Дерегуляція та лібералізація: на конгресі НАДУ презентована стратегія реформи галузі

За останні два роки компанія «Автомагістраль-Південь» збільшила чисельність співробітників майже вчетверо – до 6,5 тисяч. Про це під час виступу на конгресі НАДУ повідомив генеральний директор нашої компанії Микола Тимофеєв.

За його словами, завдяки «Великому будівництву» компанії – національні лідери дорожньої галузі створили потужну виробничу базу, підготували і залучили велику кількість фахівців. На сьогодні ми повністю готові виконати амбіційну задачу Президента з відновлення до 2024 року всієї дорожньої мережі державного значення.

Водночас значною перешкодою для зростання обсягів робіт та кількості реалізованих проєктів є застаріла нормативно-правова база. З огляду на це надважливим є продовження реформи законодавства та підзаконних актів, що регулюють діяльність галузі.

По-перше, це дерегуляція дозвільної системи, спрощення процедури виділення земельних ділянок під дорожнє будівництво тощо.

По-друге, вдосконалення методології критеріїв відбору учасників закупівель. Україна має продовжувати імплементацію європейських практик, запровадження нецінових критеріїв, критеріїв, що пов’язані екологічною складовою, якістю виконання робіт.

По-третє, лібералізація ціноутворення. Один з важливих кроків у цьому напрямі – ухвалення законопроєкту № 2234, що передбачає перехід на міжнародні стандарти ціноутворення.

Підрядник нарешті зможе звітувати перед замовником лише за кінцевий результат роботи, який має відповідати проєкту, задовольняти за ціною та строками (держава контролює кінцеву якість та результат роботи, не втручаючись у бізнес-процеси). Це буде стимулювати дорожні компанії пропонувати більш ефективні економічні та екологічні рішення.

Разом – до нових перемог!