Президент відвідав трасу М-04, де компанія працює в цілодобовому режимі!
Президент України Володимир Зеленський сьогодні відвідав іще один об’єкт нашої компанії – автошлях М-04 «Знам’янка — Луганськ — Ізварине».
«Приємно бачити, що Дніпропетровська область будується. Дуже важливі і траса «Дніпро-Кривий Ріг», і дорога на Нікополь, і повністю нова дорога на Київ. У наступному курортному сезоні люди з різних областей зможуть доїхати на Азовське і Чорне моря по якісним дорогам. Це магістралі, які зв’яжуть нашу країну», – зазначив Президент.
Темпи робіт на М-04 із кожним днем зростають. До робіт на об’єкті зараз задіяні близько 160 дорожників. Із завтрашнього дня працюватимемо у дві зміни – відновлення автотраси перейде у цілодобовий режим.
Поточний середній ремонт траси 1-ої категорії міжнародного значення М-04 «Знам’янка — Луганськ — Ізварине» стартував на початку серпня. Наша ділянка (км 151+930 – км 196+816) має протяжність 44,8 км. Це напрямок від Дніпра до Кривого Рогу. Траса сполучає відразу декілька великих міст області та є основним напрямком перевезення вантажів до портів Чорного моря.
Проєктом заплановано комплекс робіт із посилення дорожньої основи на ділянках значних деформацій та руйнувань дорожнього покриття.
Передбачено конструктив двох типів. Перший – це фрезерування і посилення вирівнюючим шаром покриття товщиною 12 см із подальшим влаштуванням верхнього шару із ЩМА завтовшки 5 см.
Другий тип – влаштування основи з суміші фрезерованої, обробленої в’яжучим (СФОВ), товщиною 20 см, влаштування нижнього шару покриття товщиною 10 см і верхнього шару товщиною 5 см.
Співвідношення ділянок із першим та другим типом конструктиву – 50 на 50. Асфальтобетон та СФОВ на об’єкт з початку цього тижня постачаємо з повністю модернізованої виробничої бази у Пашеній Балці.
У нижньому шарі на ділянках першого типу вже відновлено близько 8 км. Два дні тому приступили до влаштування основи з СФОВ на ділянках другого типу. Паралельно виконуємо величезний обсяг робіт із демонтажу старих залізобетонних конструкцій, планування смуги відводу після корчування чагарників, планування роздільної смуги та укріплення узбіч.