Новини
У Берліні завершилась чергова міжнародна конференція з відновлення України (URC2024). У фокусі уваги енергетика. Але наша країна також потребує допомоги у відбудові зруйнованої інфраструктури.
Реконструкція необхідна не лише у деокупованих регіонах. Велика кількість інфраструктурних об’єктів по всій країні вичерпала свій ресурс та знаходиться у аварійному стані.
Яскравий приклад – міст у Сокалі на Львівщині (дорога “Сокаль – Стоянів”), побудований у 1951 році. Чотири року тому об’єкт визнали аварійним. Два роки тому було зафіксовано просідання однієї з опор, встановлено вагове обмеження у 7 тонн для руху вантажного транспорту. Міст руйнується на очах.
Саме тому поручі із старим будується новий міст. Наразі завершуємо черговий етап – влаштування балок. Невдовзі почнеться влаштування монолітної плити.
Довжина нового мостового переходу 130 м. З урахуванням нових під’їздів – 414 м.
Дрон має дуже потужний зум та камеру з високою роздільною здатністю, яка працює як вдень, так і вночі.
Це дуже важливо, адже саме у темний період ворог перегруповується.
Завдяки дронам «Автомагістраль-Південь» вдається вчасно помічати передислокацію противника і завдавати точних ударів.
Розвідники кажуть, що держава поки що не забезпечувала їх саме такими дронами. На щастя, на допомогу приходять волонтери!
«З початку війни ми надали допомоги ЗСУ на сотні мільйонів гривень та продовжуємо допомагати. Адресно підтримуємо наших мобілізованих співробітників, взяли шефство над деякими підрозділами. Розвідники 28-ої ОМБр ім. Лицарів Зимового Походу це наші друзі, одесити, справжні аси БПЛА. Знаходимо для них найбільш сучасні зразки техніки, щоб у наших воїнів завжди була перевага над ворогом», – зазначив Микола Тимофеєв.
Розвідники 28-ої ОМБр дякують нашій компанії та особисто нашому керівнику. Сьогодні бізнесу вкрай складно знаходити ресурси для допомоги, але «Автомагістраль-Південь» продовжує системно надавати підтримку 28-ій ОМБр.
Проєкт обходу міста Вулканешти у Молдові включає велику кількість штучних споруд. Одна з них – шляхопровід, необхідний для забезпечення роботи місцевих фермерських господарств.



Це ще один приклад того, що величезний потенціал компанії може використовуватись не лише в Україні.
Наша техніка, обладнання, технології не менш успішно застосовуються в інших країнах.
Зокрема, у Молдові та Румунії компанія повністю готова для реалізації задач будь—якого масштабу і складності.
Нагадаємо:
Компанія розпочала другий великий проєкт у Молдові – будівництво 8,5-кілометрового обходу міста Вулканешти, восени минулого року.
Проєкт фінансується ЄБРР.


Об’єкт поділяється на дві частини.



На об’єкті задіяно понад 120 співробітників та 50 одиниць спеціалізованої будівельної техніки.
Починаємо влаштування монолітної плити на 164-метровій береговій частині мосту через Десну. Перший етап – ділянка 45 метрів.
Одночасно продовжується влаштування останніх опор та ригелів. Монтаж бар’єрного та перильного огородження.
Відбудова рухається згідно плану!
На об’єкті працює 60 працівників.

613-метровий міст у Шестовиці найбільший на трасі М-01 “Київ-Чернігів”. Під час окупації одна з частин споруди з боку Києва, довжиною понад 230 метрів, була повністю зруйнована. Діставатись до столиці доводилося через об’їзди.
Роботи з відновлення розпочалися у червні 2022 року: уламки старих бетонних конструкцій демонтували, вивезли, наново влаштували фундамент та всі інші конструктивні елементи.


У квітні 2023 року була завершена відбудова лівого проїзду, відкритий рух. У травні за такою ж технологією завершена відбудова правого проїзду.
На другому етапі розпочалась реконструкція руслової та берегової частини правого проїзду з боку Чернігова, які збереглись, але потребували посилення.


