Новини

На трасі М-09 між Львовом та ПП «Рава-Руська – Гребенне» завершується комплекс підготовчих робіт.
✅Облаштовуються два об’їзди навколо мостів (на одному ще тривають земляні роботи, на іншому – відсипано земляне полотно з піску, влаштовується шар ЩПС);
✅На ділянках розширення проїзної частини знімається рослинний шар ґрунту.
У найближчих планах влаштування водопропускних труб та дощової каналізації в межах населених пунктів, а також початок робіт з поширення проїзної частини.
Проєктом передбачений величезний обсяг бетонних робіт (10 тис.м3) – мости, дощова каналізація, прикромкові лотки, тощо. Тож на об’їзній міста Жовква, на додаток до ґрунтозмішувальної установки, розпочалось влаштування фундаментів бетонного заводу. Наша компанія хоче бути впевнена у тому, що якість бетону відповідатиме найвищим стандартам.
Нагадаємо, «Автомагістраль-Південь» починає капітальний ремонт автотраси М-09 на ділянці між Львовом та пунктом пропуску «Рава-Руська – Гребенне».
Це основний маршрут з Києва на Варшаву, який є частиною Транс’європейської транспортної мережі (TEN-T). Довжина нашої ділянки ремонту (від с. Воля-Висоцька до ПП) – 33,4 км.
Ще до війни ЄБРР провів аудит безпеки дорожнього руху, аналіз економічної доцільності, екологічну та соціальну оцінку. У 2020 році між Україною та банком була підписана угода про фінансування низки проєктів, серед яких і капремонт М-09.
Під час війни проєкт став ще більш актуальним – навантаження на автодорогу збільшилось, стан покриття погіршився.
Що передбачає проєкт:
✅За межами населених пунктів дорога розширюється, додається ще одна смуга руху;
✅З обох сторін біля зупинок транспорту, перехрестів, примикань, додаються перехідно-швидкісні смуги;
✅Повністю замінюється дорожня основа, влаштовується нове покриття з трьох шарів асфальтобетону;
✅Демонтуються та перебудовуються 6 мостів, більшість з яких перебуває в аварійному стані; 4 мости замінюються на бетонні труби, створюється кільцева розв’язка;
✅Влаштовується система водовідведення (та очищення) дощової води. Наразі її взагалі немає.
✅Влаштовуються тротуари, велодоріжки, шумозахисні екрани, зупинки громадського транспорту, освітлення, світлофори, бар’єрне огородження та розмітка.
Термін реалізації проєкту – два роки.
Пріоритет військовим та евакуаційним маршрутам, без яких не можливе забезпечення ЗСУ.
❌Деякі автошляхи області ще в 2022 році були майже знищені важкою гусеничною технікою. Наразі після дощів вони майже непроїзні.
✅У такому випадку поверх залишків старого покриття влаштовуємо шари ЩПС та асфальтобетону.
✅На маршрутах, де ситуація не настільки критична, виконуємо фрезерування та частково замінюємо верхній шар асфальтобетону.
З початку тижня на будівництві фортифікацій дронами вражено два екскаватори «Автомагістраль-Південь»!
В роботі десятки взводних опорних пунктів (ВОП), кожну добу влаштовується майже кілометр смуги невибухових загороджень (СНЗ).
❌На жаль, з міркувань безпеки, не можемо надати фото та відео робіт. Лінія фронту за останній місяць стала удвічі ближчою. Дальність польоту ворожих fpv-дронів значно зросла.
Доводиться працювати в умовах наближених до бойових, постійно зважаючи на загрозу удару з повітря. Будь-яка техніка одразу стає мішенню для БПЛА. Лише з початку тижня дронами вражено дві одиниці техніки компанії. На щастя, оператори залишились живими та неушкодженими.
❎Організація роботи в таких умовах є чимось неймовірним: безпечно доставити людей, забезпечити укриття, евакуацію. Це унікальний досвід, якого не має жодна інша велика міжнародна будівельна компанія.
Як ми вже неодноразово зазначали, особливість ВОПів від «Автомагістраль-Південь» – перекриті траншеї. Переміщення особового складу на позиціях є непомітним для ворога, наша піхота захищена від ударів БПЛА.
Наразі конструкція міцних металевих каркасів траншей удосконалена – тепер їх можна монтувати та ремонтувати без застосування спеціального обладнання. Це дуже важливо для подальшої експлуатації!
