Новини
В Україні вирує зима, і на більшості об’єктів «Автомагістралі-Південь» роботи вже завершені. Але компанія не припиняє роботу, і там, де дозволяють погодні умови триває спорудження інфраструктурних об’єктів, зокрема, штучних споруд, проводяться земляні роботи, активно працює служба з експлуатаційного утримання автошляхів.
Ми вже неодноразово розповідали про будівництво мостової споруди на трасі Н-31, яка споруджується за технологією пост-напруження та поєднає населені пункти Єгорине та Цибульківку.
На об’єкті вже влаштовано монолітну бетонну прогонову будову шляхопроводу, і стартував наступний етап – пост-напруження, який передбачає натягування спеціальними домкратами сталевих канатів, що попередньо розміщені в каналах мостової споруди. Вже незабаром розпочнуться роботи з ін’єктування даних каналів високоміцним цементним розчином.
Основна перевага технології пост-напруження – можливість створювати набагато довші прогонові будови.
Адже пост-напружений бетон на відміну від звичайного має більшу несну здатність.
Також вона дозволяє зменшити вагу конструкції, витрати матеріалів та транспортні витрати на будівництво.
Відтак значно прискорюється будівельний процес та забезпечуються найкращі експлуатаційні характеристики.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- влаштування гідроізоляції;
- влаштування бар’єрного та перильного огородження;
- влаштування деформаційних швів;
- влаштування конусів;
- влаштування двошарового асфальтобетонного покриття;
- влаштування антикорозійного захисту опор та прогонової будови.
Довжина штучної споруди складе 81 м, ширина – 9,6 метрів.
Треба зазначити, що роботи на трасі Н-31 ще тривають по всій протяжності 30-ти кілометрової ділянки від каналу Дніпро – Донбас до межі з Полтавською областю.
Дорожні бригади компанії завершили влаштування 23 водовідвідних залізобетонних труб.
Продовжуються:
– земляні роботи, зокрема, розробка виїмок глибиною до 12 метрів та спорудження земляного полотна з укріпленням геосинтетичними матеріалами
– влаштування підстильного шару основи зі шлаку;
– влаштування шарів основи зі щебенево-піщаної суміші;
– влаштування нижнього та середнього шарів асфальтобетонного покриття;
– влаштування поверхневого водовідводу та водоскидних споруд.
Не зупиняються і роботи на найскладнішій ділянці будівництва швидкісної траси Н-31 – спорудженні 600-метрової естакади через витки річки Оріль за унікальною для України технологією поздовжнього насуву та пост-напруження монолітної бетонної споруди.
Мостобудівельний підрозділ компанії завершив влаштування буронабивних паль, фундаментів опор, ростверків та монтаж козлового крану. На даний момент виконуються роботи з армування анкерної опори. Продовжуються роботи зі спорудження збирального стапелю.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 500 працівників;
- 250 одиниць спецтехніки.
ДОВІДКОВО:
Будівництво автотраси Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка» є одним із головних проєктів президентської програми «Велике будівництво». Вперше за багато десятиліть країна з нуля створює швидкісний транспортний коридор, який з’єднає столицю з одним із найбільших мегаполісів.
Нагадаємо, спорудження автодороги Н-31 у межах Дніпропетровщини розпочалось в 2017 році. За цей час ми збудували вже понад 28 км нової швидкісної траси.
Будуємо Україну разом!
Наш проєкт Generation A повертається!
До нас постійно звертаються з питанням колеги – чому ж ви забули розповісти про молодих хлопців з того чи іншого підрозділу?
Тому, на прохання наших читачів, ми вирішили продовжити проєкт, в якому розповідаємо, як учорашні студенти-практиканти стають справжніми професіоналами.
У новому випуску розповімо механіків компанії. Це справді дуже круті та перспективні хлопці!
«Завдяки роботі в компанії я можу купити квартиру у Харкові»
Микола Палагнюк, 21 рік
Механік на експлуатаційній базі компанії у Харківській області
Стаж роботи у компанії – 3 роки
Випускник Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ.
«Ще під час навчання у Барського коледжі встиг тричі пройти практику у компанії. Починав оператором котка, але дуже хотів стати механіком. Через рік роботи мені це вдалось, мене призначили молодшим механіком на виробничій базі у Шевченкове. Звичайно, за ці два роки вже багато чого змінилося. Тепер я механік в експлуатаційному підрозділі у Харківській області. Слідкую за справністю всіх механізмів у підрозділі, навіть видали робочу машину Renault Dokker, адже щодня я долаю у середньому 300-400 км. Компанія орендує для мене і ще двох колег будинок у Дергачах зі всіма зручностями, зокрема, кухнею, гарячою водою та гарним ремонтом. Один із найбільших плюсів – я працюю цілорічно, а це дуже важливо, адже набагато легше відкласти гроші. В мене є мрія – придбати власну квартиру у Харкові. Я закохався у це місто, і планую жити тут і надалі. Дуже ціную у компанії колектив, який завжди прийде на допомогу, мені подобається вчитись та професійно зростати. Хлопцям, які хочуть чогось досягти, рекомендую спробувати влаштуватись до компанії – це реальний шанс вибитись в люди», – розповів Микола Палагнюк.
