Новини
«Автомагістраль-Південь» завершила важливий етап поточного ремонту траси Р-51 «Мерефа-Лозова-Павлоград» – влаштування вирівнюючого шару. Цією автодорогою ми з’єднуємо Харків з другим за величиною містом області – Лозовою.
До початку ремонту дорога від обласного центру до Лозової була майже непроїзна. Тепер велике місто буде з’єднане з Харковом комфортною та якісною дорогою. Наскільки важливим є цей автошлях, доводять і цифри. Дослідження показують, що транспортний потік на трасі може досягати 20 тис. автомобілів на добу. Цей же автошлях веде і до іншого великого міста Харківщини – Мерефи, яке входить до так званого Харківського промислового поясу.
Ми ремонтуємо трасу Р-51 на окремих ділянках на км 0+000 до км 131+189. Загальна протяжність наших робіт становила 75 кілометрів. Основа дороги була посилена шаром зі щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом. На 13-кілометровому відрізку дороги, де стару основу становили бетонні плити, були проведені роботи з посилення плит армуючим синтетичним матеріалом, який запобігатиме утворенню відображених тріщин в стиках між бетоном. На відновленій основі дороги спеціалісти «Автомагістраль-Південь» влаштували вирівнюючий шар асфальтобетону, середня товщина якого складає 10 см.
Наша команда виконує роботи з випередженням графіку. Це стало можливим завдяки злагодженій роботі всіх структурних підрозділів нашої компанії та використанню сучасного обладнання. Для пришвидшення темпів ми у цьому році змонтували та ввели в експлуатацію ґрунтозмішувальну установку в Первомайську. На цій установці була виготовлена ЩПС для дороги Р-51. Крім того, стабільна робота нашого асфальтобетонного заводу в Дергачах забезпечила об’єкти якісною АБС.
Найближчим часом будуть проводитись роботи з улаштування верхнього шару зі щебнево-мастичного асфальтобетону на 10 кілометрах автошляху. Наразі здійснюється укріплення узбіч, проводяться роботи з підготовки майданчика під габаритно-ваговий автомобільний комплекс. Застосування вагових комплексів має перешкодити руйнації дороги, адже почне діяти жорсткий контроль за рухом перевантаженого великогабаритного транспорту.
Цими вихідними спортивна команда «Автомагістралі-Південь» зібралась в Одесі з радісного та важливого приводу. Наші бігуни взяли участь у благодійному забігу, який організував фонд «Корпорація Монстрів».
Подію провели задля підтримки реставрації 100-літньої дачі Анатра – будинку у самому центрі міста, побудованому в стилі нео-готики. Ця локація наразі вкрай занедбана, але завдяки спортивному змаганню благодійникам вдалося зібрати 120 тисяч гривень на реставрацію будівлі. Частина цих грошей піде на терміновий ремонт маєтку, а решта коштів залишиться на повноцінну реставрацію. Після ремонту тут запрацює культурний та соціальний центр.
Ми не могли залишитися осторонь такої ініціативи! Наші спортсмени взяти участь у забігах на дві дистанції – 3 та 6 км. А Максим Березянський, інспектор відділу моніторингу служби економічної безпеки нашої компанії, зайняв четверте місце у забігу на 3 км. Це дуже гарний результат, адже йому довелося змагатися із сильними та професійними бігунами.
Зараз наші спортсмени відпочивають та придивляються до найближчих спортивних подій. А благодійні забіги у нас в пріоритеті – адже це можливість перевірити свої сили і зробити внесок у добру справу.
Девіз «Автомагістраль-Південь»- Будуємо Україну разом. Ми пишаємось тим, що є національним лідером, і важливою складовою української держави. Ми пишаємось, що наша робота змінює на краще нашу країну. Адже кожен кілометр побудованих доріг – це свідчення того, що 28 років тому українській народ зробив правильний вибір. Поступово, крок за кроком, кілометр за кілометром ми побудуємо заможну європейську державу.
Щиро вітаємо з Днем Незалежності!
Слава Україні і Слава українському народу!
В день прапора наші бригади не припиняють роботу. Наразі в Києві на вулиці Туполєва дорожні будівельники «Автомагістралі-Південь» викладають візерунки у вигляді вишиванки – одного із найкрасивіших символів української ідентичності.
