Новини

https://www.youtube.com/watch?v=rcQPd4ciwOA&fbclid=IwAR07I2DRkOrM0uvCbJYHXMkB_Bqt94CKJGuHuZi1w5s9X2iBKu2ez36NflE

Молдавська влада задоволена динамікою та якістю ремонту траси М3 “Кишинів-Джурджулешти”, який реалізує “Автомагистраль-Південь”.
Про це йдеться у сюжеті молдавського телеканалу GRT.
Відновлення транспортної артерії, яка веде до міжнародного морського порту Джурджулешти, відбувається з урахуванням усіх європейських дорожньо-будівельних норм. Це стосується як якості робіт, матеріалів, лабораторних досліджень, так і організації безпеки руху.

“На всьому відрізку, на якому проводять ремонт траси, встановлені застережні сигнали, світлофори. Роботи проводяться відповідно до усіх правил техніки безпеки”, – розповідає голова управління будівництва та інфраструктури автономної території Гагаузія Іван Коліогло.

Наразі продовжуються земляні роботи — вони найбільш трудомісткі у цьому проєкті. Також “Автомагістраль-Південь” відновлює дорожнє покриття, організовує об’їзні шляхи, влаштовує бордюри тощо. Роботи у цьому сезоні триватимуть, доки дозволятимуть погодні умови.

“Автомагістраль-Південь” завершує цьогорічні ремонтні роботи на автомобільній дорозі Р-51 «Мерефа-Лозова-Павлоград».
Упродовж жовтня наші спеціалісти відремонтували останні 11 найгірших кілометрів дороги Р-51 за містом Лозова на відрізку від села Нова Іванівка до кордону з Дніпропетровською областю.
На цій ділянці, яка перебувала у вкрай незадовільному стані, ми влаштували нову посилену дорожню основу. Для цього стабілізували слабку конструкцію цементом за методом холодного ресайклінгу, після чого уклали щебенево-піщану суміш, оброблену цементом. Також влаштували вирівнюючий шар покриття із крупнозернистої асфальтобетонної суміші, модифікованої полімерними добавками.
Узагалі 2019 року на дорозі Р-51, яка була однією з найгірших у Харківській області, проведено колосальну комплексну роботу з відновлення покриття. Ми здійснили фрезерування старого покриття на ділянці 87,2 км, стабілізацію методом холодного ресайклінгу (14,2 км), влаштування основи укріпленої цементом (73,9 км), армування шарів асфальтобетонного покриття композитними матеріалами (13,3 км), влаштування вирівнюючого шару покриття (87,2 км) та влаштування верхнього шару покриття (54,3 км).
Таким чином у 2019-му Харківщина нарешті отримала оновлену на всій протяжності дорогу регіонального значення. Наступного року на ній планується повне завершення робіт, яке передбачає влаштування верхнього шару покриття, облаштування та благоустрій придорожньої смуги.
Наразі роботи тривають: наші працівники закінчили встановлення бар’єрної огорожі та до кінця листопада планують завершити роботи з досипання та укріплення узбіч, встановлення дорожніх знаків та нанесення тимчасової дорожньої розмітки.

“Автомагістраль-Південь” виконує підготовку дорожнього покриття для влаштування вже четвертого пункту системи автоматичного зважування автомобілів у русі (Weight-in-Motion).

Пункт WiM3 на трасі М-03 “Київ-Харків-Довжанський” буде встановлений на 81-му км поблизу населеного пункту Семенівка.
Загалом проект передбачає встановлення шести зважувальних пунктів на головних під’їздах до Києва. Наша компанія вже зробила майданчики для трьох об’єктів. У тестовому режимі працюють WiM1 та WiM2 на автомобільній дорозі М-06 “Київ-Чоп”. Проходить етап тестування WiM6 на трасі М-07 “Київ-Ковель-Ягодин”.