«Придбав батькам трактор – я заробляю більше, ніж мої знайомі за кордоном»
Микола Січак, 22 роки
Механік на ділянці відновлення автошляху М-04 на Дніпропетровщині
Стаж роботи у компанії – 3 роки
Випускник Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ
«Свою першу практику в компанії я пройшов у 2017 році на виробничій базі у Ходовичах на Львівщині. Вже наступного року офіційно працевлаштувався до «Автомагістралі-Південь». За цей час працював на багатьох виробничих базах. Тепер працюю механіком на ділянці поточного середнього ремонту траси М-04 між Дніпром та Павлоградом. До моїх обов’язків входить контроль за належним станом техніки, вчасне технічне обслуговування, пошук автозапчастин. Відчуваю, що дуже виріс у професійному плані, адже кожного дня спілкуюся з крутими спецами компанії. Крім того, набираюсь досвіду і від представників сервісних центрів, таких як JCB, Zeppelin, Doosan та інших. Для себе поставив амбітну ціль – стати найкращим механіком у компанії! Щодо умов та зарплатні, тут лише самі плюси. Наразі компанія орендує мені квартиру у Новомосковську, заробітна плата постійно індексується. У компанії я знайшов багатьох друзів – тут дуже доброзичливий колектив. Багато знайомих за кордоном працюють на чорних роботах, калічаться, втрачають здоров’я, без будь-якої перспективи. Я офіційно працюю у рідній державі і отримую не менше. Придбав для батьків у село трактор та навісне обладнання, адже допомагати рідним – це святе. Тепер хочу придбати квартиру та завести власну сім’ю», – поділився Микола Січак.
«За час роботи у компанії дуже багато дізнався про механізми та обладнання, адже в мене дуже класні колеги, які завжди підкажуть, допоможуть та навчать, як правильно»
Владислав Кокиза, 21 рік
Слюсар на виробничій базі компанії у Новомосковську на Дніпропетровщині
Стаж роботи у компанії – 2 роки
Випускник Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ
«Змалечку мені подобалося розбирати механізми, тому вже зі школи знав, ким піду працювати. Вчився у найкращому закладі на Вінниччині – Барському коледжі. Після кількох курсів нарешті почалась довгоочікувана практика в «Автомагістралі-Південь», яку я проходив в Одеській області, а згодом – у Новомосковську, де я залишився працювати слюсарем. За цей час дуже багато дізнався про механізми та обладнання, адже в мене дуже класні колеги, які завжди підкажуть, допоможуть та навчать, як правильно. Сподіваюсь, що з наступного року мене підвищать до механіка, і заради цього я дуже стараюсь. Адже зараз розпочнеться «найгарячіший» для нас сезон року – зимова експлуатація. У цей час завжди багато роботи, особливо, із комбінованими дорожніми машинами. Треба постійно бути напоготові, адже від мене залежить, чи вчасно машина вийде чистити сніг. Все має працювати, неначе годинник. Живемо у дуже зручному гуртожитку на території бази. Тут і євроремонт, і завжди тепло, і затишно. Окрім того, хочу похвалити нашу їдальню, де годують дійсно по-домашньому і велетенськими порціями. Обід або вечеря коштують до 50 гривень. Знаю, що все це можливо тільки в «Автомагістралі-Південь». Вже будую плани на майбутнє – придбати авто, житло та знайти дружину», – поділився Владислав Кокиза.
На Дніпропетровщині «Автомагістраль-Південь» розпочала ще один масштабний проєкт – будівництво Північного обходу Дніпра.
Це стратегічно важливий об’єкт для міста. Чотирисмугова дорога протяжністю 6,6 км поєднає Кайдацький міст із ділянкою траси М-30 «Стрий-Ізварине».
Автошлях розвантажить від транспорту вулиці Новокодацького району та допоможе вирішити проблему заторів міста. В межах проєкту буде побудовано 4 транспортні розв’язки. Обсяг земляних робіт складе 2,6 млн м3.
Одна з найскладніших частин проєкту – спорудження унікальної естакади протяжністю більше кілометра, яка пройде над промзоною і залізничною колією від пр. Свободи до вул. Маяковського.
Естакада буде складатись із залізобетонних балок та металевих прогонів довжиною 110 та 80 метрів. Спорудження вестиметься за технологією поздовжнього насуву.
Також проєктом передбачено будівництво шляхопроводу над заводськими коліями протяжністю 160 метрів та шляхопроводу над залізницею довжиною 114 метрів.
Наразі на об’єкті вже тривають підготовчі роботи, зокрема, споруджуються тимчасові дороги та видаляються чагарники і дрібнолісся.
Незабаром стартуватимуть роботи з переносу трамвайних колій на проспекті Свободи.
