Новини
Сьогодні ми познайомимо вас ще з однією командою в нашій великій родині “Автомагістралі-Південь!”. Володимир Дідур другий рік працює в компанії. Наразі він із командою задіяний на ремонті траси Т-05-14 у Донецькій області. На цій ділянці Володимир працює перший сезон, і працюється майстру добре. “Тут комфортна атмосфера, люди доброзичливі, жодних дискомфортних ситуацій не трапляється”, – розповідає він. Володимир вже встиг попрацювати в Запорізькій області, під Дніпром та на зимовому утриманні траси М-05 “Київ-Одеса”.
З новою командою, яка складається в середньому із 15 чоловік, він працює з початку поточного дорожньо-будівельного сезону. На дорозі Донеччини ця виробнича ланка разом із Володимиром займається земляними роботами, зокрема укріплюють узбіччя територіального автошляху.
Іноді, в залежності від складу робіт, кількість робітників в його бригаді змінюється. Каже, спрацювалися легко. “Я людина компанійська, тож добре знаходжу спільну мову з людьми”, – каже Володимир Дідур. Основна кількість людей в його виробничій ланці із смт Криве Озеро, що на Миколаївщині, також є декілька чоловік зі Слов’янки (Дніпропетровська область).
Володимир відзначає, що і в його команді, і в інших ланках та підрозділах “Автомагістралі-Південь” дуже дружні стосунки, робітники, майстри та інші фахівці і керівники приводять до компанії своїх друзів та родичів. “У нашій фірмі намагаємось залучати знайомих людей, тих, у яких ти впевнений. Колектив зростає і зростає. Ми стаємо, як велика сім’я!”, – додає майстер.
Дорожній робітник Олександр Гулько розповідає, що на ділянці “Автомагістраль-Південь” на дорозі Т-05-14 більша кількість робітників працює другий сезон. Каже, що і працюють, і живуть хлопці дружно. Олександр вважає, що поки немає родини, таке життя як раз для нього – адже можна працювати, подорожуючи!
Дорожній робітник Максим Старенко також другий рік працює, і весь цей час розбудовує дороги Донецької області. Сам він з міста Покровська, йому приємно працювати неподалік від дому. “Оскільки я живу поряд – я практично вдома! Я сам переїхав в Покровськ із Донецька і буду жити тут далі”, – каже він.
Максим додає, що в “Автомагістраль-Південь” завжди питають, де живе працівник і, якщо є така необхідність і можливість, намагаються підібрати ділянку ближче до дому.
З минулої ночі на проспекті Степани Бандери тривають роботи з капітального ремонту цієї ключової для міста Києва траси. Щоб не гаяти час та не створювати додаткових навантажень на транспортну мережу, ми приступили до ремонтних робіт одразу ж після перекриття руху автомобілів. Тому роботи продовжилися вночі: працювали дві фрези, і станом на ранок було відфрезеровано 3 тис 120 м2.
Підтримати нас приїхав голова «Київавтодору» Олександр Густєлєв. Він впевнений: ремонт проспекту буде здійснений на високому рівні. «В цьому році ми плануємо виконати ремонт проспекту Бандери в нижніх шарах. Ця практика вже існує в місті Києві, декілька великих об’єктів було виконано саме так, а навесні розпочнуться роботи з влаштування верхнього шару», – зазначив Олександр Густєлєв.
Після закінчення ремонту Київ отримає не тільки оновлене покриття замість ямкової проїзної частини, але й усю оновлену транспортну інфраструктуру, а також сучасні велодоріжки.
Шановні водії! Нагадуємо, що проспект Степана Бандери залишається повністю проїзним.
Сьогодні вночі «Автомагістраль-Південь» розпочинає капітальний ремонт проспекту Степана Бандери на кілометровій ділянці першого етапу виконання робіт – від розв’язки на вул. Героїв Сталінграда до вул. Йорданської. На відкритті робіт на цьому важливому для столиці об’єкті очікуємо генерального директора комунальної корпорації «Київавтодор» Олександра Олександровича Густєлєва.