В кінці минулого року був відкритий рух на правому проїзді мосту.
У січні роботи розпочались на лівому. Як і торік на лівому проїзді на русловій частині правого проїзду залишені старі опори, але влаштована нова монолітна плита. На береговій частині старі прогони повністю демонтовані.




Спільна робота над проєктами відбудови між українським та польським бізнесом! «Автомагістраль-Південь» взяла участь у черговому заході ініціативи «Все для України» (All4UA).
Польща активно планує приймати участь в повоєнному відновленні України. Країна готова виступали лобістом надання міжнародної ґрантової допомоги для проєктів відбудови зруйнованої інфраструктури. Зацікавлений у виході на український ринок місцевий польській бізнес
Проте реалізовувати масштабні проєкти не можливо без виробничої бази, налагоджених ланцюгів поставок матеріалів, трудових ресурсів.
Це все можуть забезпечити українські компанії, такі як «Автомагістраль-Південь». Саме тому на заході обговорювались можливі варіанти кооперації та партнерства між польськими та українськими будівельниками.
Ми продемонстрували польським колегам наші можливості, розповіли про наш досвід та реалізовані проєкти.
Співпраця стосується на лише українського ринку. У «Автомагістраль-Південь» є успішний досвід реалізації проєктів в Румунії. Не менш цікавим для нас є ринок Польщі.

Наразі монтуємо найбільші – 24-метрові. На 4 прогонах балки вже змонтовані. В роботі ще 3.
Через декілька днів переходимо до наступного етапу. Починаємо влаштування монолітної плити. Тож проєкт поступово виходить на фінішну пряму.

613-метровий міст у Шестовиці найбільший на трасі М-01 “Київ-Чернігів”. Під час окупації одна з частин споруди з боку Києва, довжиною понад 230 метрів, була повністю зруйнована. Діставатись до столиці доводилося через об’їзди.
Роботи з відновлення розпочалися у червні 2022 року: уламки старих бетонних конструкцій демонтували, вивезли, наново влаштували фундамент та всі інші конструктивні елементи.


У квітні 2023 року була завершена відбудова лівого проїзду, відкритий рух. У травні за такою ж технологією завершена відбудова правого проїзду.
На другому етапі розпочалась реконструкція руслової та берегової частини правого проїзду з боку Чернігова, які збереглись, але потребували посилення.


В кінці минулого року був відкритий рух на правому проїзді мосту.
У січні роботи розпочались на лівому. Як і торік на лівому проїзді на русловій частині правого проїзду залишені старі опори, але влаштована нова монолітна плита. На береговій частині старі прогони повністю демонтовані.



Громада у 2022 році знаходилася майже на лінії фронту. Селище обстрілювали з мінометів, РСЗВ, артилерією та керованими ракетами.
Знищений ліцей, пошкоджена районна лікарня, місцева адміністрація, агропідприємства. Зруйнований міст, по якому у селище заходить автотраса.
Ми почали працювати над відбудовою мосту з минулого року. З того часу життя у громаді поступово оживає!
З відновленням мосту місцеві мешканці пов’язують надії на відновлення підприємств громади та повернення людей.
Є міст, є життя!



Новий міст у Сокалі на Львівщині зростає на очах. За останні два місяці завершено влаштування опор. Готові ригелі та підферменники. На двох прогонах змонтовані балки.
В найближчих планах завершення монтажу балок ще на трьох прогонах, армування та влаштування монолітної плити.

Два роки тому було зафіксовано просідання однієї з опор, встановлено вагове обмеження у 7 тонн для руху вантажного транспорту.
Ремонтувати міст немає сенсу. Він розвалюється на очах. Відтермінувати проєкт на «після війни» неможливо – місцева громада залишиться без автомобільного сполучення.
Тому поруч наша компанія будує новий міст. За сучасними стандартами та технологіями.
Довжина нового мостового переходу 130 м. З урахуванням нових під’їздів – 414 м.
Пішла вода!
Кривий Ріг залишився без води у червні минулого року. Після підриву Каховської ГЕС вода з Дніпра припинила надходити у Південне водосховище.

