Обслуговуємо понад 3600 км автошляхів у чотирьох областях із використанням найсучасніших технологій

Наша компанія не тільки будує та відновлює автомобільні дороги, але й обслуговує їх упродовж року, адже підтримувати автошляхи у належному стані – не менш відповідальна справа, оскільки від цього залежить комфорт та безпека автомобілістів.
Участь у нашому корпоративному конкурсі «Є рекорд!» бере і директор філії «Дорожній сервіс» з експлуатаційного утримання доріг компанії «Автомагістралі- Південь» Євген Кубарський.
«2006 року я закінчив Національний транспортний університет за спеціальністю «Автомобільні дороги та аеродроми» і вже понад 14 років працюю у дорожній сфері. Перша робота – посада дорожнього майстра на автомобільній дорозі М-05 «Київ – Одеса». Далі працював інженером у службі замовника. Також протягом п’яти років працював інженером-консультантом інжинірингової компанії, яка виконувала роботу за контрактом FIDIC. З 2018 року розпочав свою роботу в «Автомагістралі-Південь» на посаді інженера технічного контролю на проєкті з експлуатаційного утримання автомобільної дороги М-05 «Київ-Одеса» в межах Київської області, і згодом мене призначили директором новоствореного відокремленого підрозділу «Дорожній сервіс» з експлуатаційного утримання автодоріг. Наразі ми обслуговуємо понад 3600 кілометрів автомобільних шляхів у чотирьох регіонах. Зокрема, це траси М-05 «Київ – Одеса», М-03 «Київ – Харків – Довжанський» у Київській області, М-29 «Харків – Красноград – Перещепине», М-18 «Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта» у Харківській області, траса М-05 в Одеській області та всі дороги державного значення у Дніпропетровській області”, – зазначив Євген Кубарський.
Наша компанія завжди використовує нову і найсучаснішу спецтехніку. Зокрема, це близько сотні спеціальних комбінованих дорожніх машин (КДМ) та півсотні іншої техніки для зимового утримання. У зимовий період за допомогою спеціального обладнання ми готуємо соляні розчини, які використовуємо при ліквідації зимової слизькості. Парк техніки дорожньої-експлуатаційного підрозділу налічує понад 70 одиниць техніки та обладнання: технічні автомобілі, трактори з навісними фрезами, самохідні фрези, навісні косарки, бітумізатори, мульчери, деревоподрібнююче обладнання, спеціальні дорожні машини-ремонтери для перевезення та укладання асфальтобетонних сумішей, машини для ремонту покриття пневмо-струменевим методом та інші.
“Завданням нашого підрозділу є підтримання на дорогах належних транспортно-експлуатаційних показників, а також роботи із забезпечення безпеки дорожнього руху, ремонт дорожнього покриття, догляд за автодорожньою інфраструктурою, прибирання, очищення та благоустрій придорожньої смуги, очищення доріг від снігу та боротьба із зимовою слизькістю», –  розповів Євген Кубарський.
Рекордною подією 2020 року стало збільшення об’єктів обслуговування майже на півтисячі кілометрів та впровадження нових і сучасних методів експлуатаційного утримання шляхів як у зимовий, так і в літній періоди.
«Цього року ми при ремонті дорожнього покриття почали використовувати литі емульсійно-мінеральні суміші (ЛЕМС). Ця технологія дозволяє вирішити проблеми захисту верхніх шарів дорожнього одягу. Завдяки ЛЕМС збільшується термін служби покриттів у результаті герметизації волосяних тріщин і невеликих вибоїн, а також суттєво підвищуються зчіпні властивості, рівність покриття. Крім того, технологія попереджує утворення тріщин на поверхні дороги і захищає від водонасичення. У зимовий період наші технологічні можливості дозволяють використовувати найефективніші методи для боротьби із слизькістю на дорогах, а саме соляний розчин для зволоження реагентів, якими обробляється дорожнє покриття при ожеледі. Якщо порівнювати з класичною піщано-соляною сумішшю, цей розчин здешевлює витрати на зимове утримання доріг за рахунок економії протиожеледних і пально-мастильних матеріалів. Крім того, соляний розчин скорочує термін ліквідації зимової слизькості та дозволяє забезпечити більш безпечні умови для дорожнього руху. Для його використання компанія модифікувала автомобілі Ford Cargo 3542 D надсучасною установкою для розподілу матеріалів рідкого посипання від хорватського виробника «Rasco», – розповів Євген.
За словами Євгена Кубарського, минулого року його команда обслуговувала дороги тільки Київської та Дніпропетровської областей, а в 2020 році підрозділ розпочав роботу ще в двох регіонах – Одеській та Харківській областях.
«У цьому році ми охопили ще майже півтисячі доріг, тому кількість техніки та працівників збільшилась на 20 %. Звичайно, пік сезону – зимовий період, проте «Автомагістраль-Південь» повністю готова до будь-якої погоди. Ми приготували понад 140 одиниць найсучаснішої спецтехніки та майже 700 працівників для забезпечення цілодобового і безперебійного комплексу робіт з очищення доріг від снігу та ожеледиці. Для цього, на дорожньо-експлуатаційних базах компанії було заготовлено понад 16 тисяч тонн технічної солі та 46 тисяч тонн фрикційних матеріалів, зокрема, пісок річковий, відсів і шлак. Для попередження утворення сніжних заметів на дорогах уздовж шляху буде встановлено близько 5 тисяч метрів снігозахисних сіток», – підсумував Євген.
Колеги, ми чекаємо на ваші повідомлення-заявки на участь у конкурсі рекордсменів! Розкажіть, яких досягнень цього року досягнули ви особисто, ваш підрозділ, бригада, трудовий колектив.
Перед Новим роком журі конкурсу з керівників компанії визначить найкращих. Рекордсмени-переможці та призери конкурсу отримають цінні подарунки!
А можливо – і кар’єрне підвищення!
Надсилайте ваші повідомлення на електрону адресу конкурсу record@automagistral.com.ua, або пишіть на нашій сторінці у Фейсбук. Обов’язково залишайте ваші контакти для того, щоб з вами могли зв’язатись журналісти прес-служби та з’ясувати деталі.
Разом – до нових перемог!