Ми зробимо два великих панно з фігурних елементів мощення (ФЕМ) з національним орнаментом на пішохідній зоні біля заводу ім. Антонова. Одна «вишиванка» розміром 9.2 на 10 метрів вже готова. Ми розмістили її біля входу у відомчу лікарню підприємства.
Другий орнамент буде майже вдвічі більший – 12.4 на 25 метри. Його наші фахівці влаштують біля головного входу на авіазавод. Закінчать прикрашати пішохідну зону протягом тижня-двох.
В той же час, по всій довжині ділянки продовжується влаштування тротуару з ФЕМ.
Крім того, ми споруджуємо велодоріжки і вкладаємо асфальтобетонну суміш на міжквартальних заїздах. Основний проїзд вулиці вже завершений у середньому шарі асфальтобетону. Верхній шар згідно затвердженого графіка виконання робіт з КК «Київавтодор», ми будемо влаштовувати наступного сезону.
Загалом наша ділянка на вул. Академіка Туполєва складає 3,2 км – від проспекту Перемоги до вул. Стеценка (включно з кільцем на вул. Стеценка). Реконструкцію столичного автошляху ми розпочали в жовтні 2018 року.
На ділянці км 0+422 – км 1+123 нам залишається влаштувати верхній шар покриття зі ЩМА та виконати супутні роботи. Здати в експлуатацію дорогу плануємо в кінці вересня, а відкрита для проїзду вона буде у другій декаді вересня.
Траса Н-22 веде до пункту автомобільного пропуску «Устилуг-Зосин», що на кордоні з Польщею. На суттєве оновлення ключовий автошлях чекав під 20 років! І неможливо передати, як цього очікували місцеві мешканці, адже дорога, якою регулярно їздив транзитний транспорт, проходила центральними вулицями міста Устилуга.
Будуючи фактично нову дорогу, ми концентрувалися на розвантаженні прикордонного міста та запобіганні утворення тягнучок та заторів на самому КПП. Для створення комфортної прикордонної інфраструктури наші будівельники спорудили пообіч основного проїзду стоянку для автомобілів. Якщо проектна ширина траси Н-22 складає 9 метрів, то біля пункту пропуску ширина дороги збільшена до 15 метрів. Загалом, по краях автодороги облаштовано 727 м2 автомобільних стоянок.
Зараз роботи вже вийшли на фінішну пряму. Найближчим часом ми встановимо 702 м.п. бордюрів, а після цього влаштуємо верхній п’ятисантиметровий шар ЩМАС-20. Крім того, влаштуємо тротуари, водовідвідні спорудження, шумозахисні екрани, бар’єрну огорожу. Зробимо розмітку та встановимо дорожні знаки. Обсяг робіт, що залишилися, здається зовсім невеликим. А у травні, коли ми починали, все виглядало інакше.
Щоб побудувати 600-ти метрову ділянку, нам потрібно було виконати величезний обсяг земляних та гідротехнічних робіт. Справа в тому, що траса будується в старому гирлі річки Студянка, де є значні перепади висот. Їх потрібно було заповнити ґрунтом для того, щоб почати споруджувати основу дороги. Ми привезли на ділянку близько 27 тис. м3 ґрунту. А це більше 2 тисяч самоскидів! Висота насипу в найвищій точці сягнула близько 11 метрів.
За неповні чотири місяці ми встигли зробити і більшість конструктивів дороги. Основу траси товщиною 41 см, яка складається з двох шарів ЩПС С-5, товщиною 24 см та одного шару ЩПС С-7, укріпленого цементом, 17 см завтовшки. А також нижній та середній шари асфальтобетонного покриття. Кожний шар 10 сантиметрів завтовшки. Нижній шар сформований з крупнозернистого пористого асфальтобетону, середній – з крупнозернистого щільного асфальтобетону.
«Автомагістраль-Південь» нарощує темпи ремонту траси Н-08. Наразі понад 400 наших працівників та більше 220 одиниць техніки працюють на об’єкті в режимі 24/7. Протягом десяти останніх днів роботи на трасі не зупиняються ні вдень, ні вночі.
Для того, щоб не зупинятись у темний час, ми обладнали асфальтоукладачі додатковим освітленням. Також використовуємо мобільні освітлювальні щогли з автономними системами енергопостачання.
У такому режимі роботи виконуються одночасно на всіх трьох ділянках траси, де працює «Автомагістраль-Південь».
