Новини
Цього разу велику партію допомоги направили родинам з Нікополю, які виховують дітей з інвалідністю.
Нікополь майже кожен день потерпає від обстрілів. Артилерія, дрони, ракети.
Руйнування енергетичної інфраструктури призводить до регулярних відключень електроенергії та опалення.
Тому крім продуктів та засобів гігієни передали родинам все, що може зберегти тепло та дає можливість пережити відключення електрики – обігрівачі, теплі ковдри, павербанки.
Дякуємо ГО «Звичайні-надзвичайні», які опікуються родинами з дітьми з інвалідністю, за сприяння!
За час війни румунський напрям перетворився на один з ключових для українського експорту. Це спонукало розвиток проєктів транскордонного співробітництва, які крім іншого можуть стати основою повоєнного відновлення та розвитку української економіки.
Для нашої компанії проєкти, пов’язані з Румунією, мають без перебільшення стратегічне значення. У минулому році ми побудували цементобетонну ділянку дороги до пункту пропуску «Красноїльськ – Вікову де Сус». Цього року реалізуємо проєкт реконструкції аеропорту Сату-Маре. Компанія міцно закріпилась на дорожньому ринку Молдови, на черзі, сподіваємось, румунський ринок.
Червоною ниткою скрізь всі численні форуми, присвячені відбудові України, проходить тема залучення приватних інвестицій. Потреба в них колосальна, залишилось створити умови. Саме цій темі була присвячена панель, в якій брав участь генеральний директор «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв.
Навіть під час війни «Автомагістраль-Південь» є великим внутрішнім інвестором. Не зважаючи на військові ризики та масштабні витрати на допомогу ЗСУ, соціальні і гуманітарні проєкти, компанія лише цього року вклала у нову техніку (автобетонозмішувачі, крани, бурові та іншу техніку) понад 10 млн євро. Наші інвестиції вже працюють на відбудову країни.
Але, на жаль, крім військових дій на діяльність інвесторів в Україні все ще впливають інші ризики. Зокрема, це тиск на бізнес з боку силових структур, який призводить до блокування роботи стратегічних компаній, іміджевих втрат нашої країни.
Є золотий вислів – міжнародні інвестори судять про інвестиційний клімат в країні, дивлячись, як там поводяться із власними інвесторами. Україні не варто про це забувати. Якщо проблема зайшла так далеко, що вже обговорюється на міжнародних форумах, її потрібно терміново вирішувати, кардинально змінивши відношення держави до власного українського інвестора.
Міст у Шестовиці найбільший на трасі М-01 Київ-Чернігів. Під час окупації одна з частин споруди з боку Чернігова довжиною понад 230 метрів була повністю зруйнована. Діставатись до столиці доводилося через об’їзди.
Роботи з відновлення розпочалися у червні минулого року: уламки старих бетонних конструкцій демонтували, вивезли, наново влаштували фундамент та всі інші конструктивні елементи.
Для кожного проїзду побудовано шість величезних монолітних опор у середньому 18 метрів заввишки. Нова прогонова будова створювалась за допомогою технології повздовжнього насуву. Зокрема, підхід до мосту розібрали, на земляному полотні влаштували майданчик для збирального стапелю довжиною 130 метрів, де з’єднувалися елементи металевої прогонової конструкції – секція за секцією. Гідравлічними домкратами-штовхачами зібрану конструкцію в два етапи насували на опори мосту.
Після завершення насуву настала черга монтажу залізобетонних плит перекриття, влаштування армованого каркасу, монолітної плити і нарешті асфальтобетонного покриття.
У квітні цього року ми завершили відбудову лівого проїзду та відкрили рух. У травні за такою ж технологією завершили відбудову зруйнованого правого проїзду.
На другому етапі розпочалась реконструкція руслової та берегової частини правого проїзду з боку Києва, які збереглись, але потребували посилення.
На русловій частині довжиною 210 метрів замінена монолітна плита, влаштовані тротуари нового типу.
