Новини
Роботи виконуються «Автомагістраль-Південь» за договором з Проєктом USAID «Економічна підтримка України».
В межах Проєкту USAID на чотирьох пунктах пропуску на західному кордоні вже завершено швидку модернізацію приміщень та встановлення необхідного обладнання.
В «Чоп-Захонь» має відбутись заміна дорожнього покриття, влаштування нового асфальтобетонного покриття, очищення зливової каналізації, встановлення засобів примусової зупинки.
Наразі на об’єкті виконується регенерація з додаванням нового матеріалу, фрезерування, влаштування нижнього шару асфальтобетону.
Демонтується старий ваговий комплекс, виконуються бетонні роботи. Зокрема, влаштовуються фундаменти для встановлення блокаторів.
«Автомагістраль-Південь» вже має досвід комплексної реконструкції на західному кордоні.
Зокрема, у 2022 році в рамках проєкту «Відкритий кордон» компанія модернізувала пункт пропуску «Корчова-Краківець». Були оновлені смуги руху для легковиків та вантажівок, модернізувані павільйони для митного та паспортного контролю, розширена під’їзна автодорога, побудований новий автобусний термінал, влаштовані тротуари з бруківки. Поруч побудували майданчик площею 1,7 га для відстою великогабаритного транспорту.
У Чернівецькій області протягом 2022-2023 років «Автомагістраль-Південь» провела реконструкцію 7-кілометрової ділянки дороги Т-26-08 до пункту пропуску «Красноїльськ – Вікову де Сус». Дорогу поширили, влаштувавши нову основу та цементобетонне покриття.
Серед найважливіших тем заходу – застосування будівельної техніки з нульовими викидами (Net-Zero) відповідно до зеленого курсу (Green Deal); діджиталізация та штучний інтелект; інновації у сфері інфраструктурного будівництва.
Європейська інфраструктура з кожним роком стає більш “розумнішою”: навчається збирати та аналізувати дані, управляти транспортними потоками, обмінюватись інформацією з учасниками дорожнього руху.
Штучний інтелект має значний вплив на рівень безпеки та ефективність використання інфраструктури. Тож ще на стадії проєктування будівельним компаніям доводиться передбачати можливості для застосування дуже широкого кола інформаційних систем.
В рамках конгресу відбулась низка зустрічей керівництва «Автомагістраль-Південь» з представниками провідних компанії Болгарії, Румунії, Австрії та інших європейських країн. Обговорювались перспективи співпраці на ринку ЄС і можливості спільної реалізації проєктів в Україні.
Порівняно із сусідньою Румунією болгарський ринок сьогодні не є надто активним. Проте сьогодні ми використовуємо будь-яку можливість для виходу на нові європейські ринки.
Міст у Сокалі унікальний об’єкт, де старий та новий мостові переходи стоять пліч-о-пліч. Можна наочно порівняти які змінились концепція інфраструктурних об’єктів за останні 70 років.
Наразі на будівництво черговий етап – бетонування тротуарів. Вони ширше ніж зазвичай, адже по проекту за перильним огородженням ще відведене місце для розміщення водопроводу та газопроводу. Одночасно продовжуються роботи на підходах до мосту, адже об’єкт треба з’єднати з існуючою автомобільною дорогою.
Нагадаємо, міст у Сокалі (дорога “Сокаль – Стоянів”) був побудований у 1951 році. Чотири року тому його визнали аварійним.
Два роки тому було зафіксовано просідання однієї з опор, встановлено вагове обмеження у 7 тонн для руху вантажного транспорту.
Ремонтувати міст немає сенсу. Він розвалюється на очах, що дуже добре видно на фото. Відтермінувати проєкт на «після війни» неможливо – місцева громада залишиться без автомобільного сполучення.
Тому поруч наша компанія будує новий міст. За сучасними стандартами та технологіями.
Довжина нового мостового переходу 130 м. З урахуванням нових під’їздів – 414 м.
Цього тижня будівництво об’їзної дороги міста Вулканешти відвідали учасники семінару, який проводився представникам Світового банку.
На прикладі нашого об’єкту місцевим фахівцям продемонстрували практичний досвід дотримання екологічних та соціальних вимог у міжнародних контрактах на будівництво інфраструктурних об’єктів.
