Новини
Наша команда у Молдові підбиває підсумки сезону 2021.
Проект фактично виходить на фінішну пряму. Перша ділянка км 96+800 – км 151+200 протяжністю 55 км завершена на 95%. На завершальному етапі роботи з влаштування бетонних лотків, влаштування з’їздів і примикань, встановлення бар’єрного огородження, знаків та нанесення дорожньої розмітки.
Крім того, наші бригади завершили на ділянці відновлення дев’яти мостів.
На двох інших ділянках км 151+200 — км 171+290 та км 179+650 — км 190+750, де згідно з проектом проводимо реконструкцію існуючої дороги (близько 20 км цього відрізку фактично будується «з нуля»). Наразі вже на майже 15 км дороги влаштовано верхній шар покриття. Ще на 10 км залишилось влаштувати верхній шар асфальтобетонного покриття. Також триває будівництво 75-ти метрового мосту на км 151 траси М3.
Вже наступного року ми плануємо завершити решту робіт по обох ділянках проекту.
Наш проект у Молдові – це не просто ремонт автошляху, це повний комплекс відновлення дорожньо-транспортної інфраструктури. У тому числі нові та сучасні автопавільйони, освітлення, пішохідні доріжки, майданчики для паркування автотранспорту. Це безпека та комфорт для місцевих жителів і транзитного транспорту. Отже, минулого сезону великий обсяг робіт припав саме на створення супутньої інфраструктури.
Варто зазначити, що наша компанія підготувала трасу до безпечної експлуатації у зимовий період. Зокрема, нанесена тимчасова дорожня розмітка на ділянках дороги, де роботи ще тривають. Встановлені нові дорожні знаки та облаштовано освітлення та пішохідні доріжки у населених пунктах вздовж автошляху.
На об’єкті цього сезону працювали понад 100 одиниць спецтехніки та 300 працівників.
Роботи на об’єкті продовжаться на початку 2022 року при настанні сприятливих погодних умов.
Нагадаємо, відновлення траси М3 «Кишинів-Джурджулешти» – перший закордонний проект «Автомагістралі-Південь». Роботи на 85-кілометровій дорозі розпочались у 2019 році одразу на кількох ділянках. Проект фінансується за кошти Європейського банку реконструкції та розвитку. Для успішної реалізації ремонту траси наша компанія побудувала виробничу базу у місті Вулканешти.
На Дніпропетровщині сьогодні відкрили Південний обхід Дніпра. Це один із найбільших об’єктів нашої компанії в області. Він стане частиною траси дороги Єдності М-30 «Стрий-Ізварине», яка з’єднає західні області України зі східними.
На честь свята відбувся імпровізований парад раритетних машин, які брали участь у будівництві перших автошляхів у Дніпропетровській області – ГАЗ АА, КАВЗ 651, УРАЛ ЗИС, ЗИС 5, ГАЗ 63, ЗИЛ 157. Разом із «ветеранами» у події брала участь і сучасна техніка. Зокрема, наші самоскиди Ford.
Створити повноцінну об’їзну дорогу, аби розвантажити центр міста від автомобілів, планувалось ще 50 років тому. Гостро це питання постало на початку 2000-х, а з 2009-го року Дніпро залишався єдиним обласним центром, який не мав окремого маршруту для транзитного транспорту.
«Автошлях має серйозне транзитне значення для міста Дніпро. Це можливість перенаправити потік вантажівок без заїзду до міста. Це транзитний потенціал для міста і для всієї області», – зазначив генеральний директор нашої компанії Микола Тимофеєв.
Роботи з будівництва Південного обходу розпочались ще у 2012 році, однак через рік їх було призупинено. З 2014 року цей об’єкт став одним із найбільших довгобудів області.
Увесь цей час у Дніпра не було повноцінного в’їзду з боку Запоріжжя, автомобілям доводилось прямувати технічною дорогою «через поля». Транзитний потік прямував містом, що провокувало затори, аварії та руйнацію міської дорожньої мережи.
«Автомагістраль-Південь» розпочала спорудження обходу в 2019 році. Було побудовано три ділянки загальною протяжністю 3,7 км від запорізької траси Н-08 в напрямку до вулиці Аеропортівська. Минулого року роботи були розпочаті ще на чотирьох ділянках від вулиці Аеропортівська до вулиці Мільмана протяжністю приблизно 3,3 км.
«Друга черга будівництва Південного обходу міста Дніпро протяжністю більше ніж 7 кілометрів. По суті, даний об’єкт був об’єктом незавершеного будівництва, і стояв закинутим майже 10 років – з 2012 року. Ми розконсервували його, і дуже швидко успішно побудували сучасну магістраль», – розповів Микола Тимофеєв.
На даний час дорога вже відкрита для проїзду – залишились лише незначні супутні роботи, наприклад, влаштування швидкотоків на деяких ділянках, що не перешкоджає дорожньому руху.
