На Дніпропетровщині триває масштабна кампанія з експлуатаційного відновлення автошляхів!

🔁Дніпропетровська область – ключовий транзитний регіон країни. Місцева дорожня мережа тримає забезпечення прифронтових районів Донеччині, Запоріжжя, Харківщини.
⚠️Стан дорожнього покриття – це безпека. Під час війни ця проста істина має ще більшу вагу.
Чи вчасно отримають військові підрозділи боєприпаси, чи встигне «швидка» евакуювати важко пораненого? Відповідь в значній мірі залежить від стану доріг транзитних та прифронтових районів.
❗️На жаль, після зими на дорогах Дніпропетровщини значні руйнування покриття.
⏩Наша компанія відповідає за експлуатаційне утримання майже 3-х тисяч кілометрів автошляхів регіону. Роботи з ямкового ремонту тривають в регіоні фактично безперервно. Але у квітні ремонтну програму значно активізовано.
🚧Наразі у регіоні працює до 10 ремонтних бригад. Пріоритет транзитним міжнародним напрямкам, таким як Н-31 Київ-Дніпро, Н-08 Дніпро-Запоріжжя, М-18 Харків — Сімферополь. А також «дорогам життя», по яким здійснюється військове забезпечення.
Руйнування великі, тому ямковий ремонт є неефективним. Більшу частину ремонтуємо картами.
✅Технологія варіюється в залежності від характеру та площі пошкоджень. Фрезеруємо і влаштовуємо шар асфальтобетону, або фрезеруємо, додаємо ЩПС і тоді вже влаштовуємо асфальтобетон.
✅Хоча ремонт аварійний – якість виконання не поступається середньому поточному ремонту.
Обов’язково присутня лабораторія, проводиться щоденний контроль якості матеріалів, правильності ущільнення нижніх шарів дорожньої основи.
✅В місцях укладання карт проводимо кріплення узбіч відфрезерованим матеріалом! Після проведення робіт підбиваються кромки, плануються узбіччя. Тобто робиться все можливе, щоб на відновлені ділянки довелося повертатися не скоро.
✅Окрім відновлення покриття наші бригади виконують також всі інші «весняні» експлуатаційні роботи – замінюють «зимові» дорожні знаки, наносять розмітку, ремонтують огородження, наводять лад на зупинках громадського транспорту.