Новини
Траси Дніпропетровщини тепер у надійних руках! «Автомагістраль-Південь» перемогла у великому тендері на всесезонне утримання ключових доріг Дніпропетровської області. Вчора був підписаний контракт на суму 1,6 млрд грн, розрахований на два роки.
Наші спеціалісти вже мають досвід догляду за автошляхами. Аналогічний проект ми реалізовуємо на великій артерії М-05 «Київ-Одеса» в межах Київської області з осені минулого року. За цей час аварійність на ділянці знизилась втричі, а траса жодної години не була закритою для проїзду, незважаючи на часті хуртовини! А на початку березня наша компанія виграла тендери на утримання двох доріг на Дніпропетровщині. Це траси Н-11 Дніпро- Миколаїв, та М-04 Знам’янка-Ізварине.
Рішення передати дороги нашим фахівцям високо оцінив губернатор області Валентин Резніченко. У своєму фейсбуці він зазначив, що «Автомагістраль-Південь» замість облавтодору нестиме повну відповідальність за всі автотраси регіону. Валентин Резніченко наголосив: «Автомагістраль-Південь» – це у рази швидше, ніж обладавтодор, та у рази якісніше».
За словами генерального директора «Автомагістралі-Південь» Миколи Тимофеєва, держава нарешті відмовилась від фінансування утримання доріг за «залишковим принципом». Професійна та відповідальна експлуатація з використанням сучасних технологій дороги може збільшити термін її використання на 40%. Завдяки належному утриманню зростуть і міжремонтні періоди для автошляхів. Отже, державні кошти будуть витрачатись більш ефективно, а головне – значно покращиться рівень безпеки автоперевезень.
«Ми впевнені, що жителі Дніпропетровської області та всі українські водії високо оцінять якість утримання доріг компанією «Автомагістраль-Південь». Слід розуміти, що всі заходи з ремонту та догляду за дорогою, які реалізовує наша компанія, будуть у рази ефективніші, аніж ті, що проводять державні організації», – вважає Микола Тимофеєв.
Микола Тимофеєв додав, що Дніпропетровська область – один із пріоритетних регіонів для нашої компанії. Тут зосереджена потужна виробнича база, акумульована техніка та професійні кадри. Тобто, ми повністю готові як до поточного утримання трас, так і до форс-мажорних зимових умов.
Загалом «Автомагістраль-Південь» обслуговуватиме три міжнародні траси: М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» (+обхід Дніпра), М-18 «Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта», М-29 «Харків-Червоноград-Перещепине»; п’ять національних трас: Н-08 «Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через Кременчук)-Маріуполь» (+під’їзд до аеропорту «Дніпро»), Н-11 «Дніпро-Миколаїв (через Кривий Ріг)», Н-15 «Запоріжжя-Донецьк», Н-23 «Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя» (+під’їзд до аеропорту «Кривий Ріг»), Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка».
Окрім того, «Автомагістраль-Південь» утримуватиме чотири регіональні та 40 територіальних доріг. Загалом наша компанія забезпечить догляд за майже 3 тис. км доріг у Дніпропетровській області.
Перший міжнародний проект нашої компанії набирає обертів! Згідно з визначеним у контракті терміном, ми розпочали монтаж асфальтобетонного заводу у Молдові!
Новий завод, розташований біля міста Вулканешти, здатний виробляти 240 т асфальтобетонної суміші на годину. Він повністю забезпечить потреби реконструкції 85 км траси М3 «Кишинів-Джурджулешти», яка веде до одного із найважливіших портів Дунаю.
Планується виготовити близько 140 тис. т асфальтобетонних сумішей та 150 тис. т сумішей із холодного ресайклінгу та щебенево-піщаних сумішей. Окрім того, асфальтобетонний завод повністю відповідає усім європейським екологічним нормам.
Для Молдови поява такої виробничої бази – справжня подія. У країні існує лише одне підприємство, яке за обсягами виробництва може конкурувати із заводом «Автомагістралі-Південь». Відповідно, країна отримує шанс значно наростити обсяги ремонту та будівництва доріг.
