Новини
На трасі М-09 між Львовом та ПП «Рава-Руська – Гребенне» завершується комплекс підготовчих робіт.


У найближчих планах влаштування водопропускних труб та дощової каналізації в межах населених пунктів, а також початок робіт з поширення проїзної частини.
Проєктом передбачений величезний обсяг бетонних робіт (10 тис.м3) – мости, дощова каналізація, прикромкові лотки, тощо. Тож на об’їзній міста Жовква, на додаток до ґрунтозмішувальної установки, розпочалось влаштування фундаментів бетонного заводу. Наша компанія хоче бути впевнена у тому, що якість бетону відповідатиме найвищим стандартам.

Це основний маршрут з Києва на Варшаву, який є частиною Транс’європейської транспортної мережі (TEN-T). Довжина нашої ділянки ремонту (від с. Воля-Висоцька до ПП) – 33,4 км.
Ще до війни ЄБРР провів аудит безпеки дорожнього руху, аналіз економічної доцільності, екологічну та соціальну оцінку. У 2020 році між Україною та банком була підписана угода про фінансування низки проєктів, серед яких і капремонт М-09.
Під час війни проєкт став ще більш актуальним – навантаження на автодорогу збільшилось, стан покриття погіршився.
Що передбачає проєкт:






Термін реалізації проєкту – два роки.
Пріоритет військовим та евакуаційним маршрутам, без яких не можливе забезпечення ЗСУ.



З початку тижня на будівництві фортифікацій дронами вражено два екскаватори «Автомагістраль-Південь»!
В роботі десятки взводних опорних пунктів (ВОП), кожну добу влаштовується майже кілометр смуги невибухових загороджень (СНЗ).

Доводиться працювати в умовах наближених до бойових, постійно зважаючи на загрозу удару з повітря. Будь-яка техніка одразу стає мішенню для БПЛА. Лише з початку тижня дронами вражено дві одиниці техніки компанії. На щастя, оператори залишились живими та неушкодженими.


Наразі конструкція міцних металевих каркасів траншей удосконалена – тепер їх можна монтувати та ремонтувати без застосування спеціального обладнання. Це дуже важливо для подальшої експлуатації!

До кінця травня перші опорні пункти будуть повністю завершені!!


Основне призначення СНЗ затримати пересування техніки ворога, зробити його легкою – добре помітною та мало рухливою мішенню для наших артилерії та дронів.

Компанія виконує повний цикл робіт – самі виготовляємо конструкції, самі доставляємо, самі монтуємо. Як і на всіх цивільних об’єктах відповідаємо за якість нашої роботи.
«Дякую, Автомагістраль-Південь»!
Президентка Республіки Молдова пані Майя Санду відвідала будівництво обходу міста Вулканешти.
Проєкт є надважливим для економіки країни, адже нова ділянка є частиною траси М3 «Кишинів-Джурджулешти», яка пов’язує столицю з портом на Дунаї.
Голова Державної адміністрації автодоріг Сергій Бежан зазначив, що на даний час вже виконано 70% від заплановано обсягу робіт.
Термін контракту спливає у лютому 2026 року, але «Автомагістраль-Південь» планує завершити проєкт та відкрити рух новою ділянкою траси вже у листопаді цього року.
Під час спілкування голова держави перейшла на українську та подякувала нашій компанії! Молдова має гіркий досвід, коли підрядники з Туреччини та Румунії, що працювали на М3, не виконували контрактних зобов’язань. Минулого року тендер на добудову останньої невеликої ділянки М3 виграла місцева компанія, але до цього часу так і не змогла почати роботи. Тож українська «Автомагістраль-Південь», яка успішно реалізує вже другий проєкт на М3, демонструє зразковий приклад професійності та відповідальності.
Ми також щиро вдячні пані Санду. Урядом Молдови приділяється велика увага створенню умов для роботи бізнесу, розвитку виробництва, приходу в країну іноземних інвестицій.
«Автомагістраль-Південь» працює в країні вже понад 7 років і ми маємо велику надію на продовження співпраці та реалізацію нових інфраструктурних проєктів.



Об’єкт поділяється на дві частини:



співробітників та 50 одиниць спеціалізованої будівельної техніки.
Мультимедійна дошка для навчання та ноутбук: черговий подарунок нашим друзям – дитячому центру «Звичайні-надзвичайні» з міста Нікополя!
Нікополь третій рік знаходиться у 4 кілометрах від лінії бойових дій – під постійними обстрілами, у постійній небезпеці.
У місті залишається багато сімей, які мають дітей з інвалідністю і потребують підтримки.
Цього року наші друзі з ГО «Звичайні-надзвичайні» відкрили у місті інклюзивний безпечний дитячий простір “Світ Рівності”.
Відремонтували та обладнали підвальне приміщення, де можна перебувати під час повітряних тривог.
Організують заняття та заходи, спрямовані на розвиток розумових, творчих здібностей та соціалізацію дітей з особливим потребами, заняття з психосоціальної підтримки.
«Автомагістраль-Південь» передала дитячому простору мультимедійну дошку для навчання з ноутбуком.
З новим обладнанням навчальний процес стає для діток більш цікавим, тож і прогрес більш відчутний.
@Громадська організація «Звичайні-надзвичайні» м. Нікополь



Контракт підписали директор Національної компанії по управлінню дорожньої інфраструктури Румунії Крістіан Пістол, керівник Precon Transilvania SLR Веніамін Рус та генеральний директор «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв.