В процесі реалізації проєкту нашій компанії доводиться вирішувати чимало задач, пов’язаних із мінімізацією впливу на екосистему. Зокрема, будівництво передбачає величезний обсяг земляних робіт, зведення мосту, інших штучних споруд.
Всі задачі вирішуються у відповідності до міжнародних практик та визначених контрактом нормативних документів.
Щомісячно компанія звітує перед Адміністрацією доріг Молдови. У фокусі уваги не лише охорона навколишнього середовища, але й безпека праці, взаємодія з місцевим населенням, інші аспекти.
Нам дуже приємно, що Світовий банк у якості майданчику для навчання обрав саме наш об’єкт.
Працюючи з 2019 року з контрактами, які фінансуються міжнародними фінансовим організаціями, «Автомагістраль-Південь» здобула репутацію надійного партнера, якому можна довіряти.
6 червня 2023 року, 3-тя година ранку, росіяни підривають греблю Каховської ГЕС. Під водою поля, будинки, населені пункти. Каховське водосховище стрімко міліє. Вода припиняє надходити у Південне водосховище. 600-тисячний Кривий Ріг залишився без водопостачання. Через три дні після катастрофи починаємо будівництво нового магістрального водогону. «Інгулець-Кряжево» має замінити дніпровську воду на воду з Інгульця. Довжина нового водогону 26 кілометрів. Проєктна потужність 400 тис. м3 на добу.
Чотири нитки труб діаметром 1-1,2 метри загальною довжиною 94 км. Поліетиленові та склопластикові труби. Розшукували їх по всій Європі, отримували від 8-х постачальників. Для прокладання труб влаштовуємо траншею шириною 13 метрів та глибиною – 2,5 метри.
Для будівництва водозабору доводиться тимчасово змінювати русло річки Інгулець. Виконуємо неймовірний обсяг земляних робіт – 2,4 млн. м3, щоб якнайшвидше подати воду у місто.
Спершу влаштовуємо трубопровід до «недіючого» зрошувального каналу. Паралельно відновлюємо канал: очищаємо від мулу, дерев і чагарників. Вже в кінці серпня 2023 року Кривий Ріг отримує першу воду з Інгульця
Тим часом роботи продовжуються. Будуються три насосних станції, в яких встановлені 17 потужних насосів. Створюється 18 технологічних камер для обслуговування трубопроводів. Монтуються три електропідстанції. Влаштовується понад 8 кілометрів технологічних доріг.
Трубопроводи прокладаються не лише до зрошувального каналу, але й вздовж нього, що дозволяє забезпечити проєктну потужність водогону та мінімізує втрати води. Управління системами подачі води повністю автоматизоване.
На початку травня 2024 року запущено подачу води на всій 26-кілометровій протяжності водогону. В серпні того ж року водогін запрацював на повну потужність.
З Інгульця у Південне водосховище почало подаватись 400 тисяч кубометрів води на добу. Але роботи на об’єкті продовжувались навіть після того.
Компанія виконала берегоукріплення та рекультивацію ділянок, де прокладались трубопроводи. Відновлений родючий шар ґрунту.
Вже наступного року територія знову може використовувалась для сільського господарства.
Ще ніколи в Україні об’єкти такого масштабу не будувались так швидко. Лише на бетонуванні фундаментної плити першої насосної станції використано майже 4 тисяч тонн бетону і 300 тонн арматури.
На заливці працювало 4 бетонних насоси, 54 міксери та понад 50 робітників. Роботи тривали безперервно понад добу.
Бетон одночасно подавався з шести бетонних заводів. Водогін «Інгулець-Південе водосховище» безумовно увійде в історію. До таких проєктів готуються роками.
«Автомагістраль-Південь» за лічені дні мобілізувала колосальний технічний і людський ресурс. Понад 500 працівників працювали у дві зміни. Було залучено понад 250 одиниць техніки.
Компанія забезпечила сучасне проєктування, постачання матеріалів та обладнання, яке доставлялось з різних частин світу в максимально стислі терміни. «Автомагістраль-Південь» підтвердила репутацію лідера, для якого неможливих задач просто не існує.
Два роки компанія працювала над відновленням 600-метрового мосту на стратегічній трасі між Києвом та одним із обласних центрів.
В кінці минулого року був відкритий рух на правому проїзді мосту. Наразі відкриті обидва проїзди!
Старий міст зруйнований восени 2022 року. Російські війська намагались уповільнити український контрнаступ.