Запуск виробництва запланований на середину травня. Наразі на ділянці вже повністю готовий фундамент для установки АБЗ. Спеціалісти «Автомагістралі-Південь» почали роботи з підготовки підключення інженерних комунікацій для запуску асфальтобетонного заводу.
Сучасне устаткування АБЗ, яке встановлять у Молдові, ми придбали у визнаного у світі виробника – компанії Marini Fayat Group. Завдяки цьому наша закордонна виробнича база матиме не лише високу продуктивність, а й вироблятиме дорожнє покриття найвищої якості.
Для контролю виконання якості робіт згідно умов Контракту проводяться роботи з облаштування лабораторії, де будуть виконуватись випробування якості вхідних матеріалів, асфальтобетонних сумішей, придатності ґрунтів для спорудження насипів, у відповідності до місцевих стандартів та Технічної Специфікації Контракту.
Новий завод є частиною великого виробничого комплексу, який «Автомагістраль-Південь» створила для реалізації проекту. Зокрема, у Молдові працюватимуть 150-200 фахівців, буде залучено біля 100 одиниць спеціалізованої техніки:
– вантажівки Ford – понад 30 шт;
– екскаватори Caterpillar, JCB – 6 шт;
– навантажувачі Caterpillar;
– асфальтові та ґрунтові котки Bomag и HAMM – понад 10 шт;
– асфальтоукладачі Bomag 3 шт.
– ресайклер – 1 шт;
– фреза дорожня – 1 шт;
– автогрейдери, мінінавантажувачі, бетонозмішувачі та інша будівельна техніка.
Окрім заводу з виробництва асфальтобетонних сумішей, на виробничій базі також змонтують ґрунтозмішувальну установку Marini потужністю 400 т/год, облаштують бітумне сховище обсягом 500 м3 та майданчик для зберігання кам’яних матеріалів площею 4 га, майстерню для ремонту техніки, складські та побутові приміщення.
Будівництво цього об’єкту викликає великий резонанс, як у пресі, так і у суспільстві, та великий інтерес з боку посадовців. Вчора будівництво Н-31 відвідав голова комітету Верховної Ради з питань бюджету Андрій Васильович Павелко.
«Це дуже важливий інфраструктурний проект для місцевих мешканців та для всієї Дніпропетровської області. Люди відчують, як розвантажаться місцеві дороги. А до Києва можна буде дістатися швидше» – зазначив Андрій Павелко.
Зазначимо, що зараз для того, щоб виїхати з Дніпра на автошлях М-03 «Київ-Харків», потрібно близько трьох годин. Після відкриття дороги цей час скоротиться у півтора рази.
Сьогодні на Н-31 «Автомагістраль-Південь» споруджує кілометрову ділянку (11+000 – 12+000 км) та укладає верхній шар на раніше збудованих відрізках автошляху.
«Загалом наші робітники працюють з нульового по 12 кілометр. Глобальне будівництво ведеться на одному кілометрі (11-12 кілометр траси). На км 0+000 – 7+000 км «автомагістралівці» облаштовують верхній шар. На інших ділянках наші бригади встановлюють дорожні знаки, бар’єрну огорожу та наносять розмітку», – розповідає інженер відділу технічного контролю компанії Артем Животов.
За 2017-2018 роки «Автомагістраль-Південь» побудувала 11 кілометрів нової траси. Автошлях не буде проходити через населені пункти і фактично функціонуватиме як європейський автобан, що значно підвищить безпеку руху. Ця дорога – першої категорії у чотири смуги, в деяких місцях із розширенням до шести смуг.
Завершити будівництво Н-31 планують до 2022 року. У 2017-2018 роках на нову автотрасу виділили 560 млн грн, а цьогорічні асигнування сягнуть 1,2 млрд грн.
Тепер наша лабораторія зможе ще ретельніше контролювати вхідні матеріали на заводи та готову асфальтобетонну суміш на кожному етапі виробництва.
Для того, щоб використовувати можливості цієї технології на 100%, керівники та спеціалісти нашої лабораторії невпинно навчаються у кращих світових вчених та експертів дорожньо-будівельної галузі. Ми постійно придивляємось до нових технологій та впроваджуємо їх на наших виробництвах та лініях.