На береговій частині довжиною 160 метрів демонтовані старі прогони, виконане посилення і часткова заміна опор, влаштовані нові прогони.
Посилення здійснювалося шляхом нарощування діаметру – навколо опори в’яжеться армований каркас, влаштовується опалубка і заливається бетон. Це дуже трудомістка робота, але посилення – єдиний шлях зберегти фундамент, що суттєво заощаджує вартість реконструкції.
Після реконструкції міст здатний витримувати значно більші навантаження. Два дня тривали випробування, які засвідчили, що у Чернігова нарешті є надійний логістичний маршрут, по якому до міста без додаткових обмежень зможе діставатись вантажний транспорт.
Водночас наші мостобудівельники роботи не припиняють. Починається реконструкція двох частин лівого проїзду, яка завершиться вже наступного року.
«Автомагістраль-Південь» завершило черговий проєкт у Молдові – ремонт дорожнього покриття на дорозі G142 M3 – Вулканешти – Етулія.
На відміну від попередніх наших проєктів цей ремонт фінансувався не ЄБРР, а Державною дорожньою адміністрацією Республіки Молдова (Î.S. «Administrația da Stat a Drumurilor)».
Проєкт невеликий – замість щебеневої ділянки дороги довжиною 1,5 км ми побудували автотрасу з двошаровим асфальтобетонним покриттям.
З цього року Молдова перейшла на норми та регламенти ЄС у сфері дорожнього будівництва. Отже, ми набули досвіду супроводження проєкту у нормативному полі Євросоюзу. Зокрема, за новими правилами були сертифіковані матеріали. Спеціально для проєкту у Молдові ми в Україні проводили сертифікацію виробництва бітумної емульсії за европейскими стандартами. Наразі триває сертифікація місцевого обладнання та виробництва.
Адаптація до роботи на європейському ринку відкриває для компанії нові можливості для роботи у Румунії та інших країнах ЄС.
На трасах М15 Одеса – Рені та М-05 Київ – Одеса майже добу без сну та відпочинку працюють наші експлуатаційники.
Підрозділ підготувався до зимового сезону на 100%. На траси виведена вся необхідна наявна техніка – комбіновані машини, грейдери, трактори, автонавантажувачі, роторні машини, бульдозери. Але пробитись на найбільш проблемні ділянки складно – видимість на трасі Одеса – Рені не більше 10 метрів. Заноси місцями досягають 1-1,5 метра.
Дорожнє покриття було оброблено ще перед початком хуртовини, проте стихія швидко зводить нанівець роботу техніки.
Наші бригади не лише розчищають дорогу, але витягують із заметів автомобілі, рятують людей.
Для посилення бригад виводимо на траси гусеничну техніку, звичайна в таких надзвичайних умовах не завжди ефективна.
Закликаємо водіїв не виїздити на дороги і дати можливість працювати снігоприбиральній техніці! Особливо це стосується вантажних автомобілів!
Реконструкція мостового переходу через річку Західний Буг у місті Сокаль (дорога Сокаль – Стоянів) набирає обертів.
Створено тимчасові острівці та майданчики для влаштування буронабивних паль.
Виготовляються арматурні каркаси, завезені обсадні труби для влаштування опор.
Після завершення виконання паль розпочнемо зведення монолітних опор.
Нагадаємо, міст у Сокалі було визначено аварійним ще у 2019 році!
Два роки тому було зафіксовано просідання однієї з опор, встановлено вагові обмеження для руху транспорту.
Ремонтувати міст немає сенсу, він розвалюється на очах – це добре видно на фото. Відтермінувати проєкт на «після війни» не можна – місцева громада залишиться без автомобільного сполучення.
Тому поруч будуємо новий міст. За сучасними стандартами та технологіями.
Довжина нового мостового переходу 130 м. З врахуванням нових під’їздів – 414 м.
