Новини

Існує багато способів боротьби з ожеледицею. Наприклад, у Європі, США та Канаді зимові дороги посипають хлоридом магнію, кальцію чи кальцієво-магнієвим ацетатом. Ці реагенти, дещо ефективніші та мають значно більшу вартість, ніж технічна сіль, яку зазвичай використовують в Україні, тому в умовах обмеженого фінансування робіт з експлуатаційного утримання їх використання для догляду за дорогами не набуло розвитку.
Оскільки зимове утримання – це нова сфера діяльності нашої компанії, ми поставили перед собою задачу знайти ефективний і водночас недорогий спосіб боротьби з ожеледицею. Для ефективної боротьби із зимовою слизькістю нами запроваджено технологію обробки покриття з зволоженням реагентів з використанням сольового розчину.
«Для застосування цієї технології «Автомагістраль-Південь» використовує спеціальне обладнання для приготування розчинів та додаткове обладнання на спецтехніці для їх застосування для зволоження протиожеледних матеріалів.
Соляний розчин, який ще називають ропою, готують шляхом змішування у воді в спеціальному резервуарі до густого розчину.

«При концентрації солі в межах 30-32% розчин не замерзає при температурах до мінус 16 градусів. Крім того, коли ми зволожуємо сіль, вона стає важчою, і вітер не здуває її з дороги», – розповідає В’ячеслав Хмарський, начальник дорожньо-експлуатаційної дільниці «Автомагістраль-Південь».

Волога сіль швидше вступає в реакцію навіть із сухим снігом у мороз і розтоплює його. Поки ж снігопадів у Київській області немає, цілодобове чергування триває. Спеціалісти компанії «Автомагістраль-Південь» очищують водостоки на трасі та супутню інфраструктуру. У разі ж негоди наша техніка чекає неподалік і швидко виїде на дорогу!

У жовтні 2018 року «Автомагістраль-Південь» розпочала довгоочікувану реконструкцію столичної вулиці Академіка Туполєва загальною протяжністю 3,1 км.

Проект реконструкції вул. Туполєва передбачає: розширення проїзної частини (що значно збільшить пропускну спроможність вулиці); реконструкцію існуючих тротуарів вздовж проїзної частини з улаштуванням велосипедних доріжок; перекладання інженерних мереж, які підпадають під пляму реконструкції – теплові мережі, водопровід, газопровід, дощова каналізація, електричні мережі;  прокладання інженерних мереж для приєднання об’єкту до електричних мереж (зовнішнє освітлення, світлофорні об’єкти); благоустрій та озеленення прилеглої до вулиці території (в межах червоних ліній).

Для вільного пересування людей з обмеженими фізичними можливостями в місцях наземних пішохідних переходів через проїзну частину вул. Академіка Туполєва, примикання тротуарів до виїздів/заїздів до прилеглої території, влаштовується пониження бортового каменю на ширину тротуару з перепадом в 2.5 см.

Крім цього, на примиканнях та перетинах зі світлофорним регулюванням дорожнього руху передбачається влаштування пішохідних світлофорів зі звуковим сигналом.

«Наразі тривають роботи з розбирання дорожнього одягу та роботи з розширення проїзної частини на ділянці від вул. Естонська до вул. Салютна. Також на завершальній стадії тривають роботи з прокладання дощової каналізації на ділянці від вул. Стеценка до вул. Салютна», – розповів Вадим Голота, інженер відділу технічного контролю.

До кінця поточного року, за сприятливих погодних умов, планується завершити роботи з прокладання дощової каналізації, завершити земляні роботи та влаштувати нижній шар основи дорожнього одягу зі щебенево-піщаної суміші С-5 (на ділянці розширення), виконати частково роботи по електричній мережі та освітленню.

Продовжити реконструкцію вул. Академіка Туполєва планується на початку 2019 року з настанням сприятливих погодних умов.