Як вже зазначалось, протяжність Південного обходу складає лише 7 кілометрів. Але будівництво проводилось в умовах надскладного рельєфу місцевості, тому довелось зводити складні інфраструктурні споруди. Висота насипів на деяких ділянках сягає 30 метрів! Створена грандіозна система водовідведення на заболоченій місцевості та у глибокій балці. Для захисту від зливових вод влаштована збірна залізобетонна водопропускна труба діаметром 2,5 метра та довжиною 130 метрів! Для попередження потрапляння води на дорогу від межі міста до вулиці Мільмана вздовж та поперек ділянки влаштовано зливовий колектор.
Один із найважливіших етапів будівництва – спорудження дворівневої транспортної розв’язки над вулицею Аеропортівська. Довжина шляхопроводу складає 45 метри, ширина 22 метри. Розв’язка з’єднала об’їзну дорогу з магістральною вулицею міста. У процесі створення споруди мостобудівельний підрозділ компанії використав 14 балок прогонових будов довжиною 33 метри та вагою 44,5 тонн.
Для розуміння масштабів будівництва наведемо кілька цифр. Лише обсяг земляних робіт склав більше ніж півмільйона кубометрів. Використано 70 тис тонн асфальтобетонних сумішей на площі понад 500 тис м2. Встановлено 12,5 км бортового каменю, 22,6 км бар’єрного огородження, нанесено майже 57 км дорожньої розмітки.
«Ділянка була ускладнена численними переносами комунікацій, складними геологічними умовами виконання робіт, великою кількістю земляних робіт. Найважчий вузол – примикання саме до міста Дніпра, з виходом на Південний міст. Багато що потрібно було переробляти. Загалом був зроблений колосальний обсяг робіт – це і водопропускні споруди, і колектор протяжністю майже 700 метрів, підпірні стінки. Умови, в яких проводилися роботи, були надскладними. Хотілося б відзначити дуже потужну злагоджену командну роботу наших будівельників – як нашого мостобудівельного підрозділу, так і всіх дорожніх робітників, дорожньої служби на чолі з керівником проєкту Олександром Бондаренком. Це дуже енергійні та фахові люди», – зазначив Микола Тимофеєв.
Дніпропетровщина – промисловий регіон, і його дорогами щодня прямують десятки тисяч вантажних автомобілів. Але наша дорога має дуже великий запас міцності. Товщина багатошарового дорожнього конструктиву складає – 85-87 см. Дорога побудована з якісних матеріалів суворо відповідно технології.
«Ще до того, як ми побудували дану дорогу, наші експлуатаційні служби розпочали експлуатацію даної дороги. Це збільшить її життєвий цикл, бо сучасна якісна експлуатація – є запорукою успіху і того, що дорога буде слугувати не лише у гарантійні, але й післягарантійні терміни. Ще раз дуже дякую нашій великій команді – всі молодці, виконали поставлені задачі у дуже короткий термін», – підсумував Микола Тимофеєв.
Друга черга Південного обходу – це лише початок створення на Дніпропетровщині сучасної дорожньої інфраструктури. Дуже сподіваємось, що саме наша компанія продовжить відігравати основну роль у цьому процесі.
Будуємо Україну разом!
З 11 по 15 грудня в Одесі пройшла знакова подія – найбільший за всю історію України турнір з більярду «Дмитро Білозеров запрошує! Кубок Одеси: Міжнародний турнір з комбінованої піраміди». , Генеральним спонсором турніру виступила «Автомагістраль-Південь».
Переможцем став Йосип Абрамов, який у фіналі з рахунком 5-3 здолав Дмитра Білозерова.
За словами організаторів, дисципліна «комбінована піраміда» була обрана не випадково. Цей вид більярду набуває все більшої популярності в Україні та відрізняється великою кількістю комбінацій для удару, яку гравці можуть продемонструвати у процесі гри. Це робить змагання ще більш видовищними.
«Для українського більярду цей турнір став поштовхом для майбутнього розвитку. Я б назвав ці змагання святом. Трансляцію подивились близько 300 тис людей з усього світу. Ми сподіваємось у майбутньому повторити цей успіх та запросити ще більше учасників. Цього року був дуже серйозний склад гравців, зокрема, були зібрані провідні більярдисти світу. У цій надзвичайній конкуренції перемагали найкращі. А вже у півфіналах зустрілись справжні віртуози – Дмитро Білозеров, Владислав Єленич, Йосип Абрамов та Сергій Крижановський. Приємно, що все більше людей цікавиться цим чудовим спортом. Це й не дивно, адже більярд вважається «шахами у русі». Цей спорт сприяє не просто розвитку мислення, але й покращує атлетичні здібності. Адже гравець у середньому під час гри проходить навколо столу від трьох до п’яти кілометрів. Для успішної гри потрібно багато знати та розуміти геометрію більярду. Тобто, тут присутні елементи стрільби, шахів, фізичне навантаження. Ось, що таке більярд», – розповів організатор та суддя турніру Микола Люстін.
За столами зійшлись 75 гравців з України, Грузії, Росії, Узбекистану, Молдови, Казахстану, Таджикистану, Киргизстану, Вірменії, Ізраїлю, Білорусі та Азербайджану. Окрім світових чемпіонів, до гри долучились також і прості любителі спорту, які беруть участь у подібних заходах заради спортивного інтересу і можливості зіграти з топовими гравцями.