Нещодавно набув чинності закон, який створює в Україні правову основу для впровадження системи автоматичного вагового контролю транспортних засобів. Порушення вагових та габаритних обмежень фіксуватимуть системи автоматичного зважування автомобілів у русі (Weight-in-Motion) в цілодобовому режимі. До порушників застосовуватимуться штрафи в розмірі від 8 до 34 тис. грн. Повідомлення про штраф надходитимуть поштою впродовж трьох днів. Але система запрацює лише після того, як будуть уведені в експлуатацію самі зважувальні пункти.

Наша компанія докладає значних зусиль, щоби система автоматичного зважування якнайшвидше запрацювала. Всі дорожні роботи цього міжнародного проекту ми намагаємось виконувати в найкоротші терміни. Цього вівторка ми розпочали фрезерування асфальтобетонного покриття на ділянках М-03, де заплановано встановити датчики вагового контролю. А вже у неділю дорожні роботи на об’єкті завершаться. Зокрема, буде влаштовано новий шар зі щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші товщиною 8 см, який забезпечить необхідну рівність покриття та якісну роботу датчиків зважування.

Довідково:
Система WiM – ефективний інструмент у боротьбі з перевантаженим великогабаритним транспортом. Завдяки вмонтованим у дорожнє покриття датчикам, система дозволяє точно визначити вагу вантажівки. Окрім вагових датчиків, WiM облаштований іншими інтерактивними модулями. Камери фіксують швидкість, габарити, номерні знаки транспортного засобу. Система дозволяє ідентифікувати перевантажений автомобіль без зупинки руху. Зведена інформація передається на пристрої інспекторів та фіксуватися у базі даних.

«Автомагістраль-Південь» завершила комплекс цьогорічних робіт зі влаштування дорожнього одягу на автомобільній дорозі Н-11 «Дніпро–Кривий Ріг– Миколаїв». На цій трасі ми здійснюємо поточний середній ремонт окремих ділянок на відрізку від км 53+000 до км 137+424.

На відремонтованих ділянках наші фахівці вже приступили до нанесення дорожньої розмітки та встановлення дорожніх знаків і напрямних стовпчиків. Протягом листопада ще триватимуть роботи з укріплення узбіч та благоустрою територій. Зокрема, до кінця року буде завершено облаштування семи автобусних зупинок, де наразі тривають роботи зі встановлення бортового каменю, влаштування заїзних кишень та посадкових майданчиків.

Нагадаємо, що відновлення дороги від Дніпра до Кривого Рога розпочалось 2017 року. До 2019 року в межах передбаченого фінансування ремонтні роботи були сконцентровані на найгірших ділянках. Ми виконали значний обсяг робіт у нижніх шарах покриття – на більшості ділянок влаштовано посилену основу та вирівнюючий шар дорожнього покриття. 2019 року ми завершили влаштування верхнього шару дорожнього покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону на цих ділянках. Роботи, які ми проводили в попередні роки, отримали своє логічне завершення.

Поточного року ми повністю відновили дорожній конструктив на ділянці поблизу населеного пункту Софіївка протяжністю близько 10 км. Зокрема, тут були проведені роботи з фрезерування, влаштована посилена основа дороги, вирівнюючий шар з крупнозернистої АБС та верхній шар із щебенево-мастикового асфальтобетону.

Уже відновлено 43 км автошляху у верхніх шарах дорожнього покриття. Усі відремонтовані ділянки відкриті для проїзду транспорту. Ми виконали головне завдання першого етапу ремонту – забезпечити проїзд на локальних ділянках, які раніше перебували в аварійному стані. Ремонт відрізку траси від Софіївки до Кривого Рога повністю завершено.
Подальше відновлення Н-11 продовжиться в 2020-2021 роках.

На Одещині “Автомагістраль-Південь” відновлює місцевий автошлях С162405 «Білолісся-Приморське-Російка». Дорога пролягає у курортному Татарбунарському районі, а саме наша ділянка – у селі Трапівка. Туристичний потенціал цього морського узбережжя повністю не розкритий саме через погану інфраструктуру. І ми раді зробити свій внесок у розквіт цього чорноморського курорту.
Наша ділянка 3 км 240 м завдовжки. До початку ремонту вона, як і більша частина дороги, була в край незадовільному стані, зі значною кількістю вибоїн та ям.