‍♂️На будівництво ВОПів постійно задіяно майже 30 одиниць техніки та 140 працівників «Автомагістраль-Південь».
До кінця травня перші опорні пункти будуть повністю завершені!!
Приблизно така ж кількість техніки використовується для влаштування СНЗ.
Невибухова смуга це протитанкові рови глибиною декілька метрів; загороджувальні бетонні піраміди, поєднані сталевим тросом; багаторядний та багатоярусний бар’єр Єгоза.
Основне призначення СНЗ затримати пересування техніки ворога, зробити його легкою – добре помітною та мало рухливою мішенню для наших артилерії та дронів.
❗️Щоденно ми влаштовуємо понад кілометр таких загороджень, перетворюючи степи Донеччини у непрохідні залізні джунглі.
Компанія виконує повний цикл робіт – самі виготовляємо конструкції, самі доставляємо, самі монтуємо. Як і на всіх цивільних об’єктах відповідаємо за якість нашої роботи.
«Дякую, Автомагістраль-Південь»!
Президентка Республіки Молдова пані Майя Санду відвідала будівництво обходу міста Вулканешти.
Проєкт є надважливим для економіки країни, адже нова ділянка є частиною траси М3 «Кишинів-Джурджулешти», яка пов’язує столицю з портом на Дунаї.
Голова Державної адміністрації автодоріг Сергій Бежан зазначив, що на даний час вже виконано 70% від заплановано обсягу робіт.
Термін контракту спливає у лютому 2026 року, але «Автомагістраль-Південь» планує завершити проєкт та відкрити рух новою ділянкою траси вже у листопаді цього року.
Під час спілкування голова держави перейшла на українську та подякувала нашій компанії! Молдова має гіркий досвід, коли підрядники з Туреччини та Румунії, що працювали на М3, не виконували контрактних зобов’язань. Минулого року тендер на добудову останньої невеликої ділянки М3 виграла місцева компанія, але до цього часу так і не змогла почати роботи. Тож українська «Автомагістраль-Південь», яка успішно реалізує вже другий проєкт на М3, демонструє зразковий приклад професійності та відповідальності.
Ми також щиро вдячні пані Санду. Урядом Молдови приділяється велика увага створенню умов для роботи бізнесу, розвитку виробництва, приходу в країну іноземних інвестицій.
«Автомагістраль-Південь» працює в країні вже понад 7 років і ми маємо велику надію на продовження співпраці та реалізацію нових інфраструктурних проєктів.
☝️Нагадаємо: компанія реалізує другий великий проєкт у Молдові – будівництво 8,5-кілометрового обходу міста Вулканешти, який стартував рік тому. Проєкт фінансується ЄБРР.
Нова дорога стане частиною траси М3 «Кишинів-Комрат-Джурджулешти-кордон з Румунією» (км+0+000 – км 8+580). Обхід з’єднує новозбудовані ділянки М-3, які «Автомагістраль-Південь» здала в експлуатацію у 2022-2023 роках.
Нова ділянка перенаправить транспортний потік, який рухається до дунайського порту Молдови, за межі міста.
Об’єкт поділяється на дві частини:
✅2,7 – кілометровий відрізок обходу (залишки старої дороги);
✅5,8-кілометровий відрізок (нове будівництво);
✅ Між двома відрізками проєктом передбачено зведення 50-метрового мосту. На об’єкті працює понад 180
співробітників та 50 одиниць спеціалізованої будівельної техніки.
Мультимедійна дошка для навчання та ноутбук: черговий подарунок нашим друзям – дитячому центру «Звичайні-надзвичайні» з міста Нікополя!
Нікополь третій рік знаходиться у 4 кілометрах від лінії бойових дій – під постійними обстрілами, у постійній небезпеці.
У місті залишається багато сімей, які мають дітей з інвалідністю і потребують підтримки.
Цього року наші друзі з ГО «Звичайні-надзвичайні» відкрили у місті інклюзивний безпечний дитячий простір “Світ Рівності”.
Відремонтували та обладнали підвальне приміщення, де можна перебувати під час повітряних тривог.
Організують заняття та заходи, спрямовані на розвиток розумових, творчих здібностей та соціалізацію дітей з особливим потребами, заняття з психосоціальної підтримки.
«Автомагістраль-Південь» передала дитячому простору мультимедійну дошку для навчання з ноутбуком.
З новим обладнанням навчальний процес стає для діток більш цікавим, тож і прогрес більш відчутний.