Міст на стратегічній трасі, тому минулого року було ухвалене рішення його відновити. Але фактично нам довелось зводити нову споруду – старий міст побудований ще 1951 року, навіть фундаменти використовувати у новому будівництві було не доцільно.
Довжина нового мосту майже 200 метрів. Крім двох смуг для руху автотранспорту передбачена вело-пішохідна доріжка.
Влаштовано сучасне освітлення, перильне огородження. Змонтовані очисні споруди для фільтрації дощової води, яка потрапляє у річку.
Наново збудовані підходи до мосту загальною довжиною 470 метрів.
Як і десятки інших об’єктів, відбудованих компанією, цей міст розрахований на значно більші навантаження та відповідає всім сучасним вимогам.
Бетонування виконували у два етапи. Другий – найбільший. Сьогодні протягом дня влаштовано 1340 м2 моноліту. Використано 314 м3 бетону.
Для забезпечення безперервності процесу роботи стартували з 6-ої ранку і тривали до вечора.
Влаштування монолітної плити важка і відповідальна робота, тому на будівельному майданчику зібралась уся команда мостовиків.
Контроль якості бетонної суміші – триступеневий. Лабораторія заводу-виробника, технічний нагляд від замовника, фахівці власної лабораторії «Автомагістраль-Південь».
Тож результат має бути бездоганним.
Нагадаємо, міст у Сокалі (дорога “Сокаль – Стоянів”) був побудований у 1951 році. Чотири року тому його визнали аварійним.
Два роки тому було зафіксовано просідання однієї з опор, встановлено вагове обмеження у 7 тонн для руху вантажного транспорту.
Ремонтувати міст немає сенсу. Він розвалюється на очах, що дуже добре видно на фото. Відтермінувати проєкт на «після війни» неможливо – місцева громада залишиться без автомобільного сполучення.
Тому поруч наша компанія будує новий міст. За сучасними стандартами та технологіями.
Довжина нового мостового переходу 130 м. З урахуванням нових під’їздів – 414 м.
Із сучасною технікою цей вид робіт реалізується значно швидше та якісніше!
Восени 2021 року наша компанія розпочала капітальний ремонт місцевої дороги Роздільна – Понятівка – Кошари – Знам’янка в Одеській області. На всій майже 9-тикілометровій ділянці дороги було капітально відновлено дорожнє покриття, але в зв’язку з повномасштабним вторгненням в Україну подальше виконання робіт призупинилось. Протягом двох років, в умовах складного рельєфу місцевості по якій проходить ділянка відремонтованої дороги, зʼявились локальні розмиви узбіч та укосів земляного полотна, що в подальшому могло призвести до більш значних руйнувань земляного полотна та дорожнього покриття автомобільної дороги.
Відтак Замовником було прийнято рішення щодо завершення робіт: необхідно було улаштувати підпірні стінки та виконати основний комплекс робіт із забезпечення водовідведення (прикрайкові лотки, водоскиди, лотки по укосах насипу, швидкотоки).
Влаштування системи водовідведення передбачає значний обсяг трудомістких ручних робіт.
Тому ще декілька років тому наша компанія інвестувала компактний бетоноукладальник Wirtgen SP 15 з ковзною формою (опалубкою), який дає змогу спростити технологічний процес та забезпечити якісне влаштування типових бетонних конструкцій для облаштування доріг.
Роботи на лівому проїзді 600-метрового мосту через Десну (автотраса М-01 Київ-Чернігів) вийшли на фініш.
Завершено влаштування опор та ригелів, повністю влаштована монолітна плита на береговій та русловій частинах мосту.
Наразі виконується асфальтуванні на підході (120 метрів), береговій частині (162 метри) та русловій частині (210 метрів) мосту.
Завершується монтаж бар’єрного та перильного огородження.
У серпні планується відкриття руху лівим проїздом!
Відбудова та реконструкція, які тривали понад два роки, успішно завершуються!
Історія проєкту:
613-метровий міст у Шестовиці найбільший на трасі М-01 “Київ-Чернігів”. Під час окупації одна з частин споруди з боку Києва, довжиною понад 230 метрів, була повністю зруйнована. Діставатись до столиці доводилося через об’їзди.
Роботи з відновлення розпочалися у червні 2022 року: уламки старих бетонних конструкцій демонтували, вивезли, наново влаштували фундамент та всі інші конструктивні елементи.
