Новини
Проте у компанії стає все більше сфер діяльності.
«Автомагістраль -Південь» активно розвиває різні напрями інфраструктурного будівництва.
Тому сьогодні ми вітаємо з професійним святом нашу команду, наших колег, партнерів і друзів.
Бажаємо всім витримки та сили.
Час відбудови неодмінно настане!
З Днем будівельника!
Бетонування виконували у два етапи. Другий – найбільший. Сьогодні протягом дня влаштовано 1340 м2 моноліту. Використано 314 м3 бетону.
Для забезпечення безперервності процесу роботи стартували з 6-ої ранку і тривали до вечора.
Влаштування монолітної плити важка і відповідальна робота, тому на будівельному майданчику зібралась уся команда мостовиків.
Контроль якості бетонної суміші – триступеневий. Лабораторія заводу-виробника, технічний нагляд від замовника, фахівці власної лабораторії «Автомагістраль-Південь».
Тож результат має бути бездоганним.

Два роки тому було зафіксовано просідання однієї з опор, встановлено вагове обмеження у 7 тонн для руху вантажного транспорту.
Ремонтувати міст немає сенсу. Він розвалюється на очах, що дуже добре видно на фото. Відтермінувати проєкт на «після війни» неможливо – місцева громада залишиться без автомобільного сполучення.
Тому поруч наша компанія будує новий міст. За сучасними стандартами та технологіями.
Довжина нового мостового переходу 130 м. З урахуванням нових під’їздів – 414 м.
Із сучасною технікою цей вид робіт реалізується значно швидше та якісніше!


Відтак Замовником було прийнято рішення щодо завершення робіт: необхідно було улаштувати підпірні стінки та виконати основний комплекс робіт із забезпечення водовідведення (прикрайкові лотки, водоскиди, лотки по укосах насипу, швидкотоки).

Тому ще декілька років тому наша компанія інвестувала компактний бетоноукладальник Wirtgen SP 15 з ковзною формою (опалубкою), який дає змогу спростити технологічний процес та забезпечити якісне влаштування типових бетонних конструкцій для облаштування доріг.





Відбудова та реконструкція, які тривали понад два роки, успішно завершуються!

613-метровий міст у Шестовиці найбільший на трасі М-01 “Київ-Чернігів”. Під час окупації одна з частин споруди з боку Києва, довжиною понад 230 метрів, була повністю зруйнована. Діставатись до столиці доводилося через об’їзди.
Роботи з відновлення розпочалися у червні 2022 року: уламки старих бетонних конструкцій демонтували, вивезли, наново влаштували фундамент та всі інші конструктивні елементи.


У квітні 2023 року була завершена відбудова лівого проїзду, відкритий рух. У травні за такою ж технологією завершена відбудова правого проїзду.
На другому етапі розпочалась реконструкція руслової та берегової частини правого проїзду з боку Чернігова, які збереглись, але потребували посилення.


В кінці минулого року був відкритий рух на правому проїзді мосту.
У січні роботи розпочались на лівому. На русловій частині правого проїзду залишені старі опори, але влаштована нова монолітна плита. На береговій частині старі прогони демонтовані, опори замінені більш потужними.

Асфальтуємо 3-кілометровий відрізок старої дороги.



Дорога пов’язує 4 райони області та є важливим логістичним маршрутом у напрямку фронту.

Після деокупації Харківщини «Автомагістраль-Південь» влаштувала тимчасовий об’їзд, минулого року розпочала капітальне відновлення мосту.

Зводити об’єкт на основі класичних монолітних бетонних конструкцій – це час і чималі витрати.
Тому використали гофровані металеві труби ViaCon.





Наша компанія не вперше застосовує аналогічні гофровані металеві конструкції.
Перевага у тому, що вони не потребують значних витрат на їх доставку, використання спеціалізованої будівельної техніки та механізмів для монтажу. Вартість проєкту нижче, час реалізації менший.
А термін експлуатації труби ViaCon навіть довший, ніж у залізобетонних конструкцій.
Міст це життя для громади, яка тривалий час вимушена була користуватись грунтовими об’їзними шляхами…
Приємно дивитись на результати якісно виконаної роботи!
Міст зруйнований у 2022 році російською армією для уповільнення наступу українських військ.
Роботи з відбудови розпочались минуло року. Відновлення споруди на старих фундаментах це марно витрачені кошти: міст збудували у 1951 році, споруда не відповідала жодним сучасним вимогам. Тому відбудовуємо об’єкт з нуля.
Довжина нової споруди майже 200 метрів. Крім двох смуг для руху автотранспорту передбачена вело-пішохідна доріжка. З’явиться освітлення, перильне огородження. Очисні споруди для фільтрації дощової води, яка потрапляє у річку.
Наново будуються підходи до мосту загальною довжиною 470 метрів.



Інфраструктури наших країн щільно пов’язані, нас об’єднують спільні транзитні логістичні маршрути.
Саме тому представники сторін висловили зацікавленість у продовжені інвестицій у модернізацію важливих транспортних коридорів з боку європейських фінансових інституцій.