Завершити проєкт плануємо за два роки. Пропускна спроможність Північного обходу Дніпра складе понад 2 600 автомобілів на годину.
Детальніше про цей дійсно унікальний проєкт ви можете подивитись на нашому Youtube-каналі.
На Одещині «Автомагістраль-Південь» продовжує реалізацію проєкту в межах поточного середнього ремонту траси Т-16-15 «Великоплоське — Новопетрівка — Цебрикове — Знам’янка — Березівка».
Відновлення автошляху вийшло на новий етап – розпочато влаштування шару основи зі щебенево-піщаної суміші, обробленої комплексним в’яжучим, та вирівнюючого шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону.
Для забезпечення високої якості робіт з влаштування асфальтобетонного покриття використовуємо перевантажувач асфальтобетону Vogele MT3000-2 offset.
Ремонт траси ми розпочали на початку листопада на відрізку км 0+000 – км 14+000 від пункту пропуску Великоплоське на кордоні з Молдовою в напрямку села Новопетрівка загальною протяжністю 14 км.
За цей час було виконано видалення чагарників та дрібнолісся, а також зняття рослинного шару ґрунту.
На даний момент дорожні бригади компанії паралельно виконують наступні роботи:
- влаштування ровиків поширення;
- влаштування основи зі щебенево-піщаної суміші, обробленої комплексним в’яжучим;
- влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистого асфальтобетону.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- влаштування верхнього шару із дрібнозернистого асфальтобетону;
- влаштування прикрайкових лотків та водоскидів;
- відновлення водопропускних труб;
- влаштування тротуарів;
- облаштування автобусних зупинок
- влаштування з’їздів та примикань;
- укріплення узбіччя;
- влаштування освітлення;
- встановлення бар’єрного огородження;
- встановлення дорожніх знаків;
- нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 60 працівників;
- 40 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- 2022 рік.
Також звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ДОВІДКОВО:
Траса Т-16-15 – автомобільний шлях територіального значення в Одеській області. Проходить територією Роздільнянського та Березівського районів. Загальна протяжність траси складає 118,6 км.
Будуємо Україну разом!
Добігає кінця поточний середній ремонт одного із найбільших проєктів «Автомагістралі-Південь» у Харківській області – об’їзної дороги міста Харків. На об’єкті тривають завершальні супутні роботи.
Відновлення харківської об’їзної дороги розпочалось у березні одразу на двох відрізках: км 472+040 – км 493+400 та км 493+900 – км 516+400 від транспортної розв’язки біля міста Пісочин в напрямку Донецької області. Загальна протяжність ділянок – понад 41 км.
За сезон наші бригади виконали значний комплекс дорожніх робіт, зокрема:
- фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
- розширення земляного полотна на ділянках із перехідно-швидкісними смугами;
- посилення слабкої дорожньої основи на локальних ділянках, де проєктом було передбачено розбирання старих цементобетонних плит із подальшим влаштуванням шарів основи з щебенево-піщаної суміші, СФОВ та нижнього шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону;
- армування шарів дорожнього покриття геосітками (АСМ) та георешітками з композитної арматури у місцях поширення і посилення;
- влаштування вирівнюючого шару із дрібнозернистого асфальтобетону;
- влаштування верхнього шару покриття зі ЩМА;
- влаштування водопропускних труб.
Наразі на об’єкті завершуються наступні роботи:
- розчищення придорожньої смуги від порослі та чагарників;
- влаштування водовідвідних споруд;
- встановлення бар’єрного огородження;
- нанесення дорожньої розмітки;
- встановлення дорожніх знаків.
- планування земляного полотна;
- укріплення узбіччя.
ДОВІДКОВО:
Харківська об’їзна дорога має протяжність 82,7 км та є стратегічно важливим транспортним коридором для міста. Автошлях є частиною однієї із найбільших магістралей країни – траси М-03 «Київ-Харків-Довжанський».
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль-Південь» завершує спорудження одного із найбільших об’єктів компанії у Дніпропетровській області – Південний обхід Дніпра, який стане частиною траси М-30 «Стрий – Ізварине», що з’єднає Захід та Схід України.
Спорудження Південного обходу міста – надзвичайно складний проєкт, який має стратегічне значення. Нова об’їзна дорога протяжністю 7 км дозволить спрямувати транзитний транспорт в обхід житлової забудови на правий берег Дніпра. Автошлях також істотно зменшить транспортне навантаження на вуличну мережу та покращить безпеку дорожнього руху.
Будівництво цього об’єкту ми розпочали у 2019 році. Було побудовано три ділянки загальною протяжністю 3,7 км від запорізької траси Н-08 в напрямку до вул. Аеропортівська.
Минулого року роботи були розпочаті ще на чотирьох ділянках від вулиці Аеропортівська до вулиці Мільмана. Також у межах проєкту було побудовано дворівневу транспортну розв’язку над вул. Аеропортівською довжиною 45 м та шириною 22 м.
