Новини
Від Львова до Маріуполя, від Києва до Одеси.
І кожен кілометр автошляху, кожен міст, кожна розв’язка побудовані на совість.
Якісно, професійно, надійно.
Ми пишаємось результатами нашої роботи та відповідаємо за кожну витрачену бюджетну гривню.І нікому ніколи не дозволимо поставити під сумнів чесне ім’я компанії.



Автодорога пролягає в самому серці Трансільванії, з’єднує міста Одоргею, Секуеск та Кристуру Секуеск і є важливим туристичним маршрутом.
Роботи виконуються у колаборації з сильним румунським підрядником.



Підрядник зобов’язаний лише дотримуватись стандартів, забезпечити визначену умовами якість та вкластись у ціну контракту!

Замовник і контролюючі органи не втручаються у наші бізнес-процеси.
Так працює увесь європейський ринок!
На міжнародну методику ціноутворення два роки тому перейшла і Україна, щоб раз і назавжди припинити тиск на бізнес з боку силовиків. Але, як бачимо, вакханалія продовжується!
Ми вже розповідали, що в рамках проєкту USAID «Економічна підтримка України» наша компанія виконує роботи з модернізації автомобільного пункту пропуску «Чоп-Захонь».
Окрім цього нещодавно ми розпочали модернізацію ще одного пункту пропуску вже на кордоні з Польщею.
Основна мета модернізації – збільшити пропускну здатність, покращити рівень комфорту для подорожуючих.
Основні роботи, які виконуються нашою компанією, включають заміну дорожнього покриття, ремонт металоконструкцій, заміну шлагбаумів, нанесення розмітки.
На ділянках, де зруйноване дорожня основа, проводимо її перевлаштування за допомогою технології холодного ресайклінгу.
«Автомагістраль-Південь» вже має досвід комплексної реконструкції на західному кордоні.


Вчора на Херсонщині під час виконання робіт на автошляху, який використовується військовими, на протитанковій міні підірвався каток.

Це не перший такий випадок. За час війни компанія відновила десятки кілометрів “військових автошляхів” на Харківщині, Донеччині, Дніпропетровщині, Херсонщині, якими відбувається забезпечення фронту. На мінах втратили не одну одинцю техніки. Є загиблі працівники.

Одиниці підрядників погодяться ризикувати технікою, не так багато будівельників зголосяться працювати на замінованих територіях, під ударами російських дронів та ракет будувати злітно-посадкові смуги, об’єкти захисту, утримувати в проїзному стані прифронтові дороги.
Тому особливо боляче, коли тобі завдає удару не ворог, а свої ж тилові щури, яким байдуже на інтереси країни, треба лише виконати замовлення…


В «Чоп-Захонь» має відбутись заміна дорожнього покриття, влаштування нового асфальтобетонного покриття, очищення зливової каналізації, встановлення засобів примусової зупинки.

Демонтується старий ваговий комплекс, виконуються бетонні роботи. Зокрема, влаштовуються фундаменти для встановлення блокаторів.



Серед найважливіших тем заходу – застосування будівельної техніки з нульовими викидами (Net-Zero) відповідно до зеленого курсу (Green Deal); діджиталізация та штучний інтелект; інновації у сфері інфраструктурного будівництва.
Європейська інфраструктура з кожним роком стає більш “розумнішою”: навчається збирати та аналізувати дані, управляти транспортними потоками, обмінюватись інформацією з учасниками дорожнього руху.
Штучний інтелект має значний вплив на рівень безпеки та ефективність використання інфраструктури. Тож ще на стадії проєктування будівельним компаніям доводиться передбачати можливості для застосування дуже широкого кола інформаційних систем.
В рамках конгресу відбулась низка зустрічей керівництва «Автомагістраль-Південь» з представниками провідних компанії Болгарії, Румунії, Австрії та інших європейських країн. Обговорювались перспективи співпраці на ринку ЄС і можливості спільної реалізації проєктів в Україні.
Порівняно із сусідньою Румунією болгарський ринок сьогодні не є надто активним. Проте сьогодні ми використовуємо будь-яку можливість для виходу на нові європейські ринки.
Міст у Сокалі унікальний об’єкт, де старий та новий мостові переходи стоять пліч-о-пліч. Можна наочно порівняти які змінились концепція інфраструктурних об’єктів за останні 70 років.


Два роки тому було зафіксовано просідання однієї з опор, встановлено вагове обмеження у 7 тонн для руху вантажного транспорту.
Ремонтувати міст немає сенсу. Він розвалюється на очах, що дуже добре видно на фото. Відтермінувати проєкт на «після війни» неможливо – місцева громада залишиться без автомобільного сполучення.
Тому поруч наша компанія будує новий міст. За сучасними стандартами та технологіями.
Довжина нового мостового переходу 130 м. З урахуванням нових під’їздів – 414 м.

На прикладі нашого об’єкту місцевим фахівцям продемонстрували практичний досвід дотримання екологічних та соціальних вимог у міжнародних контрактах на будівництво інфраструктурних об’єктів.
В процесі реалізації проєкту нашій компанії доводиться вирішувати чимало задач, пов’язаних із мінімізацією впливу на екосистему. Зокрема, будівництво передбачає величезний обсяг земляних робіт, зведення мосту, інших штучних споруд.
Всі задачі вирішуються у відповідності до міжнародних практик та визначених контрактом нормативних документів.
Щомісячно компанія звітує перед Адміністрацією доріг Молдови. У фокусі уваги не лише охорона навколишнього середовища, але й безпека праці, взаємодія з місцевим населенням, інші аспекти.