Найближча до міста вода була у річці Інгулець, але це декілька десятків кілометрів!
«Автомагістраль-Південь» знадобилося лише декілька місяців, щоб у тестовому режимі запустити першу частину водогону, перекинувши води Інгульця до каналу, який наповнює Південне водосховище.
Тепер готова і друга частина об’єкту.

«Нам довелось завозити в Україну матеріали і обладнання, яке зазвичай для таких проєктів замовляється за рік. Ускладнили ситуацію проблеми із логістикою: блокування західних кордонів, перешкоди для судноплавства у Червоному морі, які, зокрема, позначились на термінах доставки автоматичних систем управління із країн Південно-Східної Азії. Але ми зробили все можливе і неможливе, щоб запустити водогін до початку літнього сезону», – зазначив генеральний директор «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв.


Водогін у цифрах:










Наша компанія дякує за підтримку Офісу Президента, Уряду, профільному Міністерству. Українська влада надала необхідні ресурси, щоб мешканці Кривого Рогу були забезпечені водою.
Ми дякуємо всій нашій команді, яка працювала на цьому проєкті 24/7. Ви зробили неймовірне! Пишаємось вами!

Постійно відкладати капітальні ремонти на «кращі часи» не можливо – в якійсь момент споруда може банально розвалитись, заблокувавши рух автотрасою. Такі випадки траплялись.





Передбачалось, що проєкт об’єднає курортні й туристичні центри трьох областей. На Львівщині це Славське, Рожанка (Верхня і Нижня), Сколе та Плай.
Планувалось, що всі дороги «Малого Карпатського кола» отримають велодоріжки, якісне освітлення, оглядові майданчики.
В соцмережах все активніше лунають заклики відновити ремонт доріг.
Не йдеться про масштабне будівництво чи капітальні ремонти!
Лише програма мінімум – замінити картами верхній шар на найбільш проблемних, небезпечних ділянках, ліквідувати ямковість.
Розумніше не запускати хворобу, ніж потім її лікувати.
Дешевше запобігати руйнування дороги, ніж боротись з наслідками.
На фото експлуатаційний підрозділ «Автомагістраль-Південь» працює на трасі «Київ-Чернігів». Ділянка 4 км. Аварійний ремонт картами – оптимальне рішення, коли потрібно швидко та з мінімальними витратами відновити безпечний проїзд.

Три шари асфальтобетону загальною товщиною 23 см!


Аеропорт ані на день не припиняв роботу. Робочі зміни починались о сьомій вечора і закінчувались о шостій ранку!


Вітаємо всю нашу команду з виходом на ринок країн ЄС!
Ми продемонстрували наші переваги. Отже, скоро обов’язково з’являться нові об’єкти!!!


Діаметр кожної опори 1,2 метри, висота від 10 метрів.


Паралельно на інших частинах правого проїзду готуємось до влаштування шарів дорожнього одягу.

613-метровий міст у Шестовиці найбільший на трасі М-01 “Київ-Чернігів”. Під час окупації одна з частин споруди з боку Києва, довжиною понад 230 метрів, була повністю зруйнована. Діставатись до столиці доводилося через об’їзди.
Роботи з відновлення розпочалися у червні 2022 року: уламки старих бетонних конструкцій демонтували, вивезли, наново влаштували фундамент та всі інші конструктивні елементи.


У квітні 2023 року була завершена відбудова лівого проїзду, відкритий рух. У травні за такою ж технологією завершена відбудова правого проїзду.
На другому етапі розпочалась реконструкція руслової та берегової частини правого проїзду з боку Чернігова, які збереглись, але потребували посилення.


В кінці минулого року був відкритий рух на правому проїзді мосту.
У січні роботи розпочались на лівому. Як і торік на лівому проїзді на русловій частині правого проїзду залишені старі опори, але влаштована нова монолітна плита. На береговій частині старі прогони повністю демонтовані.

Завершуємо влаштування монолітної плити на 200-метровому мості, розташованому на важливій міжнародній трасі.
Зруйнована російськими військами споруда датована ще 1951 роком. Тож, термін експлуатації старий міст давно вичерпав. Ми повністю його демонтували.


Де б не відбувались роботи, завжди стабільними є якість та дотримання графіку виконання робіт.