«Цей турнір був дійсно неймовірним із багатьма сюрпризами. За масштабами він нічим не поступався чемпіонатам світу. Ми дуже задоволені, що всі гравці, яких ми запросили, змогли приїхати на змагання та продемонстрували чудову гру. Деякі матчі були вкрай напруженими, особливо під час відбіркових ігор. Звичайно, це дуже виснажує, коли доводиться грати цілий день і весь час концентрувати свою увагу, проте жага до перемоги та азарт перебивають будь-яку втому. Сподіваюсь, що подібні змагання проводитимуться у нашій державі якомога частіше, адже українська школа більярду є однією із найкращих у світі», – поділився організатор та учасник турніру Дмитро Білозеров.
Змагання із призовим фондом у 300 тис грн були розділені на два етапи. Після першого етапу визначились 16 найкращих гравців. У другій частині до фіналістів приєднались ТОП-16 запрошених чемпіонів.
За підсумками напружених дуелей, до фіналу вийшли українець та росіянин. Останнє протистояння між Дмитром Білозеровим та Йосипом Абрамовим тривало майже дві години години та запам’яталось надзвичайно видовищною та вкрай складною грою.
Ми вітаємо переможців змагання і бажаємо їм успіхів та якомога більше перемог!
Вже наступного року ми організуємо турнір – Кубок «Автомагістраль-Південь», який наша компанія традиційно проводить в останні дні літа. Ми цінуємо спорт та всіляко намагаємось сприяти проведенню заходів, орієнтованих на здоровий спосіб життя.
Реконструкція злітно-посадкової смуги (ЗПС) на херсонському летовищі добігає кінця.
Спеціалісти «Автомагістралі-Південь» на основній частині ЗПС завершили роботи з влаштування верхнього шару покриття із дрібнозернистого асфальтобетону.
Відновлення ЗПС ми розпочали у середині вересня. На час проведення робіт польоти на летовищі призупинені для можливості максимально швидкої реалізації проєкту.
Наші бригади вже виконали наступні роботи:
- фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
- влаштування вирівнюючого шару асфальтобетону;
- влаштування армуючого прошарку із композитного синтетичного матеріалу для запобігання утворення відображених тріщин;
- влаштування нижнього шару покриття із дрібнозернистого асфальтобетону;
Для реалізації проєкту нами розроблено спеціальний склад асфальтобетону, який забезпечить новому покриттю підвищену стійкість до деформацій.
В межах проєкту також проведено подовження ЗПС до 2600 метрів та її поширення до 60 метрів. На цих ділянках було виконано:
- демонтаж цементобетонних плит;
- комплекс земляних робіт;
- влаштування підстильного шару з піску;
- влаштування розділяючого прошарку з геотекстилю;
- влаштування шарів основи зі щебенево-піщаної суміші С-5 та чорного щебню;
- влаштування нижнього шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону завтовшки 10 см та 8 см верхнього шару з дрібнозернистого асфальтобетону.
Наразі на летовищі проводяться роботи із влаштування покриття на смугах знепилення. Також наші бригади розпочали нанесення розмітки.
Після реконструкції ЗПС херсонський аеропорт зможе приймати літаки категорії D та виконувати до 15 рейсів на день. За словами керівництва аеропорту, в результаті пасажиропотік збільшиться до 300 тис на рік.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 120 працівників;
- 100 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- Кінець 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Міжнародний аеропорт “Херсон” було побудовано у 1979 році. Його загальна площа 297,3 га. Спроможна здатність летовища становить 400 пасажирів на годину. Довжина смуги складає 2500 метрів, а ширина 42 метри.
Будуємо Україну разом!
З 13 по 15 грудня триває Міжнародний онлайн семінар «Зимове утримання доріг та громадських місць», організований Всесвітньою дорожньою асоціацією (PIARC) спільно з МІУ та Українською інфраструктурною асоціацією. Участь у заході взяла і наша компанія.
Представниками дорожньої галузі з усього світу обговорюють застосування сучасних матеріалів, технологій та управлінських рішень, впровадження інтелектуальних транспортних систем.
«Автомагістраль – Південь» презентувала колегам досягнення та ділилась досвідом.
«Наша компанія виконує утримання більше 6,5 тисяч автошляхів у п’яти областях: Київській, Одеській, Дніпропетровській, Харківській та Чернігівській. Ми створили ефективну систему всесезонної експлуатації, яка наразі працює практично бездоганно. Організована робота 28 дорожньо-ремонтних пунктів. На складах компанії для підготовки до зимового періоду завчасно формуються запаси інертних матеріалів, зокрема, піску, технічної солі, відсіву, шлаку, холодних асфальтобетонних сумішей. До робіт задіяно 500 працівників та 280 одиниць дорожньої техніки», – розповів директор філії «Дорожній сервіс» Євгена Кубарського
Один з секретів успішної роботи «Автомагістраль – Південь» – інвестиції у надсучасну спеціалізовану дорожню техніку. Зокрема, за останні два роки було закуплено – 60 комбінованих дорожніх машини Ford з відвалами Rasco, трактори, екскаватори, роторні снігоочисники, автогрейдери та мінінавантажувачі.