Наразі в рамках поточного середнього ремонту проводяться роботи з влаштування основи із щебенево-піщаної суміші. Для виконання робіт задіяно 15 працівників та 10 одиниць техніки.
Уже з наступного тижня плануємо розпочати роботи з влаштування покриття: вирівнюючого шару із крупнозернистого асфальтобетону та верхнього шару покриття із дрібнозернистого асфальтобетону товщиною 5 см.
Також заплановано відновлення водопропускних труб та влаштування узбіч.

«Автомагістраль-Південь» завершує будівництво руліжної доріжки (РД-А5) у міжнародному аеропорту «Одеса».

Ми закінчуємо черговий етап проекту, адже РД-А5 з’єднає нову цементобетонну злітно-посадкову смугу з діючою штучною злітно-посадковою смугою (ШЗПС) та іншою інфраструктурою летовища.
РД-А5 перпендикулярно примикає до ШЗПС. Щоби наші працівники змогли виконати роботи у місцях примикання, з вересня 2019 року аеропорт працював у режимі прийому літаків з укороченою на 450 м робочою довжиною посадкової смуги (2350 м). Попри це аеропорт приймав переважну більшість регулярних рейсів.
Наші спеціалісти пройшли спеціальне навчання з аеродромної безпеки і перебувають на постійному радіозв’язку з аеродромно-диспетчерською службою аеропорту впродовж виконання робіт у місцях примикання. Про всі маневри нашої техніки відповідальні особи повідомляють авіадиспетчерів, а ті попереджають про наближення літаків та необхідність забезпечити допустимі висотні позначки техніки.

Розуміючи всі незручності, які виникають в авіакомпаній та пасажирів, наші спеціалісти докладають значних зусиль, аби якнайшвидше завершити спорудження РД-А5.
Її площа становить майже 13 тис. м2 і має такий же конструктив, що й нова ЗПС. А це конструкція з загальною товщиною покриттів 1,05 м. Основа складається з шару стабілізації: георешітки, щебеневого шару (10 см), шару з щебенево-піщаної суміші (10 см), піскоцементу (15 см) та шару «пісного» бетону (30 см). Верхній шар покриття руліжної доріжки влаштований із «важкого» бетону товщиною 40 см.
У ділянці примикання влаштовується пандус з асфальтобетону площею майже 9 тис. м2, який забезпечує плавний перехід із покриття РД-А5 до існуючої ШЗПС. На цій площі ми відфрезерували старе покриття. Далі влаштовуємо два шари крупнозернистого асфальтобетону по 11 см кожен, шар армуючої геосинтетичної сітки та шар дрібнозернистого асфальтобетону товщиною 5 см. Усі ці роботи ми плануємо закінчити в першій декаді листопада.

«Автомагістраль-Південь» стала одним з учасників інвестиційного форуму RE:think, який сьогодні відбувся у Маріуполі. Одна з ключових тем заходу – інвестиції в інфраструктуру. Про те, що саме інфраструктура може і повинна стати тією сферою, яка залучить до України інвесторів, говорили і президент, і прем’єр-міністр.
Представники Кабміну декларували готовність української влади створити привабливі для зарубіжних інвесторів умови, у тому числі й за рахунок механізму концесії. Були досягнуті й конкретні домовленості про співпрацю з міжнародними донорами.
Зокрема, представники Кабміну і ЄБРР підписали меморандум, що відкриває шлях до реалізації програми ремонту регіональних доріг в Україні. Перший етап передбачає фінансування в обсязі 300 млн євро.
На думку генерального директора нашої компанії Миколи Тимофеєва, дуже важливо, щоби в реалізації проекту змогли взяти участь українські компанії. Керівник «Автомагістралі-Південь» наголосив, що залучення інвестицій в інфраструктуру не є процесом, рівнозначним приходу до країни іноземних дорожніх підрядників. Інвестиції ефективні лише в тому випадку, якщо вони стимулюють розвиток бізнесу в самій Україні.
«Володимир Зеленський сьогодні заявив, що його головний пріоритет – рівні та єдині правила гри для всіх. Для великого, середнього і малого бізнесу. Як українського, так і міжнародного. Тільки чесна конкуренція, за словами глави держави, дозволяє будувати процвітаючу економіку, процвітаючу Україну. Хочу сказати, що українські дорожні компанії не бояться чесної конкуренції. Траса Н-08, яку сьогодні високо оцінив президент, – це приклад того, що українські компанії вміють будувати дороги європейського класу. Наші компанії інвестують у нові заводи, нову техніку, в нові технології. Але для подальшого розвитку, для виходу на ринки сусідніх країн нам потрібні рівні умови із іноземними компаніями, які приходять на український ринок. Ми всі дуже раді, що Кабмін і ЄБРР дали старт програмі ремонту регіональних доріг, але дуже важливо, щоби до конкурсів із реалізації проекту були допущені лідери українського ринку. Лише в цьому випадку будуть виконані поставлені президентом завдання – інвестиції в інфраструктуру стануть стимулом для розвитку суміжних галузей, будуть створені нові робочі місця, а економіка зростатиме темпами 5-7% на рік», – зазначив Микола Тимофеєв.