Цього тижня «Автомагiстраль-Пiвдень» провела навчання співробітників, якi відповідають за зимову експлуатацію ділянки одеської траси у Київській області. Як виявилось, недаремно. Уже за кiлька днiв Київщину накрив потужний снігопад. Але ми були готові до негоди, техніка працювала у цiлодобовому режимi. На трасi ні на хвилину не припинявся рух автотранспорту, заторів не виникало. Після очищення траси вiд снiгу розпочалась обробка її реагентами вiд ожеледицi. Дякуємо нашим співробітникам, якi працювали нiч i день, щоби оперативно ліквідувати наслідки стихії!

Минулого тижня «Автомагістраль-Південь» завершила поточний середній ремонт на ділянці км 531-535 автомобільної дороги М-03 Київ — Харків — КПП Довжанський у селі Кам’янка у Харківській області.

«На ділянці проходив поточний середній ремонт. Було влаштовано два шари асфальтобетону: вирівнюючий та верхній. Також в окремих місцях було виконано підсилення основи  методом холодного ресайклінгу», – розповів Сергій Пастух, керівник проекту Харківського регіону.

Відновлення цієї ділянки було проведено в період з 7.10 по 24.10 поточного року. Загалом у роботах було задіяно понад 50 робітників компанії та близько 40 одиниць дорожньо-будівельної техніки.

Замовником робіт була Служба автомобільних доріг у Харківській області.

2018 року роботи проходили ще на трьох ділянках траси М-03 загальною протяжністю 40 км, на 11 км яких уже влаштовано верхній шар покриття.

«Автомагістраль-Південь» почала реалізовувати договір по зимовій експлуатації Одеської траси, підписаний восени цього року. Вперше цю роботу було доручено приватному підряднику. Про пілотний проект, запроваджений у межах Київської області (км 11+660 – км 143+028), сьогодні розповів керівник «Укравтодору» Славомір Новак під час навчань з протидії надзвичайним ситуаціям та огляду техніки.

В тендері, який відбувся у вересні цього року, брали участь декілька великих компаній. «Автомагістраль-Південь» запропонувала найнижчу ціну – сума контракту складає біля 41 млн.грн. В «Укравтодорі» вважають, що «Автомагістраль-Південь» зможе ефективно та оперативно чистити трасу та інфраструктурні об’єкти від снігу та обробляти дорожнє покриття реагентами. Контрактом передбачена також літня та міжсезонна експлуатація доріг.

«У компанії є достатні обігові кошти, вони закупили нову техніку, ми з ними ефективно співпрацюємо. Але ми будемо контролювати якість роботи з експлуатації доріг, яку здійснюють приватні компанії», – сказав Славомір Новак.

Голова «Укравтодору» додав, що компанія «Автомагістраль-Південь» пройшла «перший удар зими» успішно.

Отже, цієї зими Одеську трасу, яку традиційно вважають проблемною через велику кількість форс-мажорних ситуацій, нарешті почнуть своєчасно прибирати від снігу та ожеледиці. А робота снігоприбиральної техніки не буде шкодити дорожньому покриттю та розмітці.

«Впевнений, водії швидко відчують різницю – як було раніше, і як буде тепер. Ми запроваджуємо в Україні якісно нову модель експлуатації доріг, яка ефективно діє у країнах Європі. Нарешті з`являється чітко регламентована відповідальність підрядника за стан дороги. Автомобіліст як платник податків розуміє, з кого спитати, якщо на дорозі залишаться сніг чи ожеледиця», – зазначив генеральний директор компанії «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв.

За його словами, «Автомагістраль-Південь» закупила нове обладнання для ефективного догляду за трасою. Зокрема, 11 комбінованих дорожніх машин (КДМ) для обробки та очищення покриття. Усього для зимового утримання планується використання понад 40 одиниць спеціальної техніки компанії, зокрема 12 автомобілів зі снігоочисними відвалами, 2 шнекороторних снігоочищувачі, 4 автогрейдера, 4 трактора зі снігоочисними відвалами, 4 навантажувача та інших.