Нещодавно з тижневого навчання у Міланському політехнічному університеті повернулися керівник регіональної лабораторії у Дніпропетровській області Віталій Екімов та керівник лабораторії Східного регіону Олеся Алексеєнко.
«Ця політехніка – навчальний заклад із величезним досвідом і історією, він працює з 1863 року. У них дуже сильна дорожньо-будівельна кафедра, викладацький склад якої знає про галузь не з книжок, а безпосередньо із практики», – розповідає Віталій Екімов.
Практичні заняття були як на оснащенні, яке закупила для лабораторії наша компанія, наприклад на приладі для вимірювання глибини колієутворення, так і на ексклюзивному обладнанні університету, зокрема секторному пресі власного проектування.
«У нас були практичні заняття по роботі з гіратором – приладом, який максимально достовірно імітує роботу катка. В гіраторі видно практично всю картину ущільнення асфальтобетонної суміші», – додає Віталій.
Віталій розповів, що часто лекції перетворювались на дискусії, де як викладачі, так і слухачі ділилися своїм досвідом роботи на обладнанні, проблемами, з якими стикались під час випробувань та шляхами їх подолання.
Наші спеціалісти кажуть: поспілкувавшись із європейськими експертами галузі стає зрозуміло, що контроль якості в «Автомагістраль-Південь» не поступається світовим стандартам. Але це не означає, що можна зупинитися в своєму розвитку – ми плануємо поступово, але стало впроваджувати нові тести для бітумів, інертних матеріалів та АБЗ.
Співробітники «Автомагістралі-Південь» продовжують поточний середній ремонт автомобільної дороги М-11 «Львів-Шегині» на ділянці км 32+460 – км 34+600.
Уже проведено підготовчі роботи по розпушенню асфальтобетонного покриття на глибину 16 см. Наразі завершуються послідуючі роботи з регенерації існуючого дорожнього одягу за методом холодного ресайклінгу з додаванням цементу. Сьогодні розпочалися роботи із влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистої асфальтобетонної суміші товщиною 10 см.
В послідуючому також передбачено роботи з влаштування верхнього шару щебенево-мастичного асфальтобетону товщиною 5 см та відновлення й очищення кюветів, укріплення узбіч – усього 2 тис. 900 м2, влаштування 110 погонних метрів бортового каменю та 138 м2 покриття із ФЕМ. Наші спеціалісти вже влаштували водопропускну трубу діаметром 1 та довжиною 15 м. Задля безпеки дорожнього руху планується нанесення горизонтальної дорожньої розмітки холодним пластиком.
До ремонтних робіт обох ділянок залучені 30 працівників та 27 одиниць дорожньо-будівельної техніки. Бюджет становить 19,6 млн. грн.
Звертаємо увагу водіїв: на ділянках ремонту автодороги «Львів-Шегині» діє обмеження руху автотранспорту: знижено швидкісний режим, організовано потік по смузі зустрічного руху. Ділянки проведення робіт позначені відповідними технічними засобами.
За сприятливих погодних умов ремонтні роботи заплановано завершити до 27 квітня 2019 року.
Упродовж багатьох років виставка BAUMA є рушійною силою інновацій у будівельні галузі. На BAUMA 2019 виробники демонструють останні розробки в області DIGITAL і обслуговування під одним дахом. Основна мета – показати, наскільки цифрові технології майбутнього вже стали невід’ємною частиною світу.
Основними темами виставки BAUMA цього року стали інновації, розвиток електричної та безпілотної техніки. Найбільші світові виробники представили в Мюнхені свої новинки. Китайське підприємство Sany презентувало екскаватор, яким можна керувати дистанційно за допомогою системи віртуальної реальності. Серед компактної техніки варто відзначити безпілотний кулачковий ущільнювач. Управління 1,5-тонною машиною здійснюється за допомогою пульта дистанційного керування.