Готовність об’єкту складає 95%, наразі тривають фінальні роботи і вже до кінця року рух Південним обходом буде відкрито для всіх видів транспорту.
На даний момент наші дорожні бригади виконують:
– нанесення дорожньої розмітки холодним пластиком;
– встановлення бар’єрного огородження;
– влаштування освітлення;
– влаштування швидкотоків;
– облаштування тротуарів;
– влаштування з’їздів;
– встановлення дорожніх знаків
ДОВІДКОВО:
У листопаді ми розпочали іще один мегапроєкт – будівництво Північного обходу міста Дніпро.
Даний об’єкт також дуже важливий для міста, адже дозволить якісно поєднати криворізький та донецький напрямки траси М-30 «Стрий-Ізварине», які наша компанія протягом минулого та цього року відновила в межах поточного середнього ремонту.
Нова об’їзна Дніпра, чотирисмугова дорога протяжністю 6,6 км, пройде в об’їзд житлової забудови, розвантажить від транзитних автомобілів та великогабаритних фур вулиці Новокодацького району та допоможе вирішити проблему заторів.
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль – Південь» завершує відновлення автотраси Н-08 «Бориспіль — Кременчук — Дніпро — Запоріжжя — Пологи — Маріуполь» у Київській області. По всій протяжності ділянки влаштовано верхній шар зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА).
Капітальний ремонт автошляху ми розпочали у середині серпня на відрізку км 50+700 – км 59+000 від об’їзної дороги міста Переяслав-Хмельницький в напрямку Черкаської області. Протяжність відрізку складає 8,3 км.
За цей час було зроблено:
- фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
- видалення чагарників і дрібнолісся;
- поширення дорожнього полотна;
- влаштування шару посиленої дорожньої основи зі щебеневого матеріалу, обробленого комплексним в’яжучим (СФОВ);
- влаштування нижнього шару із крупнозернистого асфальтобетону;
- влаштування середнього шару із дрібнозернистого асфальтобетону;
- влаштування верхнього шару зі ЩМА;
- влаштування прикрайкових лотків.
Наразі тривають роботи з планування та укріплення укосів, укріплення узбіччя, влаштування з’їздів та примикань, бортового каменю, водоскидів та встановлення дорожніх знаків.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- облаштування зупинок громадського транспорту;
- влаштування острівців безпеки на пішохідних переходах;
- влаштування тротуарів;
- влаштування майданчика для відпочинку та габаритно-вагового контролю;
- благоустрій території;
- влаштування освітлення;
- встановлення бар’єрного огородження;
- нанесення дорожньої розмітки.
Нагадаємо, у 2019 році «Автомагістраль-Південь» у цілодобовому режимі лише за три місяці успішно виконала відновлення 58,6 км траси Н-08 у Запорізькій області.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- 2022 рік.
Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ДОВІДКОВО:
Траса Н-08 – автомобільний шлях національного значення та важлива транспортна артерія протяжністю 650,7 км. Проходить територією Київської, Черкаської, Полтавської, Кіровоградської, Дніпропетровської, Запорізької та Донецької областей.
Будуємо Україну разом!
Реалізація капітального ремонту автошляху М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (напрямок на м. Таганрог) у Запорізькій області перебуває на фінальному етапі. На трьох ділянках траси від км 412+971 до км 442+731 завершено влаштування верхнього шару зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА). Також стартували роботи на четвертій ділянці км 400+892 – км 413+292.
Відновлення автошляху ми проводимо від міста Мелітополь в напрямку до межі з Херсонською областю загальною протяжністю майже 42 км.
На відрізках від км 400+892 до км 442+731 загальною протяжністю майже 32 км виконано значний комплекс дорожніх робіт, зокрема:
- фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
- влаштування шару дорожньої основи зі щебеневої суміші, обробленої комплексним в’яжучим (СФОВ);
- локальна заміна та посилення місць слабкої дорожньої основи та перезволоженого земляного полотна на відрізках км 422+343 – км 428+343 та км 428+343 – км 442+731;
- влаштування нижнього шару із крупнозернистого асфальтобетону;
- влаштування верхнього шару зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА).
Наразі на ділянках тривають наступні роботи:
- планування відкосів;
- досипання узбіч ґрунтом;
- укріплення узбіччя;
- влаштування острівців безпеки;
- влаштування прикрайкових лотків та водоскидів;
- влаштування перехідно-швидкісних смуг;
- влаштування кюветів;
- облаштування автобусних зупинок;
- видалення чагарників та дрібнолісся уздовж автошляху;
- встановлення бар’єрного огородження
- влаштування з’їздів та примикань;
- нанесення дорожньої розмітки холодним пластиком;
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- влаштування освітлення вздовж автошляху;
- ремонт мосту довжиною 60 м на км 438+975;
- влаштування тротуарів;
- відновлення майданчика для відпочинку;
- ремонт та відновлення водопропускних труб;
- встановлення дорожніх знаків.