Завдяки цьому прибирання спецтехнікою стає більш якісним та безпечним: зменшується ймовірність пошкодження асфальту та суттєво збільшується ефективність роботи.

По всій довжині ділянки дороги облаштовано чотири бази зберігання піщано-сольових сумішей та інших реагентів. Бази облаштовані необхідною інфраструктурою, зокрема диспетчерськими пунктами. «Автомагістраль-Південь» уже закупила необхідну кількість антиожеледних реагентів і матеріалів для зимового утримання та провела навчання персоналу.

«Наша техніка перебуває у стані постійної готовності до реагування на складні погодні умови, зберігається на базах неподалік дороги. Наші спеціалісти постійно слідкують за прогнозом погоди, відбувається моніторинг стан дороги. Наша техніка у будь-який момент готова виїхати на прибирання снігу. Я впевнений, що початок роботи нашої компанії дозволить значно знизити рівень аварійності на Одеській трасі у зимовий період та зберегти не одне життя. А найсучасніша техніка збереже дорожнє покриття та у рази подовжить строк служби дороги. «Автомагістраль-Південь» – це компанія номер один в Україні у сфері будівництва та ремонту доріг. Ми перші, хто впроваджує нові технології, завозить нову, найсучаснішу техніку та обладнання. Впевнений, ми також станемо номер один на ринку експлуатації доріг», – зазначив Тимофеєв.

На Львівщині триває ремонт автомобільних доріг загального користування. Зокрема, завершено виконання робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141222 (Львів — Тернопіль) — Під’ярків, км 0+000 – км 3+540, км 3+840 – км 4+340, км 4+490 – км 5+400 у Пустомитівському районі.

Загальна протяжність відремонтованої ділянки складає 1,9 км.

«Поточний середній ремонт цієї автомобільної дороги розпочато 24 жовтня, – розповів інженер відділу технічного контролю Василь Устіянович. – За цей час проведені роботи з влаштування підстилаючого шару основи зі щебенево-піщаної суміші (8 см), вирівнюючого шару із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші (сер.товщ. 4 см) та верхнього шару асфальтобетонної суміші (5 см). Загальна площа відремонтованої ділянки становить 11400 м2».

Під час активної фази до робіт на об’єкті було задіяно близько 20 працівників та 15 одиниць техніки.

Ремонт виконується за кошти Державного дорожнього фонду.

«Автомагістраль-Південь» продовжує роботи з будівництва злітно-посадкової смуги одеського аеропорту. Уже збудовано 2800 метрів нижніх шарів покриття нової ЗПС, а також влаштовано верхній шар покриття протяжністю 1150 метрів.

Варто відзначити, що роботи зі влаштування верхнього шару покриття призупинені у зв’язку із погодними умовами і поновляться за сприятливого температурного режиму. Триває герметизація швів стискання у верхньому шарі покриття, а також прокладання кабельної каналізації світлосигнального обладнання.

«У зв’язку зі стислими термінами будівництва аеродромного комплексу ці роботи, а також земляні роботи на льотних полях виконуватимуться і в зимовий, і у весняно-літній період, – говорить Сергій Гарбуз, начальник дільниці компанії «Автомагістраль-Південь». – Клімат Одеси помірний, люті морози бувають тільки декілька тижнів за сезон. Решту часу ми можемо присвятити земляним роботам, адже це – левова частка будівництва ЗПС».

Загальна висота конструктиву нової ЗПС становить 1 метр 05 см. Складається він із кількох шарів. Перший – щебеневий шар стабілізації товщиною 20 см. Наступним шаром влаштовується піскоцемент (15 см) та «пісний» бетон (30 см) – конструктив основи, який використовувався при будівництві аналогічних злітно-посадкових смуг в Україні. Верхній шар покриття ЗПС влаштовується товщиною 40 см із «важкого» бетону.

