Збільшуються темпи робіт з відновлення траси М3 у Молдові
З початку літа компанія виконала великий обсяг робіт на останніх ділянках нового будівництва та реконструкції в Молдові.
Завершені конструктиви двох мостів на 151 и 170 кілометрах: залишилось влаштувати шар дорожнього одягу, встановити перильне огородження.
Попереду роботи на 3 кілометрах нового будівництва та 2 кілометрах реконструкції, яка передбачає поширення проїзду.
Здається, ділянки відносно невеликі, втім складність ландшафту обумовлює великий обсяг робіт. Висота насипу в деяких місцях досягає 12 метрів. Відповідно, проект включає і роботи з укріплення схилів, влаштування системи водовідводу. Достатньо сказати, що компанії потрібно встановити 12 кілометрів бетонних лотків!
З моменту активізації робіт у квітні до Молдови додатково переміщено 39 одиниць техніки. Очікується надходження ще 11 одиниць. Наразі у проекті задіяно понад півсотні вантажівок та більше ста одиниць спеціалізованої техніки.
Нагадаємо, роботи на 85-кілометрах траси М3 «Кишинів-Джурджулешти» розпочались у 2019 році. Наша компанія навіть побудувала виробничу базу у місті Вулканешти, де розміщені асфальтобетонний завод та ґрунтозмішувальну установку.
Наразі перша ділянка проекту (км 96+800 — км 151+200) протяжністю 55 км, включаючи дев’ять мостів, майже завершена.
На двох інших ділянках (км 151+200 — км 171+290) та км (179+650 — км 190+750), де передбачена реконструкція, активне будівництво ще триває.
Цього року потрібно «з нуля» побудувати 7 кілометрів дороги, ще на 4 кілометрах передбачене поширення і допоміжний дорожній конструктив.
Крім того, залишаються роботи по двох мостах.
Завершити роботи планується до жовтня 2022 року.
Наш проект у Молдові передбачає створення супутньої інфраструктури автотраси – нові, сучасні автопавільйони, освітлення, пішохідні доріжки, майданчики для паркування автотранспорту.
Успішне завершення траси «Кишинів-Джурджулешти» – дебют нашої компанії на європейському ринку. Вже працюємо над отриманням нових замовлень від інших європейських країн.