Це вже дев’ятий міст нашої компанії на Львівщині у цьому році. Три тижні тому ми почали ремонт ще одного невеличкого мосту на об’їзній Моршину.
Відновлення правого проїзду мосту через Десну біля Шестовиці наближається до завершення.
На береговій частині з лівого берегу завершено будівництво останніх прогонів. Минулими вихідними на русловій частині влаштовували фінішний шар асфальтобетону.
За сприятливої погоди плануємо завершити асфальтобетонні роботи також на інших ділянках. Після чого рух перенесемо на правий проїзд та почнемо реконструкцію руслової та берегової частини лівого проїзду.
Чому реконструкція це справді важливо?
На фото добре видно різницю між посиленими береговими опорами правого проїзду і опорами лівого проїзду.
Після реконструкції штучна споруда здатна витримувати значно більші навантаження. Це означає, що у Чернігова нарешті є надійний логістичний маршрут по забезпеченню міста.
Нагадаємо, на початку квітня цього року наша компанія відновила пряме сполучення між Києвом та Черніговом. Ми відбудували зруйновану берегову частину мосту через Десну довжиною 230 метрів.
Окрім відбудови зруйнованої частини потрібно було виконати реконструкцію руслової та берегової частини споруди з боку Києва. Вони вціліли, але зазнали пошкоджень і були обмежено придатними для експлуатації.
Лівий проїзд відкрили, роботи розгорнулися на правому проїзді.
На русловій частині правого проїзду довжиною 210 метрів замінена монолітна плита, влаштовані тротуари нового типу.
На береговій частині довжиною 160 метрів демонтовані старі прогони, виконане посилення і часткова заміна опор (посилення здійснюється шляхом нарощування діаметру – навколо опори в’яжеться армований каркас, влаштовується опалубка і заливається бетон. Це дуже і дуже трудомістка робота, але посилення – єдиний шлях зберегти фундамент, що суттєво заощаджує вартість реконструкції), влаштовані нові прогони.
Відновлення правого проїзду мосту через Десну біля Шестовиці наближається до завершення.
На береговій частині з лівого берегу завершено будівництво останніх прогонів. Минулими вихідними на русловій частині влаштовували фінішний шар асфальтобетону.
За сприятливої погоди плануємо завершити асфальтобетонні роботи також на інших ділянках. Після чого рух перенесемо на правий проїзд та почнемо реконструкцію руслової та берегової частини лівого проїзду.
Чому реконструкція це справді важливо?
На фото добре видно різницю між посиленими береговими опорами правого проїзду і опорами лівого проїзду.
Після реконструкції штучна споруда здатна витримувати значно більші навантаження. Це означає, що у Чернігова нарешті є надійний логістичний маршрут по забезпеченню міста.
Нагадаємо, на початку квітня цього року наша компанія відновила пряме сполучення між Києвом та Черніговом. Ми відбудували зруйновану берегову частину мосту через Десну довжиною 230 метрів.
Окрім відбудови зруйнованої частини потрібно було виконати реконструкцію руслової та берегової частини споруди з боку Києва. Вони вціліли, але зазнали пошкоджень і були обмежено придатними для експлуатації.
Лівий проїзд відкрили, роботи розгорнулися на правому проїзді.
На русловій частині правого проїзду довжиною 210 метрів замінена монолітна плита, влаштовані тротуари нового типу.
На береговій частині довжиною 160 метрів демонтовані старі прогони, виконане посилення і часткова заміна опор (посилення здійснюється шляхом нарощування діаметру – навколо опори в’яжеться армований каркас, влаштовується опалубка і заливається бетон. Це дуже і дуже трудомістка робота, але посилення – єдиний шлях зберегти фундамент, що суттєво заощаджує вартість реконструкції), влаштовані нові прогони.
Державна дорога Р-79 у Харківській області пов’язує 4 райони області та є важливим логістичним напрямком для забезпечення фронту.