Така техніка – останній тренд на ринку дорожньо-будівельного обладнання, який розвивається вже кілька років. Нові машини оснащені радарами, лазерними датчиками, бортовими відео-камерами та GPS-модулем, гіроскопами та акселерометрами. На ділянці дороги вона орієнтується по 3D-карті, створеній інженерами за даними аерофотозйомки дронами та сканування місцевості лазерним мобільним обладнанням.
Не тільки японці прагнуть автоматизувати всі процеси. Компанії Caterpillar, John Deere працюють над схожими транспортними засобами, які спершу працюватимуть напівавтономно, а згодом діятимуть без оператора.
Наразі ми завершуємо роботи на дорозі місцевого значення «Девладове-Веселе Поле». Найближчим часом здамо об’єкт в експлуатацію. Основні роботи на автошляху проводили минулого року, наша компанія зробила капітальний ремонт шести кілометрів дороги на замовлення департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської облдержадміністрації.
«Ремонт об’єкту
“Девладове-Веселе Поле” фінансується на 100%, робота виконана на 98%. Залишилось встановити знаки і зробити бар’єрне огородження”, — розповідає інженер відділу технічного контролю компанії Артем Животов.
На Дніпропетровщині роботи тривають і на іншій дорозі місцевого значення – “Олександрія-Тихий Став”. До кінця місяця об’єкт буде завершено відповідно до графіку виконання робіт. «Автомагістраль-Південь» облаштує з’їзди та примикання, майданчики для зупинок громадського транспорту, нанесе розмітку та встановить дорожні знаки.
У Мюнхені 8 квітня відкрилася найбільша у світі 32-га Міжнародна виставка будівельного обладнання, машин, транспорту та будівельних технологій – BAUMA 2019.
Наймасштабніший у будівельному світі захід BAUMA (скорочено від нім. Baumachinen) традиційно захоплює як учасників виставки, так і відвідувачів:
«Виставка вражає своїм розмахом і масштабом! І це не дивно: BAUMA є найбільшим у світі майданчиком для показу інновацій у будівництві та презентацій всього найновішого у галузі. Цього року організатори велику увагу приділили проблемам цифровізації в будівництві, енергозбереження та зменшення шкідливого впливу на природу, – зазначив Микола Тимофеєв, генеральний директор компанії «Автомагістраль-Південь». – У рамках численних вузькоспеціалізованих заходів є можливість на власні очі побачити роботу різних будівельних машин і пристосувань, взяти участь у дискусіях з експертами галузі й налагодити нові ділові контакти. Так, у нас заплановано безліч зустрічей з потенційними партнерами. Адже більшість відвідувачів – фахівці компаній будівельної, дорожньої індустрії або торговельні організації. Причому найчастіше це фахівці рівня «топ-менеджер», які приймають рішення про підписання договорів і партнерських угод».
BAUMA проходить раз на три роки, і будівельний світ чекає на неї з нетерпінням. Цього року експозиція заходу стала ще більшою та різноманітною: на 614 000 м2 виставкового комплексу Messe Munchen представлено 3 600 компаній. В Мюнхен приїхали фахівці з 200 країн світу: Німеччини, Австрії, Швейцарії, Італії, Франції, Нідерландів, Великобританії, Швеції, Польщі, Чехії, України та інших. Очікується, що виставку побачать близько 600 000 відвідувачів.
ОСНОВНІ СЕКТОРА BAUMA 2019:
– Будівельна та дорожня техніка, обладнання та інструмент;
– Видобуток і переробка корисних копалин;
– Виробництво будівельних матеріалів, виробів та конструкцій;
– Комплектуючі, сервіс, послуги.
BAUMA 2019 рясніє прем’єрами. Однією з них став 120-тонний кран підвищеної прохідності Link-Belt 120-RT. При значній вантажопідйомності він оснащений 6-секційної стрілою, що дозволяє піднімати вантажі до 50 м, а з використанням гратчастого подовжувача – майже до 80 м.
Компанія Caterpillar представила 20 нових моделей спецтехніки. Особливий інтерес викликає бульдозер Cat D6XE – перша у світі електрична високопривідна модель.
Представлена на виставці і компанія WIRTGEN. На площі 13 000 квадратних метрів виробник представляє 120 експонатів.
