Новини


Роботи виконуються у колаборації з місцевим румунським підрядником.



«Автомагістраль-Південь» в Румунії приймає участь у тендерах на загальну суму понад 3,2 млрд євро!

Наша компанія «Автомагістраль-Південь» в Румунії приймає участь у тендерах на загальну суму понад 3,2 млрд євро!
В процесі подачі пропозицій ще на таку ж суму.
Румунія сьогодні напевно найбільш цікавий ринок східної Європи з точки зору інвестицій у транспортну інфраструктуру.
За задумом Євросоюзу, через країну мають пройти швидкісні транс’європейські маршрути (TEN-T), які з’єднають порти Польщі та країни Балтії з портами Греції та країн Причорномор’я.
У Румунії наразі лише тисяча кілометрів швидкісних магістралей. Більшість транспортних артерій це старі дороги, які проходять через міста, що дуже ускладнює рух.
В планах ЄС принаймні втричі збільшити протяжність швидкісних автошляхів у країні.
Євросоюз інвестує у розвиток румунської інфраструктури десятки мільярдів євро. Розігруються лоти на 600-800 млн євро. Суми величезні. Як правило, це нове будівництво з тунелями в горах та іншими штучними спорудами.
Є дуже цікаві гідротехнічні проєкти, зокрема, модернізація відомого каналу між Дунаєм і Чорним морем.
Румунські проекти мають велике значення і для України. Один з нових маршрутів прямує через Кишинів до Одеси. Це буде найкоротший шлях з українського Півдня до країн ЄС.
На румунські проєкти націлені компанії з багатьох країн ЄС, але ми впевнені у власних силах.
Наші переваги:
– В «Автомагістраль-Південь» є досвід реалізації таких мега-проєктів як будівництво швидкісної автотраси Н-31 між Києвом та Дніпром, ділянок траси М-05 Київ-Одеса та сотень кілометрів М-30 Стрий – Ізварине, яка перетинає майже всю Україну, багатьох інших об’єктів. Що підтверджує нашу спроможність виконувати масштабні проєкти.
– З 2019 року компанія працює у сусідній Молдові. Реалізований та зданий в експлуатацію перший великий проєкт за кошти ЄБРР, в реалізації другий. Відгуки позитивні, найкращі рекомендації.
– В самій Румунії компанія успішно завершила реконструкцію 2,5 кілометрового аеродромного комплексу аеропорту Сату-Маре. Виконує ремонт дороги у самому серці Трансільванії, яка з’єднує міста Одоргею, Секуеск та Кристуру Секуеск і є важливим туристичним маршрутом. Загалом в Румунії у нас або реалізовано, або в стадії реалізації чи проєктування шість об’єктів. Зокрема, компанія є одним з концесіонерів будівництва аеропорту Алексені поруч із Бухарестом. Орієнтовна вартість проєкту 500 млн євро.
– В Румунії створений офіс «Автомагістраль-Південь», передислокована техніка, команда фахівців.
Тож ми налаштовані на успіх. Боремось і обов’язково переможемо!

Захід зібрав чимало учасників ринку інфраструктурного будівництва з країн ЄС. Європейські колеги жваво обговорюють можливість завершення війни вже наступного року. Це посилює оптимізм бізнесу та спонукає пропонувати Україні ідеї та проєктні рішення, нову техніку та технології для повоєнної відбудови.
В рамках конференції наша делегація провела низку зустрічей з європейськими підрядниками, проєктантами, консультантами, виробниками техніки та обладнання, постачальниками матеріалів. У фокусі уваги не лише українські проєкти, але й співпраця на ринку ЄС.
З найбільш важливого в розрізі діяльності нашої компанії:













В тому числі була задіяні нові комбіновані дорожні автомобілі (КДМ) з дорожньо-ремонтного пункту (ДРП) у Новій Водолазі неподалік Харкова.



На ДРП, які використовує компанія, накопичено:



Минулого тижня час обшуків на наших експлуатаційних базах співробітники Головного слідчого управління вилучили комп’ютерну техніку та засоби комунікації. Але, навіть в умовах безпрецедентного тиску, компанія робить все можливе, щоб гарантувати безпеку на дорозі.
Всі чотири нитки водопроводів працюють на повну потужність. Жодних питань до обладнання не має. Вода цілодобово подається з річки Інгулець у Південне водосховище.
Без цієї води сьогодні просто неможливо уявити життя Кривого Рогу.
Найважливіше!







Відновлюємо ділянки, стан яких того дійсно потребував.





Від Львова до Маріуполя, від Києва до Одеси.
І кожен кілометр автошляху, кожен міст, кожна розв’язка побудовані на совість.
Якісно, професійно, надійно.
Ми пишаємось результатами нашої роботи та відповідаємо за кожну витрачену бюджетну гривню.І нікому ніколи не дозволимо поставити під сумнів чесне ім’я компанії.



Автодорога пролягає в самому серці Трансільванії, з’єднує міста Одоргею, Секуеск та Кристуру Секуеск і є важливим туристичним маршрутом.
Роботи виконуються у колаборації з сильним румунським підрядником.