На четвертій ділянці км 400+892 – км 413+292 протяжністю 12,4 км цьогорічні роботи будуть завершені на перших двох кілометрах відрізку. На решті ділянки ми продовжимо роботи вже наступного року.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 160 працівників;
- 70 одиниць спецтехніки.
Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ДОВІДКОВО:
Траса М-14 – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 634,8 км. Автотраса є важливим транспортним коридором, який поєднує між собою південні регіони України. Проходить територією Одеської, Миколаївської, Херсонської, Запорізької та Донецької областей.
Будуємо Україну разом!
Поточний середній ремонт автошляху Т-21-13 «Золочів – Максимівка» у Харківській області на завершальному етапі. На ділянці протяжністю понад 29 км завершено влаштування фінального шару з дрібнозернистого асфальтобетону.
Відновлення автотраси ми розпочали на початку липня на відрізку км 3+914 – км 33+394 від селища Золочів через село Цапівка в напрямку селища Максимівка.
БУЛО ЗРОБЛЕНО:
- розпушення зношеного асфальтобетонного покриття
- стабілізацію слабкої основи цементом на відрізку км 10+260 – км 33+394;
- влаштування шару основи зі щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом;
- влаштування посиленої дорожньої основи зі щебеневої суміші, обробленої комплексним в’яжучим з додаванням асфальтогрануляту (СФОВ) на ділянці км 3+914 – км 10+260;
- влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистого асфальтобетону;
- влаштування верхнього шару покриття з дрібнозернистого асфальтобетону;
- влаштування трьох нових водопропускних труб;
- влаштування з’їздів та примикань.
Наразі на об’єкті проводять наступні роботи:
- ремонт існуючих водопропускних труб;
- розчищення придорожньої смуги від чагарників і дрібнолісся;
- досипання та планування відкосів та узбіч;
- облаштування автобусних зупинок;
- влаштування прикрайкових водовідвідних лотків та водоскидів;
- укріплення узбіччя шлаком;
- влаштування тротуарів.
Незабаром також розпочнемо встановлення бар’єрного огородження, нових дорожніх знаків та нанесення дорожньої розмітки.
На даному об’єкті для влаштування прикрайкових лотків ми використовуємо унікальний для України бетоноукладач Wirtgen Slipform pavers SP 15i. За допомогою цієї машини бетонна суміш влаштовується більш щільніше, рівномірніше та набагато швидше за традиційні методи. Швидкість бетонування може сягати 15 метрів на хвилину на проєктну ширину до 2,2 метрів та на висоту до 1,3 метра.
Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ДОВІДКОВО:
Траса Т-21-13 «Золочів – Максимівка» – автомобільний шлях територіального значення у Харківській області. Пролягає територією Золочівського та Богодухівського районів через Золочів – Максимівку.
Відновлення автошляху дозволить місцевим жителям отримати сучасну дорогу європейського рівня. Пересуватись нею стане комфортно, а головне – безпечно.
Будуємо Україну разом!
На Львівщині мостобудівельний підрозділ «Автомагістралі – Південь» завершує капітальний ремонт одразу п’яти важливих мостів через річки Орява, Орявчик, Бринівка та Сможанка на автошляху М-06 «Київ – Чоп».
Розповімо про кожен об’єкт ремонту більш детально.
МОСТИ ЧЕРЕЗ РІЧКУ ОРЯВЧИК КМ 672+728 ТА ОРЯВА КМ 675+835
Відновлення мостів ми розпочали весною цього року. Штучні споруди знаходяться у Стрийському районі поблизу села Козьова та мають протяжність по 19 метрів. Останній капітальний ремонт мостів проводили перед Євро-2012.
БУЛО ЗРОБЛЕНО:
- влаштування нових збірно-монолітних перехідних плит;
- армування та бетонування монолітної плити;
- влаштування напилювальної гідроізоляції та водовідведення з прогонової будови;
- влаштування монолітних тротуарів;
- влаштування укріплення конуса на підходах;
- встановлення бар’єрного та перильного огородження;
- влаштування бортового каменю тротуарів мосту та на підходах;
- влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття.
Наразі на об’єктах продовжуються фінальні роботи, зокрема, відновлення опор та влаштування підпірних стінок з габіонів для укріплення земляного полотна.
МОСТИ ЧЕРЕЗ РІЧКУ БРИНІВКА КМ 681+054 ТА КМ 681+309
Штучні споруди знаходяться у селах Плав’є та Тухолька Стрийського району. Відновлення двох аварійних мостів протяжністю по 17,5 м кожен ми розпочали у серпні цього року.
На обох мостах були завершені роботи по влаштуванню монолітної плити, шафових стінок, перехідних плит та тротуарів. А також влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- монтаж бар’єрного огородження;
- влаштування захисту бетонних поверхонь мостової споруди.