Володимир Зеленський сьогодні відвідав відремонтовану “дорогу життя” – трасу Н-08 “Запоріжжя-Маріуполь”. Глава держави високо оцінив якість автошляху та подякував усім, хто допоміг реалізувати цей проект у найшвидший термін.

«Ми вдячні всім, зокрема робітникам, які встигли побудувати дорогу у ті строки, які ми вказали. За три місяці побудовано близько 130 км. Уся дорога – 200 кілометрів. 70 кілометрів цієї дороги будували три роки, а зараз за три місяці побудували 130 кілометрів дуже важливої для нашої країни траси “Запоріжжя-Маріуполь”. Якщо ми будемо так будувати у країні, то за чотири з половиною роки зможемо побудувати найважливіші траси. Ми об’єднаємо країну — не тільки людей, але й інфраструктуру», — заявив президент.

Ми пишаємось тим, що більшу частину автошляху Н-08 відремонтувала саме наша компанія. “Автомагістраль-Південь” наприкінці вересня достроково виконала основний комплекс робіт із відновлення 58,6 км траси. Для того, щоби виконати завдання президента та завершити ремонт до 10 жовтня, ми мобілізували 450 робітників та 250 одиниць техніки, які працювали у дві зміни, тобто майже цілодобово.

«Ремонт Н-08 став іще однією візитівкою «Автомагістраль-Південь». Проект продемонстрував, що компанія має дійсно величезний потенціал – ефективну команду, висококласних фахівців, потужну виробничу базу та великий парк сучасної техніки. Ми готові брати на себе відповідальність за найбільш масштабні та важливі для країни проекти», – зазначив генеральний директор нашої компанії Микола Тимофеєв.

«Автомагістраль-Південь» продовжує відновлення автошляху Р-65 у Сумській області. Відповідно до контракту, наша компанія здійснює поточний середній ремонт 15 кілометрів дороги від Шостки в напрямку Глухова.

Упродовж травня-червня 2019 року в межах виділеного фінансування ми повністю відновили дорогу на ділянці від м. Шостка до с. Макове загальною протяжністю 7 км. Завдяки виділенню додаткових коштів ми продовжимо роботи і до кінця цього року відремонтуємо ще 2,2 км автошляху.

Наразі роботи проводяться на ділянці км 111+070 – км 113 +200. Тут уже відфрезеровано старе покриття, влаштовані укріплена основа із 15-сантиметрового шару щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом, та 10-сантиметровий нижній шар покриття із крупнозернистого асфальтобетону. Розпочались роботи зі влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону товщиною 5 см. Також буде проведено комплекс робіт з укріплення узбіч, встановлення дорожніх знаків та нанесення горизонтальної розмітки.

До ремонтних робіт на цьому відрізку автошляху Р-65  залучено близько 50 співробітників компанії та понад 40 одиниць дорожньо-будівельної техніки.

 

Дорогі друзі!

