Новини

Проте у компанії стає все більше сфер діяльності.
«Автомагістраль -Південь» активно розвиває різні напрями інфраструктурного будівництва.
Тому сьогодні ми вітаємо з професійним святом нашу команду, наших колег, партнерів і друзів.
Бажаємо всім витримки та сили.
Час відбудови неодмінно настане!
З Днем будівельника!
Бетонування виконували у два етапи. Другий – найбільший. Сьогодні протягом дня влаштовано 1340 м2 моноліту. Використано 314 м3 бетону.
Для забезпечення безперервності процесу роботи стартували з 6-ої ранку і тривали до вечора.
Влаштування монолітної плити важка і відповідальна робота, тому на будівельному майданчику зібралась уся команда мостовиків.
Контроль якості бетонної суміші – триступеневий. Лабораторія заводу-виробника, технічний нагляд від замовника, фахівці власної лабораторії «Автомагістраль-Південь».
Тож результат має бути бездоганним.
☝️Нагадаємо, міст у Сокалі (дорога “Сокаль – Стоянів”) був побудований у 1951 році. Чотири року тому його визнали аварійним.
Два роки тому було зафіксовано просідання однієї з опор, встановлено вагове обмеження у 7 тонн для руху вантажного транспорту.
Ремонтувати міст немає сенсу. Він розвалюється на очах, що дуже добре видно на фото. Відтермінувати проєкт на «після війни» неможливо – місцева громада залишиться без автомобільного сполучення.
Тому поруч наша компанія будує новий міст. За сучасними стандартами та технологіями.
Довжина нового мостового переходу 130 м. З урахуванням нових під’їздів – 414 м.
Із сучасною технікою цей вид робіт реалізується значно швидше та якісніше!
Восени 2021 року наша компанія розпочала капітальний ремонт місцевої дороги Роздільна – Понятівка – Кошари – Знам’янка в Одеській області. На всій майже 9-тикілометровій ділянці дороги було капітально відновлено дорожнє покриття, але в зв’язку з повномасштабним вторгненням в Україну подальше виконання робіт призупинилось. ❗️Протягом двох років, в умовах складного рельєфу місцевості по якій проходить ділянка відремонтованої дороги, зʼявились локальні розмиви узбіч та укосів земляного полотна, що в подальшому могло призвести до більш значних руйнувань земляного полотна та дорожнього покриття автомобільної дороги.
Відтак Замовником було прийнято рішення щодо завершення робіт: необхідно було улаштувати підпірні стінки та виконати основний комплекс робіт із забезпечення водовідведення (прикрайкові лотки, водоскиди, лотки по укосах насипу, швидкотоки).
Влаштування системи водовідведення передбачає значний обсяг трудомістких ручних робіт.
Тому ще декілька років тому наша компанія інвестувала компактний бетоноукладальник Wirtgen SP 15 з ковзною формою (опалубкою), який дає змогу спростити технологічний процес та забезпечити якісне влаштування типових бетонних конструкцій для облаштування доріг.
Роботи на лівому проїзді 600-метрового мосту через Десну (автотраса М-01 Київ-Чернігів) вийшли на фініш.
✅Завершено влаштування опор та ригелів, повністю влаштована монолітна плита на береговій та русловій частинах мосту.
✅Наразі виконується асфальтуванні на підході (120 метрів), береговій частині (162 метри) та русловій частині (210 метрів) мосту.
✅Завершується монтаж бар’єрного та перильного огородження.
❗️У серпні планується відкриття руху лівим проїздом!
Відбудова та реконструкція, які тривали понад два роки, успішно завершуються!
☝️Історія проєкту:
613-метровий міст у Шестовиці найбільший на трасі М-01 “Київ-Чернігів”. Під час окупації одна з частин споруди з боку Києва, довжиною понад 230 метрів, була повністю зруйнована. Діставатись до столиці доводилося через об’їзди.
Роботи з відновлення розпочалися у червні 2022 року: уламки старих бетонних конструкцій демонтували, вивезли, наново влаштували фундамент та всі інші конструктивні елементи.
✅Для кожного проїзду зруйнованої частини було побудовано шість величезних монолітних опор у середньому 18 метрів заввишки. Нова прогонова будова створювалась за допомогою технології поздовжнього насуву. Підхід до мосту розібрали, на земляному полотні влаштували майданчик для збирального стапелю довжиною 130 метрів, де з’єднувалися елементи металевої прогонової конструкції – секція за секцією. Гідравлічними домкратами-штовхачами зібрану конструкцію в два етапи насували на опори мосту.
