Завдяки програмі «Велике будівництво» галузь потребує нових кадрів
Ми продовжуємо знайомити вас зі співробітниками компанії, які завдяки «Великому будівництву» повернулися з-за кордону розбудовувати дорожню інфраструктуру України.
Сьогодні розповімо про наших спеціалістів, які працюють у проєктах компанії у Дніпропетровській області.
«Працювати і добре заробляти можливо і в Україні!»
Станіслав Гонтар, 39 років, виконроб ділянки відновлення автошляху М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине».
Родом із села Шевченкове Харківської області. Вищу освіту інженера-механіка здобув у Харківському національному технічному університеті сільського господарства імені Петра Василенка. Диплом дорожнього будівельника Харківського національного автомобільно-дорожнього університету отримав торік. Близько року працював у Польщі на заводі з виробництва автомобільних чохлів.
«Працював офіційно, тому зарплатня та умови праці в Польщі були на високому рівні. Я мав медичну страховку! Але віза закінчилася, поїхав додому відкривати нову. І вже майже зібрався подавати документи до консульства, коли вирішив поцікавитися вакансіями на виробничій базі «Автомагістралі-Південь» у моєму рідному селі Шевченкове. Робота була. А коли почув умови, то не повірив. Зарплатня удвічі вища, плюс безкоштовне харчування, житло. Вирішив хапатись за цю можливість, адже у Польщі мав 18-20 тисяч на наші гроші. І найбільший плюс – не треба їхати за кордон. Так що моя дружина була у захваті.
Починав дорожнім працівником, а за чотири роки став виконробом ділянки відновлення траси М-04. Це масштабний проєкт компанії у Дніпропетровській області. Бачу, що в країні змінився підхід до будівництва доріг. Працювати і добре заробляти можливо і в Україні. Особливо зараз, коли завдяки програмі «Велике будівництво» галузь потребує нових кадрів. Тому моя наступна поїздка в ЄС буде тільки туристичною, разом із сім’єю», – поділився Станіслав Гонтар.
«Вражають технологічні можливості компанії, надсучасна супертехніка та грандіозні проєкти»
Сергій Величко, 25 років, дорожній бригадир
Сергій родом із Миколаївської області, проживає в Одесі. Вищу освіту здобув у Південноукраїнському національному педагогічному університеті імені К. Д. Ушинського. У 2019 році працював у Німеччині.
«Ще студентом хотів поїхати на заробітки до країни Європейського Союзу. Скористався програмою обміну для студентів. Спочатку в Німеччині будував дерев’яні тераси, а згодом влаштувався на склад одягу. Майже половина працівників були іноземцями, багато приїхали з Африки. Іноді виникали труднощі із спілкуванням, бо не всі знали мову, однак завжди вдавалось порозумітись. Але через карантин довелося повернутися додому. Кілька місяців працював експедитором, поки не послухав поради друзів шукати роботу в «Автомагістралі-Південь». Досвіду у дорожній галузі я не мав, а проте робота знайшлася. Починав дорожнім робітником. Робота так мене захопила, що півтора роки пролетіли як один день. І тепер можу сказати, що це реально моє!
Вражають технологічні можливості компанії, надсучасна супертехніка та грандіозні проєкти. Колектив – як одна сім’я, тому від роботи отримую задоволення. Зарплатня чудова, є куди зростати. Щоби піднятись по кар’єрній драбині, хочу здобути другу вищу освіту у Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті. Ну, і нарешті придбати власне авто», – розповів Сергій Величко.
«У компанії цінують професіоналів і щедро їх винагороджують»
Сергій Голубов, 30 років, начальник ділянки будівництва автотраси Н-31 «Дніпро-Решетилівка».
Сергій родом із міста Роздільна, що на Одещині. Вищу освіту отримав в Одеській державній академії будівництва та архітектури на факультеті «Тепло-газовідведення та вентиляція». У 2015-2016 роках працював у Росії в місті Свєтогорськ, Ленінградської області.
«У той період було важко знайти роботу за фахом, тому довелось шукати можливості на чужині. У Росії рік був на посаді дорожнього робітника, у північному регіоні будував дороги та влаштовували каналізацію у фермерському кооперативі. Працювати там не для всіх: погода завжди холодна, тумани, дощі. Літо у Свєтогорську – це як в Україні пізня осінь. Житло для нас сплачувала фірма, а от харчувалися за свій рахунок. Уявіть: кавуни там коштують дорожче, ніж червона ікра! Після завершення сезону роботодавець нас обдурив, виплативши лише частину зарплати. Після цього я грюкнув дверми та повернувся додому.
Мої знайомі у той час уже працювали в «Автомагістралі-Південь», тому порекомендували мене своєму керівництву. Я пройшов співбесіду, і за п’ять років устиг піднятися по кар’єрній драбині до керівника ділянки будівництва одного із найбільших інфраструктурних проєктів сучасної України – траси Н-31. У минулому сезоні навіть став рекордсменом компанії: разом із хлопцями у рекордні терміни побудували 19 км траси. І це ще не межа, упевнений.
У компанії мені дуже подобаються ультрасучасне устаткування та висока заробітна плата. А ще тут кожного дня можна отримати цінний досвід. І найголовніше: у компанії цінують професіоналів та щедро їх винагороджують. Тому про роботу за кордоном я навіть не задумуюся», – поділився Сергій Голубов.
Разом – до нових перемог!