Для ефективної боротьби із зимовою слизькістю нами запроваджено технологію обробки покриття із зволоженням реагентів з використанням сольового розчину, який готується на спеціальному обладнанні. Приготування розчину відбувається шляхом змішування у воді в спеціальному резервуарі до густого розчину. При концентрації солі в межах 30-32% розчин не замерзає при температурах до -16 °C.
Техніка, задіяна в розподілі протиожеледних матеріалів, закріплена за конкретними ділянками автомобільних доріг та обладнана GPS – трекерами.
Інженерами компанії розроблені та погодженні із замовником технологічні схеми виконання робіт. Експлуатаційна служба готова до будь-якої непогоди і постійно слідкує за станом автошляхів.
«Оскільки рівень заробітної плати на підприємстві на дуже високому рівні, ми намагаємось брати у команду лише висококваліфікованих спеціалістів. Ми створюємо найліпші умови для наших співробітників, що у свою чергу мотивує їх розвиватись у професійному плані. Кожен працівник знає про перспективи кар’єрного зростання, тому намагається постійно, навчатись новому та сумлінно працювати. Як результат – наші автомобілі завжди вчасно обслужені, відремонтовані та заправлені пальним. На постійній основі проводиться навчання персоналу, а саме водіїв, механізаторів, дорожніх майстрів. Відпрацьовуються різноманітні ситуації які можуть виникнути в процесі виконання робіт. Дуже важливо в період активних снігопадів мати злагоджену команду, яка розуміє всі технологічні процеси, які виконуються, адже ми не маємо права на помилки», – зазначив Євген Кубарський.
Нагадаємо, «Автомагістраль-Південь» утримує мережу автошляхів загальною протяжністю 6542 км. Найбільшим регіоном експлуатаційного утримання є Дніпропетровська область, де ми обслуговуємо всі дороги державного значення загальною протяжністю майже 3 тис км.
В Одесі розпочався найбільший в історії України більярдний турнір «Дмитро Білозеров запрошує! Кубок Одеси: Міжнародний турнір з комбінованої піраміди», генеральним спонсором якого виступила «Автомагістраль-Південь».
Участь у змаганнях беруть майже 100 майстрів з України, Грузії, Росії, Узбекистану, Молдови, Казахстану, Таджикистану, Киргизстану, Вірменії, Ізраїлю, Білорусі та Азербайджану. Призовий фонд складає 300 тисяч гривень.
Зокрема, серед учасників – Дмитро Білозеров, Ярослав Тарновецький, Йосип Абрамов, Сергій Крижановський та інші.
Наразі пройшло жеребкування, за підсумками якого визначились пари турніру. Учасники гратимуть між собою до двох поразок. Правила гри – завдати удару червоною кулею, але перед цим гравець має «замовити» кулю у судді, інакше удар не буде зараховано.
Турнір відбудеться у два етапи. За підсумками першого етапу визначаться 16 найкращих гравців. У другій частині до фіналістів приєднаються ТОП-16 запрошених чемпіонів. Ім’я переможця стане відомим 15 грудня.
Відбіркові ігри відбудуться 12 та 13 грудня у більярдному клубі «Колізей» (вул. Комітетська, 24Б).
Півфінали та фінал – 14 та 15 грудня на арені БК “Динамо” Одеса (Мукачівський провулок, 4А).
Впевнені, що турнір допоможе залучити інвесторів у розвиток більярдних клубів та сприятиме популяризації цього чудового спорту як серед молоді, так і серед дорослих.
Подивитись гру наживо ви зможете на ТБ-каналі XSPORT.
У цьому році ми здали в експлуатацію новий перон, дві рульові доріжки та злітно-посадкову смугу (ЗПС) в аеропорту Одеси.
Спорудження нового аеродрому велось 31 місяць. Несна спроможність нової ЗПС зросла майже вдвічі. Спеціально для її будівництва ми залучили найсучаснішу техніку провідних виробників.
Довжина нової злітно-посадкової смуги склала 2800 м, ширина – 60 м. ЗПС відповідає всім світовим стандартам. Одеське летовище перейшло з класу С у клас D і здатне приймати важкі повітряні судна – далекомагістральні Boeing-767. Вже зовсім скоро аеропорт може вийти на показник 2,2-2,4 млн пасажирів на рік.
На даний момент на території одеського летовища «Автомагістраль-Південь» триває третя черга будівництва, в межах якої ми споруджуємо нову магістральну руліжну доріжку (МРД).
Ширина нової МРД з укріпленим узбіччям складе 38,5 метрів. Будівництво доріжки розділене на три пускові комплекси.
Наразі на першому пусковому комплексі тривають фінальні роботи, зокрема, влаштування верхнього шару покриття із «важкого» бетону товщиною 40 см. На другому пусковому комплексі проходять земляні роботи, влаштування нижніх шарів основи та шару «пісного» бетону завтовшки 30 см.
Будівництво третього комплексу ми розпочнемо вже наступного року.