На початку війни міст на км 115+320 а/д Р-79 було зруйновано, щоб загальмувати просування ворога. Минулого року після деокупації Харківщини нашою компанією було влаштовано тимчасовий об’їзд зруйнованого мосту, а цього року розпочато його капітальне відновлення.
Тимчасово змінили напрям русла річки, відвели воду, стару конструкцію демонтували, укріпили основу під трубу геотекстильними матеріалами.
На укріплену основу змонтовано дві гофрованих металевих труби ViaCon.
Довжина труб 16 метрів. Висота – 2,6 метри, ширина – 4 метри.
Поверх труб невдовзі влаштуємо новий дорожній конструктив.
Гофровані труби – альтернатива мостовим спорудам. Наша компанія вже не вперше влаштовує аналогічні гофровані металеві конструкції. Вони повністю себе виправдовують: не потребують значних витрат на їх доставку та використання спеціалізованої будівельної техніки та механізмів для їх монтажу. В результаті вартість і терміни будівництва споруди є найменшими. А термін експлуатації даних конструкцій навіть довший, ніж у залізобетонних.
На перетині Богатирської та Полярної черговий важливий етап – монтаж прогонових балок.
Довжина однієї балки – 31 метр, висота – 1,5 метри.
Вага – понад 30 тонн.
Завдяки і-подібній формі балка важить майже на 10 тонн менше ніж конструкції, які застосовувались у минулому. При навіть більшій конструктивній міцності.
Виготовлення і монтаж таких величезних балок – справа дуже відповідальна. Але «Автомагістраль-Південь» працює виключно з надійними, супердосвідченими виробниками.
Роботи з монтажу у нас також виконують фахівці екстракласу з величезним досвідом. На об’єкті присутній представник виробника – контролюється та перевіряється дотримання технологічних процесів.
Загалом на чотирьох прогонах буде змонтовано 72 балки.
Нагадаємо, реконструкція перехрестя на перетині Богатирської та Полярної є вирішенням однієї з хронічних транспортних проблем столиці.
Кияни неодноразово зверталися до керівництва міста з петиціями щодо створення на перехресті більш безпечної та зручної розв’язки. Внаслідок великої кількісті ДТП, часто із людськими жертвами, перехрестя вважалось одним з найнебезпечніших у Києві. Відповідно до Генплану Києва, вулицю Богатирську віднесено до магістралей загальноміського значення з безперервним рухом транспорту. Але будівництво об’єкту відкладалося майже 30 років.
Шляхопровід матиме 6 смуг руху. Його довжина складе 125 м. На розв’язці облаштують велодоріжки, а на шляхопроводі – спільний велопішохідний тротуар.
На об’єкті працює приблизно 250 співробітників компанії. Понад 40 одиниць техніки. Задіяні 6 кранів.
На основній 2-кілометровій ділянці злітно-посадкової смуги аеропорту Сату-Маре повністю влаштований нижній шар АБС. Переходимо до середнього та верхнього шарів!
Працюємо всю ніч, починаючи з сьомої вечора до восьмої ранку. Зранку аеропорт знову починає приймати літаки!
Дотримання технології, висококласна техніка та майстерність фахівців компанії дозволяють створювати покриття найвищої якості: на щойно влаштований асфальтобетон сідають літаки, і це не призводить до його деформування або пошкодження.
Нагадаємо, цього літа «Автомагістраль-Південь» почала реконструкцію злітно-посадкової смуги міжнародного аеропорту в румунському місті Сату-Маре.
Летовище довжиною 2500 м було введено в експлуатацію у 1975 році.
ЗПС з цементобетону, але на центральну частину завширшки 45 метрів нанесене тонкошарове асфальтобетонне покриття.
На даний час старий асфальтобетон віфрезеровано, влаштований шар геосинтетичного матеріалу (для запобігання виникнення тріщин).
На першій ділянці ЗПС довжиною 500 метрів влаштовані всі три шари АБС загальною товщиною 23 см.