Утім, BAUMA може похизуватися не тільки технічними новинками. Цього року у рамках заходу відкрилася спеціальна виставка THINK BIG! – «Думки масштабно!», яка розповідає про можливості побудови кар’єри в будівельній галузі або в галузі виробництва будівельних матеріалів. Новинкою виставки стане спеціалізована онлайн-платформа BAUMA Open Innovation, на якій будуть зібрані всі підприємства, проекти та розробки будівельної галузі.
«BAUMA – унікальна можливість поспілкуватися з провідними гравцями ринку, обговорити останні тенденції, отримати консультацію від провідних експертів галузі, – розповідає Валерій Вакарчук, заступник головного інженера «Автомагістралі-Південь». – Гостям виставки надається можливість налагодити ділові контакти з потенційними партнерами, бути присутнім на обговореннях актуальних новинок, оцінити прийдешні виклики будівельної індустрії та останні досягнення розробників. Це відмінний шанс відкрити нові горизонти».
Виставка триватиме до 14 квітня.
На автошляху Р-65 «Шостка-Глухів», від м. Шостка в напрямку м. Глухів, цього тижня «Автомагістраль-Південь» розпочато ремонтні роботи. До початку травня нашими фахівцями заплановано відновити половину від 15-кілометрового ремонтного відрізка дороги Р-65, де не було ремонту ще з радянських часів.
«На початку квітня нами розпочато фрезерування покриття проїжджої частини. У п’ятницю розпочали влаштування укріпленої основи із 15-сантиметрового шару щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом. У неділю планується влаштовувати 10-сантиметровий нижній шар покриття із крупнозернистого асфальтобетону. Влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА) товщиною 5 см плануємо завершити на початку травня», – розповів про роботи на ділянці Дмитро Шульга, інженер ВТК компанії «Автомагістраль-Південь».
За його словами, до ремонтних робіт на даному відрізку а/д Р-65 залучено близько 50 наших співробітників та понад 40 одиниць дорожньо-будівельної техніки.
Як і на іншій ділянці ремонтних робіт у Шостці – по вул. Воронезькій, відновлення дорожнього полотна «Автомагістраль-Південь» проводить без перекриття руху. Окрім робіт з суцільного відновлення дорожнього полотна, що забезпечать необхідну міцність та довговічність, заплановано також роботи з облаштування узбіч та з’їздів, а також з безпеки дорожнього руху – нанесення дорожньої розмітки та встановлення дорожніх знаків.
Під час виконання дорожньо-ремонтних робіт просимо учасників дорожнього руху бути особливо обачними, звертати увагу на встановлені тимчасові попереджувальні дорожні знаки та дотримуватись правил дорожнього руху.
«Автомагістраль-Південь» уклала перший у цьому сезоні шар асфальтобетону у столиці. В ході реконструкції вулиці Академіка Туполєва вже облаштовано понад 6 тис. м2 нижнього шару АБС.
У роботах на об’єкті задіяно близько 40 дорожніх працівників, механізаторів, інженерів та 30 одиниць дорожньо-будівельної техніки.
Цьогоріч на столичній вулиці ми облаштуємо нижній та середній шари покриття, а верхній, згідно з графіком, укладемо 2020-го. Окрім робіт з облаштування дорожнього одягу, цього сезону наші бригади замінять світлофори та встановлять огорожу.
За словами інженера ВТК Вадима Голоти, сприятливі погодні умови дозволили відновити роботи на цій ділянці наприкінці січня. З того часу облаштували дорожнє корито, встановили опори освітлення та переклали високовольтні кабелі.
«На початку березня, тільки-но дозволила погода, ми продовжили облаштування дорожньої основи від вулиці Естонської у бік вулиці Стеценка. Основа на Туполєва складається з двох шарів: ЩПС С5 та ЩПС С7 із додаванням цементу. Також у березні проводили роботи з облаштування дощової каналізації», – зазначив Вадим Голота.