Задля того, щоби швидко та якісно розпочати капремонт дорожньої артерії, ми перекриємо один проїзд проспекту в напрямку вул. Олени Теліги за погодженою з поліцією схемою організації дорожнього руху. Проте двосторонній рух відбуватиметься іншим проїздом проспекту.
На проспекті Степана Бандери вже встановлено 46 опор освітлення на ділянці першого етапу виконання робіт. Тривають підготовчі роботи з організації тимчасової схеми дорожнього руху та тимчасового розміщення тролейбусної мережі.
Роботи на ділянці першого етапу виконання робіт орієнтовно триватимуть до середини вересня. Ми влаштуємо основу дорожнього одягу, вирівнюючий шар, нижній і середній шари асфальтобетонної суміші.
За проектом, «Автомагістраль-Південь» влаштує на об’єкті 88 тис. 180 м2 нового дорожнього одягу, проведе капітальний ремонт покриття на площі 61 тис. 246 м2, прокладе 12 тис. 982 м2 велодоріжок, встановить 460 опор освітлення. Також ми влаштуємо 33 тис. 731 м2 тротуарів із фігурних елементів мостіння (ФЕМ) та 7 тис. 596 м2 технічних тротуарів з асфальтобетону.
Наші фахівці також встановлять нове бар’єрне огородження, замінять дощову каналізацію та проведуть заходи із благоустрою території.
Загалом ми відремонтуємо ділянку проспекту від вул. Олени Теліги до Північного мосту протяжністю 3,831 км. Усі роботи на об’єкті планують завершити до листопада 2020 року. Загальна вартість робіт – 590 млн грн.
Роботи тут активно просуваються з минулого року: керівники ділянки демонструють рівненьке дорожнє полотно на нашій першій ділянці автошляху, в той час, як на другій тривають земляні роботи. Водії фура за фурою підвозять ґрунт, робота спиняється хіба що заради того, щоб зробити спільну світлину.
Саме тут працює майстер Дмитро Боронін зі своєю бригадою. У його ланці 13 робітників та механізаторів. Команда Дмитра спеціалізується на влаштуванні асфальтобетону. Це дуже відповідальний етап дорожнього будівництва, тож він сам підбирає людей до своєї команди. «Влаштування асфальтобетону потребує певних навичок і знань у дорожніх робітників, треба навчити людину. Якщо я бачу людину, у якої є до цього хист, то беру її на роботу», – розповідає майстер.
Минулоріч Дмитро зі своїми дорожниками працювали на нашому величезному проекті – дорозі Харків-Охтирка. Кажуть, що цей автошлях був найскладнішим із викликів для їх виробничої ланки, адже вкрай потрібно було зробити дорогу дуже швидко і, як завжди, якісно.
«На дорозі Харків-Охтирка працювало дуже багато бригад, було надзвичайно багато роботи. Проте я пишаюсь нашими результатами на цій трасі», – розповідає дорожній робітник Ігор Недбайлюк.
Механізатор Віталій Березнянський каже, що робота на харківській дорозі була дуже складним періодом, проте вони впоралися і командою рушили далі на схід – продовжувати будувати дороги.
Щодо праці на Донеччині – всі разом кажуть, що боятися ніколи, потрібно відновлювати інфраструктуру області.
«Тут працюють люди, чому б і нам не працювати? Чого боятися?», – вважає Ігор Недбайлюк.
Далі наша експедиція вирушила у місто Оріхів Запорізької області. Біля цього містечка “Автомагістраль-Південь” лагодить дорогу Н-08 – як раз перед нашим приїздом дорожні будівельники почали влаштовувати верхній шар АБС.
На ділянці працює молодий майстер Антон Лісицин. Здобувши вищу дорожню освіту, він довгий час працював у ресторанному бізнесі. А зараз вирішив повернутися до обраної з юності професії, бо побачив перспективи розвитку у галузі. Каже: друзі запросили працювати в “Автомагістраль-Південь”, і він дуже радий цьому запрошенню. Вже прийшовши до нас на роботу, він зустрів і інших знайомих по університету.