У зимовий період на об’єкті задіяно 150 працівників та близько 50 одиниць техніки.

Нагадаємо, нова злітно-посадкова смуга одеського аеропорту матиме 2800 м довжини і 60 м ширини. Після завершення її будівництва одеський аеропорт зможе приймати повітряні судна типу Вoeing-757 і 767, а також інші літаки місткістю до 300 пасажирів.

На об’єкті автомобільної дороги національного значення Н-08 в Оріхівському районі Запорізької області км 548+108 – км 573+089 компанія «Автомагістраль-Південь» уже виконала роботи з відновлення дорожнього покриття основного проїзду на ділянці с. Преображенка – м. Оріхів загальною протяжністю 7,1 км.

«Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-08 тривав з початку травня, – розповів інженер ВТК Олександр Чорний. – За цей час проведені роботи з посилення дорожньої конструкції із застосуванням прогресивного методу холодного ресайклінгу з подальшим влаштуванням вирівнюючого шару із крупнозернистої асфальтобетонної суміші та верхнього шару із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші. Загальна площа відремонтованої ділянки становить 74200 м2».

Оскільки значна протяжність ділянки ремонту проходить через м. Оріхів, довелося виконати значний обсяг робіт із благоустрою та облаштуванню ділянки: влаштування примикань та з’їздів, автобусних зупинок, встановлення бортових каменів, тротуарів тощо. На об’єкті було задіяно близько 50 одиниць техніки та біля 80 працівників.

Нині на ділянці автодороги завершують нанесення розмітки та влаштування посадкових майданчиків. На найближчі дні заплановано встановлення дорожніх знаків.

Загальна вартість виконаних робіт становить 93 млн. грн.


Наша компанія вийшла на завершальну стадію ремонту на ділянці км 102+810 – км 108+616 дороги державного значення Чугуїв-Мілове у Харківській області.
«Зруйновану ділянку відновлено – основні роботи на цьому відрізку завершено, окрім влаштування верхнього шару покриття, виконання якого заплановане у наступному році», – повідомив начальник виробничої дільниці Максим Сібіберт.
За його словами, загальна протяжність відремонтованої в цьому році автодороги становить близько 28 км.
Нагадаємо, протягом останніх років інтенсивність руху автодорогою державного значення Чугуїв-Мілове значно зросла. Трасою пересувається чимало цивільного автотранспорту, великовагового спеціального транспорту, задіяного в зоні проведення ООС. Дорожнє покриття не витримує такого навантаження, з’явилися аварійні та небезпечні руйнування.
Ремонтні роботи на цій ділянці “Автомагістраль-Південь” розпочала 10 вересня 2018 року. Спеціалісти компанії провели відновлення дорожнього покриття, влаштували двошарову щебенево-піщану основу із армуванням георешіткою та верхнім шаром укріпленим цементом, та уклали вирівнюючий шар покриття із крупнозернистої асфальтобетонної суміші.
Також проведені земельні роботи, забезпечено водовідведення, влаштовано кювети, розширено земляне полотно. До робіт залучено понад 60 одиниць техніки та 80 працівників.

Сьогодні представляємо майстра Івана Коновського, який разом із своєю бригадою працює на об’єкті Львів-Шегині у м. Городок. Виконують хлопці дуже відповідальну роботу – влаштовують нову систему дощової каналізації міста. Частина його бригади – новачки, але команда швидко згуртувалась!
Робітники кажуть: «Бригада у нас працьовита, а майстер – суперовий!». Хлопці вміють не тільки добре працювати, а й відпочивати разом. У вільний час вони дивляться фільми, а інколи – подорожують разом.

Команда «Автомагістралі-Південь»: майстри, машиністи та дорожні робітники – приєднуйтеся до нашого конкурсу! Покажіть усій Україні, чиїми силами розбудовується наша інфраструктура!