Зокрема, на ділянці біля міста Оріхів (загальною довжиною 10 км), завершуються роботи з влаштування верхнього шару дорожнього одягу. Це щебенево-мастикова асфальтобетонна суміш, властивості якої дозволяють уникнути деформації покриття на дорогах з інтенсивним рухом вантажівок. Адже для щебенево-мастичного асфальтобетону характерний високий вміст щебеню щільних гірських порід, який утворює кам’яний скелет, успішно чинить опір деформаціям і стійкий до утворення колії.
Підвищена міцність покриття досягається за рахунок використання у складі щебенево-мастичної асфальтобетонної суміші модифікованих бітумних добавок. Крім того, до переваг такого покриття можна віднести значно нижчий рівень шуму та довший термін експлуатації.
Також на цій ділянці проводиться комплекс робіт з улаштування з’їздів та пішохідних доріжок. Облаштовуються узбіччя, зокрема, відбувається їх розчищення від кущів та чагарників. Розпочато роботи з нанесення горизонтальної розмітки.
На другій ділянці поблизу міста Пологи (довжиною 20,8 км) працюють 4 спеціалізовані бригади. Виконуються роботи з фрезерування існуючого покриття. Відбувається стабілізація слабкої основи цементом із використанням ресайклера, влаштування укріпленої основи зі щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом та вирівнюючого шару покриття з крупнозернистої асфальтобетонної суміші.
На третій ділянці поблизу міста Розівка (довжиною 16,8 км) завершуються роботи з влаштування дорожньої основи методом холодного ресайклінгу. Також проводяться роботи з влаштування вирівнюючого шару покриття з крупнозернистої АБС. Здійснюється розчищення смуги відводу дороги від чагарникової рослинності.
Загалом, станом на 20 серпня на об’єкті відфрезеровано 46 км існуючого покриття (96% від плану), влаштовано 17 км укріпленої основи (52% від плану), влаштовано 22 км вирівнюючого шару покриття з крупнозернистої АБС (45% від плану) та 9 км верхнього шару покриття зі щебенево-мастикової АБС (17% від плану).
ДОВІДКОВО:
В середині липня відбулась нарада за участю Президента України та дорожніх підрядних організацій. Володимир Зеленський поставив завдання пришвидшити відновлення стратегічно важливої траси Н-08.
Згідно із запланованими на 2019 рік обсягами фінансування, наша компанія мала відремонтувати 12 км автотраси. Але за підсумками наради перед нами поставлене завдання додатково відновити ще 47 км. Термін виконання – до 10 жовтня 2019 року.
Сьогодні розпочали влаштування основи дорожнього одягу на другому проїзді кілометрової ділянки першого етапу капітального ремонту проспекту Степана Бандери.
Роботи на транспортній артерії продовжуємо цілодобово – такий темп дозволив менш ніж за місяць завершити влаштування основи, нижнього та середнього шарів а/б покриття смуги, яка прямує до вул. Олени Теліги. А також, згідно затвердженої в поліції схеми організації дорожнього руху на тимчасове положення, перейти до протилежного напряму, що веде до Північного мосту. Роботи на цій ділянці ми розпочали в суботу: відфрезерували старе асфальтобетонне покриття, демонтували бортовий камінь, частково розібрали існуючу дощову каналізацію.
На даний час виконуємо роботи в чіткій технологічній послідовності. (заміна нових елементів дощової каналізації, підготовчі роботи з подальшим влаштуванням основи та конструктивних шарів асфальтобетонного покриття дорожнього одягу тощо).
Зараз на об’єкті працює 15 одиниць дорожньо-будівельної спецтехніки та 25 співробітників.
Додамо, що відрізок смуги, що йде в напрямку вул. Олени Теліги, зараз відкритий для руху транспорту. Тож проспект залишається повністю проїзним, незважаючи на ремонт.
ДОВІДКОВО:
«Автомагістраль-Південь» відремонтує частину проспекту від вул. Олени Теліги до Північного мосту протяжністю 3,831 км. Усі роботи на об’єкті планують завершити до листопада 2020 року. Загальна вартість робіт – 590 млн.
Ми влаштуємо близько 155 тис. м2 нового дорожнього одягу, побудуємо 4 км велодоріжок з кожної сторони руху, встановимо нові опори освітлення.
Крім того, наші спеціалісти влаштують близько 34 тис. м2 тротуарів із фігурних елементів мостіння (ФЕМ) та 7 тис. 600 м2 технічних тротуарів з асфальтобетону, встановлять нове бар’єрне огородження, відремонтують дощову каналізацію, встановлять нову контактну мережу для безпечного та комфортного руху тролейбусів, замінять стару систему засобів організації дорожнього руху та проведуть заходи із благоустрою території.