✅Після завершення насуву настала черга монтажу залізобетонних плит перекриття, влаштування армованого каркасу, монолітної плити і нарешті асфальтобетонного покриття.
У квітні 2023 року була завершена відбудова лівого проїзду, відкритий рух. У травні за такою ж технологією завершена відбудова правого проїзду.
На другому етапі розпочалась реконструкція руслової та берегової частини правого проїзду з боку Чернігова, які збереглись, але потребували посилення.
✅На русловій частині довжиною 210 метрів замінена монолітна плита, влаштовані тротуари нового типу.
✅На береговій частині довжиною 160 метрів демонтовані старі прогони, виконане посилення і часткова заміна опор, влаштовані нові прогони.
В кінці минулого року був відкритий рух на правому проїзді мосту.
У січні роботи розпочались на лівому. На русловій частині правого проїзду залишені старі опори, але влаштована нова монолітна плита. На береговій частині старі прогони демонтовані, опори замінені більш потужними.
☝️Завдяки реконструкції міст здатний витримувати значно більші навантаження. Випробування, проведені на повністю відновленому лівому проїзді, засвідчили, що у Чернігова нарешті є надійний логістичний маршрут, по якому до міста без додаткових обмежень зможе діставатись вантажний транспорт.
Асфальтуємо 3-кілометровий відрізок старої дороги.
✅На першому етапі ми розібрали залишки старого покриття: за допомогою холодного ресайклінгу (перемішування відфрезерованого та нового матеріалу з додаванням цементу) стабілізували шар основи.
✅На другому етапі – влаштували шар ЩПС з цементом. Завдяки обробці бітумною емульсією створюємо умови для набрання сумішшю потрібної міцності.
✅Завершальний етап – асфальтобетон. Суміш доставляється з нашої власної виробничої бази у Молдові.
Дорога пов’язує 4 райони області та є важливим логістичним маршрутом у напрямку фронту.
⛔️Міст зруйнували ще на початку вторгнення. щоб загальмувати просування ворога.
Після деокупації Харківщини «Автомагістраль-Південь» влаштувала тимчасовий об’їзд, минулого року розпочала капітальне відновлення мосту.
✅Відвели русло річки, зруйновану конструкцію демонтували, укріпили основу геотекстильними матеріалами.
Зводити об’єкт на основі класичних монолітних бетонних конструкцій – це час і чималі витрати.
Тому використали гофровані металеві труби ViaCon.
✅Довжина труб 16 м, висота – 2,6 м, ширина – 4 м.
✅Поверх влаштовано новий дорожній конструктив.
✅Повністю відновлені підходи до мосту (загальна довжина 396 м).
✅Влаштована система водовідводу.
‍♂️Наразі асфальтобетонні роботи завершені, демонтуємо об’їзд, займаємось плануванням прилеглої території.
Наша компанія не вперше застосовує аналогічні гофровані металеві конструкції.
Перевага у тому, що вони не потребують значних витрат на їх доставку, використання спеціалізованої будівельної техніки та механізмів для монтажу. Вартість проєкту нижче, час реалізації менший.
А термін експлуатації труби ViaCon навіть довший, ніж у залізобетонних конструкцій.
Міст це життя для громади, яка тривалий час вимушена була користуватись грунтовими об’їзними шляхами…

Приємно дивитись на результати якісно виконаної роботи!

Міст зруйнований у 2022 році російською армією для уповільнення наступу українських військ.
Роботи з відбудови розпочались минуло року. Відновлення споруди на старих фундаментах це марно витрачені кошти: міст збудували у 1951 році, споруда не відповідала жодним сучасним вимогам. Тому відбудовуємо об’єкт з нуля.
Довжина нової споруди майже 200 метрів. Крім двох смуг для руху автотранспорту передбачена вело-пішохідна доріжка. З’явиться освітлення, перильне огородження. Очисні споруди для фільтрації дощової води, яка потрапляє у річку.
Наново будуються підходи до мосту загальною довжиною 470 метрів.
Наша компанія прийняла участь у першій конференції в Кишиневі, присвяченій економічній співпраці між Україною та Молдовою.