Вітаємо вас із Днем автомобіліста та дорожника! Це спільне свято тих, хто будує дороги, та тих, хто ними користується. Адже всі ми зацікавлені в тому, щоб українська автомобільна інфраструктура була якісною та служила довго.

Дорожня галузь країни пройшла непростий шлях трансформації та становлення.
Але «Автомагістраль-Південь» довела, що українці нарешті навчились будувати дороги європейського рівня. Ми реалізуємо проекти, якими країна може пишатись.

Зі святом вас, друзі!
Будуємо Україну разом!

«Автомагістраль-Південь» продовжує відновлення автомобільної дороги Т-14-25 «Миколаїв-Городок-Жовква-К.Бузька-Бібрка» на Львівщині. Т-14-25 є вкрай важливою для регіону, адже повинна суттєво розвантажити кільцеву дорогу Львова від транзитного транспорту. Наша компанія здійснює капітальний ремонт ділянок км 0+000 – км 12+000  та км 24+500 по 34+000, а також реконструкцію від км 34+000 до км 40+738. Ми вже завершили ремонт дорожнього покриття в нижніх шарах від 24 до 41 км. Населені пункти Городок та Комарно вже з’єднані якісною дорогою. Передбачається, що верхній шар дорожнього одягу на згаданих об’єктах буде влаштований наступного року.

А до кінця 2019-го ми маємо завершити ділянку на відрізку від км 10+000 до км 12+000. Роботи проводяться відповідно до обсягів виділеного фінансування. Наші спеціалісти вже відфрезерували покриття та розпочали роботи з розширення проїзної частини. Дорога розширюється до 8 м. Після завершення земляних робіт буде влаштована нова основа дороги та нижній шар асфальтобетонного покриття. Проектною документацією передбачено два типи конструктиву на цій дорозі – поширення та посилення. Перший конструктив передбачає влаштування додаткового шару основи з піску товщиною 24 см. Далі влаштовуються нижній шар (ЩПС С-5, товщиною 15 см) та верхній шар основи із ЩПС, обробленої цементом, товщиною 15 см. У конструктиві “посилення” ми зміцнюємо існуючу конструкцію з використанням щебенево-піщаних сумішей, оброблених цементом. Нижній шар дорожнього покриття влаштовується з крупнозернистого асфальтобетону товщиною 10 см.

Планами на наступний рік передбачено відремонтувати ділянку Т-14-25 від “нульового” до 10 кілометра, і тоді відрізок дороги від Миколаєва до Городка можна буде проїжджати без перешкод.

Роботи з відновлення траси в поточному році стали логічним продовженням проектів, які ми реалізовували в 2017-2018 роках. Нагадаємо, що 2017-го було капітально відремонтовано ділянку км 12+000 – км 21+900. Відповідно до контракту, також було передбачено два конструктиви проїзної частини: посилення та розширення (до 8,5 м). Дорожні роботи на цій ділянці виконані в повному обсязі: влаштовано дорожню конструкцію з верхнім шаром покриття, тротуари, нову дощову каналізацію тощо.

“Автомагістраль-Південь” розширює парк техніки для експлуатаційного утримання доріг у зимовий період.

Іще торік наша компанія придбала 23 комплекти нового обладнання для зимового утримання автомобільної дороги М-05 “Київ-Одеса” в межах Київської області.
Цього ж року напередодні зимового сезону парк зимової техніки нашої компанії поповнився додатковими 50 комплектами спеціального обладнання фірми RASCO. Іще 50 наших самоскидів будуть переобладнані в комбіновані дорожні машини для зимового утримання автодоріг. Ці машини будуть оснащені найсучаснішими солерозподілювачами (бункером для солі з додатковими баками для сольових розчинів) та відвалами для очищення дорожнього покриття від снігу. Особливістю нового обладнання є висока точність та функціональність розподілення реагентів, можливість використання різних видів протиожеледних матеріалів (сіль, піщано-соляна суміш), висока продуктивність та надійність роботи.
Програма розвитку нашого парку зимової техніки запланована на подальшу перспективу роботи у Дніпропетровській та Київській областях.