Наша компанія першою в Україні впроваджує нові технології будівництва доріг! «Автомагістраль-Південь» черговий раз підтвердила, що є лідером не лише за обсягами робіт, але й за масштабами інвестицій у новітню техніку світового рівня.
На трасі Н-31 починає працювати перевантажувач асфальтобетону VÖGELE PowerFeeder – найбільш сучасна та потужна техніка, яка забезпечить безперервність укладання асфальтобетону і, як наслідок, ідеальну рівність дорожнього полотна.
Річ у тому, що в Україні з 1 вересня починають діяти зміни до Державних будівельних норм (ДБН), згідно з якими «при укладанні асфальтобетонних сумішей при будівництві автомобільних доріг І категорії є ОБОВ’ЯЗКОВИМ застосування перевантажувача».
Чим викликані зміні у ДБН і чому використання перевантажувача є настільки важливим? Традиційно привезений на об’єкт асфальтобетон перевантажується одразу з самоскиду в бункер асфальтоукладача. Це призводить до того, що процес влаштування шарів асфальтобетону відбувається з періодичними зупинками. Можливість завантажувати бункер асфальтоукладача «на ходу» залежить значною мірою від «людського фактору» – майстерності водія самоскида.
У процесі будівництва дороги перевантажувач стане «середньою ланкою» між асфальтоукладачем та самоскидом, виправляючи недоліки «традиційної» технології. Використання мобільного перевантажувача, який конвеєром подає суміш в асфальтоукладач, забезпечує безупинний процес укладання асфальтобетону. І таким чином досягти ідеально рівного дорожнього покриття.
Наразі нові ДБН діють лише для доріг першої категорії. Для автомобільних доріг інших категорій, згідно зі змінами до ДБН, використання перевантажувача є доцільним, але необов’язковим.
«Автомагістраль-Південь» наразі реалізує єдиний проект, пов’язаний із дорогами першої категорії – трасу Н-31 – «Дніпро–Царичанка–Кобеляки–Решетилівка» на Дніпропетровщині. Ще до початку дії нових ДБН на цьому об’єкті почне роботу ПЕРШИЙ В УКРАЇНІ новий сучасний та потужний перевантажувач VÖGELE MT 3000-2 Offset.
VÖGELE PowerFeeder має справді вражаючі характеристики. Він забезпечує максимальну продуктивність подачі асфальтобетонної суміші в обсязі 1200 т на годину, тобто перевантажувач здатний отримувати весь вміст кузова вантажного автомобіля лише за 60 секунд. Бункер перевантажувача має об’єм 16 т, сукупно в перевантажувачі та асфальтоукладачі вміщується 45 т асфальтобетонної суміші. Техніка досить мобільна: стрічковий транспортер MT 3000-2 Offset повертає вправо та вліво – отже, перевантажувач може бути розміщений так, як це зручно для організації виробничого процесу. За дотримання потрібної відстані між перевантажувачем та асфальтоукладачем відповідає автоматика, яка орієнтується на дані трьох лазерних датчиків. Автоматика також адаптує швидкість подачі суміші під швидкість руху асфальтоукладача.
Здатність акумулювати такий величезний обсяг асфальтобетону і швидко розвантажувати автомобілі гарантує безперебійну роботу та більш ефективно організовану логістику.
Варто зазначити, що перевантажувач VÖGELE PowerFeeder не лише приймає та подає суміш. Техніка здійснює додаткове перемішування асфальтобетону, підтримує постійну температуру суміші, забезпечуючи її однорідний стан, що безпосередньо впливає на якість дорожнього полотна.
Найближчим часом у парі з VÖGELE PowerFeeder почне роботу новий асфальтоукладач того ж виробника, який дозволяє одночасно укладати суміш на всій ширині дороги першої категорії (майже 11 м). Але про нього ми розповімо у наступних публікаціях.
Відсьогодні роботи на автошляху Н-08 «Запоріжжя-Маріуполь» почали проводити у дві зміни. Тобто майже 24 години на добу. Виробничі процеси не зупиняються навіть вночі, адже компанія зобов’язалась завершити проект до 10 жовтня.
На об’єкті працюють 10 спеціалізованих бригад, загалом залучено вже понад 350 працівників, задіяно 110 одиниць дорожньо-будівельної техніки.