У заході приймало участь подан 200 учасників – представники урядів, місцевої влади, галузевих асоціацій, великого бізнесу.
Інфраструктури наших країн щільно пов’язані, нас об’єднують спільні транзитні логістичні маршрути.
Саме тому представники сторін висловили зацікавленість у продовжені інвестицій у модернізацію важливих транспортних коридорів з боку європейських фінансових інституцій.
❗️Бізнес наголосив на важливості відкритості ринків та можливість кооперації між компаніями.
Зокрема, підприємці Молдови плануються долучатись до проєктів відновлення України.
Українські компанії вже працюють на ринку Молдови – «Автомагістраль-Південь» реалізує будівництво вже другого великого інфраструктурного проєкту. Незабаром розпочне ще один (детальніше розповімо про це згодом). Завдяки цій співпраці місцевий ринок отримує не лише якісну та сучасну інфраструктуру, але й новий досвід та нові технології.
За підсумками конференції ухвалене рішення щодо створення спільного Секретаріату з координації комунікацій між представниками бізнесу України та Молдови.
Побудований «Автомагістраль-Південь» новий магістральний водогін запущений на початку травня.
❗️Цього літа півмільйонне місто ризикувало зіткнутись із гострим дефіцитом води, але проєкт завершили вчасно. Жодних проблем із забезпеченням водою тепер не має.
Насосні станції працюють, вода подається, але додаткові роботи ще на етапі завершення.
✅На насосних станціях відбувається монтаж систем вентиляції, освітлення, влаштування фасадів, оздоблення внутрішніх приміщень, монтаж огорожі.
✅На під’їздах влаштовується останній шар асфальтобетону, система водоскидів, бетонуються бордюри, тощо.
✅Виконується бетонування стін та гідроізоляція колодязів водогону.
✅Тривають роботи з благоустрою. Як і на всіх наших об’єктах залишаємо за собою не пустир із залишками будівельного сміття, а мальовничий ландшафт із зеленими газонами.
Новий водогін Кривого Рогу стане зразковим у всіх відношеннях проєктом. Саме так і має відновлюватись Україна! Не відбудовувати старе, а створювати нове, сучасне та якісне!
У Берліні завершилась чергова міжнародна конференція з відновлення України (URC2024). У фокусі уваги енергетика. Але наша країна також потребує допомоги у відбудові зруйнованої інфраструктури.
Реконструкція необхідна не лише у деокупованих регіонах. Велика кількість інфраструктурних об’єктів по всій країні вичерпала свій ресурс та знаходиться у аварійному стані.
Яскравий приклад – міст у Сокалі на Львівщині (дорога “Сокаль – Стоянів”), побудований у 1951 році. Чотири року тому об’єкт визнали аварійним. Два роки тому було зафіксовано просідання однієї з опор, встановлено вагове обмеження у 7 тонн для руху вантажного транспорту. Міст руйнується на очах.
Саме тому поручі із старим будується новий міст. Наразі завершуємо черговий етап – влаштування балок. Невдовзі почнеться влаштування монолітної плити.
Довжина нового мостового переходу 130 м. З урахуванням нових під’їздів – 414 м.
Дрон має дуже потужний зум та камеру з високою роздільною здатністю, яка працює як вдень, так і вночі.
Це дуже важливо, адже саме у темний період ворог перегруповується.
Завдяки дронам «Автомагістраль-Південь» вдається вчасно помічати передислокацію противника і завдавати точних ударів.
Розвідники кажуть, що держава поки що не забезпечувала їх саме такими дронами. На щастя, на допомогу приходять волонтери!
«З початку війни ми надали допомоги ЗСУ на сотні мільйонів гривень та продовжуємо допомагати. Адресно підтримуємо наших мобілізованих співробітників, взяли шефство над деякими підрозділами. Розвідники 28-ої ОМБр ім. Лицарів Зимового Походу це наші друзі, одесити, справжні аси БПЛА. Знаходимо для них найбільш сучасні зразки техніки, щоб у наших воїнів завжди була перевага над ворогом», – зазначив Микола Тимофеєв.
Розвідники 28-ої ОМБр дякують нашій компанії та особисто нашому керівнику. Сьогодні бізнесу вкрай складно знаходити ресурси для допомоги, але «Автомагістраль-Південь» продовжує системно надавати підтримку 28-ій ОМБр.