На Київщині на експлуатаційному утриманні “Автомагістралі-Південь” знаходиться ділянка міжнародної траси М-05 “Київ-Одеса”. Нова техніка буде обслуговувати дорогу на ділянці від км 11+660 до км 143+028 загальною протяжністю 147 км (з урахуванням транспортних розв’язок).

У Дніпропетровської області “Автомагістраль-Південь” здійснює експлуатаційне утримання доріг загального користування державного значення, а саме міжнародних, національних, регіональних та територіальних загальною протяжністю майже 3 тис. км. Отже, машини тут працюватимуть в усій області.
RASCO – провідний виробник техніки та обладнання для експлуатаційного утримання доріг. Нове обладнання допоможе забезпечити якісний та безпечний проїзд дорогами загального користування для учасників дорожнього руху в зимовий період.

Найкращий професійно-технічний коледж країни – Барський коледж транспорту та будівництва – святкує 50-річний ювілей.

Для нашої компанії це теж велике свято, адже ми давно співпрацюємо з цим навчальним закладом, підтримуємо його та робимо все, аби якомога більше випускників шкіл обирали саме його для старту своєї кар’єри.
Оскільки привід дуже серйозний і врочистий, то і подарунок повинен відповідати моменту. Тому “Автомагістраль-Південь” презентувала Барському коледжу сучасний грейдер для навчання молодих спеціалістів. Відтепер майбутні автодорожники зможуть вдосконалювати свою майстерність просто на території власного навчального закладу.

Цей подарунок став логічним продовженням п’ятирічної співпраці та міцної дружби “Автомагістралі-Південь” та Барського коледжу. Ми всебічно підтримуємо і коледж, і його незмінного директора Йосипа Кібітлевського. Зокрема, привозимо сюди школярів випускних класів, щоби вони познайомилися з навчальним закладом, його студентами та викладачами. Як показує практика, після знайомства з коледжем у школярів загоряються очі, і частина з них обов’язково приймає рішення пов’язати свою долю з автодорожньою сферою. І ми можемо бути впевненими: Барський коледж отримає вправних студентів, які прагнуть учитися і в майбутньому стануть найкращими дорожньо-будівельними спеціалістами.

Під час святкування ювілею директор Барського коледжу Йосип Кібітлевський відзначив, що наша компанія є потужним і постійним партнером.

“Автомагістраль-Південь” багато років підтримує наш коледж. Компанія виділяє нам кошти на ремонти, закладає преміальний фонд для студентів та викладачів. Забезпечує сучасним навчальним устаткуванням. Я знаю, що за потреби можу до вас звернутись – і мені не відмовлять”, – сказав Йосип Кібітлевський.

За словами директора, найціннішим внеском у навчання є практика, під час якої студенти зможуть працювати з дорожньо-будівельним обладнанням.

“Після практики вони повертаються зовсім іншими людьми. З ними стає дуже цікаво розмовляти! У багатьох моментах вони вже сприймають себе партнерами у навчанні, на рівних — люблять дискутувати, вже мають свою позицію. В “Автомагістралі-Південь” практика найсучаснішого рівня. Це те, про що ще недавно ми могли лише мріяти”, – зазначив Йосип Кібітлевський.

Директор наголосив, що отриманий від компанії подарунок стане додатковим засобом для підвищення кваліфікації учнів коледжу. Адже мати можливість практикуватися, не виїжджаючи за межі навчального закладу – це велика перевага.
«Автомагістраль-Південь» бажає Барському коледжу процвітання ще багато-багато років. Нехай слава про фахівців, яких він випускає, гримить на всю Україну, а блискучі результати їхньої роботи може побачити кожен, хто їздить нашими дорогами!

В Україні продовжується реалізація пілотного проекту з впровадження системи автоматичного зважування в русі Weight-in-Motion (WiM). Розпочалися роботи з підготовки ділянки автомобільної дороги М-07 “Київ – Ковель – Ягодин” на км 63+000, поблизу с. Загальці для влаштування зважувального пункту системи WiM 6.
«Автомагістраль-Південь» виконує всі дорожні роботи по цьому міжнародному контракту. На ділянці, де будуть вмонтовані датчики зважування, наші спеціалісти вже приступили до фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття. Далі буде влаштований новий шар з щебенево-мастикового асфальтобетону. Товщина верхнього шару покриття буде 8 см, щоб забезпечити необхідну рівність згідно COST та якісну роботу датчиків зважування.

