Автотраса М-09: на трьох мостах вже змонтовані балки прогонової будови!

Капітальний ремонт ділянки міжнародної траси між Львовом та пунктом пропуску «Рава-Руська – Гребенне» стартував у квітні цього року. Завдяки масштабній підготовці до проєкту, ефективному управлінню та високим темпам, вже виконаний значний обсяг робіт.
✅Зокрема, на трьох з шести мостів вже змонтовані балки прогонової будови. На інших мостах тривають роботи зі спорудження мостових опор.
✅Влаштовано 8 км асфальтобетонного покриття.
✅Наразі масштабні роботи розгорнулись на 1,5-кілометровій ділянці, де передбачено влаштування 4-х біопереходів заввишки 1,5 м та шириною 2 м. Задля цього дорога не лише розширюється до трьох смуг, але й піднімається на 2 метри.
На одному з проїздів ділянки нове покриття готове, тривають земляні роботи на іншому проїзді з двох смуг (1+1). Працюють 2 бульдозери та 2 грейдери з 3D управлінням.
Застосування сучасної техніки з автоматизованими системами дозволяє не лише пришвидшити роботи, але й виконувати їх чітко у відповідності проєкту.
Нагадаємо, «Автомагістраль-Південь» починає капітальний ремонт автотраси М-09 на ділянці між Львовом та пунктом пропуску «Рава-Руська – Гребенне».
Це основний маршрут з Києва на Варшаву, який є частиною Транс’європейської транспортної мережі (TEN-T). Довжина нашої ділянки ремонту (від с. Воля-Висоцька до ПП) – 33,4 км.
Ще до війни ЄБРР провів аудит безпеки дорожнього руху, аналіз економічної доцільності, екологічну та соціальну оцінку. У 2020 році між Україною та банком була підписана угода про фінансування низки проєктів, серед яких і капремонт М-09.
Під час війни проєкт став ще більш актуальним – навантаження на автодорогу збільшилось, стан покриття погіршився.
Що передбачає проєкт:
✅За межами населених пунктів дорога розширюється, додається ще одна смуга руху;
✅З обох сторін біля зупинок транспорту, перехресть, примикань, додаються перехідно-швидкісні смуги;
✅Повністю замінюється дорожня основа, влаштовується нове покриття з трьох шарів асфальтобетону;
✅Демонтуються та перебудовуються 6 мостів, більшість з яких перебуває в аварійному стані; 4 мости замінюються на бетонні труби, створюється кільцева розв’язка;
✅Влаштовується система водовідведення (та очищення) дощової води. Наразі її взагалі немає.
✅Влаштовуються тротуари, велодоріжки, шумозахисні екрани.