@Громадська організація «Звичайні-надзвичайні» м. Нікополь
❗️Україна вперше приймає участь у масштабному будівництві нової інфраструктури в країнах ЄС.
Сьогодні в Бухаресті асоціація PRECON TRANSILVANIA SRL (Румунія) – AUTOMAGISTRAL PIVDEN SRL (Україна) уклала договір з Національною компанією по управлінню дорожньої інфраструктури (CNAIR) на будівництво першої ділянки (33,7 км) швидкісної дороги «Арад-Орадя».
Контракт підписали директор Національної компанії по управлінню дорожньої інфраструктури Румунії Крістіан Пістол, керівник Precon Transilvania SLR Веніамін Рус та генеральний директор «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв.
❗️СУМА КОНТРАКТУ 460 МЛН ЄВРО! Термін виконання – 24 місяці.
✅Проєкт будівництва швидкісної траси «Орад-Арадя» (120,5 км) складається з декількох ділянок, на кожну з яких замовник проводить окремий тендер. У лютому 2025 року «Автомагістраль-Південь» з партнерами виграла тендер на лот №1 (33,7 км). Наразі це перший укладений контракт на будівництво «Орад-Арадя».
Як зазначив генеральний директор Національної компанії по управлінню дорожньої інфраструктури Румунії Крістіан Пістол, нова швидкісна автомагістраль «Арад-Орада» є частиною стратегічного європейського коридору Via Carpathia, який забезпечить автомобільне сполучення між Балтійським – Чорним та Середземним морями.
Міністр транспорту та інфраструктури Румунії Сорін Гріндяну заявив, що уряд Румунії вітає колаборацію місцевого підрядника з іноземною компанією.
✅На першій ділянці проєкту передбачено будівництво 32 мостів, розв’язок та шляхопроводів, серед яких 727-метровий шляхопровід над залізницею, а також два паркінги для зарядки електромобілів.
За словами генерального директора «Автомагістраль-Південь» Миколи Тимофеєва, підписання контракту – насправді історична подія. Українська компанія вперше приймає участь у масштабному проєкті будівництва нової інфраструктури в країнах ЄС.
Україна постачатиме на європейський ринок не сировину чи дешеву робочу силу, а високотехнологічні послуги, валютна виручка від яких компенсуватиме втрати традиційного українського сировинного експорту.
Перемога «Автомагістраль-Південь» – лідера українського ринку – також відкриває вікно можливостей для інших українських компаній, які постачають будматеріали або пропонують послуги у будівельній сфері.
Контракт матиме значний мультиплікаційний ефект – посиливши попит на продукцію українського виробника.
Вихід «Автомагістраль-Південь» на ринок ЄС в цілому посилить економічну інтеграцію та економічну співпрацю між Україною та Румунією, сприятиме обміну технологіями, досвідом, реалізації спільних інвестиційних проєктів.
Микола Тимофеєв підкреслює, що передумовою перемоги на тендері є успішно реалізовані «Автомагістраль-Південь» масштабні проєкти в Молдові та декілька перших проєктів в Румунії (ремонт автодороги в Трансильванії та реконструкція аеропорту «Сату-Маре»). «Компанія зарекомендувала себе як надійний партнер. Довела вміння працювати за міжнародними стандартами, виконувати взяті зобов’язання, забезпечуючи високу якість та дотримання термінів виконання контракту», – зазначив Тимофеєв.
Крім того, за плечима «Автомагістраль-Південь» найбільші інфраструктурні проєкти на українському ринку. Серед яких – будівництво злітно-посадкової смуги міжнародного аеропорту Одеси, швидкісна траса Н-31 між Києвом та Дніпром, водойма найбільшої в Європі Дністровської ГАЕС, магістральний водогін Кривого Рогу, 600-метровий міст через Десну на трасі «Київ-Чернігів» та десятки інших визначних об’єктів.
‍♂️Минулого року в Румунії відкритий офіс «Автомагістраль-Південь», де наразі вже триває підготовка до старту робіт. Паралельно компанія продовжує змагатись за інші контракти на румунському ринку.
❗️Права та ліва сторони Одеської траси біля Києва з’єднаються тунелем!
Стіні тунелю (бетонні палі) та перекриття (монолітна плита) влаштовані на попередніх етапах. Залишилось виконати виїмку ґрунту.
Задіяно 50 одиниць спецтехніки. Робота триває практично безперервно, у найближчий час процес буде завершено.
Складування ґрунту здійснюється поруч – матеріал буде використано для відсипки відкосів на фінальному етапі будівництва.
