На трасі М3 «Кишинів-Джурджулешти» розпочато асфальтобетонні роботи!

«Автомагістраль-Південь» продовжує реалізацію першого закордонного проєкту – реконструкцію траси М3 «Кишинів-Джурджулешти» у Молдові.
Роботи на 85-кілометровій дорозі проводимо відразу на кількох ділянках.

На відрізку км 96+800 — км 151+200 з 11 березня розпочали асфальтобетонні роботи. Після фрезерування старого асфальтобетонного покриття ми влаштовуємо нижній шар дорожнього покриття з крупнозернистого пористого асфальтобетону товщиною 6 см.

Асфальтобетонну суміш для влаштування нижнього шару на ділянку доставляємо із промислової бази у місті Вулканешти. Минулого року там запущено в дію наш АБЗ MARINI Top Tower 3000 та організовано випробувальну лабораторію, яка сертифікована за європейськими стандартами.
Паралельно з асфальтними роботами окремі спеціалізовані дорожні бригади займаються влаштуванням пішохідних доріжок у населених пунктах, облаштуванням з’їздів та примикань, перевлаштуванням та укріпленням водопропускних труб.
Також на км 151+251 триває будівництво нового мосту: завершено роботи з забиття паль та ведуться роботи з влаштування ростверків та опор мосту.

На іншій ділянці – км 151+200 – км 171+290 – виконуємо земляні роботи. Тут заплановано провести відсипку земляного полотна об’ємом близько 35 тис. кубометрів. Також у березні ми влаштували дренажну систему довжиною 270 м, яка призначена для водовідведення ґрунтових вод попередження перезволоження земляного полотна.

Для виконання робіт задіяно майже 140 працівників та понад 50 одиниць техніки.

Попри запровадження карантинних заходів урядом Молдови у зв’язку із поширенням коронавірусного захворювання, підрозділи «Автомагістралі-Південь» працюють у штатному режимі. Усі працівники забезпечені індивідуальними засобами захисту та знезаражуючими речовинами, регулярним медичним доглядом.

Реконструкцію траси М3 «Кишинів-Джурджулешти» у Молдові ми розпочали минулого року. Проєкт фінансується Європейським банком реконструкції та розвитку. Дорога М3 веде від столиці Молдови до міжнародного порту Джурджулешти і є важливою логістичною артерією сусідньої країни.

Згідно з контрактом з урядом Молдови, ми відремонтуємо понад 54 км дороги на відрізку км 96+800 — км 151+200. Цю дорогу слід істотно відновити після того, як попередній підрядник не завершив своєї роботи. А от другий відрізок у 31,19 км (км 151+200 — км 171+290 і км 179+650 — км 190+750) ми будуємо фактично «з нуля».