МІСТ ЧЕРЕЗ РІЧКУ СМОЖАНКА КМ 688+866
Трьохпрогонова штучна споруда розташована у селі Сможе Стрийського району та є найбільшим мостом, на якому мостобудівельний підрозділ компанії проводить капітальний ремонт у Львівській області. Його довжина становить 51 метр.
Відновлення мосту ми розпочали у середині червня. За цей час на штучній споруді було завершено майже весь комплекс робіт.
БУЛО ЗРОБЛЕНО:
- демонтаж трьох крайніх балок прогонової будови;
- відновлення проміжних та берегових опор;
- влаштування нових підферменників на проміжних та берегових опорах з правої сторони мосту;
- встановлення нових опорних частин з гуми та фторопласту;
- відремонтовано та змонтовано три балки прогонової будови;
- влаштування монолітної плити прогонової будови;
- встановлення нових деформаційних швів типу Maurer;
- влаштування напилювальної гідроізоляції;
- влаштування монолітного тротуару;
- встановлення бар’єрного та перильного огородження;
- влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття.
Наразі на об’єкті тривають фінальні роботи, зокрема, бетонування конусів, влаштування водоскидів, встановлення бар’єрного огородження на підходах до мосту та влаштування оглядових сходів.
Нагадаємо, що капітальне відновлення мостових споруд на трасі М-06 є частиною масштабного інфраструктурного проєкту «Мале карпатське коло», який передбачає поєднання між собою курортів і туристичних місць Львівщини, Івано-Франківщини та Закарпаття сучасним та якісним транспортним сполученням.
Будуємо Україну разом!
Служба експлуатаційного утримання доріг «Автомагістралі-Південь» оперативно подолала наслідки першого снігопаду в Київській, Одеській, Харківській, Дніпропетровській та Чернігівській областях.
Було мобілізовано 75 одиниць спецтехніки та понад 360 працівників.
Ліквідація слизькості на автошляхах триває у цілодобовому режимі. За останню добу використано близько 800 тонн піщано-сольової суміші.
Наша експлуатаційна служба готова до будь-якої непогоди і постійно слідкує за станом автошляхів. У разі погіршення погодних умов на дороги вийде 240 одиниць спецтехніки та 900 працівників. Розгорнуто 24 дорожньо-ремонтних пункти.
На базах компанії у п’яти регіонах до зимового сезону заготовлено:
- 103 тис. тонн піску;
- 37 тис. тонн технічної солі;
- 22 тис. тонн відсіву;
- 8,9 тис. тонн шлаку;
- 728 тонн холодних асфальтобетонних сумішей;
- 9050 метрів снігозахисної сітки
Довідково:
«Автомагістраль-Південь» утримує дороги у 5 регіонах загальною протяжністю 6542 км. Зокрема, 1100 км автошляхів національного, регіонального та територіального значення у Київській області. У Чернігівській області ми обслуговуємо 1600 км доріг державного значення. На Одещині компанія обслуговує 730 км автошляху М-05 «Київ – Одеса» та М-15 «Одеса – Рені». У Харківській області – 265 км доріг М-29 «Харків-Перещепине» та М-18 «Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта». Найбільшим регіоном експлуатаційного утримання залишається Дніпропетровська область, де ми обслуговуємо всі дороги державного значення загальною протяжністю майже 3 тис км.
Будуємо Україну разом!
Для «Автомагістраль-Південь» щорічний MINTRANS FORUM – це можливість прозвітувати про результати сезону та поділитися з колегами передовим досвідом.
Цього року у форумі традиційно взяли участь представники Кабміну, Верховної Ради, керівники інфраструктурної галузі та провідні гравці дорожньо-будівельного ринку України. Обговорювались питання розвитку залізниці, аеропортів, портів, водного транспорту. Але головна тема – «Велике будівництво».
Під час форуму часто згадували проєкти нашої компанії, зокрема, будівництво траси Н-31 «Дніпро-Решетилівка». За словами заступника Міністра фінансів України Олександра Кави, новий автошлях Н-31 зробить революцію у транспортному сполученні столиці зі східною частиною країни. Від Дніпра до Києва можна буде доїхати трохи більше ніж за чотири години.
Одна з найцікавіших тем форуму – концесійний проєкт «Краковець-Львів-Броди-Рівне». Це нова швидкісна траса, яка поєднає Україну з країнами ЄС. «Автомагістраль – Південь» виступала розробником ТЕО майбутнього проєкту.
За словами керівника нашої компанії Миколи Тимофеєва, існуючі автошляхи вже не справляються з трафіком між Україною та ЄС. Концесійна дорога першої категорії дозволить зробити сполучення із сусідніми країнами більш комфортним та швидким, що посилить економічні зв’язки з Євросоюзом.
На сьогоднішній день підготовка ТЕО виконана на 80%. Готовий маршрут будівництва. Спільно з європейськими консультантами оцінюються економічні фактори, економічно-фінансова модель.