‍♂️Нагадаємо, «Автомагістраль-Південь» розпочала добудову розв’язки на Одеській трасі під Києвом наприкінці минулого року.
Вперше будівництво стартувало ще у 2021 році. Кошти надали Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) та Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР).
Підрядником обрали компанію з Азербайджану. Після початку вторгнення підрядник покинув об’єкт, але донорське фінансування не припинялось. Потреба у розв’язці також актуальна, на перехресті постійно виникають ДТП.
Частина розвʼязки є підземною – під трасою з’явиться тунель, через який автотранспорт зможе повертати у бік столиці. Іноземний підрядник встиг влаштувати буросічні палі, а також з лівого проїзду залити опорні частини та бетонну плиту.
Неподалік від магістрального водогону Кривого Рогу влаштовуємо трубопровід для так званих «шахтних вод». Завдання – перенести точку скиду стоків гірничого виробництва нижче водозабору.
Трубопровід в одному місці перетинає Інгулець, тож виникла потреба побудувати мостову споруду.
Для скиду шахтних вод весною цього року була влаштована тимчасова переправа. Тепер маємо час для зведення конструкції для довготривалої експлуатації.
Конструкція мосту металева, прогонова будова спирається на чотири опори – по дві з кожного берегу. На прогоні змонтуємо 90-метрову металеву трубу діаметром 1400 мм.
На берегах Інгульця споруджуємо камери із запірною арматурою, в яких металева труба стикується з поліетиленовою трубою діаметром 1000 мм.
❇️Проєкт ще триває, але на місці влаштування трубопроводу вже на 90% виконані роботи з рекультивації та відновлення родючого шару ґрунту. Цієї весни територія використовується аграріями для вирощування сільськогосподарських культур.
Нагадаємо, раз на рік у Кривому Розі приймається рішення про скид шахтних вод з балки Свистунова (гідротехнічна споруда неподалік міста) у річку Інгулець.
Шахтні води є наслідком роботи гірничорудних підприємств Кривбасу та містять високі концентрації забруднюючих речовин. Точка скиду знаходилась вище водозабору нового магістрального водогону. «Автомагістраль-Південь» вирішила проблему.

До кінця року «Автомагістраль-Південь» побудує та капітально відремонтує понад 100 будинків у майже повністю знищеному селі Посад-Покровське на Херсонщині!

Мешканці села зимуватимуть у власних оселях!
Посад-Покровське розташоване за 35 кілометрів від Херсона, майже на межі з Миколаївською областю. У перші дні російського вторгнення село було окуповане.
17 березня 2022 року населений пункт був звільнений героїчною 28-мою ОМБР імені лицарів Зимового походу.
Це та сама бригада, якій «Автомагістраль-Південь» постійно допомагає транспортом та дронами!
❌Але ще 8 місяців потому село перебувало під постійними обстрілами та було майже вщент зруйноване. Школа, дитячий садок на 250 діток, будинок культури, «Салон краси», ринок, агропідприємства, сотні житлових будинків – не вцілило нічого.
Російська армія перетворила Посад-Покровське в руїну.
Навесні 2023 року була презентована програма відновлення села. Шведська служба цивільного захисту надала модульні будинки. Планувалось відновити електропостачання та водопостачання, капітально відремонтувати дороги.
Але, врешті-решт, договір з підрядниками розірвали.
Цього року концепцію проєкту переглянули. Запрошені потужні та надійні підрядники.
❗️Наша компанія погодилась взяти на себе відповідальність за значну частину проєкту відновлення села. Коли держава нас просить, ми завжди готові допомогти.
Проєкт складається з трьох частин.
1. Капітальний ремонт 22 будинків – покрівля, фасади, утеплення та фарбування зовнішніх стін, заміна вікон, облаштування паркану і благоустрій, розведення комунікацій, внутрішні роботи.
2. Будівництво 79 нових будинків площею від 50 до 120 м2. (в залежності від площі зруйнованого житла). Будинки «під ключ», окрім меблів.
3. Відновлення дорожньої мережі – влаштування нового асфальтобетонного покриття, тротуарів, освітлення, тощо.
✅Наразі виконуємо демонтаж зруйнованих будівель, земляні роботи (котловани для фундаментів).
✅Приступаємо до капремонту будівель з влаштуванням нових покрівель.
Посад-Покровське вчора відвідав перший заступник голови Державного агентства відновлення Микола Бойко. Домовились, що зимувати мешканці Посад-Покровського будуть вже у власних нових, або капітально відремонтованих оселях.