Для кожного проїзду зруйнованої частини було побудовано шість величезних монолітних опор у середньому 18 метрів заввишки. Нова прогонова будова створювалась за допомогою технології поздовжнього насуву. Підхід до мосту розібрали, на земляному полотні влаштували майданчик для збирального стапелю довжиною 130 метрів, де з’єднувалися елементи металевої прогонової конструкції – секція за секцією. Гідравлічними домкратами-штовхачами зібрану конструкцію в два етапи насували на опори мосту.
Після завершення насуву настала черга монтажу залізобетонних плит перекриття, влаштування армованого каркасу, монолітної плити і нарешті асфальтобетонного покриття.
У квітні 2023 року була завершена відбудова лівого проїзду, відкритий рух. У травні за такою ж технологією завершена відбудова правого проїзду.
На другому етапі розпочалась реконструкція руслової та берегової частини правого проїзду з боку Чернігова, які збереглись, але потребували посилення.
На русловій частині довжиною 210 метрів замінена монолітна плита, влаштовані тротуари нового типу.
На береговій частині довжиною 160 метрів демонтовані старі прогони, виконане посилення і часткова заміна опор, влаштовані нові прогони.
В кінці минулого року був відкритий рух на правому проїзді мосту.
У січні роботи розпочались на лівому. На русловій частині правого проїзду залишені старі опори, але влаштована нова монолітна плита. На береговій частині старі прогони демонтовані, опори замінені більш потужними.
Завдяки реконструкції міст здатний витримувати значно більші навантаження. Випробування, проведені на повністю відновленому лівому проїзді, засвідчили, що у Чернігова нарешті є надійний логістичний маршрут, по якому до міста без додаткових обмежень зможе діставатись вантажний транспорт.
Асфальтуємо 3-кілометровий відрізок старої дороги.
На першому етапі ми розібрали залишки старого покриття: за допомогою холодного ресайклінгу (перемішування відфрезерованого та нового матеріалу з додаванням цементу) стабілізували шар основи.
На другому етапі – влаштували шар ЩПС з цементом. Завдяки обробці бітумною емульсією створюємо умови для набрання сумішшю потрібної міцності.
Завершальний етап – асфальтобетон. Суміш доставляється з нашої власної виробничої бази у Молдові.
Дорога пов’язує 4 райони області та є важливим логістичним маршрутом у напрямку фронту.
Міст зруйнували ще на початку вторгнення. щоб загальмувати просування ворога.
Після деокупації Харківщини «Автомагістраль-Південь» влаштувала тимчасовий об’їзд, минулого року розпочала капітальне відновлення мосту.
Відвели русло річки, зруйновану конструкцію демонтували, укріпили основу геотекстильними матеріалами.
Зводити об’єкт на основі класичних монолітних бетонних конструкцій – це час і чималі витрати.
Тому використали гофровані металеві труби ViaCon.
Довжина труб 16 м, висота – 2,6 м, ширина – 4 м.
Поверх влаштовано новий дорожній конструктив.
Повністю відновлені підходи до мосту (загальна довжина 396 м).
Влаштована система водовідводу.
Наразі асфальтобетонні роботи завершені, демонтуємо об’їзд, займаємось плануванням прилеглої території.
Наша компанія не вперше застосовує аналогічні гофровані металеві конструкції.
Перевага у тому, що вони не потребують значних витрат на їх доставку, використання спеціалізованої будівельної техніки та механізмів для монтажу. Вартість проєкту нижче, час реалізації менший.
А термін експлуатації труби ViaCon навіть довший, ніж у залізобетонних конструкцій.
Міст це життя для громади, яка тривалий час вимушена була користуватись грунтовими об’їзними шляхами…
Приємно дивитись на результати якісно виконаної роботи!
Міст зруйнований у 2022 році російською армією для уповільнення наступу українських військ.
Роботи з відбудови розпочались минуло року. Відновлення споруди на старих фундаментах це марно витрачені кошти: міст збудували у 1951 році, споруда не відповідала жодним сучасним вимогам. Тому відбудовуємо об’єкт з нуля.
Довжина нової споруди майже 200 метрів. Крім двох смуг для руху автотранспорту передбачена вело-пішохідна доріжка. З’явиться освітлення, перильне огородження. Очисні споруди для фільтрації дощової води, яка потрапляє у річку.
Наново будуються підходи до мосту загальною довжиною 470 метрів.