В роботі друга ділянка довжиною 2 км.
В Румунію мобілізовано 4 сучасні асфальтоукладальні комплекси – загалом понад 25 одиниць техніки.
Асфальтобетон влаштовується одночасно трьома виробничими ланками на ширину 28 метрів. Таким чином, досягається ідеальна рівність та мінімізується кількість стиків.
«Автомагістраль-Південь» інвестувала в одну з найпотужніших бурових у світі Bauer BG 55.
180-тонний BG 55 – це справжній гігант, який здатний влаштовувати буронабивні палі діаметром до 3,7 м.
Глибина буріння до 126,0 метрів!
Потужність – 563 кВт!
Це перша бурова в Україні з такими вражаючими характеристиками!
Установка суперсучасна – економічна, оснащена найдосконалішими системами безпеки. Управління максимально автоматизоване.
Велетенська бурова значно розширює можливості України у сфері будівництва та відновлення інфраструктури.
Це значна економія ресурсів та часу при зведенні складних та масштабних об’єктів. Відкриття нових горизонтів у будівництві мегаспоруд. Можливість значно швидше зводити потужні конструкції для захисту стратегічних об’єктів.
«Автомагістраль-Південь» не вперше завозить в Україну суперсучасну техніку, якої в країні ще не було.
Згадаємо велетенський бетоноукладач Gomaco GP4, який компанія завезла спеціально для будівництва злітно-посадкової смуги одеського аеропорту. Використання Gomaco GP4 дозволило укладати бетон товщиною 40 см на ширину 8 м за один прохід.
Для влаштування тонкошарових покриттів компанія першою почала використовувати унікальний ремонтний комплекс Schäfer SMS 12000.
Компанія завжди була відома тим, що пропонувала замовнику нові технології та нову техніку, які давали можливість досягти вищої ефективності та якості виконання робіт.
І сьогодні, під час війни, незважаючи на всі ризики, компанія продовжує інвестиції в Україну, що не лише відкриває нові можливості, але й робить нашу країну сильнішою.
Як і обіцяли, у листопаді відкриваємо рух відновленим мостом через Інгулець. Саме тут тривалий час проходила лінія фронту. Місцева громада зазнала величезних руйнувань, школи, садочки, крамниці були знищені. Після деокупації діставатися до міста доводилося переправою у селі Давидів Брід, що за 20 кілометрів.
Чи правильно було витрачатись на відновлення мосту? Рішення приймалося місцевою владою, але мешканці Великої Олександрівки одностайні – міст громаді потрібен! Якщо реально плануємо відновлювати регіон, маємо спочатку відбудувати інфраструктуру, кажуть місцеві.
У відкритті мосту брали участь представники Херсонської ОВА. Наших мостобудівників нагородили почесними відзнаками. Проєкт виконаний вчасно. Все зроблено професійно, якісно.
Новий міст розрахований на більші навантаження, більш міцний, більш зручний та безпечний, має значно довший термін експлуатації.
Нагадаємо, українські воїни визволили Велику Олександрівку на початку жовтня минулого року.
У квітні вже цього року військові завершили монтаж тимчасового мосту через Інгулець. Але переправа має лише одну смугу та дерев’яне покриття.
Тому була розпочата капітальна відбудова мосту.
Стара конструкція була майже повністю демонтована.
Влаштовані буронабивні палі, нові опори більшого діаметру, берегові конуси, змонтовані залізобетонні балки, плити незнімної опалубки, монолітна плита, побудовані нові підходи довжиною 173 і 41 метр, влаштоване асфальтобетонне покриття.
Побудовані тротуари, встановлено освітлення, перильне огородження.
Загальна довжина нового мосту 111 метрів.
Дворівнева розв’язка на перетині Богатирської та Полярної – вирішення однієї з хронічних транспортних проблем столиці.
Кияни неодноразово звертались до керівництва міста з петиціями, щодо створення на перехресті більш безпечної та зручної розв’язки.