26-27 березня у Києві відбувся дводенний семінар FIDIC за участю акредитованого тренера Міжнародної федерації інженерів-консультантів FIDIC Адріани Спассової, в якому взяли участь представники нашої компанії. «Автомагістраль-Південь» є учасником Асоціації інженерів-консультантів України (АІКУ), яка з 2008 року входить до FIDIC.
FIDIC – це всесвітня практика реалізації проектів, яка зосереджена в уніфікованих правилах і стандартах. Впровадження правил FIDIC в Україні є наступним кроком після появи системи Prozorro. Мета FIDIC – досягти прозорої, злагодженої, синхронної роботи всіх учасників будівельного ринку з високим рівнем відповідальності та взаємодії. Імплементація правил дозволяє країні залучити до фінансування інфраструктурних об’єктів потужних міжнародних інвесторів, адже особливістю контрактів FIDIC є обов’язкова наявність незалежного інженера-консультанта. Зі своєю командою він контролює всі етапи будівництва, відповідаючи за якість побудованого об’єкту.
Наразі в Україні проходить процес об’єднання міжнародного досвіду та української практики, щоб створити базу для адаптації будівельного законодавства відповідно до стандартів FIDIC. Представники FIDIC тісно співпрацюють з державними структурами, проводять лекції та семінари.
У дводенному семінарі модуль 1-А за участю акредитованого тренера FIDIC Адріани Спассової взяли участь і представники нашої компанії: наші фахівці пройшли навчання FIDIC і отримали сертифікати нового зразка.
Відкриваючи семінар, пані Адріана Спассова відзначила важливість виходу офіційної червоної книги FIDIC-1999 українською й англійською мовами в Україні, яка побачила світ 18 березня цього року.
«Я вітаю АІКУ та учасників семінару з цією подією, вихід офіційного перекладу – це велике досягнення національної асоціації АІКУ. Дуже добре, що книгу зробили двома мовами – українською та англійською», – зауважила тренер FIDIC.
На сьогоднішній день по всьому світі видано 53 сертифікати нового зразка, п’ять з них отримали фахівці «Автомагістраль-Південь».
За словами генерального директора «Автомагістраль-Південь» Миколи Тимофеєва, який є сертифікованим інженером-консультантом FIDIC, тісна співпраця з федерацією дає нашій компанії можливість адаптувати виробничі процеси до міжнародних стандартів. Це є дуже важливим, адже «Автомагістраль-Підвень» у цьому році вийшла на ринки сусідніх країн та реалізовує проекти, що фінансуються світовими фінансовими структурами.
«Автомагістраль-Південь» оновить верхній шар асфальтобетону на 12 ділянках загальною площею понад 20 тисяч кв. м. Зараз на дорозі працюють 20 одиниць техніки. Ремонт планують завершити до кінця квітня.
Аби відновити ключові дороги країни – М-05 та М-06 «Київ-Чоп» – після сніжної зими, Кабмін у лютому додатково виділив 550 млн грн.
Звичайно, поточний дрібний ремонт – це вимушений захід. Але не варто вважати, що це те ж саме, що й сумнозвісне «ямкове» латання дороги. Насправді, належне забезпечення технологічного процесу та використання якісних матеріалів дозволяють гарантувати, що відновлені ділянки експлуатуватимуться довше.
Цього тижня генеральний директор «Автомагістралі-Південь» Микола Тимофєєв відвідав Кишинів, узявши участь у обочій нараді міністерства інфраструктури з нагоди старту сезону ремонту і будівництва доріг.
Під час наради міністр інфраструктури Молдови Кирило Габуріч запевнив, що держава забезпечила максимальний режим сприяння дорожнім будівельникам. Необхідне фінансування виділено, затримок із оплатою виконаних робіт не буде. Міністерство обіцяє спростити низку бюрократичних процедур, які можуть негативно позначитися на графіку реалізації проекту.
Кирило Габуріч відзначив високу готовність нашої компанії до старту проекту. Мобілізація виробничих потужностей і техніки успішно проведена.
У перших числах наступного місяця стартують роботи на лінійних ділянках: наші бригади розпочнуть земляні роботи, облаштують пішохідні переходи, встановлять бордюрні камені.