Цікаво, що в бригаді Антона не він один досить кардинально змінив напрямок діяльності. Один з його робітників, Олег Хавач довгий час був педагогом: працював з дітками у садочку, а потім викладачем фізики. Зараз Олег закінчує педагогічний університет і мріє здобути вищу дорожню освіту, щоб продовжувати свою кар’єру у нас.
Ще один з робітників Антона – Петро Гришко – все життя працював зварником. А у поважному віці пішов працювати в дорожником, адже все життя мріяв подорожувати.
Механізатор з команди Антона – Іван Заєць – прийшов у дорожню галузь з аграрної. У кожного з автомагістралівців своя історія, але разом вони створили дружній міцний колектив, який працює злагоджено і швидко.
Сьогодні зранку, повернувшись на будівництво Н-31, нам пощастило застати на об’єкті нічну бригаду. Її очолює майстер другої зміни Сергій Бороденко.
Він і його хлопці до роботи у темряві звикли. Починають працювати з сьомої години вечора і до ранку. Вранці наші автобуси відвозять нічну зміну відпочивати, а ранкову – працювати. Адже будівництво масштабних проектів не повинно зупинятися!
Сергій каже, що вночі навіть простіше працювати: тихо і не так спекотно, як літніми днями. Звісно, нічна бригада проводить лише ті роботи, які можна виконувати у темний час доби згідно нормативам.
Команда Сергія займається відсипкою земляного полотна, робітники досипають його, поливають і ущільнюють. Саме завдяки їм формується основа нової дороги. Усі земляні роботи контролює наша лабораторія – дослідники відбирають проби піску кожні 100 метрів.
А ми залишаємо Дніпропетровщину і вирушаємо до Запорізької області, де виробничі ланки «Автомагістралі-Південь» ремонтують дорогу Н-08 поблизу міста Оріхова.
Наша мандрівка розпочалася з Дніпропетровської області. Саме тут фахівці «Автомагістралі-Південь» будують нову трасу Н-31. Погода вчора виявилась не найкращою для дорожнього будівництва – по всій області рясні дощі. Тому наші співробітники відпочивали, щоб завтра продовжити вкладання нижнього шару на ділянці км 11+000 – км 12+000, а на ділянці км 12+000 – км 14+000 – земляні роботи.
Скориставшись паузою, ми поспілкувалися із командою майстра Сергія Сирцева. Ця виробнича ланка склалася ще до приходу нового майстра, адже деякі фахівці працюють в «Автомагістралі-Південь» по 10-11 років. Зібралися вони з усієї України і добре спрацювалися!
До приходу нового керівника наші дорожні будівельники вже встигли багато де попрацювати: і на Західній Україні, і в Донецькій області, і у «домашній» області «Автомагістралі-Південь» – на Одещині.
Але разом із новим майстром і в тому складі, який ви бачите на фото, робітники почали працювати саме на цьому надважливому для всієї України об’єкті. Зокрема, ланка працювала над спорудженням великої водопропускної труби, чим дуже пишається.
Залишайтеся з нами, і трохи пізніше ми познайомимо вас з іншими командами, які працюються на будівництві Н-31!
Цього дощового ранку наша прес-служба вирушила з Києва у масштабну експедицію об’єктами компанії в Україні та Молдові! Перший етап нашої подорожі – східні регіони, другий – західні, на третьому етапі – Одеса та сусідня Молдова.
Ми розповімо найсвіжіші новини з ключових об’єктів компанії та познайомимо вас з нашою командою. Із робітниками, які своїми руками спозарання і до вечора, від перших весняних днів і до глибокої осені будують та ремонтують українські автошляхи.
Ми розповімо про наші «династії» – родини, які поколіннями працюють в «Автомагістралі-Південь». Покажемо нашу молодь, яка приходить до нас на практику та залишається працювати.