Знімайте відеоролик про роботу в компанії, колег та свого керівника, розкажіть, чому він найкращий! Відправляйте відео на email: n.au@i.ua.

Усі відеороботи ми опублікуємо на нашій сторінці у Facebook, а трійку кращих – відзначимо цінними подарунками! Це – надсучасний мобільний телефон iPhone X, яким можна знімати нові ролики про власні професійні досягнення, планшет iPad та годинник Apple Watch.

Результати конкурсу будуть оголошені на Новий рік. Підтримайте своїх колег – ставте «лайки» улюбленій бригаді «Автомагістралі»!

Сьогодні за участі компанії «Автомагістраль-Південь» та інших учасників ринку в Міністерстві інфраструктури пройшла нарада щодо найгострішої проблеми в цьогорічному дорожньому будівництві – блокуванню та зриву тендерів.

Директор компанії «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв виніс на обговорення низку пропозицій, які дозволять покращити процедуру тендерних закупівель та не допустити до торгів недобросовісні компанії:

  1. Потрібно ввести критерій «фінансового становища» і зобов’язати підрядників надавати фінансову звітність за останні три роки. Це дозволить не допускати до тендерів неблагонадійні підприємства.
  2. Зобов’язати учасників тендерів надавати реєстр кредитних історій. Таким чином замовники тендерів зможуть впевнитися у фінансовому становищі підрядників та у відсутності у них критичних боргів.
  3. На великих тендерах варто встановити мінімальну суму річного грошового обігу підрядника. Це дозволить оцінити, чи в стані компанія виконати взяті на себе зобов’язання по будівництву і реконструкції ключових великих інфраструктурних об’єктів.
  4. Потрібно створити механізм перевірки банківської гарантії учасників тендеру. Оскільки в Україні існує ряд банків, які видають незабезпечені банківські гарантії. А це створює додаткові ризики для дорожньо-будівельної галузі.
  5. Зобов’язати замовників прописувати обов’язковим пунктом у тендерній документації вимогу щодо наявності відповідного досвіду. Проте, це потрібно робити без перекосів, щоб не перекривати можливість брати участь у торгах новим, але надійним підрядникам.
  6. Вартість оскарження тендерної процедури на даний час не залежить від суми закупівлі. Будь-хто може зірвати великий національний тендер. Потрібно, щоб вартість оскарження була пропорційною сумі тендеру. Це в значній мірі відіб`є бажання гратись у блокування тендерних закупівель.

Микола Тимофеєв також підтримав ідею ввести чорний список підрядників, яких не будуть допускати до участі у тендерах, але додав, що цей інструмент потрібно впроваджувати обережно, щоб його не можливо було використовувати у нечесній конкурентній боротьбі.

Стартували ремонтні роботи в районі транспортної розв’язки у центрі Шостки. Тут запланована заміна дорожнього полотна, що дозволить збільшити пропускну здатність дороги, облаштування з’їздів в межах радіусу заокруглення та нанесення розмітки.

На об’єкті вже завершилися підготовчі роботи: відремонтовано тротуари, покладена тактильна плитка, встановлено металеву огорожу, влаштовано острівці безпеки. Сьогодні спеціалісти починають перший етап ремонту – фрезерування проїжджої частини. Також передбачена перекладка зливових колодязів, щоб прибрати основну проблему об’єкту – весняні паводки та підтоплення під час літніх злив.

Багатошарова конструкція проїзної частини складатиметься з основи з щебенево-піщаної суміші (ЩПС) товщиною 12 см, нижнього шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону (10 см) та верхнього шару покриття з щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА), товщиною 5 см. Загальна ширина полотна складає 8 метрів.

Працюють на об’єкті дві бригади: перша відповідає за влаштування основи ЩПС, друга – за роботу з асфальтоукладачем.