Зокрема, підприємці Молдови плануються долучатись до проєктів відновлення України.
Українські компанії вже працюють на ринку Молдови – «Автомагістраль-Південь» реалізує будівництво вже другого великого інфраструктурного проєкту. Незабаром розпочне ще один (детальніше розповімо про це згодом). Завдяки цій співпраці місцевий ринок отримує не лише якісну та сучасну інфраструктуру, але й новий досвід та нові технології.



Насосні станції працюють, вода подається, але додаткові роботи ще на етапі завершення.





У Берліні завершилась чергова міжнародна конференція з відновлення України (URC2024). У фокусі уваги енергетика. Але наша країна також потребує допомоги у відбудові зруйнованої інфраструктури.
Реконструкція необхідна не лише у деокупованих регіонах. Велика кількість інфраструктурних об’єктів по всій країні вичерпала свій ресурс та знаходиться у аварійному стані.
Яскравий приклад – міст у Сокалі на Львівщині (дорога “Сокаль – Стоянів”), побудований у 1951 році. Чотири року тому об’єкт визнали аварійним. Два роки тому було зафіксовано просідання однієї з опор, встановлено вагове обмеження у 7 тонн для руху вантажного транспорту. Міст руйнується на очах.
Саме тому поручі із старим будується новий міст. Наразі завершуємо черговий етап – влаштування балок. Невдовзі почнеться влаштування монолітної плити.
Довжина нового мостового переходу 130 м. З урахуванням нових під’їздів – 414 м.
Дрон має дуже потужний зум та камеру з високою роздільною здатністю, яка працює як вдень, так і вночі.
Це дуже важливо, адже саме у темний період ворог перегруповується.
Завдяки дронам «Автомагістраль-Південь» вдається вчасно помічати передислокацію противника і завдавати точних ударів.
Розвідники кажуть, що держава поки що не забезпечувала їх саме такими дронами. На щастя, на допомогу приходять волонтери!
«З початку війни ми надали допомоги ЗСУ на сотні мільйонів гривень та продовжуємо допомагати. Адресно підтримуємо наших мобілізованих співробітників, взяли шефство над деякими підрозділами. Розвідники 28-ої ОМБр ім. Лицарів Зимового Походу це наші друзі, одесити, справжні аси БПЛА. Знаходимо для них найбільш сучасні зразки техніки, щоб у наших воїнів завжди була перевага над ворогом», – зазначив Микола Тимофеєв.
Розвідники 28-ої ОМБр дякують нашій компанії та особисто нашому керівнику. Сьогодні бізнесу вкрай складно знаходити ресурси для допомоги, але «Автомагістраль-Південь» продовжує системно надавати підтримку 28-ій ОМБр.
Проєкт обходу міста Вулканешти у Молдові включає велику кількість штучних споруд. Одна з них – шляхопровід, необхідний для забезпечення роботи місцевих фермерських господарств.



Це ще один приклад того, що величезний потенціал компанії може використовуватись не лише в Україні.
Наша техніка, обладнання, технології не менш успішно застосовуються в інших країнах.
Зокрема, у Молдові та Румунії компанія повністю готова для реалізації задач будь—якого масштабу і складності.
Нагадаємо:
Компанія розпочала другий великий проєкт у Молдові – будівництво 8,5-кілометрового обходу міста Вулканешти, восени минулого року.
Проєкт фінансується ЄБРР.


Об’єкт поділяється на дві частини.



На об’єкті задіяно понад 120 співробітників та 50 одиниць спеціалізованої будівельної техніки.
Починаємо влаштування монолітної плити на 164-метровій береговій частині мосту через Десну. Перший етап – ділянка 45 метрів.
Одночасно продовжується влаштування останніх опор та ригелів. Монтаж бар’єрного та перильного огородження.
Відбудова рухається згідно плану!
На об’єкті працює 60 працівників.

613-метровий міст у Шестовиці найбільший на трасі М-01 “Київ-Чернігів”. Під час окупації одна з частин споруди з боку Києва, довжиною понад 230 метрів, була повністю зруйнована. Діставатись до столиці доводилося через об’їзди.
Роботи з відновлення розпочалися у червні 2022 року: уламки старих бетонних конструкцій демонтували, вивезли, наново влаштували фундамент та всі інші конструктивні елементи.


У квітні 2023 року була завершена відбудова лівого проїзду, відкритий рух. У травні за такою ж технологією завершена відбудова правого проїзду.
На другому етапі розпочалась реконструкція руслової та берегової частини правого проїзду з боку Чернігова, які збереглись, але потребували посилення.


В кінці минулого року був відкритий рух на правому проїзді мосту.
У січні роботи розпочались на лівому. Як і торік на лівому проїзді на русловій частині правого проїзду залишені старі опори, але влаштована нова монолітна плита. На береговій частині старі прогони повністю демонтовані.