Усю експедицію ми транслюватимемо в live-режимі у нашому фейсбуці.
Наші майстри, фахівці, дорожні робітники – чекайте на нас у гості, готуйтесь розповісти власну історію роботи в «Автомагістралі-Південь» та взяти участь у розіграші призів!
В середині травня «Автомагістраллю-Південь» розпочато один із наймасштабніших інфраструктурних проектів цього року – ремонт автомобільної дороги Р-51 «Мерефа-Лозова-Павлоград» в Харківській області. На початок липня ми суттєво просунулись у ремонті цієї важливої для регіону траси.
Наша команда вже відфрезерувала 45 км старого покриття. На ділянці протяжністю 26 км ми посилили основу шляхом влаштування шару із щебенево-піщаної суміші обробленої цементом. На іншій 13 км ділянці дороги, покриття якої влаштоване із цементобетонних плит, наші дорожники виконали фрезерування, попереднє вирівнювання дрібнозернистою асфальтобетонною сумішшю та влаштування прошарку із армуючого синтетичного матеріалу та поверх цієї конструкції уклали основний шар із крупнозернистої асфальтобетонної суміші. Загалом же вирівнюючий шар із крупнозернистого асфальтобетону влаштований на понад 40 км автошляху.
Наразі основні роботи зосереджені на відрізку дороги км 50+330 до км 109+000 від міста Первомайськ до міста Лозова. Там «автомагістралівці» одночасно фрезерують старе покриття та посилюють основу і укладають вирівнюючий шар покриття.
Для ремонту дороги мобілізовано понад 120 одиниць дорожньо-будівельної техніки та залучено близько 140 працівників компанії. Асфальтобетонні суміші доставляємо з нашого нового заводу у місті Дергачі Харківської області. Нагадаємо, що відновлення дорожнього покриття в поточному році заплановано окремими ділянками від м. Мерефа до м. Лозова загальною протяжністю майже 73 км.
Ми могли би і далі розповідати, як проходить реалізація проекту. Проте краще один раз побачити! Тож дивіться наше яскраве відео та переконайтеся в масштабності, якості та швидкості проведення робіт «Автомагістралі-Південь».
Нещодавно делегація з чотирьох топ-фахівців компанії за запрошенням наших партнерів з MC-Bauchemie https://www.facebook.com/mcbauchemieukraine/ була на навчанні у Чехії задля перейняття європейського досвіду у спорудженні жорстких дорожніх покриттів. Там чеський приватний підрядник демонстрував технологію влаштування «тихого бетону». Вона дозволяє суттєво знижувати рівень шуму під час руху автомобілів по цементобетонному покриттю. Це дуже важливо, оскільки один із найсуттєвіших недоліків цементобетонних доріг – саме їх шумність, а зниження шумового навантаження від руху автомобілів – тренд останніх років в Європейському Союзі.
Європейці, які вже активно використовують технологію «тихого бетону», роблять це так: спочатку влаштовують двошарове цементобетонне покриття. Покриття виконується в два шари з економічних міркувань, нижній (20-25 см) шар має меншу собівартість складових бетону, а тонший (5-6 см) верхній шар – дорожчу (використовуються дрібніші фракції заповнювача), тому що його склад має забезпечити фінальний вигляд поверхні. При цьому використовують комплекс з двох бетоноукладачів, які працюють одночасно і влаштовують верхній шар одразу ж після нижнього «wet-in-wet» і машини для догляду за покриттям. Як тільки верхній шар укладений, зверху наносять спеціальну субстанцію – сповільнювач – яка не дає цементному молоку затвердіти протягом 6 годин. Згідно технології, цементне молоко і пісок вимітаються металевими щітками. Тоді наноситься плівкоутворююча рідина. А після всіх цих маніпуляцій залишається «шороховате» покриття, схоже за текстурою на асфальт — саме таке покриття і носить назву “тихий бетон”. За рахунок такої структури дорожнього одягу гаситься більша частина шуму і водночас забезпечується належний коефіцієнт зчеплення з колесами автомобілів.