Проєкт реалізується рекордними темпами. Наразі на завершальному етапі роботи по опорам.
Зводяться опорні стінки, які влаштовуються також з обидвох боків шляхопроводу, адже для звичного насипу не вистачає місця.
На об’єкті працює приблизно 250 співробітників компанії. Понад 40 одиниць техніки. Задіяні 6 кранів.
Нагадаємо, реконструкція розв’язки на перетині Богатирської та Полярної стартувала на початку червня.
Шляхопровід матиме 6 смуг руху. Його довжина складе 125 м. На розв’язці облаштують велодоріжки, а на шляхопроводі – спільний велопішохідний тротуар.
Внаслідок великої кількісті ДТП, часто із людськими жертвами, перехрестя вважалось одним з найнебезпечніших у Києві. Відповідно до Генплану Києва, вулицю Богатирську віднесено до магістралей загальноміського значення з безперервним рухом транспорту. Але будівництво об’єкту відкладалося майже 30 років.
Минулого року компанія провела капітальний ремонт ділянки дороги Т-26-08 до контрольно-пропускного пункту (КПП) «Красноїльськ – Вікову де Сус» на українсько-румунському кордоні.
Стара гравійна дорога перетворилась на сучасну цементобетонну.
Довжина відрізку, який відремонтувала «Автомагістраль-Південь», складає 7,4 км.
Цього року ми завершили всі супутні роботи.
Дорога проходить у гірській місцевості, тому велика увага була приділена облаштуванню системи водовідведення.
Зокрема, влаштовано понад 4 км кюветів та швидкотоків, укріплених монолітним бетоном та збірними залізобетонними лотками. Це трудомістка, як кажуть наші фахівці, «ручна» робота. Спеціалізованим бригадам доводиться окремими захватками готувати щебеневу основу, встановлювати опалубку, виконувати армування та бетонування з подальшим доглядом за бетоном.
У місці, де вода з швидкотоків скидається у річку, нами побудовано дві системи водоочищення стічних вод із сепарацією нафтопродуктів.
Встановлене бар’єрне огородження, сигнальні стовпчики, дорожні знаки. Нанесена розмітка.
В населеному пункті та поруч із пунктом пропуску побудовані тротуари та пішохідні доріжки.
Влаштовано понад 40 заїздів у двори.
Поруч з пунктом пропуску побудований майданчик для відстою транспорту площею понад 5 тис.м2. Облаштована інфраструктура для подорожуючих (альтанки, урни, туалети тощо).
Наразі завершуються останні роботи – планування рослинного шару грунту на відкосах та їх укріплення посівом трав.
Нагадаємо, КПП «Красноїльськ – Вікову де Сус» — довгобуд. Зводити його почали у 2015 році в межах грантового проєкту з транскордонного співробітництва, але в 2016 році роботи заморозили.
Минулого року об’єкт нарешті добудовали. КПП «Красноїльск» має розвантажити КПП «Порубне – Сірет», донедавна єдиний КПП на кордоні з Румунією, передбачений для пропуску вантажного автотранспорту. Пропускна спроможність нового КПП складає 500 автомобілів на добу.
Дорога Т-26-08 Сторожинець – КПП «Красноїльськ» з’явилася більше ста років тому, з 1896 по 1900 рік. Ділянка, де виконувала роботи «Автомагістраль-Південь», завжди була вузькою дорогою з гравійним покриттям.
Під час ремонтних робіт було влаштовано капітальний дорожній конструктив ділянки дороги: виконано профілювання, розширення та вирівнювання під проєктні відмітки існуючого гравійного покриття, влаштовано основу з щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом, завтовшки 16 см та цементобетонне покриття завтовшки 23 см.
Відтак відбудована в цементобетонному покритті ділянка дороги Т-26-08 до КПП зможе гарантовано витримувати значний трафік великовантажного транспорту та забезпечить тривалий експлуаційний термін служби.