З 2 серпня (нашого останнього повідомлення про хід робіт на Н-08) на всіх трьох ділянках проекту реалізований величезний обсяг робіт.
Біля міста Оріхів відфрезеровано понад 4 км старого асфальтобетонного покриття, на ділянці довжиною 1 км влаштували ЩПС, укріплену цементом. На майже 4 км влаштували верхній шар асфальтобетонної суміші з ЩМА-20.
Біля міста Пологи, де роботи тільки-но розпочалися, відфрезеровано 4,5 км старого покриття.
Біля смт Розівка знятий старий асфальт на відрізку 8,6 км, майже на 6 км влаштований шар ЩПС під регенерацію, сама регенерація проведена на 3 км. Крім того, більш, ніж на 1 км влаштований вирівнюючий шар АБС.
Під час ремонту траси Н-08 використовується увесь наш арсенал сучасних технологій дорожнього будівництва. Зокрема, технологія «холодного ресайклінгу». Асфальтобетонна суміш містить у своєму складі модифікований бітум, що покращує експлуатаційні характеристики покриття.
ДОВІДКОВО:
В середині липня відбулась нарада за участю Президента України та дорожніх підрядних організацій. Володимир Зеленський поставив завдання пришвидшити відновлення стратегічно важливої траси Н-08.
Згідно із запланованими на 2019 рік обсягами фінансування, наша компанія мала відремонтувати 12 км автотраси. Але за підсумками наради перед нами поставлене завдання додатково відновити ще 47 км. Термін виконання – до 10 жовтня 2019 року.
Тобто до жовтня ми маємо відфрезерувати ще 450 тис. квадратних метрів старого асфальтобетонного покриття, облаштувати 150 тис. квадратних метрів основи дорожнього одягу зі ЩПС, обробленої цементом. А на 94 тис. квадратних метрах провести регенерацію конструктивних шарів.
«Автомагістраль-Південь» завершила майже 90% запланованих цьогорічних робіт на трасі Т-05-14 «Добропілля-Лиман» на ділянці км 28+300 – км 36+750 у #Донецькійобласті. Уже відремонтовано понад 6 км траси із 7 км запланованих на цей сезон з влаштуванням верхнього шару покриття.
Основний обсяг робіт з відновлення дорожнього полотна планується закінчити до вересня. Наразі виробничі потужності компанії також задіяні для виконання земляних робіт, влаштування узбіч та водовідвідних споруд. Фахівці компанії проводять роботи з відсипки земляного полотна, укладання геотекстилю, влаштування дренуючого шар у та шару основи з щебенево-піщаної суміші. Крім того, паралельно виконуємо роботи по водовідведенню.
Згідно проектної документації передбачено 2 типи конструктиву (поширення та посилення). Перший конструктив (посилення) передбачає фрезерування 12 см старого асфальтобетонного покриття. У подальшому влаштовується вирівнюючий шар із суміші фрезерованого матеріалу, обробленого в’яжучим (СФОВ), товщиною до 10 см та основний шару зі СФОВ 18 см завтовшки. Потім влаштовуються шари дорожнього покриття – 10-сантиметровий нижній шар із крупнозернистого щільного асфальтобетону та верхній шар із щебенево-мастикового асфальтобетону товщиною 5 см.
Другий тип використовують на ділянках поширення та перебудови, який передбачає виконання комплексу земляних робіт з послідуючим влаштуванням прошарку із геосинтетичного матеріалу, 20-сантиметрового дренуючого шару зі ЩПС С-5, основного шару ЩПС С-5 завтовшки 28 см. А також двох шарів асфальтобетонного покриття: нижнього шару у 10 см і 5-сантиметрового верхнього зі ЩМА-20.
На дорожніх роботах наразі задіяно 30 одиниць техніки та понад 40 співробітників нашої компанії. Асфальтобетонну суміш та інертні матеріали ми постачаємо з нашої виробничої бази у селі Слов’янка Дніпропетровської області.
Минулого тижня в Офісі Президента відбулась нарада з підрядниками, присвячена конкретним крокам із завершення ремонту траси Н-08. На нараду був запрошений генеральний директор нашої компанії Микола Тимофеєв. За підсумками наради перед нами поставлене завдання додатково відновити 47 км. траси. до 10 жовтня 2019 року.