Підрядник зобов’язаний лише дотримуватись стандартів, забезпечити визначену умовами якість та вкластись у ціну контракту!

Замовник і контролюючі органи не втручаються у наші бізнес-процеси.
Так працює увесь європейський ринок!
На міжнародну методику ціноутворення два роки тому перейшла і Україна, щоб раз і назавжди припинити тиск на бізнес з боку силовиків. Але, як бачимо, вакханалія продовжується!
Ми вже розповідали, що в рамках проєкту USAID «Економічна підтримка України» наша компанія виконує роботи з модернізації автомобільного пункту пропуску «Чоп-Захонь».
Окрім цього нещодавно ми розпочали модернізацію ще одного пункту пропуску вже на кордоні з Польщею.
Основна мета модернізації – збільшити пропускну здатність, покращити рівень комфорту для подорожуючих.
Основні роботи, які виконуються нашою компанією, включають заміну дорожнього покриття, ремонт металоконструкцій, заміну шлагбаумів, нанесення розмітки.
На ділянках, де зруйноване дорожня основа, проводимо її перевлаштування за допомогою технології холодного ресайклінгу.
«Автомагістраль-Південь» вже має досвід комплексної реконструкції на західному кордоні.


Вчора на Херсонщині під час виконання робіт на автошляху, який використовується військовими, на протитанковій міні підірвався каток.

Це не перший такий випадок. За час війни компанія відновила десятки кілометрів “військових автошляхів” на Харківщині, Донеччині, Дніпропетровщині, Херсонщині, якими відбувається забезпечення фронту. На мінах втратили не одну одинцю техніки. Є загиблі працівники.

Одиниці підрядників погодяться ризикувати технікою, не так багато будівельників зголосяться працювати на замінованих територіях, під ударами російських дронів та ракет будувати злітно-посадкові смуги, об’єкти захисту, утримувати в проїзному стані прифронтові дороги.
Тому особливо боляче, коли тобі завдає удару не ворог, а свої ж тилові щури, яким байдуже на інтереси країни, треба лише виконати замовлення…


В «Чоп-Захонь» має відбутись заміна дорожнього покриття, влаштування нового асфальтобетонного покриття, очищення зливової каналізації, встановлення засобів примусової зупинки.

Демонтується старий ваговий комплекс, виконуються бетонні роботи. Зокрема, влаштовуються фундаменти для встановлення блокаторів.



Серед найважливіших тем заходу – застосування будівельної техніки з нульовими викидами (Net-Zero) відповідно до зеленого курсу (Green Deal); діджиталізация та штучний інтелект; інновації у сфері інфраструктурного будівництва.
Європейська інфраструктура з кожним роком стає більш “розумнішою”: навчається збирати та аналізувати дані, управляти транспортними потоками, обмінюватись інформацією з учасниками дорожнього руху.
Штучний інтелект має значний вплив на рівень безпеки та ефективність використання інфраструктури. Тож ще на стадії проєктування будівельним компаніям доводиться передбачати можливості для застосування дуже широкого кола інформаційних систем.
В рамках конгресу відбулась низка зустрічей керівництва «Автомагістраль-Південь» з представниками провідних компанії Болгарії, Румунії, Австрії та інших європейських країн. Обговорювались перспективи співпраці на ринку ЄС і можливості спільної реалізації проєктів в Україні.
Порівняно із сусідньою Румунією болгарський ринок сьогодні не є надто активним. Проте сьогодні ми використовуємо будь-яку можливість для виходу на нові європейські ринки.
Міст у Сокалі унікальний об’єкт, де старий та новий мостові переходи стоять пліч-о-пліч. Можна наочно порівняти які змінились концепція інфраструктурних об’єктів за останні 70 років.


Два роки тому було зафіксовано просідання однієї з опор, встановлено вагове обмеження у 7 тонн для руху вантажного транспорту.
Ремонтувати міст немає сенсу. Він розвалюється на очах, що дуже добре видно на фото. Відтермінувати проєкт на «після війни» неможливо – місцева громада залишиться без автомобільного сполучення.
Тому поруч наша компанія будує новий міст. За сучасними стандартами та технологіями.
Довжина нового мостового переходу 130 м. З урахуванням нових під’їздів – 414 м.

На прикладі нашого об’єкту місцевим фахівцям продемонстрували практичний досвід дотримання екологічних та соціальних вимог у міжнародних контрактах на будівництво інфраструктурних об’єктів.
В процесі реалізації проєкту нашій компанії доводиться вирішувати чимало задач, пов’язаних із мінімізацією впливу на екосистему. Зокрема, будівництво передбачає величезний обсяг земляних робіт, зведення мосту, інших штучних споруд.
Всі задачі вирішуються у відповідності до міжнародних практик та визначених контрактом нормативних документів.
Щомісячно компанія звітує перед Адміністрацією доріг Молдови. У фокусі уваги не лише охорона навколишнього середовища, але й безпека праці, взаємодія з місцевим населенням, інші аспекти.