«Ми сподіваємось на погодження з боку уряду, з боку «Укравтодору» і розраховуємо на запуск концесійного конкурсу», – зазначив Микола Тимофеєв.
Іще одна важлива тема, про яку згадував очільник «Автомагістраль-Південь» – питання удосконалення системи контролю якості.
«Мені дуже приємно, що на сьогоднішній день наші колеги слідкують за нашим досвідом і впроваджують ці найкращі практики в своїх компаніях. У свою чергу ми намагаємось завжди перейняти найкращі європейські і світові практики у своїй діяльності. Це дуже добре для галузі», – резюмував Микола Тимофеєв.
Детальніше про MINTRANS FORUM – на нашому Youtube-каналі.
Капітальний ремонт вулиці Захисників України в місті Покровськ у Донецькій області добігає кінця. Дорожні бригади «Автомагістралі-Південь» завершили влаштування фінального шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА) по всій протяжності 7,3-кілометрової ділянки.
Відновлення магістральної вулиці Захисників України ми розпочали наприкінці вересня. Дорога є частиною Дороги Єдності М-30 «Стрий-Ізварине», яка з’єднає східні та західні області України найдовшою автодорогою у державі.
За цей час було зроблено:
- фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
- посилення дорожньої основи геосинтетичними матеріалами;
- влаштування шару дорожньої основи зі щебеневої суміші, обробленої комплексним в’яжучим (СФОВ);
- влаштування нижнього шару із крупнозернистого асфальтобетону;
- влаштування верхнього шару покриття із ЩМА;
- перевлаштування водопропускних труб.
Наразі наші спеціалісти виконують комплекс робіт з влаштування з’їздів і примикань, тротуарів, бортового каменю, облаштування зупинок громадського транспорту та завершують влаштування дощової каналізації.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- влаштування освітлення вздовж автошляху;
- встановлення бар’єрного огородження;
- встановлення нових дорожніх знаків;
- нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 80 працівників;
- 40 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- 2022 рік.
Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ДОВІДКОВО:
Вулиця Захисників України – центральна та одна з головних вулиць міста Покровськ, якою через усе місто проходить дорога Єдності М-30 «Стрий-Ізварине».
Відновлення вулиці дозволить жителям міста отримати комфортну та безпечну дорогу європейського рівня.
Будуємо Україну разом!
Вчора один з наших наймасштабніших об’єктів на Дніпропетровщині – Південний обхід Дніпра – відвідали Міністр інфраструктури Олександр Кубраков та заступник голови «Укравтодору» Андрій Івко.
Керівництво галузі відзначило високі темпи будівництва об’єкту.
За словами Олександра Кубракова, вже до кінця 2021 року планується відкрити ІІ чергу Південного обходу Дніпра.
«Роботи тут розпочались ще у 2012 році, однак через рік їх було призупинено. З 2014 року це був офіційно один із найбільших довгобудів області. Ми відновили тут роботи минулого року — наразі готовність об’єкту 90 %. Об’єкт має важливе значення не лише для міста та регіону, але й країни, адже є складовою маршруту Єдності — М-30 Стрий — Ізварине», – підкреслив Міністр інфраструктури України.
Спорудження південного обходу міста – надзвичайно складний проєкт, який має стратегічне значення. Нова об’їзна дорога має протяжність 7 км, включає шляхопровід для пропуску сільгосптехніки та дворівневі транспортні розв’язки на перетині з дорогою Н-08 та вулицею Аеропортівська. Вона дозволить спрямувати транзитний транспорт в обхід житлової забудови правобережної частини Дніпра. Автошлях також істотно зменшить транспортне навантаження на місто, що позитивно вплине на рівень безпеки дорожнього руху.
«Через місто Дніпро проходить 7 загальнонаціональних трас. Проєкт з будівництва об’їзної був розпочатий ще 2010 року, перша черга дороги – 18 км – введена в експлуатацію 22 грудня 2011 року. Потім через брак фінансування будівництво кільцевої призупинили на 10 років», – розповів Андрій Івко.
Незабаром після завершення фінальних робіт рух Південним обходом буде відкрито для всіх видів транспорту.
Південний обхід Дніпра стане частиною траси М-30, що з’єднає захід та схід України.
Нагадаємо, що будівництво цього об’єкту ми розпочали у 2019 році. Було побудовано три ділянки загальною протяжністю 3,7 км від запорізької траси Н-08 в напрямку до вул. Аеропортівська.
В минулому році роботи були розпочаті ще на чотирьох ділянках від вулиці Аеропортівська до вулиці Мільмана. Наразі на об’єкті вже виконано майже весь комплекс дорожньо-будівельних робіт. На завершальному етапі – нанесення дорожньої розмітки, облаштування тротуарів, швидкотоків, встановлення дорожніх знаків та бар’єрного огородження, монтаж опор освітлення.