Конструктив нової МРД буде таким же, як і в нової злітно-посадкової смуги, загальною товщиною понад 1 метр, а саме:
- георешітка;
- шар із щебенево-піщаної суміші товщиною 20 см;
- шар піскоцементу товщиною 15 см;
- шар «пісного» бетону завтовшки 30 см;
- верхній шар покриття із «важкого» бетону товщиною 40 см.
Під час будівельних робіт буде виконано понад 280 тис кубічних метрів земляних робіт на площі майже 170 тис квадратних метрів.
Під час будівництва МРД «Автомагістраль-Південь» використовує найновіші технології, зокрема, надсучасний американський бетоноукладач Gomaco GP4, який ефективно продемонстрував свої можливості під час спорудження нової ЗПС.
Використання Gomaco GP4 дозволяє укладати «важкий» бетон з використанням ковзної опалубки на проєктну ширину 7,5 м за один прохід.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 100 працівників;
- 40 одиниць спецтехніки.
ДОВІДКОВО:
Нова МРД дозволить значно збільшити пропускну спроможність повітряних воріт Одеси та зменшити інтервали між відправленнями.
Це дозволить покращити туристичну привабливість регіону та відкриє нові можливості для бізнесового потенціалу півдня України.
Будуємо Україну разом!
Торік «Автомагістраль-Південь» створила власний мостобудівельний підрозділ. До складу нового відділу увійшли найкращі спеціалісти, багато з яких працювали на масштабних проєктах за кордоном.
Лише за цей сезон наші мостовики відновили та побудували понад 50 мостів загальною протяжністю майже 2000 метрів.
Чимало проєктів виконуються за унікальними технологіями.
Наприклад, шляхопровід над трасою Н-31 «Дніпро-Решетилівка», який будується за сучасною технологією пост-напруження бетону. Мостова споруда довжиною 81 метр поєднає населені пункти Єгорине та Цибульківку
Основна перевага технології пост-напруження – можливість створювати набагато довші прогонові будови, зменшити вагу конструкції та витрати матеріалів. Крім того, прискорюється процес будівництва і зростає довговічність споруди.
Наразі на об’єкті завершено заливку монолітного бетону прогонової будови. Наступний етап будівництва шляхопроводу – напруження та ін’єктування каналів.
Технологію пост-напруження ми також використаємо на іще більше масштабному проєкті компанії – будівництві 600-метрової естакади на річкою Оріль.
Дізнатись більше про технологію спорудження шляхопроводу над трасою Н-31 ви можете на нашому YouTube-каналі.
У Дніпропетровській області «Автомагістраль-Південь» розпочала іще один проєкт на донецькому напрямку траси М-30 – реконструкцію трьох ділянок на відрізку км 355+864 – км 363+822 від села Слов’янка до межі з Донецькою областю загальною протяжністю 5 км.
Проєктом передбачено перебудову існуючої двосмугової дороги другої категорії до параметрів дороги першої категорії з чотирма смугами руху.
Даний об’єкт є одним із довгобудів регіону. Роботи тут почалися ще майже десять років тому іншим підрядником, але через брак коштів так і не були завершені.
Наразі нами розпочато роботи з розчищення ділянки від чагарників і дрібнолісся, розбирання старого насипу зі шлаку, влаштування земляного полотна. Паралельно проводяться мостові роботи та підготовчі роботи зі спорудження підземного пішохідного переходу.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- розширення земляного полотна;
- влаштування нового дорожнього конструктиву;
- влаштування двохочкової водопропускної труби діаметром 1,6 м;
- подовження існуючих водопропускних труб;
- перебудову двох мостів;
- будівництво підземного пішохідного переходу.
Загальна товщина нового дорожнього конструктиву сягне 73 сантиметрів. У цьому році ми плануємо виконати в нижніх шарах 700 метрів правого проїзду на першій ділянці. На решті відрізку роботи продовжаться вже наступного року.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 50 працівників;
- 20 одиниць спецтехніки
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- 2022 рік
Шановні водії, перепрошуємо за незручності. Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Подбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ДОВІДКОВО:
Траса М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 597,7 км. Дорога є важливою транспортною артерією країни, яка проходить Кіровоградською, Дніпропетровською, Донецькою та Луганською областями.
Автошлях стане частиною найдовшої в країні магістралі М-30 «Стрий-Ізварине», яка з’єднає східні та західні області України найдовшою автодорогою у державі.
Нагадаємо, що «Автомагістраль-Південь» в поточному році відновила понад 260 км траси М-30 у межах Дніпропетровської та Донецької областей.
Будуємо Україну разом!
Наша компанія підтримує спорт та сприяє популяризації здорового способу життя в нашій країні. Цьогоріч ми брали участь в організації Ультрапробігу Єдності дорогами «Автомагістраль-Південь», одержали перемогу у NADU RACING GAMES 2021.
Але особливу увагу ми приділяємо більярду та намагаємось популяризувати цей чудовий вид спорту. Вже другий рік поспіль компанія спільно з партнерами проводить турніри на Кубок «Автомагістраль-Південь».