Роботи на дорозі з високим рівнем інтенсивності проводяться без зупинки руху автотранспорту. У них задіяно 20 фахівців дорожньо-будівельних робіт та 12 одиниць техніки.

Загальна площа відремонтованої ділянки дороги складе понад 1 тисячу кв. м. Замовник – управління житлово-комунального господарства м. Шостка. Бюджет становить 5,4 млн. грн.

Завершення робіт заплановано на середину листопада.

 

Ми продовжуємо пошук найкращого лінійного майстра компанії «Автомагістраль-Південь»!

Сергій Голубов зі своєю бригадою, хоча і невеликою, працює на дуже великому і відповідальному об’єкті – в Одеському аеропорту. Каже, що знайшов спільну мову не тільки зі своєю бригадою, але й з усіма будівельниками, які будують нову злітну смугу, таку важливу для Південної Пальміри. Адже вона зможе приймати тисячі туристів щороку і відкрити Одесу іноземним мандрівникам!

Команда Сергія розповідає: бригадир – на своєму місці! Уся бригада злагоджено працює під його розважливим керівництвом.

Команда «Автомагістралі-Південь»: майстри, машиністи та дорожні робітники – приєднуйтеся до нашого конкурсу! Покажіть усій Україні, чиїми силами розбудовується наша інфраструктура!

Знімайте відеоролик про роботу в компанії, колег та свого керівника, розкажіть, чому він найкращий! Відправляйте відео на email: n.au@i.ua.

Усі відеороботи ми опублікуємо на нашій сторінці у Facebook, а трійку кращих – відзначимо цінними подарунками! Це – надсучасний мобільний телефон iPhone X, яким можна знімати нові ролики про власні професійні досягнення, планшет iPad та годинник Apple Watch.

Результати конкурсу будуть оголошені на Новий рік. Підтримайте своїх колег – ставте «лайки» улюбленій бригаді «Автомагістралі»!

 

Минулого тижня наша компанія розпочала плановий поточний середній ремонт на дорозі місцевого значення Дрогобич–Комарно. Ця ділянка дороги км 21+000 – км 25+200 давно потребувала ремонту.

Наразі відбувається влаштування основи на ділянках із нестійким земляним полотном – дорога пролягає торф’яними ґрунтами. Щоби стабілізувати земполотно, спеціалісти нашої компанії використовують армовану георешітку, яку вкладають під основу дороги. Георешітка більш стійка до деформації. Матеріал здатний витримувати великі навантаження та рівномірно розподіляти вагу по всьому дорожньому покриттю. А головною функцією георешітки є армування ґрунту та асфальтобетону. Застосування матеріалу дозволяє продовжити термін експлуатації покриття доріг, а також максимально знизити ймовірність появи тріщин, ям, вибоїн тощо.

Усього за проектом буде відремонтовано 4,2 км дороги. Багатошарова основа із щебенево-піщаної суміші у межах проїзної частини складатиметься з георешітки, основи ЩПС-040 товщиною 25 см та двошарового асфальтобетонного покриття.

Усього планується відремонтувати ділянку дороги загальною довжиною 4 км. Наразі працюють 2 бригади, перша влаштовує основу, друга – шари асфальтобетонного покриття.

Для ефективнішого проведення ремонту роботи виконуються по всій ширині автомобільної дороги у 7 м.

У ремонтних роботах задіяно 30 спеціалістів та 20 одиниць техніки. Бюджет проекту складає 15 млн. грн.

Завершення робіт планується на 10-11 листопада 2018 року.

Співробітників нашої компанії вітають міністр інфраструктури України Володимир Омелян, мер Києва Віталій Кличко, керівники Укравтодору Славомір Новак та Київавтодору Олександр Густєлєв, а також очільниця національного секретаріату CoST Україна Наталія Форсюк і генеральний директор компанії “Автомагістраль-Південь” Микола Тимофеєв.