Для «Автомагістраль-Південь» Дніпропетровщина є особливим регіоном. Саме у цьому регіоні компанія реалізує знакові для країни проєкти, такі як будівництво швидкісної траси Н-31 «Дніпро-Решетилівка», Північний та Південний обходи Дніпра, відновлення дороги Єдності М-30 «Стрий-Ізварине».
Саме тут сконцентровано 7 потужних виробничих баз компанії – більше ніж у будь-якому іншому регіоні нашої пристуності. На Дніпропетровщині розміщена наша гордість – науково-дослідний центр у Новомосковську. У Дніпропетровській області компанія не лише будує, але й виконує всесезонне експлуатаційне утримання майже 3 тисяч кілометрів доріг.
В регіоні вже дуже багато зроблено, але попереду нові велетенські об’єкти.
Два тижні тому ми презентували іще один мегапроєкт на Дніпропетровщині – будівництво Північного обходу міста Дніпро. Даний проєкт також дуже важливий для Дніпра, адже дозволить якісно поєднати криворізький та донецький напрямки траси М-30 «Стрий-Ізварине», які наша компанія протягом минулого та цього року відновила в межах поточного середнього ремонту.
Відтак нова об’їзна Дніпра, чотирисмугова дорога протяжністю 6,6 км, пройде в об’їзд житлової забудови, розвантажить від транзитних автомобілів та великогабаритних фур вулиці Новокодацького району та допоможе вирішити проблему заторів.
Будуємо Україну разом!
Сьогодні у столичному КВЦ «Парковий» відбувся Міжнародний форум інфраструктури і транспорту MINTRANS FORUM 2021. Участь у заході взяли представники Кабміну, Верховної Ради, керівники інфраструктурної галузі, провідні гравці дорожньо-будівельного ринку, серед яких і наша компанія.
Обговорювались питання розвитку залізниці, аеропортів, портів, водного транспорту, запровадження державно-приватного партнерства.
Але головною темою форуму, звісно, стала програма «Велике будівництво».
За словами Першого заступника Міністра інфраструктури України Василя Шкуракова, за період 2020-2021 років у країні було відновлено майже 13 тис кілометрів доріг та 540 мостів. Плани на наступні два роки – відремонтувати та побудувати понад 24 тис кілометрів доріг та 1400 мостів. Міністерство також планує ще більшу увагу приділити збереженню кропіткої роботи будівельників.
«Ми плануємо запустити на дорогах до кінця 2022 року 150 систем Weigh in motion (WiM), які дозволяють вчасно виявляти перевантажений великогабаритний транспорт, що дозволить зберегти дороги та зменшити кількість ДТП», – зазначив Василь Шкураков.
Наступного року в Україні більше не будуть проводити поточних та середніх ремонтів. Увесь цикл відновлення доріг проводитиметься в межах капітальних ремонтів.
Під час форуму згадувались проєкти, які реалізує «Автомагістраль-Південь», зокрема, реконструкцію злітно-посадкової смуги аеропорту «Херсон» та будівництво траси Н-31 «Дніпро-Решетилівка».
Як зазначив заступник міністра фінансів Олександр Кава, нова дорога Н-31 – це революція у транспортному сполученні зі східною частиною країни.
«Всі бачать, як інфраструктура України із року в рік покращується. Зараз переважна більшість великих і малих міст поєднані між собою сучасними і якісними дорогами. Траса Н-31 – це шосе, яке зробить революцію у транспортному сполученні зі східною частиною країни. Це швидкісне шосе, і від Києва до Дніпра можна буде доїхати трохи більше ніж за чотири години», – резюмував заступник Міністра фінансів України Олександр Кава.
Генеральний директор нашої компанії Микола Тимофеєв під час виступу зосередився на двох питанням – проєкту першої концесійної дороги та удосконаленні системи контрою якості.
«Автомагістраль-Південь» погодилась виступили інвестором розробки техніко-економічного обґрунтування концесійного проєкту «Краковець-Львів-Броди-Рівне» протяжністю 280 кілометрів. На сьогоднішній день підготовка ТЕО виконана на 80%. Готовий маршрут будівництва. Спільно з європейськими консультантами оцінюються економічні фактори, економічно-фінансова модель. Ми сподіваємось на погодження з боку уряду, з боку «Укравтодору» і розраховуємо на запуск концесійного конкурсу», – зазначив Микола Тимофеєв.
За словами очільника нашої компанії, існуючі автошляхи вже не справляються з трафіком між Україною та ЄС. Концесійна дорога першої категорії дозволить вивести транспортний коридор за межі населених пунктів, зробити сполучення із сусідніми країнами більш комфортним та швидким, і відповідно посилити економічні зв’язки с Євросоюзом.
«Концесійним дорогам – бути! В якому форматі – це покаже техніко-економічне обґрунтування, коли буде узгоджено. Це великий виклик навіть на стадії підготовки. Бо раніше цього в нашій країні ніхто не робив. Але зацікавленість з боку європейських інвесторів дійсно є. Незважаючи на всі ризики, які маємо на сьогоднішній день», – підсумував Микола Тимофеєв.