Кожного разу ми намагаємось ще більше підняти планку змагань. Кожен наш турнір збирає ще більше коло найкращих майстрів більярду з різних країн.
Цього разу ми готуємо подію такого масштабу, якого більярдна Україна ще не бачила!
З 11 по 15 грудня в Одесі відбудеться турнір «Дмитро Білозеров запрошує! Кубок Одеси: Міжнародний турнір з комбінованої піраміди».
Участь у змаганнях візьмуть більше 100 майстрів з України, Грузії, Росії, Узбекистану, Молдови, Казахстану, Таджикистану, Киргизстану, Вірменії, Ізраїлю, Білорусі та Азербайджану. Призовий фонд складає 300 тисяч гривень.
За столами зберуться чинні чемпіони світу, Європи, справжні віртуози більярду! Зокрема, Дмитро Білозеров, Ярослав Тарновецький, Йосип Абрамов, Сергій Крижановський та інші.
Турнір відбудеться у два етапи. За підсумками першого етапу будуть визначені 16 найкращих гравців. У другій частині до фіналістів приєднаються ТОП-16 запрошених гравців.
Попередні матчі пройдуть 12 та 13 грудня у більярдному клубі «Колізей» (вул. Комітетська, 24Б).
Півфінали та фінал 14 та 15 грудня на арені БК Динамо Одеса (Мукачівський провулок, 4А).
Окрім нашої компанії, партнерами заходу також стануть: «Вайт», «Клініка Святої Катерини», “СпецТрансЛогістик”, БК Одеса, Vigor Design, «Автомагістраль – Схід».
Подивитись на неперевершену гру майстрів більярду ви зможете наживо або на ТБ-каналі XSPORT.
Наша компанія – активний учасник програми розвитку регіональних аеропортів. Влітку ми здали в експлуатацію новий перон, дві рульові доріжки та злітно-посадкову смугу (ЗПС) в аеропорту Одеси. Наприкінці вересня стартували роботи з реконструкції ЗПС херсонського летовища. На черзі Криворізький аеропорт!
За словами заступника керівника Офісу Президента України Кирила Тимошенка, за останні 40 років жодних робіт з реконструкції аеропорту Кривий Ріг не проводилось.
«Літаки сюди не літали давно. Аеропорт обслуговуватиме потреби 600-тисячного міста і двох великих областей – Дніпропетровської та Кіровоградської. Для Кривого Рогу – це як нове життя і для аеропорту, і для всього міста. В межах програми президента Володимира Зеленського “Велике будівництво” ми цього року почали системну роботу із розвитку регіональних аеропортів. Людям із віддалених регіонів має бути зручно діставатися до Києва, а звідти за потреби – до інших міст чи країн», – розповів Кирило Тимошенко.
Перший етап – реконструкція мережі електроживлення світлосигнального, радіонавігаційного та метео-обладнання відповідно до сучасних вимог до безпеки та енергозбереження, а також перевлаштування каналізаційного колектору довжиною понад 1000 метрів і діаметром 500 мм.
Зазначені роботи ми плануємо завершити на початку 2022 року.
Наступного року в межах «Великого будівництва» планується проведення конкурсу на реконструкцію злітно-посадкової смуги і терміналу аеропорту Кривий Ріг.
Будуємо Україну разом!
В Україні вирує зима, і на більшості об’єктів «Автомагістралі-Південь» роботи вже завершені. Але компанія не припиняє роботу, і там, де дозволяють погодні умови триває спорудження інфраструктурних об’єктів, зокрема, штучних споруд, проводяться земляні роботи, активно працює служба з експлуатаційного утримання автошляхів.
Ми вже неодноразово розповідали про будівництво мостової споруди на трасі Н-31, яка споруджується за технологією пост-напруження та поєднає населені пункти Єгорине та Цибульківку.
На об’єкті вже влаштовано монолітну бетонну прогонову будову шляхопроводу, і стартував наступний етап – пост-напруження, який передбачає натягування спеціальними домкратами сталевих канатів, що попередньо розміщені в каналах мостової споруди. Вже незабаром розпочнуться роботи з ін’єктування даних каналів високоміцним цементним розчином.
Основна перевага технології пост-напруження – можливість створювати набагато довші прогонові будови.
Адже пост-напружений бетон на відміну від звичайного має більшу несну здатність.
Також вона дозволяє зменшити вагу конструкції, витрати матеріалів та транспортні витрати на будівництво.
Відтак значно прискорюється будівельний процес та забезпечуються найкращі експлуатаційні характеристики.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- влаштування гідроізоляції;
- влаштування бар’єрного та перильного огородження;
- влаштування деформаційних швів;
- влаштування конусів;
- влаштування двошарового асфальтобетонного покриття;
- влаштування антикорозійного захисту опор та прогонової будови.
Довжина штучної споруди складе 81 м, ширина – 9,6 метрів.
Треба зазначити, що роботи на трасі Н-31 ще тривають по всій протяжності 30-ти кілометрової ділянки від каналу Дніпро – Донбас до межі з Полтавською областю.
Дорожні бригади компанії завершили влаштування 23 водовідвідних залізобетонних труб.