Отже, масштабна мобілізація почалась! За минулий тиждень «Автомагістраль-Південь» збільшила кількість людей та техніки, задіяних на ремонті траси Н-08 «Запоріжжя-Маріуполь», в п’ять разів! На ділянках працюють 150 одиниць техніки та 300 співробітників.
За кілька днів бригади перейдуть на двозмінний режим роботи, тобто відновлення автотраси буде відбуватись майже цілодобово.
Основні роботи минулого тижня тривали на двох відрізках Н-08. За цей тиждень було відфрезеровано 7 км старого асфальтобетонного покриття біля міста Оріхів ( км 548+108 – км 573+089). Влаштовано 5,5 км вирівнюючого і 3 км верхнього шарів АБС.
Біля смт Розівка (км 647+089 – км 667+089) наші фахівці відфрезерували 3,5 км старого асфальтобетону і влаштували шар ЩПС під регенерацію на 2 км автошляху.
Паралельно на цих ділянках споруджували супутню інфраструктуру (автобусні зупинки, заїзні кишені), тротуари та з’їзди.
Роботи на об’єкті проходять швидкими темпами задля того, щоб скоріше відкрити рух по двом проїздам проспекту. Наші фахівці працюють цілодобово.
Роботи наразі тривають на відрізку смуги, що йде в напрямку вул. Олени Теліги (від розв’язки на вул. Героїв Сталінграда до вул. Йорданської). З 14 липня поточного року ми відфрезерували старе дорожнє покриття на першій ділянці дороги протяжністю 1 км, виправили існуючий профіль проїзду, частково відремонтували існуючу дощову каналізацію, замінили 62 опори освітлення та влаштували близько 15 тис м2 основи з ЩПС, укріпленої цементом. Вищезазначену ділянку в двох напрямках руху ми плануємо завершити до першої декади вересня.
За сприятливих погодних умов та належного рівня фінансування в поточному сезоні плануємо виконати весь об’єкт в нижньому та середньому шарах дорожнього одягу. Наступного року влаштуємо верхній шар зі щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші.
Довідково:
«Автомагістраль-Південь» відремонтує частину проспекту від вул. Олени Теліги до Північного мосту протяжністю 3,831 км. Усі роботи на об’єкті планують завершити до листопада 2020 року. Загальна вартість робіт – 590 млн.
Ми влаштуємо близько 155 тис. м2 нового дорожнього одягу, побудуємо 4 км велодоріжок з кожної сторони руху, встановимо нові опори освітлення.
Крім того, наші спеціалісти влаштують близько 34 тис. м2 тротуарів із фігурних елементів мостіння (ФЕМ) та 7 тис. 600 м2 технічних тротуарів з асфальтобетону, встановлять нове бар’єрне огородження, відремонтують дощову каналізацію, встановлять нову контактну мережу для безпечного та комфортного руху тролейбусів, замінять стару систему засобів організації дорожнього руху та проведуть заходи із благоустрою території.
«Автомагістраль-Південь» на початку липня приступила до виконання робіт з реконструкції автомобільної дороги Т-14-25 «Миколаїв-Городок-Жовква-К.Бузька-Бібрка» на ділянці км 34+000 – км 40+738 у Городоцькому районі Львівської області.
Проектом робіт заплановано поширення та посилення існуючого дорожнього полотна з виконанням комплексу земляних робіт та влаштування нових конструктивних шарів дорожнього одягу на всій протяжності ділянки. Конструкція дорожнього одягу на посиленні передбачає фрезерування існуючого покриття, влаштування верхнього шару основи із щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом М40, нижнього шару покриття із крупнозернистої асфальтобетонної суміші та верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші (ЩМАС-15) загальною товщиною шарів понад 30 см, а на поширенні передбачено ще додатково до основного конструктиву влаштування підстилаючого шару основи із піску та шару основи із щебенево-піщаної суміші (ЩПС С-7).
Відповідно до умов договору, в поточному році заплановано виконати роботи з відновлення дорожнього покриття без влаштування верхнього шару, влаштування дощової каналізації, тротуарів, з’їздів та примикань, облаштування узбіч, встановлення дорожніх знаків. Верхній шар влаштуємо у наступному році. Також у рамках реконструкції ділянки, для забезпечення безпечних умов дорожнього руху, на перехрещенні з автомобільною дорогою Н-13 «Львів-Самбір-Ужгород» «Автомагістраль-Південь» побудує транспортну розв’язку кільцевого типу.
