Велика інспекція процесу реконструкції херсонського аеропорту
Заступник керівника Офісу Президента України Кирило Тимошенко разом із представниками місцевої влади відвідав Міжнародний аеропорт «Херсон» та проінспектував хід робіт з реконструкції злітно-посадкової смуги, яку відновлює «Автомагістраль-Південь» за програмою «Велике будівництво».
Під час робочої поїздки Кирило Тимошенко ознайомився з перебігом реконструкції ЗПС та відзначив високі темпи виконання робіт у херсонському летовищі.
«Просто зараз своє майбутнє створює Херсон. Сьогодні під час робочої поїздки пересвідчився на власні очі. У Херсоні буквально кипить робота в аеропорту, де вперше за кілька десятиліть оновлюють злітно-посадкову смугу. А по факту – будують нову. Стоїть завдання до Нового року завершити усі основні роботи. Херсон вперше у своїй історії зможе приймати літаки класу Boeing 737-800, 900, 737-300 та Airbus 319, 320, 321», – підкреслив заступник керівника Офісу Президента.
Відновлення ЗПС ми розпочали у середині вересня. На час проведення робіт польоти на летовищі призупинені, що дасть нам можливість максимально швидко реалізувати проєкт.
Наші бригади завершили фрезерування зношеного асфальтобетону, влаштування вирівнюючого шару із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші та демонтаж цементобетонних плит.
На існуючій смузі з асфальтобетонним покриттям наразі тривають роботи із влаштування георешітки для запобігання утворення відображених тріщин та нижнього шару дрібнозернистого асфальтобетону завтовшки 8 см. Далі стартуватимуть роботи з влаштування верхнього шару дрібнозернистого асфальтобетону товщиною 8 см.
Для реалізації проєкту нами розроблено спеціальний склад асфальтобетону, який забезпечить новому покриттю підвищену стійкість до деформацій.
Проєктом передбачено подовження ЗПС до 2600 м та поширення до 60 м. На місцях подовження та поширення ЗПС ми влаштовуємо шар з піску товщиною один метр. Найближчим часом розпочнеться влаштування геотекстилю та шару щебенево-піщаної суміші С-5 завтовшки 33 см.
На ділянках, де створювати конструктив доводиться «з нуля», також передбачені наступні роботи:
- влаштування шару чорного щебню завтовшки 16 см;
- влаштування георешітки;
- влаштування нижнього шару із крупнозернистої асфальтобетонної суміші завтовшки 10 см;
- влаштування дрібнозернистого асфальтобетону товщиною 8 см.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 120 працівників;
- 100 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- Кінець 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Міжнародний аеропорт “Херсон” було побудовано у 1979 році. Його загальна площа 297,3 га. Спроможна здатність летовища становить 400 пасажирів на годину. Довжина смуги складає 2500 метрів, а ширина 42 метри.
Після завершення реконструкції ЗПС з’явиться можливість приймати літаки категорії D. Буде виконуватись до 15 рейсів на день. За словами керівництва аеропорту, в результаті пасажиропотік збільшиться до 300 тис на рік.
Будуємо Україну разом!