Продовжуються:
– земляні роботи, зокрема, розробка виїмок глибиною до 12 метрів та спорудження земляного полотна з укріпленням геосинтетичними матеріалами
– влаштування підстильного шару основи зі шлаку;
– влаштування шарів основи зі щебенево-піщаної суміші;
– влаштування нижнього та середнього шарів асфальтобетонного покриття;
– влаштування поверхневого водовідводу та водоскидних споруд.
Не зупиняються і роботи на найскладнішій ділянці будівництва швидкісної траси Н-31 – спорудженні 600-метрової естакади через витки річки Оріль за унікальною для України технологією поздовжнього насуву та пост-напруження монолітної бетонної споруди.
Мостобудівельний підрозділ компанії завершив влаштування буронабивних паль, фундаментів опор, ростверків та монтаж козлового крану. На даний момент виконуються роботи з армування анкерної опори. Продовжуються роботи зі спорудження збирального стапелю.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 500 працівників;
- 250 одиниць спецтехніки.
ДОВІДКОВО:
Будівництво автотраси Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка» є одним із головних проєктів президентської програми «Велике будівництво». Вперше за багато десятиліть країна з нуля створює швидкісний транспортний коридор, який з’єднає столицю з одним із найбільших мегаполісів.
Нагадаємо, спорудження автодороги Н-31 у межах Дніпропетровщини розпочалось в 2017 році. За цей час ми збудували вже понад 28 км нової швидкісної траси.
Будуємо Україну разом!
Наш проєкт Generation A повертається!
До нас постійно звертаються з питанням колеги – чому ж ви забули розповісти про молодих хлопців з того чи іншого підрозділу?
Тому, на прохання наших читачів, ми вирішили продовжити проєкт, в якому розповідаємо, як учорашні студенти-практиканти стають справжніми професіоналами.
У новому випуску розповімо механіків компанії. Це справді дуже круті та перспективні хлопці!
«Завдяки роботі в компанії я можу купити квартиру у Харкові»
Микола Палагнюк, 21 рік
Механік на експлуатаційній базі компанії у Харківській області
Стаж роботи у компанії – 3 роки
Випускник Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ.
«Ще під час навчання у Барського коледжі встиг тричі пройти практику у компанії. Починав оператором котка, але дуже хотів стати механіком. Через рік роботи мені це вдалось, мене призначили молодшим механіком на виробничій базі у Шевченкове. Звичайно, за ці два роки вже багато чого змінилося. Тепер я механік в експлуатаційному підрозділі у Харківській області. Слідкую за справністю всіх механізмів у підрозділі, навіть видали робочу машину Renault Dokker, адже щодня я долаю у середньому 300-400 км. Компанія орендує для мене і ще двох колег будинок у Дергачах зі всіма зручностями, зокрема, кухнею, гарячою водою та гарним ремонтом. Один із найбільших плюсів – я працюю цілорічно, а це дуже важливо, адже набагато легше відкласти гроші. В мене є мрія – придбати власну квартиру у Харкові. Я закохався у це місто, і планую жити тут і надалі. Дуже ціную у компанії колектив, який завжди прийде на допомогу, мені подобається вчитись та професійно зростати. Хлопцям, які хочуть чогось досягти, рекомендую спробувати влаштуватись до компанії – це реальний шанс вибитись в люди», – розповів Микола Палагнюк.
«Придбав батькам трактор – я заробляю більше, ніж мої знайомі за кордоном»
Микола Січак, 22 роки
Механік на ділянці відновлення автошляху М-04 на Дніпропетровщині
Стаж роботи у компанії – 3 роки
Випускник Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ
«Свою першу практику в компанії я пройшов у 2017 році на виробничій базі у Ходовичах на Львівщині. Вже наступного року офіційно працевлаштувався до «Автомагістралі-Південь». За цей час працював на багатьох виробничих базах. Тепер працюю механіком на ділянці поточного середнього ремонту траси М-04 між Дніпром та Павлоградом. До моїх обов’язків входить контроль за належним станом техніки, вчасне технічне обслуговування, пошук автозапчастин. Відчуваю, що дуже виріс у професійному плані, адже кожного дня спілкуюся з крутими спецами компанії. Крім того, набираюсь досвіду і від представників сервісних центрів, таких як JCB, Zeppelin, Doosan та інших. Для себе поставив амбітну ціль – стати найкращим механіком у компанії! Щодо умов та зарплатні, тут лише самі плюси. Наразі компанія орендує мені квартиру у Новомосковську, заробітна плата постійно індексується. У компанії я знайшов багатьох друзів – тут дуже доброзичливий колектив. Багато знайомих за кордоном працюють на чорних роботах, калічаться, втрачають здоров’я, без будь-якої перспективи. Я офіційно працюю у рідній державі і отримую не менше. Придбав для батьків у село трактор та навісне обладнання, адже допомагати рідним – це святе. Тепер хочу придбати квартиру та завести власну сім’ю», – поділився Микола Січак.