Наразі нашими фахівцями одночасно проводяться роботи з улаштування поширення дороги, влаштування укріпленої основи та нижнього шару покриття з крупнозернистої асфальтобетонної суміші, а також влаштування дощової каналізації. На сьогоднішній день влаштування нижнього шару покриття виконано на ділянці протяжностю понад 3 км.
Паралельно з роботами з реконструкції в поточному році наші фахівці також виконають капітальний ремонт цієї ж дороги на ділянці км 24+500 – км 34+000.
Загалом на даний час для виконання робіт на вказаних ділянках задіяно понад 100 працівників та 70 одиниць техніки.
Основні роботи на цих ділянках планується закінчити до кінця вересня поточного року.
На Сумщині, на трасі «Київ-Суми-Юнаківка» Н-07, працюють дві невеличкі бригади майстра Андрія Книша. На автотрасі нове дорожнє полотно – до межі з Чернігівською областю «Автомагістраль-Південь» зробила дорогу європейської якості. На цьому капітальному ремонті об’єкта команди Андрія Книша займаються влаштуванням водовідвідних лотків, бордюрів, труб та з’їздів.
У команді майстра є представники з більшості регіонів країни: із Миколаєва, Одеси, інших міст та сіл. Проте є й місцеві хлопці. Під час реалізації масштабного проекту на Сумщині Андрій «підтягнув» кількох молодих та енергійних робітників та поступово навчає їх.
Андрій Книш зазначає, що в «Автомагістралі-Південь» не буває проблем із персоналом: люди самі питають про роботу, коли бачать, що компанія працює у їхній місцевості.
«Сарафане радіо» добре працює. Усі знають, що компанія вчасно платить, що дає добрі умови проживання, харчування. Тому завжди питають, чи є вільні місця. Ми зі свого боку теж постійно спілкуємось з людьми, проводимо відбір, залучаємо кращих», – каже Андрій.
Саме таким чином до нас у команду потрапили дорожні робітники Валерій Ситник та Сергій Грищук.
«Я побачив, що в області відновився ремонт трас, працюють люди на дорозі. Це була бригада «Автомагістралі-Південь». Подумав тоді, що теж хочу будувати дороги. Підійшов до керівника, ми поговорили, і я пішов вчитися і працювати в компанію», – згадує Валерій.
Андрій Книш каже: основні критерії для відбору нових співробітників – дисципліна та працьовитість. Людина повинна вміти працювати у команді.
«Із новачками спочатку працюють досвідчені, таким чином ми поступово навчаємо робітників основам дорожнього будівництва», – розповідає майстер.
«Ми в один день влаштувалися на роботу в «Автомагістраль-Південь», – додає Сергій Грищук. – Нам усе показали, і ми вже самостійно намагаємось «тримати марку».
Хлопці кажуть, що робота приваблює тим, що в компанії заохочують до професійного та кар’єрного зростання. Наприклад, Валерій планує навчатися на водія і працювати на самоскидах. Але це вже після закінчення «гарячого сезону» ремонту доріг.
Літо у розпалі, а це значить, що й дорожньо-будівельний сезон також! У нас багато роботи, проте дехто просто зобов’язаний відпочивати! Цього літа «Автомагістраль-Південь» відновлює соціальну програму з організації відпочинку дітей наших співробітників.
Сезон канікул на морі ми розпочали у середині червня – і він триває досі! Цьогоріч 54 дитини наших дорожніх будівельників відпочили у різні зміни в дитячому центрі «Чайка». Прямо зараз на березі моря відпочивають 27 дітей «автомагістралівців». Цей табір – затишне місце із власним пляжем розташоване у парковій зоні Одеси. Тож діти відпочивали у безпеці та комфорті.
Сумувати їм також не давали! Малеча розважалася, граючи в лазерні бої, кожного вечора відбувалися концерти та виступи, участь у яких брали й маленькі відпочивальники. Аніматори проводили для дітей різноманітні конкурси та знайомили з навколишнім світом. У центрі проходили тематичні дні, під час яких можна було дізнатися про життя в різних країнах: день Америки, день Індії та інші. У такі свята відпочивальники самостійно майстрували собі костюми та накладали грим.
Діти залишилися задоволені: чудово відпочили і готові виконати шкільне домашнє завдання на літо!
«Автомагістраль-Південь» продовжить цю практику наступного літа. Ну, а батьки відпочинуть взимку, у міжсезоння.