До уваги водіїв! На період виконання дорожніх робіт наші спеціалісти вжили заходи щодо забезпечення тимчасової схеми організації дорожнього руху (погодженої поліцією) – організовано реверсивний рух зі світлофорним регулюванням! Будьте пильними, звертайте увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та дотримуйтесь правил дорожнього руху!

Нагадаємо, що з 20 вересня 2019 року почали працювати перші два зважувальні пункти системи (WiM1 та WiM2) на автомобільній дорозі М-06 Київ-Чоп, відповідно WIM 1 встановлений на км 24+100, WIM 2 – на км 54+285. В рамках пілотного проекту, передбачено встановлення ще чотирьох пунктів на головних під’їздах до Києва.

Довідково:
Система WiM – ефективний інструмент в боротьбі з перевантаженим великогабаритним транспортом. Завдяки вмонтованим в дорожнє покриття датчикам, система дозволяє точно визначити вагу вантажівки. Крім вагових датчиків, WiM облаштований іншими інтерактивними модулями. Камери фіксують швидкість, габарити, номерні знаки транспортного засобу. Система дозволяє ідентифікувати перевантажений автомобіль без зупинки руху. Зведена інформація буде передаватися на пристрої інспекторів та фіксуватися в базі даних. Очікується, що в Україні почнуть застосовувати автоматичне оформлення штрафів порушникам вагового режиму.

“Автомагістраль-Південь” розпочала будівництво 2-ї черги південного обходу міста Дніпро. Ми реалізуємо надзвичайно важливий інфраструктурний проект не лише для обласного центру, а й для всього південного та східного регіонів України.

Дніпро досі не має окружної дороги. Рух транзитного великогабаритного транспорту здійснюється основними вулицями міста. По-перше, це не ефективно з точки зору транспортної логістики. По-друге, є однією з головних причин дорожніх заторів, які негативно впливають на екологію та створюють незручності місцевим мешканцям. Для міста нова окружна дорога стане ковтком свіжого повітря у прямому сенсі.

Завдяки виділеному фінансуванню, 2019 року ми продовжимо будівництво 2-ї черги південного обходу міста Дніпро на ділянці протяжністю 3,8 км, яка з’єднає відремонтовану запорізьку трасу з вулицею Аеропортівська, минаючи міську забудову.

Будівництво цієї ділянки розпочиналося ще в 2011-2012 рр. іншим  підрядником.  Проте роботи не були завершені. На окремих відрізках лише влаштували земполотно та частково влаштували шари дорожньої основи. Протягом п’яти років на об’єкті нічого не виконувалось. Лише у 2018 році вдалося повернутися до проекту. Торік наша компанія збудувала розв’язку та підходи до шляхопроводу на а/д Н-08 поблизу с. Братське, які знаходяться на «нульовому» кілометрі нової ділянки а/д М-04, що, власне, і є початком 2-ї черги південного обходу міста Дніпро.

Наразі  роботи виконуються на двох ділянках від «нульового» до км 3+800 нової траси. Відповідно до проекту, окружна Дніпра буде дорогою першої категорії, з двома двосмуговими проїздами шириною по 10,5 м.

Спеціалісти «Автомагістралі-Південь» влаштовують двошарову дорожню основу із доменного шлаку товщиною 25 см та щебеневопіщаної суміші товщиною 16 см. Також розпочато влаштування нижніх шарів покриття із крупнозернистого пористого та  крупнозернистого щільного асфальтобетону по 10 см товщини кожен.

Повне завершення робіт на цій ділянці заплановано на наступний рік. Також 2020-го замовник планує подальшу реалізацію проекту, що передбачає будівництво транспортної розв’язки та шляхопроводу на перетині нової траси з вулицею Аеропортівською та продовження будівництва окружної з виходом до Південного мосту.