Задіяно 50 одиниць спецтехніки. Робота триває практично безперервно, у найближчий час процес буде завершено.
Складування ґрунту здійснюється поруч – матеріал буде використано для відсипки відкосів на фінальному етапі будівництва.

Вперше будівництво стартувало ще у 2021 році. Кошти надали Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) та Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР).
Підрядником обрали компанію з Азербайджану. Після початку вторгнення підрядник покинув об’єкт, але донорське фінансування не припинялось. Потреба у розв’язці також актуальна, на перехресті постійно виникають ДТП.


Трубопровід в одному місці перетинає Інгулець, тож виникла потреба побудувати мостову споруду.
Для скиду шахтних вод весною цього року була влаштована тимчасова переправа. Тепер маємо час для зведення конструкції для довготривалої експлуатації.
Конструкція мосту металева, прогонова будова спирається на чотири опори – по дві з кожного берегу. На прогоні змонтуємо 90-метрову металеву трубу діаметром 1400 мм.
На берегах Інгульця споруджуємо камери із запірною арматурою, в яких металева труба стикується з поліетиленовою трубою діаметром 1000 мм.


Шахтні води є наслідком роботи гірничорудних підприємств Кривбасу та містять високі концентрації забруднюючих речовин. Точка скиду знаходилась вище водозабору нового магістрального водогону. «Автомагістраль-Південь» вирішила проблему.
До кінця року «Автомагістраль-Південь» побудує та капітально відремонтує понад 100 будинків у майже повністю знищеному селі Посад-Покровське на Херсонщині!
Мешканці села зимуватимуть у власних оселях!
Посад-Покровське розташоване за 35 кілометрів від Херсона, майже на межі з Миколаївською областю. У перші дні російського вторгнення село було окуповане.
17 березня 2022 року населений пункт був звільнений героїчною 28-мою ОМБР імені лицарів Зимового походу.


Російська армія перетворила Посад-Покровське в руїну.
Навесні 2023 року була презентована програма відновлення села. Шведська служба цивільного захисту надала модульні будинки. Планувалось відновити електропостачання та водопостачання, капітально відремонтувати дороги.
Але, врешті-решт, договір з підрядниками розірвали.
Цього року концепцію проєкту переглянули. Запрошені потужні та надійні підрядники.

Проєкт складається з трьох частин.
1. Капітальний ремонт 22 будинків – покрівля, фасади, утеплення та фарбування зовнішніх стін, заміна вікон, облаштування паркану і благоустрій, розведення комунікацій, внутрішні роботи.
2. Будівництво 79 нових будинків площею від 50 до 120 м2. (в залежності від площі зруйнованого житла). Будинки «під ключ», окрім меблів.
3. Відновлення дорожньої мережі – влаштування нового асфальтобетонного покриття, тротуарів, освітлення, тощо.


Посад-Покровське вчора відвідав перший заступник голови Державного агентства відновлення Микола Бойко. Домовились, що зимувати мешканці Посад-Покровського будуть вже у власних нових, або капітально відремонтованих оселях.







ґрунту з тунелю.
Відкрити для руху правого проїзду Одеської траси та тунелю плануємо вже на початку липня!
За той проміжок часу, який іноземний підрядник витратив на влаштування паль, українська компанія встигла побудувати всю розв’язку!!!

Вперше будівництво стартувало ще у 2021 році. Кошти надали Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) та Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР).
Підрядником обрали компанію з Азербайджану. Після початку вторгнення підрядник покинув об’єкт. Але донорське фінансування не припинялось. Потреба у розв’язці також актуальна, на перехресті постійно виникають ДТП.

Окупація міста Тростянець на Сумщині тривала лише місяць, але і три роки потому місто оговтується від страшних подій лютого-березня 2022 року.


Ділянка ремонту складає приблизно 2 км.




Завершити роботи плануємо до 30 червня.






Це основний маршрут з Києва на Варшаву, який є частиною Транс’європейської транспортної мережі (TEN-T). Довжина нашої ділянки ремонту (від с. Воля-Висоцька до ПП) – 33,4 км.
Ще до війни ЄБРР провів аудит безпеки дорожнього руху, аналіз економічної доцільності, екологічну та соціальну оцінку. У 2020 році між Україною та банком була підписана угода про фінансування низки проєктів, серед яких і капремонт М-09.
Під час війни проєкт став ще більш актуальним – навантаження на автодорогу збільшилось, стан покриття погіршився.
Проєкт передбачає:






Термін реалізації проєкту – два роки.


Точаться безперервні повітряні бої. Дрони атакують дрони.

Передали підрозділу партію «Мавіків» для роботи як вдень, так і вночі, а також пікап та мікроавтобус.
Потреба у автомобілях на фронті наразі не менш гостра ніж у дронах.
ДОВІДКОВО:
З початку війни «Автомагістраль-Південь» надало ЗСУ допомогу на понад 600 млн грн. Адресно підтримуємо наших мобілізованих співробітників. Взяли шефство над низкою підрозділів, зокрема, розвідниками 28-ої ОМБр ім. Лицарів Зимового Походу.


Роботи виконуються у колаборації з румунським підрядником. Минулого року ми влаштували нову дорожню основу з щебеню та нижнього шару асфальтобетону. Укладання верхнього шару покриття перенесли на весну, адже зима у гірській Трансільванії починається рано.



Роботи триватимуть до початку літа.





Перехід на нову більш екологічну техніку потребує величезних інвестицій. Але її наявність у підрядника надає додаткові бали на європейських тендерах. Тож «Автомагістраль-Південь» уважно вивчає пропозиції, консультується, проводить перемовини з постачальниками.