«За час роботи у компанії дуже багато дізнався про механізми та обладнання, адже в мене дуже класні колеги, які завжди підкажуть, допоможуть та навчать, як правильно»
Владислав Кокиза, 21 рік
Слюсар на виробничій базі компанії у Новомосковську на Дніпропетровщині
Стаж роботи у компанії – 2 роки
Випускник Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ
«Змалечку мені подобалося розбирати механізми, тому вже зі школи знав, ким піду працювати. Вчився у найкращому закладі на Вінниччині – Барському коледжі. Після кількох курсів нарешті почалась довгоочікувана практика в «Автомагістралі-Південь», яку я проходив в Одеській області, а згодом – у Новомосковську, де я залишився працювати слюсарем. За цей час дуже багато дізнався про механізми та обладнання, адже в мене дуже класні колеги, які завжди підкажуть, допоможуть та навчать, як правильно. Сподіваюсь, що з наступного року мене підвищать до механіка, і заради цього я дуже стараюсь. Адже зараз розпочнеться «найгарячіший» для нас сезон року – зимова експлуатація. У цей час завжди багато роботи, особливо, із комбінованими дорожніми машинами. Треба постійно бути напоготові, адже від мене залежить, чи вчасно машина вийде чистити сніг. Все має працювати, неначе годинник. Живемо у дуже зручному гуртожитку на території бази. Тут і євроремонт, і завжди тепло, і затишно. Окрім того, хочу похвалити нашу їдальню, де годують дійсно по-домашньому і велетенськими порціями. Обід або вечеря коштують до 50 гривень. Знаю, що все це можливо тільки в «Автомагістралі-Південь». Вже будую плани на майбутнє – придбати авто, житло та знайти дружину», – поділився Владислав Кокиза.
На Дніпропетровщині «Автомагістраль-Південь» розпочала ще один масштабний проєкт – будівництво Північного обходу Дніпра.
Це стратегічно важливий об’єкт для міста. Чотирисмугова дорога протяжністю 6,6 км поєднає Кайдацький міст із ділянкою траси М-30 «Стрий-Ізварине».
Автошлях розвантажить від транспорту вулиці Новокодацького району та допоможе вирішити проблему заторів міста. В межах проєкту буде побудовано 4 транспортні розв’язки. Обсяг земляних робіт складе 2,6 млн м3.
Одна з найскладніших частин проєкту – спорудження унікальної естакади протяжністю більше кілометра, яка пройде над промзоною і залізничною колією від пр. Свободи до вул. Маяковського.
Естакада буде складатись із залізобетонних балок та металевих прогонів довжиною 110 та 80 метрів. Спорудження вестиметься за технологією поздовжнього насуву.
Також проєктом передбачено будівництво шляхопроводу над заводськими коліями протяжністю 160 метрів та шляхопроводу над залізницею довжиною 114 метрів.
Наразі на об’єкті вже тривають підготовчі роботи, зокрема, споруджуються тимчасові дороги та видаляються чагарники і дрібнолісся.
Незабаром стартуватимуть роботи з переносу трамвайних колій на проспекті Свободи.
Завершити проєкт плануємо за два роки. Пропускна спроможність Північного обходу Дніпра складе понад 2 600 автомобілів на годину.
Детальніше про цей дійсно унікальний проєкт ви можете подивитись на нашому Youtube-каналі.
На Одещині «Автомагістраль-Південь» продовжує реалізацію проєкту в межах поточного середнього ремонту траси Т-16-15 «Великоплоське — Новопетрівка — Цебрикове — Знам’янка — Березівка».
Відновлення автошляху вийшло на новий етап – розпочато влаштування шару основи зі щебенево-піщаної суміші, обробленої комплексним в’яжучим, та вирівнюючого шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону.
Для забезпечення високої якості робіт з влаштування асфальтобетонного покриття використовуємо перевантажувач асфальтобетону Vogele MT3000-2 offset.
Ремонт траси ми розпочали на початку листопада на відрізку км 0+000 – км 14+000 від пункту пропуску Великоплоське на кордоні з Молдовою в напрямку села Новопетрівка загальною протяжністю 14 км.
За цей час було виконано видалення чагарників та дрібнолісся, а також зняття рослинного шару ґрунту.
На даний момент дорожні бригади компанії паралельно виконують наступні роботи:
- влаштування ровиків поширення;
- влаштування основи зі щебенево-піщаної суміші, обробленої комплексним в’яжучим;
- влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистого асфальтобетону.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- влаштування верхнього шару із дрібнозернистого асфальтобетону;
- влаштування прикрайкових лотків та водоскидів;
- відновлення водопропускних труб;
- влаштування тротуарів;
- облаштування автобусних зупинок
- влаштування з’їздів та примикань;
- укріплення узбіччя;
- влаштування освітлення;
- встановлення бар’єрного огородження;
- встановлення дорожніх знаків;
- нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 60 працівників;
- 40 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- 2022 рік.
Також звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ДОВІДКОВО:
Траса Т-16-15 – автомобільний шлях територіального значення в Одеській області. Проходить територією Роздільнянського та Березівського районів. Загальна протяжність траси складає 118,6 км.
Будуємо Україну разом!