 2022 році були майже знищені важкою гусеничною технікою. Наразі після дощів вони майже непроїзні.
✅У такому випадку поверх залишків старого покриття влаштовуємо шари ЩПС та асфальтобетону.
✅На маршрутах, де ситуація не настільки критична, виконуємо фрезерування та частково замінюємо верхній шар асфальтобетону.