В Україні ця технологія поки ніде і ніким не використовувалась. Тепер за необхідності «Автомагістраль-Південь» зможе впроваджувати її в країні на місцях, де необхідні саме цементобетонні дороги. Наприклад, на під’їздах до портів і елеваторів.
Ми завжди пишемо про будівництво великих об’єктів. Сьогодні ж порушимо традицію і напишемо про невеликий елемент об’єкту «Капітального ремонту на вулиці Академіка Заболотного у місті Київ». Під час ремонту цієї магістралі ми мали облаштувати наземний пішохідний перехід. Згідно проектів, зараз усі переходи мають бути пристосовані для людей з обмеженими можливостями. Проте деколи ці проектні рішення потребують додаткового коригування під час будівництва, щоб відповідати реальним потребам людей, які пересуваються на візках.
Саме з такою ситуацією ми зіткнулися під час ремонту на Заболотного. До начальника дільниці зателефонував ветеран АТО у візку, який живе поблизу цієї траси, і висловив ряд побажань, які б допомогли йому й іншим людям з особливими потребами зручніше користуватися світлофорним переходом через цю вулицю. Основне його прохання було зменшити вугол нахилу пандуса. Цей параметр суттєво впливав на зручність користування наземним переходом.
Ми уважно його вислухали, погодили запропоновані зміни з Київавтодором і почали спорудження зручного пандусу.
Перехід з пандусом та зручними сходами ми влаштували на розподільчій смузі дороги. На автодорозі знадобився один такий перехід, оскільки в інших місцях вулиця Заболотного обладнана підземними переходами. Для того, щоб зробити цей інфраструктурний об’єкт, нам не знадобилось додаткових ресурсів – лише зворотній відгук від людини, яка буде користуватися цим переходом щодня.
Здається, це дрібниця. Проте саме на таких дрібницях видно повагу одне до одного. «Автомагістраль-Південь» відкрита до спілкування: ми готові вислухати ваші пропозиції та побажання і будемо намагатися донести їх до замовника. Усі наші контакти є на сайті та на сторінці у фейсбуці. А телефон начальника виробничої дільниці, який працює на ділянці, яка Вас цікавить, можна знайти на стенді із паспортом об’єкту.
Ми спорудимо 3,5 км дороги від села Лобойківка Петриківського району до межі області. Всі ресурси для будівництва ділянки акумульовані, чекаємо тільки на дозвіл на будівництво, який має надійти за 15 днів.
Зараз наші фахівці активно працюють на інших частинах автотраси Н-31. На першій ділянці – з «нульового» кілометра по сьомий – дорожні робітники вкладають верхній шар дорожнього одягу. Його кладуть із щебенево-мастичної асфальтобетонної суміші запланованим обсягом 16 тис. т. На ділянці дороги одночасно працюють два асфальтоукладальні комплекси, а суміш підвозять 30 автосамоскидів. Завершити роботи плануємо за 10 днів, після чого на дорозі буде встановлено бар’єрну огорожу та нанесено дорожню розмітку.
На другій ділянці автодороги – з 7-го по 11-й км – уже встановили бар’єрну та парапетну огорожі. Найближчим часом робітники «Автомагістралі-Південь» нанесуть дорожню розмітку та підготують ці 4 км до вводу в експлуатацію.
На третій ділянці – 11+000 км – 12+000 км – завершили монтаж труб і продовжуємо відсипку земляного полотна (готовність робіт становить 95%). Триває підготовка шарів основи.
Роботи виконують більше 100 робітників нашої компанії.
За 2017-2018 роки «Автомагістраль-Південь» побудувала 11 км траси Н-31. Автошлях не проходить через населенні пункти і фактично функціонуватиме як європейський автобан. Це значно підвищить безпеку руху. На цій трасі першої категорії є чотири смуги, у деяких місцях проїзд розширено до шести смуг.