6 червня 2023 року, 3-тя година ранку, росіяни підривають греблю Каховської ГЕС. Під водою поля, будинки, населені пункти. Каховське водосховище стрімко міліє. Вода припиняє надходити у Південне водосховище. 600-тисячний Кривий Ріг залишився без водопостачання. Через три дні після катастрофи починаємо будівництво нового магістрального водогону. «Інгулець-Кряжево» має замінити дніпровську воду на воду з Інгульця. Довжина нового водогону 26 кілометрів. Проєктна потужність 400 тис. м3 на добу.
Чотири нитки труб діаметром 1-1,2 метри загальною довжиною 94 км. Поліетиленові та склопластикові труби. Розшукували їх по всій Європі, отримували від 8-х постачальників. Для прокладання труб влаштовуємо траншею шириною 13 метрів та глибиною – 2,5 метри.
Для будівництва водозабору доводиться тимчасово змінювати русло річки Інгулець. Виконуємо неймовірний обсяг земляних робіт – 2,4 млн. м3, щоб якнайшвидше подати воду у місто.
Спершу влаштовуємо трубопровід до «недіючого» зрошувального каналу. Паралельно відновлюємо канал: очищаємо від мулу, дерев і чагарників. Вже в кінці серпня 2023 року Кривий Ріг отримує першу воду з Інгульця
Тим часом роботи продовжуються. Будуються три насосних станції, в яких встановлені 17 потужних насосів. Створюється 18 технологічних камер для обслуговування трубопроводів. Монтуються три електропідстанції. Влаштовується понад 8 кілометрів технологічних доріг.
Трубопроводи прокладаються не лише до зрошувального каналу, але й вздовж нього, що дозволяє забезпечити проєктну потужність водогону та мінімізує втрати води. Управління системами подачі води повністю автоматизоване.
На початку травня 2024 року запущено подачу води на всій 26-кілометровій протяжності водогону. В серпні того ж року водогін запрацював на повну потужність.
З Інгульця у Південне водосховище почало подаватись 400 тисяч кубометрів води на добу. Але роботи на об’єкті продовжувались навіть після того.
Компанія виконала берегоукріплення та рекультивацію ділянок, де прокладались трубопроводи. Відновлений родючий шар ґрунту.
Вже наступного року територія знову може використовувалась для сільського господарства.
Ще ніколи в Україні об’єкти такого масштабу не будувались так швидко. Лише на бетонуванні фундаментної плити першої насосної станції використано майже 4 тисяч тонн бетону і 300 тонн арматури.
На заливці працювало 4 бетонних насоси, 54 міксери та понад 50 робітників. Роботи тривали безперервно понад добу.
Бетон одночасно подавався з шести бетонних заводів. Водогін «Інгулець-Південе водосховище» безумовно увійде в історію. До таких проєктів готуються роками.
«Автомагістраль-Південь» за лічені дні мобілізувала колосальний технічний і людський ресурс. Понад 500 працівників працювали у дві зміни. Було залучено понад 250 одиниць техніки.
Компанія забезпечила сучасне проєктування, постачання матеріалів та обладнання, яке доставлялось з різних частин світу в максимально стислі терміни. «Автомагістраль-Південь» підтвердила репутацію лідера, для якого неможливих задач просто не існує.
Два роки компанія працювала над відновленням 600-метрового мосту на стратегічній трасі між Києвом та одним із обласних центрів.
В кінці минулого року був відкритий рух на правому проїзді мосту. Наразі відкриті обидва проїзди!

Міст на стратегічній трасі, тому минулого року було ухвалене рішення його відновити. Але фактично нам довелось зводити нову споруду – старий міст побудований ще 1951 року, навіть фундаменти використовувати у новому будівництві було не доцільно.



Як і десятки інших об’єктів, відбудованих компанією, цей міст розрахований на значно більші навантаження та відповідає всім сучасним вимогам.
Попередньо на ділянці влаштовано насип висотою приблизно 2 метри, в якому влаштовані водопропускні трубопроводи.
Конструктив нової дороги складається з шістьох шарів:





Проєкт фінансується ЄБРР.


Об’єкт поділяється на дві частини.



Після дощу вода у річці Східничанці, яка починається у національному парку Сколівські Бескиди, розмила береги.
Хвиля з мулу, каміння та гілля зруйнувала мости, затопила приблизно сто будинків, готелі й магазини, позмивала зі стоянок автомобілі.
Східниця тривалий час відновлювала зруйновану інфраструктуру. Цього року силами «Автомагістраль-Південь» триває укріплення берегів.

Робота не надто складна, але трудомістка.
На об’єкті задіяно 10-15 працівників.

Компанія вже не вперше займається ліквідацією наслідків стихійних лих у Карпатському регіоні. У 2008 році «Автомагістраль-Південь» приймала активну участь у відновленні Буковини після катастрофічного паводку, яке призвело до чисельних руйнувань та людських жертв.
Тим часом на діючому об’єкті закінчуємо фінальний комплекс робіт, пов’язаний з оздобленням насосних станцій, благоустроєм та берегоукріпленням.

Тривають роботи з відновлення родючого шару грунту та рекультивації порушених ділянок при будівництві водогону. Відтак вже восени дані території знову зможуть використовуватись для ведення сільського господарства.
Під час війни значно зросло навантаження на пункти пропуску на західному кордоні. Проєкт Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Економічна підтримка України» (Проєкт USAID) підтримує модернізацію українських пунктів перетину кордону для збільшення експорту та пасажиропотоку. В межах роботи Проєкту USAID на чотирьох пунктах пропуску вже завершено швидку модернізацію приміщень та встановлення необхідного обладнання.