‍♂️340 кубів бетону за день! На правому проїзді тунельної розв’язки у Віті-Поштовій завершено спорудження опорних стінок тунелю та влаштована монолітна плита перекриття.
Плита розрахована на значні навантаження, тож застосована технологія пост-напруження залізобетону (в опалубці влаштовані канали для високоміцних сталевих канатів: після набору бетоном міцності канати натягуються, канали заповнюються спеціальним інʼєкційним розчином – в результаті напруження передається на конструкцію, додаючи плиті міцності та довговічності).
✅З боку Боярки практично завершено будівництво кругової розв’язки, влаштований середній шар асфальтобетону.
✅Влаштовані перехідно-швидкісні смуги для виїзду з кругової розв’язки на Одеську трасу.
✅З лівої сторони траси починаються роботи з перевлаштування водопроводу Південного кладовища.
✅З правої сторони триває перенесення кабелів зв’язку, а також влаштування дощової каналізації (проєктом передбачено майже сто колодязів для її експлуатації).
❗️Невдовзі почнеться процес виїмки
ґрунту з тунелю.
Відкрити для руху правого проїзду Одеської траси та тунелю плануємо вже на початку липня!
За той проміжок часу, який іноземний підрядник витратив на влаштування паль, українська компанія встигла побудувати всю розв’язку!!!
‍♂️Нагадаємо, «Автомагістраль-Південь» розпочала добудову розв’язки на Одеській трасі під Києвом наприкінці минулого року.
Вперше будівництво стартувало ще у 2021 році. Кошти надали Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) та Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР).
Підрядником обрали компанію з Азербайджану. Після початку вторгнення підрядник покинув об’єкт. Але донорське фінансування не припинялось. Потреба у розв’язці також актуальна, на перехресті постійно виникають ДТП.
Частина розвʼязки є підземною – під трасою з’явиться тунель, через який автотранспорт зможе повертати у бік столиці. Іноземний підрядник встиг влаштувати буросічні палі, а також з лівого проїзду залити опорні частини та бетонну плиту.
Окупація міста Тростянець на Сумщині тривала лише місяць, але і три роки потому місто оговтується від страшних подій лютого-березня 2022 року.
‍♂️Триває програма відновлення. Ремонтуються багатоквартирні будинки, медичні заклади, вокзал. Відновлюється центральна автомагістраль Н-12 «Суми-Полтава», яка проходить через місто.
Дорога важлива як гуманітарний коридор, який пов’язує центральні регіони з прикордонними населеними пунктами Сумської області.
Ділянка ремонту складає приблизно 2 км.
✅На даний час нашою компанією завершено виконання робіт із перевлаштування дорожньої основи та покриття по основному проїзду.
✅Завершена дощова каналізація.
✅В процесі виконання дорожня розмітка, тротуари, освітлення, перильне та бар’єрне огородження, тощо.
Загалом в проєкті задіяно 40 працівників та 15 одиниць техніки.
Завершити роботи плануємо до 30 червня.
На трасі М-09 між Львовом та ПП «Рава-Руська – Гребенне» готуємось до основного комплексу робіт.
✅На ділянках, де планується розширення проїзної частини, знімається рослинний шар ґрунту.
✅Неподалік, на об’їзній міста Жовква, завершений монтаж ґрунтозмішувальної установки продуктивністю до 400 тонн на годину (обсяг потрібної для будівництва щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом, складає 312 тис тонн). Влаштовані майданчики для зберігання інертних матеріалів та бокси для ремонту і обслуговування будівельної техніки.
✅В процесі монтажу містечко для працівників. Завершена перша будівля для проживання 72 осіб, будується друга.
✅В межах проєкту передбачений капремонт одного з мостів, тому поруч влаштовуємо тимчасовий об’їзд.
Нагадаємо, «Автомагістраль-Південь» починає капітальний ремонт автотраси М-09 на ділянці між Львовом та пункту пропуску «Рава-Руська – Гребенне».
Це основний маршрут з Києва на Варшаву, який є частиною Транс’європейської транспортної мережі (TEN-T). Довжина нашої ділянки ремонту (від с. Воля-Висоцька до ПП) – 33,4 км.
Ще до війни ЄБРР провів аудит безпеки дорожнього руху, аналіз економічної доцільності, екологічну та соціальну оцінку. У 2020 році між Україною та банком була підписана угода про фінансування низки проєктів, серед яких і капремонт М-09.