Упевнені, що молдавський проект стане візитною карткою «Автомагістралі-Південь» на міжнародному рівні. Його успішне завершення відкриє нашій компанії дорогу до інших великих проектів у сусідніх країнах.
Весною все більше українців замислюються над питанням, чи оптимально розподіляються кошти на ремонт доріг. На що йде «дорожній податок», закладений у ціні кожного реалізованого на АЗС літра палива?
Команда Офісу ефективного регулювання (Better Regulation Delivery Office, BRDO) запустила інтерактивну карту, яка дозволяє водіям дізнатися, коли планується ремонт певної ділянки дороги, яка підрядна компанія зробить його і яку суму коштів на це буде витрачено.
За допомогою сервісу також можна побачити цілісну картину стану дорожньої інфраструктури в областях та в Україні загалом: перебіг тендерних процедур, конкуренцію дорожньо-будівельних компаній, плани щодо ремонтів доріг.
На нашу думку, ініціатива BRDO дуже корисна. Вона дозволить нарешті зрозуміти реальний стан речей. Побачити, що виділених на дороги коштів недостатньо, щоби відремонтувати все й одразу. І що дуже багато залежить від того, хто конкретно виконуватиме ремонт. Адже крім компаній, які працюють на совість і чиї дороги витримують багаторічну експлуатацію, на ринку є несумлінні підрядники, чиї нові автошляхи швидко та передчасно псуються.
Окрім того, чимало залежить від того, хто займається утриманням дороги. Тепер водії мають можливість побачити компанію-виконавця та зробити висновки на основі фактів. Ми вітаємо ініціативу BRDO та готові допомогти керівникам проекту необхідною інформацією.
«Автомагістраль-Південь» має молоду, енергійну, сучасну та талановиту команду, яка досягає успіхів не лише на професійному рівні, але й у вільний час – поза межами робочої діяльності.
Минулої неділі в аеропорту «Бориспіль» відбувся легкоатлетичний забіг Кbp runway run, присвячений відкриттю терміналу F. Десять спортсменів «Автомагістралі-Південь» об’єдналися у команду та взяли участь у змаганнях під брендом нашої компанії. Адже одна з цінностей нашої компанії – здоровий спосіб життя співробітників. Повносилий колектив є вагомим фактором розвитку будь-якого бізнесу: спільні тренування з колегами зміцнюють корпоративний дух, допомагають дізнатися більше про співробітників.
«У спортивному заході взяли участь ті, хто просто любить біг, і таких людей у нашій компанії достатньо, – розповіла начальник відділу кадрів Ольга Петровська. – Це важливо для корпоративної культури нашої компанії, бо якщо люди займаються спортом і ведуть здоровий спосіб життя, то це допомагає їм залишатися енергійним, цілеспрямованими, ефективними та й щасливими!»
Наші спортсмени взяли участь у трьох забігах: на три, п’ять та десять кілометрів. А вболівати за них приїхала ще й команда підтримки. Це перша така подія для аеропорту та перший подібний досвід для нашої компанії. І напевне не останній, позаяк ідея спортивних корпоративних змагань припала нашим молодим співробітникам до душі!
«Цілі, які ми ставимо перед собою, – популяризація здорового способу життя, прагнення до гарної фізичній форми та зміцнення корпоративного духу, – зазначив Віталій Екімов, начальник лабораторії з контролю якості виробництва «Автомагістраль-Південь». – Ми плануємо і надалі брати участь у спортивних заходах і пропагувати здоровий спосіб життя та спорт!»
«Автомагістраль-Південь» підтримала ідею забігу ще й тому, що для України тема будівництва та розвитку сучасних аеропортів дуже актуальна. Це стосується і сервісу, і аеродромних комплексів, і, безумовно, злітно-посадкових смуг. «Автомагістраль-Південь» саме споруджує в Одесі за новими технологіями та надсучасними вимогами будівництва сучасну ЗПС, якою пишатиметься не тільки Південна Пальмира, а й вся Україна. Цілком імовірно, що наступний масштабний марафон відбудеться саме в Одесі. Ми готові до того, що якість і досконалість нашого покриття перевірятимуть тисячі найкращих українських легкоатлетів!