На дорозі «Автомагістраль-Південь» проводить капітальний ремонт.
Дорожні будівельники вже повністю влаштували вирівнюючий та перший нижній шар дорожнього одягу із пористої крупнозернистої асфальтобетонної суміші 10 см завтовшки. Роботи проводять на ділянці км 208+341 – км 213+260 автотраси «Київ-Суми-Юнаківка».
Зараз продовжується влаштування наступного шару дорожнього одягу із дрібнозернистого асфальтобетону. Він вже влаштований на 3,5 км дороги. Загалом на ділянці буде влаштоване чотирьохшарове асфальтобетонне покриття загальною товщиною понад 25 см.
Наші фахівці також влаштовують перехідно-швидкісні смуги, вже готові дві полоси із п’яти. Після закінчення цих робіт стане можливим влаштувати верхній шар асфальтобетонного покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону товщиною у п’ять см. Окремо «автомагістралівці» почали монтувати нові водовідвідні лотки на ділянці.
Ми вже писали, що роботи на цьому об’єкті йдуть за графіком – завершення основного комплексу робіт із влаштування покриття заплановано на середину липня. Зараз ділянка відкрита для проїзду у реверсному режимі.
«Автомагістраль-Південь» ремонтує ділянку дороги у найстарішому місті Львівщини – Судовій Вишні, заснованому 981 року. Ремонтні роботи на км 60+100 – км 61+640 дороги Р-40 «Рава-Руська-Яворів-Судова Вишня» наближаються до завершення: наші дорожні робітники влаштовують верхній шар асфальтобетонної суміші. Ще одну ділянку цієї дороги ми капітально відремонтували у 2016-2017 роках.
На об’єкті сьогодні задіяно 25 робітників та 16 одиниць дорожньо-будівельної техніки. На ділянці вже провели розпушення асфальтобетонного покриття товщиною в п’ять см, влаштували шар основи із ЩПС товщиною в 15 см, влаштували вирівнюючий шар із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші завтовшки 6 см. Верхній шар покриття, із щебеневого-мастикового асфальтобетону товщиною у 5 см, вже повністю влаштований на половині ділянки – на одній із двох смуг.
Після виконання робіт на основному проїзді почнемо укладати бруківку на тротуарі, укріплювати узбіччя та наносити дорожню розмітку.
Зараз ділянка дороги Р-40 відкрита для проїзду автотранспорту місцевих жителів і туристів, які подорожують до Судової Вишні, аби оглянути пам’ятки культурної спадщини ІХ-ХІІ ст.
Загальна довжина нашої ділянки на цій двосмуговій дорозі становить 8 км 450 м. Дорожні робітники «Автомагістралі-Південь» уже влаштували основу дорожнього одягу з урахуванням вирівнюючого шару з органо-мінеральної суміші марки М20 на 5 км 200 м, а на 5 км 150 м – нижній шар із крупнозернистого асфальтобетону. Також влаштували верхній шар АБС товщиною 5 см з ЩМА-20 на 2 км 600 м.
Окрім того, фахівці «Автомагістралі-Південь» змонтували п’ять із восьми водопропускних труб для поліпшення системи поверхневого водовідведення.
Зараз на ділянці продовжуються роботи з улаштування верхнього шару асфальтобетону. Лінійні працівники розширюють проїзну частину дороги з двох боків, щоб автошлях повністю відповідав параметрам, передбаченим для дороги III технічної категорії.
Після ремонту основний проїзд ділянки становитиме 7 м, а укріплені узбіччя по обидва боки дороги будуть завширшки 0,5 м кожне.
Нині у ремонті Т-05-14 «Добропілля – Лиман» задіяно понад 100 робітників та 60 одиниць дорожньо-будівельної техніки. Асфальтобетонну суміш та інертні матеріали ми постачаємо з нашої виробничої бази у селі Слов’янка Дніпропетровської області.