Проєкт обходу міста Вулканешти у Молдові включає велику кількість штучних споруд. Одна з них – шляхопровід, необхідний для забезпечення роботи місцевих фермерських господарств.
35-метровий тунель під шляхопроводом (6 на 4 метри) дає можливість безпечно перетинати трасу водіям спеціалізованої техніки, переганяти тварин сільськогосподарського призначення.
✅Для будівництва двох монолітних 5-метрових опорних стін з України до Молдови нещодавно завезений комплект опалубки.
✅Бетонною сумішшю будівництво повністю забезпечує власний завод «Автомагістраль-Південь» у Молдові.
Це ще один приклад того, що величезний потенціал компанії може використовуватись не лише в Україні.
Наша техніка, обладнання, технології не менш успішно застосовуються в інших країнах.
Зокрема, у Молдові та Румунії компанія повністю готова для реалізації задач будь—якого масштабу і складності.
Нагадаємо:
Компанія розпочала другий великий проєкт у Молдові – будівництво 8,5-кілометрового обходу міста Вулканешти, восени минулого року.
Проєкт фінансується ЄБРР.
Нова дорога стане частиною траси М3 Кишинів-Комрат-Джурджулешти-кордон з Румунією (км+0+000 – км 8+580). Обхід з’єднує новозбудовані ділянки М-3, які «Автомагістраль-Південь» здала в експлуатацію у 2022-2023 роках.
Нова ділянка перенаправить транспортний потік, який рухається до дунайського порту Молдови, за межі міста.
Об’єкт поділяється на дві частини.
✅3-кілометровий відрізок обходу (залишки старої дороги)
✅5,8-кілометровий відрізок (нове будівництво)
✅ Між двома відрізками проєктом передбачено зведення 50-метрового мосту.
На об’єкті задіяно понад 120 співробітників та 50 одиниць спеціалізованої будівельної техніки.
Починаємо влаштування монолітної плити на 164-метровій береговій частині мосту через Десну. Перший етап – ділянка 45 метрів.
Одночасно продовжується влаштування останніх опор та ригелів. Монтаж бар’єрного та перильного огородження.
Відбудова рухається згідно плану!
На об’єкті працює 60 працівників.
☝️Історія проєкту:
613-метровий міст у Шестовиці найбільший на трасі М-01 “Київ-Чернігів”. Під час окупації одна з частин споруди з боку Києва, довжиною понад 230 метрів, була повністю зруйнована. Діставатись до столиці доводилося через об’їзди.
Роботи з відновлення розпочалися у червні 2022 року: уламки старих бетонних конструкцій демонтували, вивезли, наново влаштували фундамент та всі інші конструктивні елементи.
✅Для кожного проїзду зруйнованої частини було побудовано шість величезних монолітних опор у середньому 18 метрів заввишки. Нова прогонова будова створювалась за допомогою технології поздовжнього насуву. Підхід до мосту розібрали, на земляному полотні влаштували майданчик для збирального стапелю довжиною 130 метрів, де з’єднувалися елементи металевої прогонової конструкції – секція за секцією. Гідравлічними домкратами-штовхачами зібрану конструкцію в два етапи насували на опори мосту.
✅Після завершення насуву настала черга монтажу залізобетонних плит перекриття, влаштування армованого каркасу, монолітної плити і нарешті асфальтобетонного покриття.
У квітні 2023 року була завершена відбудова лівого проїзду, відкритий рух. У травні за такою ж технологією завершена відбудова правого проїзду.
На другому етапі розпочалась реконструкція руслової та берегової частини правого проїзду з боку Чернігова, які збереглись, але потребували посилення.
✅На русловій частині довжиною 210 метрів замінена монолітна плита, влаштовані тротуари нового типу.
✅На береговій частині довжиною 160 метрів демонтовані старі прогони, виконане посилення і часткова заміна опор, влаштовані нові прогони.
В кінці минулого року був відкритий рух на правому проїзді мосту.
У січні роботи розпочались на лівому. Як і торік на лівому проїзді на русловій частині правого проїзду залишені старі опори, але влаштована нова монолітна плита. На береговій частині старі прогони повністю демонтовані.
☝️Завдяки реконструкції міст здатний витримувати значно більші навантаження. Випробування, проведені на повністю відновленому лівому проїзді, засвідчили, що у Чернігова нарешті є надійний логістичний маршрут, по якому до міста без додаткових обмежень зможе діставатись вантажний транспорт.