Під час війни проєкт став ще більш актуальним – навантаження на автодорогу збільшилось, стан покриття погіршився.
Проєкт передбачає:
✅За межами населених пунктів дорога розширюється, додається ще одна смуга руху;
✅З обох сторін біля зупинок транспорту, перехрестів, примикань, додаються перехідно-швидкісні смуги;
✅Повністю замінюється дорожня основа, влаштовуються нове покриття з трьох шарів асфальтобетону;
✅Демонтуються та перебудовуються 6 мостів, більшість з яких перебуває в аварійному стані; 4 мости замінюються на бетонні труби, створюється кільцева розв’язка;
✅Влаштовується система водовідведення (та очищення)дощової води. Наразі її взагалі не має!
✅Влаштовуються тротуари, велодоріжки, шумозахисні екрани, зупинки громадського транспорту, освітлення, світлофори, бар’єрне огородження та розмітка.
Термін реалізації проєкту – два роки.
Наш підшефний підрозділ тримає фронт на Торецькому напрямку. Саме тут супротивник зосередив найкращі підрозділи БПЛА, перекинуті з Курщини.
❌Користуючись кількісною перевагою російські оператори намагаються знищувати все, що рухається. БПЛА полюють на транспорт, яким на позиції доставляється особовий склад.
Точаться безперервні повітряні бої. Дрони атакують дрони.
Розвідникам 28-ої ОМБр як ніколи потрібна допомога.
Передали підрозділу партію «Мавіків» для роботи як вдень, так і вночі, а також пікап та мікроавтобус.
Потреба у автомобілях на фронті наразі не менш гостра ніж у дронах.
ДОВІДКОВО:
З початку війни «Автомагістраль-Південь» надало ЗСУ допомогу на понад 600 млн грн. Адресно підтримуємо наших мобілізованих співробітників. Взяли шефство над низкою підрозділів, зокрема, розвідниками 28-ої ОМБр ім. Лицарів Зимового Походу.
Минулого року в Румунії розпочали ремонт регіональної автомобільної дороги DJ137 на ділянці довжиною 21 км.
Автодорога пролягає в самому серці Трансільванії, з’єднує міста Одоргею-Секуєск та Кристуру-Секуєск і є важливим туристичним маршрутом.
Роботи виконуються у колаборації з румунським підрядником. Минулого року ми влаштували нову дорожню основу з щебеню та нижнього шару асфальтобетону. Укладання верхнього шару покриття перенесли на весну, адже зима у гірській Трансільванії починається рано.
Погода дала можливість відновити роботи лише на початку квітня.
✅Наразі на об’єкті працюють дві асфальтоукладальні ланки – 14 одиниць техніки.
✅Завершуємо верхній шар. Облаштовуємо велодоріжки, тротуари, з’їзди.
Роботи триватимуть до початку літа.
Делегація «Автомагістраль-Південь» відвідала BAUMA 2025 – найбільшу в світі виставку будівельного обладнання, техніки та технологій.
❗️Ключовий тренд – будівництво стає ще більш екологічним та безпечним. Мінімізується людський фактор, автоматизується та оптимізується управління.
✅Майже всі світові виробники наразі пропонують максимально широку лінійку будівельної техніки з гібридним або акумуляторно-електричним приводом.
✅Багато новинок оснащені системами автоматичного керування. Тепер не потрібна навіть присутність оператора в кабіні – телематичні платформи дають можливість управляти роботою техніки на відстані. Працюєш віддалено – уникаєш шуму, вихлопних газів, пилу.
✅Нова генерація техніки також оснащується камерами та сенсорами, які виявляють перешкоди та допомагають запобігати аваріям.
Перехід на нову більш екологічну техніку потребує величезних інвестицій. Але її наявність у підрядника надає додаткові бали на європейських тендерах. Тож «Автомагістраль-Південь» уважно вивчає пропозиції, консультується, проводить перемовини з постачальниками.
✅Активно розвивається і напрям симуляторів для навчання операторів техніки, яких цього разу на BAUMA було представлено більше ніж зазвичай. Для України, де гостро відчувається кадровий дефіцит, це дуже і дуже актуальна тема.
Виставка такого масштабу – це ще і майданчик для зустрічей, обговорення співпраці, обміну досвідом. З кожною BAUMA у «Автомагістраль-Південь» стає все більш впізнаваною на міжнародному ринку. Розширюється коло наших іноземних друзів та міжнародних партнерів. А з ними зростають і наші можливості.